Waarom zijn er geen Porschesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan de beste gebeuren.
Omdat Ferrari.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef RipCity het volgende:
De 48-jarige Rachid is vanuit Arnhem speciaal naar Zandvoort gekomen om blik te rapen. Hij heeft een knijper bij zich en weet precies waar hij wezen moet: „Bij het station, als mensen uitstappen, gooien ze hun blikjes weg. Dus als er een trein komt, veeg ik alles op.”
Hij bezoekt sinds mei, toen op blikjes statiegeld kwam, evenementen om wat bij te verdienen. „Dat heeft me al een paar duizend euro opgeleverd.” Een welkome aanvulling op zijn bijstandsuitkering.
Hij zegt te leven van het statiegeld en zijn uitkering te gebruiken voor aankopen als een televisie en een vakantie. Hij rekent voor: „Een vuilniszak van 120 liter levert 100 euro op. Ik ga zeker een paar van die zakken vullen.”
Top plan om dit in de Telegraaf te laten optekenen met foto en naam erbijhttps://archive.is/zllyZ#selection-523.0-527.228
Binnenkort afrekeningen door rivaliserende statiegeldrapers.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Straks concurrentie en ook nog gedoe met z'n uitkering.
ik weet wel zeker dat je elke euro wat je verdient of krijgt, het moet opgeven aan de sociale dienst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Straks concurrentie en ook nog gedoe met z'n uitkering.
Wel zo veilig in bedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:23 schreef beantherio het volgende:
Ik denk dat ik mijn regenpak vanacht ook maar in bed aan hou. Want iedere keer als ik hem uit doe begint het WEER te regenen.
dat heb ik nu af en toe al als er iemand voor mij is met een kar vol lege flessen ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:47 schreef PS. het volgende:
Je zou maar zo'n lul voor je hebben staan bij de flessenautomaat.
heb meer moeite met mensen die nieuwe flesjes in de automaat voor lege flessen drukken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heb ik nu af en toe al als er iemand voor mij is met een kar vol lege flessen ...
Nou, je kan kennelijk gewoon gratis naar binnen het hele terrein op wanneer de F1 is afgelopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de controle even getest voor de tribunes.
Laatste Porsche race vanaf de tribune bij pit-entry gekeken
Is meestal zo, maar niet dat er zo veel te beleven is verderquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou, je kan kennelijk gewoon gratis naar binnen het hele terrein op wanneer de F1 is afgelopen
Gister gezien op twitch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nja ook de Porsche cup dus. (had hem nog ge edit)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is meestal zo, maar niet dat er zo veel te beleven is verder
Alle F1 zooi is zo duur, dit is geen uitzondering.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, jahoor, de echte Max Verstappen cap 47,95 euro.
Max Verstappen Shirt 39,95 euro
Max Verstappen Teamshirt 59,95 euro
"alles wat die Verstappen aan heeft, dat willen de mensen kopen".
man man man
Ik zag gister een Hamilton petje voor 60 jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle F1 zooi is zo duur, dit is geen uitzondering.
inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle F1 zooi is zo duur, dit is geen uitzondering.
Je bent ook gewoon oerdom als je geen poncho meeneemt, sorry hoor. dat is wat anders.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
inderdaad.
20 euro voor een poncho? Sorry hoor, dan roep je toch 20 man bij elkaar en trek je die hele kar omver?
quote:Daar springen slimme ondernemers uit Zandvoort op in, die poncho's of opengeknipte vuilniszakken verkopen voor woekerprijzen. Vuilniszakken worden voor 5 euro per stuk verkocht.
Zit er één op dit forumquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon oerdom als je geen poncho meeneemt,
Doet die volgend jaar niet weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |