KroaatGod - Gimenez - Paixao.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Als we straks gewoon weer met Ali Reza, Dildofun, Idrissi en Walemark op de vleugels het seizoen in gaan ga ik stilletjes in een hoekje liggen huilen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Als we straks gewoon weer met Ali Reza, Dildofun, Idrissi en Walemark op de vleugels het seizoen in gaan ga ik stilletjes in een hoekje liggen huilen.
Kroaat/Paixao/een van de andere 10 buitenspelers in de selectie als invaller - Gimenez/Ueda - Paixao/Stengs/een van de andere 10 buitenspelers in de selectie als invallerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
KroaatGod - Gimenez - Paixao.
Kroaatgod zou top zijn, maar zie het best nog afketsen als Zagreb een rondje verder komt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
KroaatGod - Gimenez - Paixao.
Er verandert dus weinig aan je postgedrag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Als Ivanusec niet doorgaat komt er een andere nummer 1 van WyScoutquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroaatgod zou top zijn, maar zie het best nog afketsen als Zagreb een rondje verder komt.
Als je die hele kudde middelmaat behoud en geen versterking haal heb je gewoon gefaald.
Vorig seizoen ben je daar kampioen mee gewordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Dat vond Arne tot de winterstop ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd vond 80% van dit topic Gimenez niet aantoonbaar beter dan Danilo.
Precies dit, zie het anders nog best mislopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we in ieder geval hopen dat AEK vanavond Zagreb eruit dondert zodat ze niet plots zeggen ‘ja maar we moeten nog een ronde’ en vervolgens ‘nu we de CL hebben gehaald hebben we het geld niet meer nodig’
:’)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vorig seizoen ben je daar kampioen mee geworden
Dus warmt is het probleem
Volgens mij zei Slot ook gelijk in verkapte woorden dat Gimenez helemaal niet kon voetballen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd vond 80% van dit topic Gimenez niet aantoonbaar beter dan Danilo.
Lul nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |