KroaatGod - Gimenez - Paixao.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Als we straks gewoon weer met Ali Reza, Dildofun, Idrissi en Walemark op de vleugels het seizoen in gaan ga ik stilletjes in een hoekje liggen huilen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Als we straks gewoon weer met Ali Reza, Dildofun, Idrissi en Walemark op de vleugels het seizoen in gaan ga ik stilletjes in een hoekje liggen huilen.
Kroaat/Paixao/een van de andere 10 buitenspelers in de selectie als invaller - Gimenez/Ueda - Paixao/Stengs/een van de andere 10 buitenspelers in de selectie als invallerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
KroaatGod - Gimenez - Paixao.
Kroaatgod zou top zijn, maar zie het best nog afketsen als Zagreb een rondje verder komt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
KroaatGod - Gimenez - Paixao.
Er verandert dus weinig aan je postgedrag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Als Ivanusec niet doorgaat komt er een andere nummer 1 van WyScoutquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroaatgod zou top zijn, maar zie het best nog afketsen als Zagreb een rondje verder komt.
Als je die hele kudde middelmaat behoud en geen versterking haal heb je gewoon gefaald.
Vorig seizoen ben je daar kampioen mee gewordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Dat vond Arne tot de winterstop ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd vond 80% van dit topic Gimenez niet aantoonbaar beter dan Danilo.
Precies dit, zie het anders nog best mislopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we in ieder geval hopen dat AEK vanavond Zagreb eruit dondert zodat ze niet plots zeggen ‘ja maar we moeten nog een ronde’ en vervolgens ‘nu we de CL hebben gehaald hebben we het geld niet meer nodig’
:’)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vorig seizoen ben je daar kampioen mee geworden
Dus warmt is het probleem
Volgens mij zei Slot ook gelijk in verkapte woorden dat Gimenez helemaal niet kon voetballen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd vond 80% van dit topic Gimenez niet aantoonbaar beter dan Danilo.
Lul nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Kan je Slot dan ook alvast even een appje sturen dat Stengs op het middenveld hoort en Ivanusec op linksbuiten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij zei Slot ook gelijk in verkapte woorden dat Gimenez helemaal niet kon voetballen.
Pas toen ik die knul in de Kuip zag spelen was ik direct overtuigd, maar het duurde wel even totdat Slot op mijn appjes reageerde dat hij Gimenez moest opstellen
Dat Santi niet in vorm is wordt ook rijkelijk overdreven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:53 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk heeft Santi niet teveel last van de korte vakantie.
Inmiddels heeft hij helaas door dat ik niet echt Danjuma ben die interesse heeft om naar Feyenoord te komen, dus ik ben geblokkeerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je Slot dan ook alvast even een appje sturen dat Stengs op het middenveld hoort en Ivanusec op linksbuiten?
Even met een nieuw telefoonnummer en een profielfoto van Guus Til proberenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inmiddels heeft hij helaas door dat ik niet echt Danjuma ben die interesse heeft om naar Feyenoord te komen, dus ik ben geblokkeerd.
is een mythe dat die gozer overbelast is ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:53 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk heeft Santi niet teveel last van de korte vakantie.
Das een beetje het probleem, ze houden allemaal de bal te lang vast.quote:
is een bewezen nuttige speler voor in je selectiequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das een beetje het probleem, ze houden allemaal de bal te lang vast.
Ik vind Idrissi niet eens een slechte speler om wat jij zegt, eind vorig seizoen draaide ik best wel bij. Maar hij vertraagt je aanvalsspel en bovendien was zijn rendement niet zo goed, behalve in dat slooppartijtje tegen Shakhtar die er niet bepaald kort op zaten.
Dat doet @ZKA alquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even met een nieuw telefoonnummer en een profielfoto van Guus Til proberen
Fok pakt door en contracteert klaasweetalles.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:46 schreef Zipportal het volgende:
FOK is niet persoonlijk rond met @:de_kraam
Zeg ik ook niet, maar net als ieder mens is minimaal 1x per jaar 2 weken achter elkaar vakantie gewoon heel gezond. Dat heeft hij niet gehad en dat zou hem kunnen gaan opbreken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is een mythe dat die gozer overbelast is ofzo
ik denk niet dat hij heel hoog staat qua speelminuten vorig jaar in een rijtje met minuten in de benen
ja zou kunnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar net als ieder mens is minimaal 1x per jaar 2 weken achter elkaar vakantie gewoon heel gezond. Dat heeft hij niet gehad en dat zou hem kunnen gaan opbreken.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Ivanusec transfer is dus nog lang niet zeker, anders hebben we geen backup nodig.
quote:Ondanks dat de kans enorm klein is dat de 24-jarige Kroaat niet naar Rotterdam komt, wil Dennis te Kloese voorkomen dat Feyenoord geen alternatieven heeft terwijl het einde van de transferwindow nadert.
De oplossing hiervoor is dat je wedstrijden snel moet openbreken en afmaken. Dan kan hij eruit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar net als ieder mens is minimaal 1x per jaar 2 weken achter elkaar vakantie gewoon heel gezond. Dat heeft hij niet gehad en dat zou hem kunnen gaan opbreken.
Uhm, jij snapt het concept van het hebben van scoutinglijstjes toch wel mag ik hopen? Of dacht je serieus dat Feyenoord geen enkel alternatief voor de positie van Ivanusec had?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Ivanusec transfer is dus nog lang niet zeker, anders hebben we geen backup nodig.
Ja natuurlijk wel, maar schijnbaar komt er nu “beweging”, met andere woorden, wordt het nu concreter welbeschouwd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uhm, jij snapt het concept van het hebben van scoutinglijstjes toch wel mag ik hopen? Of dacht je serieus dat Feyenoord geen enkel alternatief voor de positie van Ivanusec had?
Heb je net die Argentijnse autist terug gedumpt, haal je gewoon weer een nieuwe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:12 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de backup voor Ivanusec mocht de deal niet rondkomen met Zagreb
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |