Zonnebrandcrème, petje, kussentje nog toevoegen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Mijn rugtas van 3 A4'tjes ingepakt
Poncho
Reserveponcho
Extra paar sokken
Extra t-shirt
Vest
Korte broek (ik twijfel nog steeds of ik die niet gewoon meteen aan ga trekken)
6 pakjes drinken van 200ml strategisch verstopt in elke uithoek van mijn rugtas
Wat te eten dat minder strategisch verstopt is.
Bidon die eveneens niet verstopt is.
En badslippers voor als het echt treurig gesteld is
Goed idee. Kan wel naast het gaskooksetje dat ik er ook nog bij wil doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zonnebrandcrème, petje, kussentje nog toevoegen?
Ah ja. En een partytent natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed idee. Kan wel naast het gaskooksetje dat ik er ook nog bij wil doen.
Zou dat niet als paraplu gezien worden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:32 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ah ja. En een partytent natuurlijk.
Veel plezier op de noordpoolquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles minder dan korte broeken temperaturen is afschuwelijk koud, ik heb hoge eisen
In dat geval is een handoek misschien wat praktischer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:33 schreef Sodemieters het volgende:
Anyway, iets meenemen waar je op kunt zitten, is wel een goed idee als het wellicht gaat regenen en je geen natte kat kont wilt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel plezier op de noordpool
Nee, ik ga vanavond de kroeg inquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij mag best in 17 graden bovenaan een tribune in de regen en de volle wind met een korte broek gaan zitten hoor
En dan direct door naar Zandvoort.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond de kroeg in
Wat moet ik daar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan direct door naar Zandvoort.
Vandaag ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef Faithy het volgende:
Vorig jaar was het goed korte broeken weer op Zandvoort
Ja! Ik was wel blij voor m'n collega die er het weekend is. En natuurlijk ook voor de rest.quote:
Doodvermoeiende Hart van Nederland-achtige 'journalistiek'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max krijgt voor de honderste keer de vraag "Al die oranjefans, wat doet dat met jou".
Elke keer weer die vraag. Ik had gewoon eens een ander antwoord gegeven. Een schokkend antwoord
Zegt user playboy69quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef Playboy69 het volgende:
'Vrouwen zijn niet veilig bij de Formule 1 op Zandvoort door zuipende mannen'
Weinig verrassend dit.
Nederlanders zijn vieze smerige tokkies.
Is een troll. Niet op reageren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt user playboy69
Ja oke
Oh.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is een troll. Niet op reageren.
Kan de beste gebeuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Ben ik er toch weer ingetuind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |