Het Spaanse Dorp: Zarra is op zondag 27 augustus om 21.30 te zien bij RTL. Vanaf 28 augustus is het programma wekelijks op maandagavond om 20.30 te zien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:01 schreef DKUp het volgende:
Wekelijks? Serieus
Dit programma en B&B Vol Liefde moet je gewoon vijf keer per week uitzenden. Er kijken rond een miljoen mensen naar op RTL4 (exclusief Videoland) en veel mensen hebben het erover.
Oh .. thnx voor de tipquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh lekker danDit is juist zo'n programma wat zo lekker wegkijkt omdat het 5x per week werd uitgezonden.
Blues.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het Spaanse Dorp: Zarra is op zondag 27 augustus om 21.30 te zien bij RTL. Vanaf 28 augustus is het programma wekelijks op maandagavond om 20.30 te zien.
RTL Boulevard
Zie ook de link in het bericht van Bleus..
Ik vind het juist een goede test om te zien wie er nu echt in dat dorp willen blijven. Ze waren allemaal lyrisch over dat dorp, alles is prachtig en wat een uitzicht en de mensen fantastisch ('heel anders dan in Nederland') en voor 45.000 kun je daar heel goedkoop een huis kopen dus in mijn ogen kunnen ze er allemaal goedkoop wonen. Al denk ik dat het voor de meeste (ook de winnaars) enorm tegen gaat vallen en ze uiteindelijk toch vertrekken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet hoor, als ze zo graag nieuwe aanwas willen in het dorp dan hadden ze beter de opzet zo kunnen doen dat ze allevier blijven.
Nu verwacht ik dat het jongste man/vrouw stel het interessantst is voor de dorpsbewoners, plus dat ze nog bier brouwen ook.
Ik denk dat je voor de toekomst de toeristische aantrekkingskracht ook vergroot als er meerdere Nederlandse inwoners cq bedrijven zijn.
Valencia is ook een provincie, dus als in NL iets gesponsord wordt door het toeristische bureau van Utrecht of Groningen hoeft dat ook niet met de stad te maken te hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:53 schreef golfer het volgende:
Gesponsord door het toeristische bureau van Valencia?
Sowieso die kunstzinnige tiepjes...quote:
Ze klinkt niet Brabants, maar verder heb je wel gelijk.... Die Raymond doet me aan prins bernard jr. denken, waarschijnlijk door zijn bril. Dat is ook geen compliment.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:43 schreef Ceviche het volgende:
Die Brabantse vrouw lijkt me echt een type dat in Nederland met iedereen ruzie heeft (ligt aan anderen waarschijnlijk) en ik denk dat het een kwestie van tijd is voor ze in Spanje ook met mensen in de clinch ligt.
Helemaal eens, ze spreken bijna allemaal maar een klein beetje steenkolen Spaans. Ik moest ook meteen denken aan beloftes die niet nagekomen zullen worden door die 2 mannen. Toen ze zich voorstelden werd er ook gezegd dat ze EVENTUEEL een bakkerijtje zouden beginnen. Ik wantrouwde dat meteen. In de vooruitblik ontstond er al een grote ruzie dus dat is al snel. Het bedrag in vieren delen slaat hélemaal nergens op daar de meeste kosten in de keuken en doucheruimte zullen zitten. Ze zullen er nog wel achter komen want ik denk dat die zgn. interieurontwerper met zijn barbies niet veel leuks gaat brengen. Ik geef de kunstenares en de bierbrouwer de meeste kans maar zijn zij ook goed in het verbouwen? Zij hebben trouwens het mooiste en grootste huis en dat zal anderen ook wel triggeren.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:43 schreef Ceviche het volgende:
Die Brabantse vrouw lijkt me echt een type dat in Nederland met iedereen ruzie heeft (ligt aan anderen waarschijnlijk) en ik denk dat het een kwestie van tijd is voor ze in Spanje ook met mensen in de clinch ligt.
Verder vind ik het echt heel raar dat sommigen het klusbudget door 4 willen delen. Dat is gewoon niet eerlijk eigenlijk, tenzij ze het uitgeven aan een gezamenlijk project (bijvoorbeeld dat de hele indeling wordt veranderd of een fundering/dak fixen, dat laatste lijkt me niet nodig maar het is een voorbeeld).
Anders hoop ik dat dat koppel dat het budget door 4 wil splitten de keuken/badkamer krijgt. Ik heb een heel sterk vermoeden dat zij juist de zitkamer/slaapkamer willen![]()
Verder tenenkrommend dat deze mensen al een jaar bezig zijn met hun droom maar niet de moeite hebben gedaan om een cursus Spaans te volgen.
Ik heb een jaar of 5 geleden Duolingo Spaans gedaan voor de lol en mijn Spaans is beter dan van deze mensen![]()
![]()
![]()
Verder denk ik dat dat ene koppel alleen maar zegt een bakkerij te willen beginnen omdat ze denken dat dat zorgt voor goodwill bij de Spanjaarden, maar dat ze dat niet gaan doen.
Kon kennelijk niet anders dat het daarna wekelijks is i.v.m. dat nieuwe programma De erfgenaam en weer andere programma?s. Wel jammer want na 1 week ben ik het vorige alweer vergeten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dus morgen aflevering 2 van het Spaanse Dorp Zarra en daarna wekelijks,
O, die vind ik nu juist best aardig. We zullen zien of het boeiend gaat worden zoals de vorige keer waar de mensen het stukken zwaarder hadden. Ik vrees dat er met deze mensen al snel enkele jankend weer huiswaarts zullen gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sowieso die kunstzinnige tiepjes...
Ja en ik las net op de online tv-gids dat het vanavond een herhaling is, weet niet of dit juist is, of dat vanavond toch aflevering 2 komt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kon kennelijk niet anders dat het daarna wekelijks is i.v.m. dat nieuwe programma De erfgenaam en weer andere programma?s. Wel jammer want na 1 week ben ik het vorige alweer vergeten.
Nee, ik gun het tot nu toe eigenlijk niemand.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:15 schreef Charmian het volgende:
Die spaanse dorpsbewoners die hele verhalen ophangen en dan net doen of je het kan volgen. Slecht! Zit tot nu toe geen stel bij die mijn hart verwarmd.
En ook echt een gemiste kans, want uiteindelijk wint toch degene die het meeste integreert en nu kwamen die Spanjaarden gewoon naar hen toe. Hadden ze zo een voorsprong mee kunnen behalen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:15 schreef Charmian het volgende:
Die spaanse dorpsbewoners die hele verhalen ophangen en dan net doen of je het kan volgen. Slecht! Zit tot nu toe geen stel bij die mijn hart verwarmd.
Daar is het ook op gebaseerd en het heeft ook dezelfde titel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk het nu. Echt super leuk. Doet me een beetje denken aan dat programma waarin ze voor een euro een huis konden kopen in een afstands dorp. Genieten
Dank je! Dat klopt idd. Was het even kwijtquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is het ook op gebaseerd en het heeft ook dezelfde titel.
Alleen was het toen Het Spaanse Dorp Polopos en daarvoor Het Italiaanse Dorp Ollolai.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:00 schreef Charmian het volgende:
#teammatthewsabrina een tikkeltje tokkie
Lekker recht voor zijn raapquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:00 schreef Charmian het volgende:
#teammatthewsabrina een tikkeltje tokkie
En die Bianca dan?quote:
ach, die zijn toch allemaal doof.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:50 schreef Ceviche het volgende:
3 dagen daar en dan al een ruzie op straat uitschreeuwen, wat een indruk zullen die Spanjaarden hebben van de luidruchtige Nederlanders
Haha ja, ik had wel even gemist waar het precies mis ging.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:06 schreef golfer het volgende:
Heerlijk, dat geschreeuw tegen elkaar en het slaan op tafel.
En die blonde nicht liep lekker te stoken voordat ie wegliep.![]()
Hiervoor kijken we dus naar dit programma.
Maar nu is het andersom. Ze gaan de basisverbouwing van alle vier de vertrekken doen van een deel van het budget en het restant door vieren delen, voor de aankleding. Dan denk ik: Aan een huiskamer valt meer aan te kleden dan aan een badkamer. Als de basis van een badkamer klaar is, wat heb je dan nog nodig? Badmat, handdoekringen, planchet en spiegel? Dat is het wel. In een huiskamer heb je raambekleding, meubilair, verlichting, planten enz... nodig. Veel duurder!quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:08 schreef Chea49 het volgende:
Het bedrag in vieren delen slaat hélemaal nergens op daar de meeste kosten in de keuken en doucheruimte zullen zitten.
Ik zie ze niet met z’n achten samenwerkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar nu is het andersom. Ze gaan de basisverbouwing van alle vier de vertrekken doen van een deel van het budget en het restant door vieren delen, voor de aankleding. Dan denk ik: Aan een huiskamer valt meer aan te kleden dan aan een badkamer. Als de basis van een badkamer klaar is, wat heb je dan nog nodig? Badmat, handdoekringen, planchet en spiegel? Dat is het wel. In een huiskamer heb je raambekleding, meubilair, verlichting, planten enz... nodig. Veel duurder!
Naar mijn mening hadden ze het beter met zijn allen, kamer voor kamer, aan kunnen pakken. Nu zit de winaar straks in een huis waarvan 3 vertrekken niet naar jouw zin zijn.
wat dacht je dan van een muziekcafé. Een camperplaats is leuk, zijn er al enorm veel van in Spanje en daar ga je ook niet van rondkomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Als die 2 mannen niet die bakkerij gaan starten, vraag ik me wel af wat zij dan wel gaan bijdragen, weet niet of daar veel vraag is naar een interieurstylist.
Dat laatste vroeg ik mij ook al af. Je krijgt nu 4 vertrekken die totaal verschillend gaan worden en niet passen bij elkaar. En met de ´basis´ begreep ik de sloopwerkzaamheden, dus moeten keuken en badkamer nog steeds de hoogste kosten opvangen. Ik heb me gestoord aan die 2 mannen die al snel een houten paard stalen zonder dit eerst te overleggen met de andere kandidaten. En wie had nu de grootste bek over spullen wegdoen zonder overleg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar nu is het andersom. Ze gaan de basisverbouwing van alle vier de vertrekken doen van een deel van het budget en het restant door vieren delen, voor de aankleding. Dan denk ik: Aan een huiskamer valt meer aan te kleden dan aan een badkamer. Als de basis van een badkamer klaar is, wat heb je dan nog nodig? Badmat, handdoekringen, planchet en spiegel? Dat is het wel. In een huiskamer heb je raambekleding, meubilair, verlichting, planten enz... nodig. Veel duurder!
Naar mijn mening hadden ze het beter met zijn allen, kamer voor kamer, aan kunnen pakken. Nu zit de winaar straks in een huis waarvan 3 vertrekken niet naar jouw zin zijn.
Precies. Echt een valse nicht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
Ik heb me gestoord aan die 2 mannen die al snel een houten paard stalen zonder dit eerst te overleggen met de andere kandidaten. En wie had nu de grootste bek over spullen wegdoen zonder overleg?
Denk 2 contacten. Ben ondernemer in Valencia regio en nieuwe ondernemers moeten aan eisen voldoen, licenties, hygiene diploma etc. Dit doet denken aan die serie met families in Chili en achteraf waren alle bedrijven Nederlands, niets opgebouwd daarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ik had wel even gemist waar het precies mis ging.
Waarom zouden die bierbrouwers niet al 2 contracten mogen hebben?
Cafe is eigenlijk kansloos gezien lokatie en camperplaats is een flinke investering, vergunningen vaak lastig en vaak maximaal 6 plaatsen. Diverse Ik Vertrek families zitten in Spanje met camperplaatsen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:29 schreef JJ76 het volgende:
[..]
wat dacht je dan van een muziekcafé. Een camperplaats is leuk, zijn er al enorm veel van in Spanje en daar ga je ook niet van rondkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |