In de praktijk zal Feyenoord lijntjes hebben lopen bij tientallen spelers, die wil je ten allen tijden warm houden, ook al ben je 99% zeker dat je ze niet gaat halen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, maar schijnbaar komt er nu “beweging”, met andere woorden, wordt het nu concreter welbeschouwd.
Dat hoeft niet als je alleen maar een alternatief achter de hand wil hebben.
@Pistolero van het FOK! forum weet het allemaal wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Verder weer een beetje een wazig verhaal met dat zaakwaarnemersbureau Muy Manero, dezelfde als KloeseGod, dat hem zou hebben aangeboden. Terwijl River Plate al een koopoptie heeft activeerd die pas deze winter actief wordt. Juist ja.
En jij zou het ook allemaal weten als je het woord van Dennis zou geloven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:04 schreef fetX het volgende:
[..]
@:pistolero van het FOK! forum weet het allemaal wel.
Is het nu zelfs al een vreemde of controversiële mening om te zeggen dat Feyenoord tientallen spelers op de scoutinglijstjes heeft staan? En dat ze ook, in meer of mindere mate, contact hebben gehad met de vertegenwoordigers van die spelers en hun clubs?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:04 schreef fetX het volgende:
[..]
@:pistolero van het FOK! forum weet het allemaal wel.
Nuance en realisme doen we niet aan in dit topic.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is het nu zelfs al een vreemde of controversiële mening om te zeggen dat Feyenoord tientallen spelers op de scoutinglijstjes heeft staan? En dat ze ook, in meer of mindere mate, contact hebben gehad met de vertegenwoordigers van die spelers en hun clubs?
Sarcasme daarentegen…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nuance en realisme doen we niet aan in dit topic.
Dus Ivanusec en Bitello nog? En als Bitello niet lukt iemand anders?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:54 schreef ZKA het volgende:
Bitello zal deze window nog kunnen redden. Ontbrekend puzzelstukje op het middenveld.
Pedersen hebben we 2 jaar. Aursnes was echt ook financieel voor de club een andere tijd en een speler heeft ook wat te willen. Ik zie niet in waarom je Wieffer met 'haast' zou moeten verkopen. Lekker lang lopend contract (2027). Uiteraard zouden prachtige transfersommen de zaak moeten kunnen omdraaien, maar ik denk dat de waardegroei wel verder zal gaan dan die 15m die er nu voor geboden wordt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch he Aursnes Danillo en Pedersen verkopen we na een goed seizoen maar Wieffer mag niet terwijl je Zerrouki hebt gehaald als opvolger.
Dat gaat dus een ranzige 1-0 verliespartij wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Bombvis het volgende:
Morgen profiteergenot, kijk er nu al naar uit
Oh jee, nu heb je het gejinxt. 😱quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Bombvis het volgende:
Morgen profiteergenot, kijk er nu al naar uit
zie TTquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh jee, nu heb je het gejinxt. 😱
Alleen die rechtsback van PSV meen ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:56 schreef fetX het volgende:
Welke belangrijke spelers zijn er bij Sparta eigenlijk vertrokken? Of valt dat wel mee?
Dan staat daar nog wel een aardig team.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen die rechtsback van PSV meen ik.
Maar die werd vorig seizoen volledig milkshake gemaakt door Paixao
Ze zijn Pinto ook kwijt, en Saito is geblesseerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan staat daar nog wel een aardig team.
Sparta - Feyenoord een paar maanden geledenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:05 schreef Erasmus het volgende:
Als Ajax vandaag gelijk speelt tegen Excelsior gaan we morgen waarschijnlijk opnieuw een slippertje maken.
Kan mij niet meer herinneren wanneer wij voor het laatst in de competitie van zulke kansen profiteerden.
Vorig seizoen uit bij Spartaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:05 schreef Erasmus het volgende:
Als Ajax vandaag gelijk speelt tegen Excelsior gaan we morgen waarschijnlijk opnieuw een slippertje maken.
Kan mij niet meer herinneren wanneer wij voor het laatst in de competitie van zulke kansen profiteerden.
Al besprokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen uit bij Sparta
Verdommequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta - Feyenoord een paar maanden geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |