Ik heb weinig Oranje gevoel bij iemand die in België geboren is en woonachtig is in Monacoquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland is helemaal oranje
We staan weer achter Red Bull als één man
Jaaa we winnen weer van Lewis en ook Carlos
We vieren feest van Limburg tot in Rotterdam
Kijk, als je met zo'n megatoeter-lens naar binnen wilt, dan snap ik dat. maar een simpele spiegelreflex, dat is niet meteen professionele foto-apparatuur. ik snap de mensen wel die geen genoegen nemen met compactcamera- of smartphone-fotos.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Professionele foto/film apparatuur is niet toegestaan, dat is logisch, want mensen die wel persaccreditatie hebben op het circuit moeten er flink voor lappen, dus dat zou niet eerlijk zijn.
Dat heeft overigens niks met deze organisatie te maken, maar dat is de FOM/F1
Hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef PS. het volgende:
want mensen die wel persaccreditatie hebben op het circuit moeten er flink voor lappen
Een DSLR is natuurlijk lang niet altijd te kwalificeren als 'professioneel'. Bovendien betaal je bij zo'n accreditatie ook voor toegang tot plekken waar publiek niet mag komen, zodat je veel betere foto's kunt maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Professionele foto/film apparatuur is niet toegestaan, dat is logisch, want mensen die wel persaccreditatie hebben op het circuit moeten er flink voor lappen, dus dat zou niet eerlijk zijn.
Dat heeft overigens niks met deze organisatie te maken, maar dat is de FOM/F1
Het staat gewoon duidelijk in de algemene voorwaarden. Dus ook meneer met zijn DSLR had dat kunnen lezen. Het staat notabene op je ticket als 1 van de 6 dingen die je niet mag meenemen..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Een DSLR is natuurlijk lang niet altijd te kwalificeren als 'professioneel'. Bovendien betaal je bij zo'n accreditatie ook voor toegang tot plekken waar publiek niet mag komen, zodat je veel betere foto's kunt maken.
Dat doe ik reeds vele jaren. De eerste accreditatie waar geld voor wordt gevraagd moet ik nog tegenkomen. Lowlands vroeg onlangs een tientje om naar een goed doel te schenken. Wat er toen gebeurde had je in het nieuws kunnen lezen.quote:
Was in Oostenrijk een paar jaar terug geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Het staat gewoon duidelijk in de algemene voorwaarden. Dus ook meneer met zijn DSLR had dat kunnen lezen. Het staat notabene op je ticket als 1 van de 6 dingen die je niet mag meenemen..
Ja, alleen gaat dit over een evenement in handen van een media gigant,. dat is Lowlands geenszins.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat doe ik reeds vele jaren. De eerste accreditatie waar geld voor wordt gevraagd moet ik nog tegenkomen. Lowlands vroeg onlangs een tientje om naar een goed doel te schenken. Wat er toen gebeurde had je in het nieuws kunnen lezen.
Maakt geen verschil. Het is kosteloos met meestal eten en drinken inbegrepen. En dat had je ook zelf kunnen uitzoeken:quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, alleen gaat dit over een evenement in handen van een media gigant,. dat is Lowlands geenszins.
En er zal natuurlijk ook gekeken worden naar welke partij het aanvraagt.
Ja goh, dan maak je beelden voor de organisatie, niet als Joop de freelancer die zijn foto's wil doorverkopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maakt geen verschil. Het is kosteloos met meestal eten en drinken inbegrepen. En dat had je ook zelf kunnen uitzoeken:
https://www.eventmakers.n(...)utch-Grand-Prix-2023
Dat geldt ook voor persaccreditatie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja goh, dan maak je beelden voor de organisatie, niet als Joop de freelancer die zijn foto's wil doorverkopen
Nee, want bijvoorbeeld de NOS mag best foto's maken voor hunzelf. Niet in dienst van de F1, maar dienen daar wel voor te betalen uiteraard.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor persaccreditatie.
Ik ben benieuwd naar je bron en bedragen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, want bijvoorbeeld de NOS mag best foto's maken voor hunzelf. Niet in dienst van de F1, maar dienen daar wel voor te betalen uiteraard.
Dat is niet nodig, dat snapt iedereen, behalve een dronken gast uit het oosten van Nederland, ik ga geen moeite meer in je stekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je bron en bedragen.
Uitgeluld. Je gelooft in je eigen verzinsels.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, dat snapt iedereen, behalve een dronken gast uit het oosten van Nederland, ik ga geen moeite meer in je steken
Nee, ACT-F heeft gelijk. Dat de FOM niet wil dat jan en alleman met hun grote lensen rond loopt heeft te maken met hun eigen kwaliteitseisen voor de pers, die zijn heel streng.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, want bijvoorbeeld de NOS mag best foto's maken voor hunzelf. Niet in dienst van de F1, maar dienen daar wel voor te betalen uiteraard.
Een spiegelreflex is meestal ook geen probleem zolang je geen lenzen hebt van 30+ cm.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Faithy het volgende:
Het verschilt ontzettend per circuit. Op Silverstone en Barcelona mag je als amateurfotograaf aardig wat shit meenemen aan lenzen. Tot aan semi professionele lenzen aan toe.
En dan heb ik het over friggin' telelenzen. En ik mocht zelf ook gewoon altijd m'n spiegelreflex meenemen.
Maargoed, dan klopt uiteindelijk gewoon waar het om begon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ACT-F heeft gelijk. Dat de FOM niet wil dat jan en alleman met hun grote lensen rond loopt heeft te maken met hun eigen kwaliteitseisen voor de pers, die zijn heel streng.
stel je niet aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt echt afschuwelijk koud morgen
Alles minder dan korte broeken temperaturen is afschuwelijk koud, ik heb hoge eisenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |