abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:53:40 #1
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_210330382

Het Spaanse Dorp: Zarra
In Het Spaanse Dorp: Zarra verruilen vier Nederlandse stellen en/of gezinnen hun leven in Nederland om in Spanje een geheel nieuw leven op te bouwen. Stilzitten is er echter niet bij. De deelnemers moeten hier een onderneming starten en werken aan de verbouwing van een huis in het dorp.

Dit is een flinke klus en daarom krijgen alle deelnemende stellen en/of gezinnen een lokale coach toegewezen die ze het hele traject zal ondersteunen. In de finale kiest de dorpsraad, samen met de bewoners van het dorp het stel en /of gezin dat ze het best vinden passen in het dorp. Zij winnen het opgeknapte huis.

Compleet uitgestorven
Dat dit programma hard nodig is voor Zarra, is een feit. Dit dorp was tot voor kort compleet uitgestorven. "Hier is de laatste bakker verdwenen, er is geen fysio- of sportinstructeur meer. Ook zijn er geen winkels, hotels, loodgieters en aannemers", zo liet RTL weten. Daarnaast werden ook de scholen bedreigd met sluiting door het gebrek aan kinderen. Of de deelnemers van Het Spaanse Dorp: Zarra daar de afgelopen maanden verandering in hebben kunnen brengen, valt nog af te wachten.

Wanneer is Het Spaanse Dorp: Zarra te zien?
Het wachten op dit nieuwe seizoen duurt niet lang meer. Op zondag 27 augustus is rond 21:30 uur de allereerste aflevering te zien. Daarna volgt er elke maandag om 20:30 uur een nieuwe aflevering.

De deelnemers:

Jaap en Jochem
Jaap en Jochem, beiden 37, wonen samen met hun twee honden sinds een jaar in Leusden. De twee hebben elkaar ruim tien jaar geleden leren kennen in Amsterdam en er was meteen een klik. Het getrouwde stel is toe aan een nieuw avontuur en een omkeer in hun leven. Met hun creatieve ideeën en altijd lachende gezichten willen ze het dorp Zarra levendiger maken en anderen inspireren met hun ludieke acties.

Jaap houdt ervan om 'out of the box' te denken en past dit dan ook graag toe in zijn werk als woningstylist. Jochem is een behulpzame man en als bedrijfsleider in de horeca bezorgt hij zijn gasten graag een topervaring. Beide mannen zijn bloedfanatiek en als ze ergens hun tanden in zetten, gaan ze er volledig voor.

Matthew en Sabrina
Matthew (41) en Sabrina (42) zijn al jaren een gezellig stel uit Den Bosch. Ze delen veel passies, waaronder hun grote droom om een B&B te openen met een muzikale touch en naar het buitenland te vertrekken. Het is dan ook niet verrassend dat ze graag naar Spanje willen verhuizen en daar willen werken aan hun toekomst.

Matthew is als ZZP'er een harde werker en heeft al 25 jaar ervaring in de bouw. Hij kan alles bouwen en verbouwen wat nodig is om hun droom waar te maken. Sabrina is werkzaam als een verzorgende IG'er in een verpleeghuis zorginstelling en past ook buiten haar beroep het zorgen voor anderen graag toe. Dit avontuurlijke stel is een perfecte match: samen staan ze te popelen om hun dromen na te jagen en hun plan uit te voeren.

Bastiaan en Melissa
Bastiaan (33) en Melissa (31) komen uit Groenekan en dromen al geruime tijd van een emigratie naar het zonnige Zuid-Europa. Het klimaat en de cultuur spreken ze enorm aan en ze hopen er hun gezamelijke passies te kunnen verwezenlijken. Het programma biedt ze de kans om samen een nieuwe start te maken en geeft ze een kans om samen te gaan ondernemen.

Bastiaan heeft zijn hobby omgezet in zijn werk en heeft nu een eigen bedrijf als bierbrouwer. Melissa heeft ook haar eigen bedrijf en werkt voor verschillende opdrachtgevers. Samen hebben ze een gepassioneerde inzet en tomeloze energie om dit avontuur aan te gaan. Naast creatief en ondernemend zijn ze ook een hecht stel dat elkaar altijd ondersteunt en inspireert.

Raymond en Bianca
Raymond (58) en Bianca (50) zijn een vers getrouwd stel uit Lochem, die van plan zijn voorgoed te emigreren naar Spanje. Ze dromen van een mooie plek waar ze voor de rest van hun leven kunnen wonen en werken. Raymond heeft in de afgelopen twintig jaar zijn eigen onderneming gehad en nu is het tijd voor een nieuw avontuur in het buitenland. Bianca is een bedreven kunstenares en kan niet wachten om in Spanje haar creativiteit de vrije loop te laten.

Als echte doorzetters zullen ze samen hard werken om hun droom waar te maken. Ze zijn optimistisch en zitten vol energie en zijn vastbesloten om hun eigen, unieke draai aan deze nieuwe fase van hun leven te geven.

[ Bericht 37% gewijzigd door MadMaster op 19-08-2023 22:59:51 ]
pi_210330394
Ben benieuwd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210330485
*O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_210331252
Verheug me er nu al op *O*
pi_210331344
Ola *O*
pi_210343300
Eindelijk weer *O*
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:51:17 #7
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210343627
Bij het vorige Spaanse dorp heb ik helemaal dubbel gelegen over zo'n tokkie-familie die eventjes dachten de nieuwe meilandjes te worden. Ben ff hun naam kwijt...

Edit: Familie Rutten
pi_210343987
https://www.rtlboulevard.(...)orp-zarra-deelnemers

Jaap en Jochem
Jaap en Jochem, beiden 37, wonen samen met hun twee honden sinds een jaar in Leusden. De twee hebben elkaar ruim tien jaar geleden leren kennen in Amsterdam en er was meteen een klik. Het getrouwde stel is toe aan een nieuw avontuur en een omkeer in hun leven. Met hun creatieve ideeën en altijd lachende gezichten willen ze het dorp Zarra levendiger maken en anderen inspireren met hun ludieke acties.

Jaap houdt ervan om 'out of the box' te denken en past dit dan ook graag toe in zijn werk als woningstylist. Jochem is een behulpzame man en als bedrijfsleider in de horeca bezorgt hij zijn gasten graag een topervaring. Beide mannen zijn bloedfanatiek en als ze ergens hun tanden in zetten, gaan ze er volledig voor.

Matthew en Sabrina
Matthew (41) en Sabrina (42) zijn al jaren een gezellig stel uit Den Bosch. Ze delen veel passies, waaronder hun grote droom om een B&B te openen met een muzikale touch en naar het buitenland te vertrekken. Het is dan ook niet verrassend dat ze graag naar Spanje willen verhuizen en daar willen werken aan hun toekomst.

Matthew is als ZZP'er een harde werker en heeft al 25 jaar ervaring in de bouw. Hij kan alles bouwen en verbouwen wat nodig is om hun droom waar te maken. Sabrina is werkzaam als een verzorgende IG'er in een verpleeghuis zorginstelling en past ook buiten haar beroep het zorgen voor anderen graag toe. Dit avontuurlijke stel is een perfecte match: samen staan ze te popelen om hun dromen na te jagen en hun plan uit te voeren.

Bastiaan en Melissa
Bastiaan (33) en Melissa (31) komen uit Groenekan en dromen al geruime tijd van een emigratie naar het zonnige Zuid-Europa. Het klimaat en de cultuur spreken ze enorm aan en ze hopen er hun gezamelijke passies te kunnen verwezenlijken. Het programma biedt ze de kans om samen een nieuwe start te maken en geeft ze een kans om samen te gaan ondernemen.

Bastiaan heeft zijn hobby omgezet in zijn werk en heeft nu een eigen bedrijf als bierbrouwer. Melissa heeft ook haar eigen bedrijf en werkt voor verschillende opdrachtgevers. Samen hebben ze een gepassioneerde inzet en tomeloze energie om dit avontuur aan te gaan. Naast creatief en ondernemend zijn ze ook een hecht stel dat elkaar altijd ondersteunt en inspireert.

Raymond en Bianca
Raymond (58) en Bianca (50) zijn een vers getrouwd stel uit Lochem, die van plan zijn voorgoed te emigreren naar Spanje. Ze dromen van een mooie plek waar ze voor de rest van hun leven kunnen wonen en werken. Raymond heeft in de afgelopen twintig jaar zijn eigen onderneming gehad en nu is het tijd voor een nieuw avontuur in het buitenland. Bianca is een bedreven kunstenares en kan niet wachten om in Spanje haar creativiteit de vrije loop te laten.

Als echte doorzetters zullen ze samen hard werken om hun droom waar te maken. Ze zijn optimistisch en zitten vol energie en zijn vastbesloten om hun eigen, unieke draai aan deze nieuwe fase van hun leven te geven.

Nieuw dit seizoen is dat de stellen gezamenlijk werken aan de verbouwing van een huis en allemaal een bedrijf opzetten waarmee ze het bijna verlaten dorp Zarra weer op de kaart gaan zetten. In de finale kiezen de dorpsbewoners welk stel ze het best vinden passen in het dorp en wie daarmee het opgeknapte huis wint.

[ Bericht 48% gewijzigd door Blues op 19-08-2023 18:31:13 ]
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:08:00 #9
410477 Fietsertje70
pi_210344625
Waarom zou RTL niet bij iedereen erbij zetten wat ze doen als ZZP'er? Of zou coach/nagelstyliste/webwinkeltje eigenaar in artikelen die niemand nodig heeft weinig vertrouwen op de afloop brengen?
pi_210359644
Ik las dat de uitzendingen nu wekelijks zijn -O-
Vorig seizoen was het dagelijks....
pi_210359858
Wekelijks? Serieus }:|
Dit programma en B&B Vol Liefde moet je gewoon vijf keer per week uitzenden. Er kijken rond een miljoen mensen naar op RTL4 (exclusief Videoland) en veel mensen hebben het erover.
SOONY
pi_210365058
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2023 21:01 schreef DKUp het volgende:
Wekelijks? Serieus }:|
Dit programma en B&B Vol Liefde moet je gewoon vijf keer per week uitzenden. Er kijken rond een miljoen mensen naar op RTL4 (exclusief Videoland) en veel mensen hebben het erover.
Het Spaanse Dorp: Zarra is op zondag 27 augustus om 21.30 te zien bij RTL. Vanaf 28 augustus is het programma wekelijks op maandagavond om 20.30 te zien.

RTL Boulevard
Zie ook de link in het bericht van Blues..

[ Bericht 0% gewijzigd door mangalie op 21-08-2023 18:40:30 ]
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 12:16:06 #13
185648 crew  mascara-klodder
make-up veeg
pi_210365388
Oh lekker dan -O- Dit is juist zo'n programma wat zo lekker wegkijkt omdat het 5x per week werd uitgezonden.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 21 augustus 2023 @ 12:18:45 #14
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_210365411
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh lekker dan -O- Dit is juist zo'n programma wat zo lekker wegkijkt omdat het 5x per week werd uitgezonden.
Oh .. thnx voor de tip ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:40:52 #15
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210367183
En met zn allen in een huis, als ik het goed begrijp. Snap nooit zo goed waarom er zoveel gesleuteld wordt aan een format.
Nog even en er komt een bn'er versie.
pi_210369528
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:49 schreef mangalie het volgende:

[..]
Het Spaanse Dorp: Zarra is op zondag 27 augustus om 21.30 te zien bij RTL. Vanaf 28 augustus is het programma wekelijks op maandagavond om 20.30 te zien.

RTL Boulevard
Zie ook de link in het bericht van Bleus..
Blues.
:+
pi_210370329
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Blues.
:+
:D ff gegumd...
  zondag 27 augustus 2023 @ 21:19:39 #18
111260 Charmian
a little joy
pi_210450561
Zometeen de eerste aflevering
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 augustus 2023 @ 22:31:47 #19
335263 freaky40
pi_210451975
Ja vreemd dat het niet dagelijks is. Maar blijkbaar is dat omdat nu B&B Vol Liefde in de zomermaanden nu dagelijks is en is het voor RTL dus teveel gevraagd omdat ook met deze reeks te doen. Kap gewoon met die vervelende talkshow shit en je hebt ruimte zat over om het uit te zenden. Doe het anders op Videoland dan…
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:01:46 #20
410477 Fietsertje70
pi_210452336
Ik ga het ze allemaal niet gunnen denk ik. Wat een stelletje onsympathieken bij elkaar...
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:12:11 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210452433
We kijken het nu terug.
Productie heeft het wel allemaal goed voor ze geregeld. Geen bouwvallige toestanden zoals voorgaande jaren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:39:47 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210452581
Ik vind het wel meevallen met die stellen. De enigen die wel nu in mijn irritatie-factor komen zijn die met die pet en z'n vrouw die iets van een camping ofzo willen beginnen.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:46:09 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210452597
Ik weet het niet hoor, als ze zo graag nieuwe aanwas willen in het dorp dan hadden ze beter de opzet zo kunnen doen dat ze allevier blijven.

Nu verwacht ik dat het jongste man/vrouw stel het interessantst is voor de dorpsbewoners, plus dat ze nog bier brouwen ook.

Ik denk dat je voor de toekomst de toeristische aantrekkingskracht ook vergroot als er meerdere Nederlandse inwoners cq bedrijven zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:53:39 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210452629
Gesponsord door het toeristische bureau van Valencia?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 augustus 2023 @ 00:34:44 #25
346653 Ceviche
pi_210452747
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet hoor, als ze zo graag nieuwe aanwas willen in het dorp dan hadden ze beter de opzet zo kunnen doen dat ze allevier blijven.

Nu verwacht ik dat het jongste man/vrouw stel het interessantst is voor de dorpsbewoners, plus dat ze nog bier brouwen ook.

Ik denk dat je voor de toekomst de toeristische aantrekkingskracht ook vergroot als er meerdere Nederlandse inwoners cq bedrijven zijn.
Ik vind het juist een goede test om te zien wie er nu echt in dat dorp willen blijven. Ze waren allemaal lyrisch over dat dorp, alles is prachtig en wat een uitzicht en de mensen fantastisch ('heel anders dan in Nederland') en voor 45.000 kun je daar heel goedkoop een huis kopen dus in mijn ogen kunnen ze er allemaal goedkoop wonen. Al denk ik dat het voor de meeste (ook de winnaars) enorm tegen gaat vallen en ze uiteindelijk toch vertrekken.
  maandag 28 augustus 2023 @ 00:43:41 #26
346653 Ceviche
pi_210452760
Die Brabantse vrouw lijkt me echt een type dat in Nederland met iedereen ruzie heeft (ligt aan anderen waarschijnlijk) en ik denk dat het een kwestie van tijd is voor ze in Spanje ook met mensen in de clinch ligt.

Verder vind ik het echt heel raar dat sommigen het klusbudget door 4 willen delen. Dat is gewoon niet eerlijk eigenlijk, tenzij ze het uitgeven aan een gezamenlijk project (bijvoorbeeld dat de hele indeling wordt veranderd of een fundering/dak fixen, dat laatste lijkt me niet nodig maar het is een voorbeeld).
Anders hoop ik dat dat koppel dat het budget door 4 wil splitten de keuken/badkamer krijgt. Ik heb een heel sterk vermoeden dat zij juist de zitkamer/slaapkamer willen :')

Verder tenenkrommend dat deze mensen al een jaar bezig zijn met hun droom maar niet de moeite hebben gedaan om een cursus Spaans te volgen.
Ik heb een jaar of 5 geleden Duolingo Spaans gedaan voor de lol en mijn Spaans is beter dan van deze mensen :') :') :')

Verder denk ik dat dat ene koppel alleen maar zegt een bakkerij te willen beginnen omdat ze denken dat dat zorgt voor goodwill bij de Spanjaarden, maar dat ze dat niet gaan doen.
  maandag 28 augustus 2023 @ 00:47:47 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210452766
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:53 schreef golfer het volgende:
Gesponsord door het toeristische bureau van Valencia?
Valencia is ook een provincie, dus als in NL iets gesponsord wordt door het toeristische bureau van Utrecht of Groningen hoeft dat ook niet met de stad te maken te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 augustus 2023 @ 00:48:14 #28
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210452768
Dus morgen aflevering 2 van het Spaanse Dorp Zarra en daarna wekelijks,
pi_210453249
Ik verheug me nu al op de ruzie en het ongemak en het gedoe rondom het verdelen van het geld :9
pi_210453353
Bianca geeft mij ongekende jeuk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210453827
Die spaanse dorpsbewoners die hele verhalen ophangen en dan net doen of je het kan volgen. Slecht! Zit tot nu toe geen stel bij die mijn hart verwarmd.
pi_210453861
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 07:49 schreef Lonaa het volgende:
Bianca geeft mij ongekende jeuk.
Sowieso die kunstzinnige tiepjes...
  maandag 28 augustus 2023 @ 09:41:08 #33
410477 Fietsertje70
pi_210453974
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 00:43 schreef Ceviche het volgende:
Die Brabantse vrouw lijkt me echt een type dat in Nederland met iedereen ruzie heeft (ligt aan anderen waarschijnlijk) en ik denk dat het een kwestie van tijd is voor ze in Spanje ook met mensen in de clinch ligt.

Ze klinkt niet Brabants, maar verder heb je wel gelijk.... Die Raymond doet me aan prins bernard jr. denken, waarschijnlijk door zijn bril. Dat is ook geen compliment.
pi_210454157
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 00:43 schreef Ceviche het volgende:

Verder vind ik het echt heel raar dat sommigen het klusbudget door 4 willen delen. Dat is gewoon niet eerlijk eigenlijk, tenzij ze het uitgeven aan een gezamenlijk project (bijvoorbeeld dat de hele indeling wordt veranderd of een fundering/dak fixen, dat laatste lijkt me niet nodig maar het is een voorbeeld).
Anders hoop ik dat dat koppel dat het budget door 4 wil splitten de keuken/badkamer krijgt. Ik heb een heel sterk vermoeden dat zij juist de zitkamer/slaapkamer willen :')

Verder tenenkrommend dat deze mensen al een jaar bezig zijn met hun droom maar niet de moeite hebben gedaan om een cursus Spaans te volgen.
Ik heb een jaar of 5 geleden Duolingo Spaans gedaan voor de lol en mijn Spaans is beter dan van deze mensen :') :') :')

Verder denk ik dat dat ene koppel alleen maar zegt een bakkerij te willen beginnen omdat ze denken dat dat zorgt voor goodwill bij de Spanjaarden, maar dat ze dat niet gaan doen.
Helemaal eens, ze spreken bijna allemaal maar een klein beetje steenkolen Spaans. Ik moest ook meteen denken aan beloftes die niet nagekomen zullen worden door die 2 mannen. Toen ze zich voorstelden werd er ook gezegd dat ze EVENTUEEL een bakkerijtje zouden beginnen. Ik wantrouwde dat meteen. In de vooruitblik ontstond er al een grote ruzie dus dat is al snel. Het bedrag in vieren delen slaat hélemaal nergens op daar de meeste kosten in de keuken en doucheruimte zullen zitten. Ze zullen er nog wel achter komen want ik denk dat die zgn. interieurontwerper met zijn barbies niet veel leuks gaat brengen. Ik geef de kunstenares en de bierbrouwer de meeste kans maar zijn zij ook goed in het verbouwen? Zij hebben trouwens het mooiste en grootste huis en dat zal anderen ook wel triggeren.
pi_210454167
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 00:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dus morgen aflevering 2 van het Spaanse Dorp Zarra en daarna wekelijks,
Kon kennelijk niet anders dat het daarna wekelijks is i.v.m. dat nieuwe programma De erfgenaam en weer andere programma?s. Wel jammer want na 1 week ben ik het vorige alweer vergeten.
pi_210454173
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:

[..]
Sowieso die kunstzinnige tiepjes...
O, die vind ik nu juist best aardig. We zullen zien of het boeiend gaat worden zoals de vorige keer waar de mensen het stukken zwaarder hadden. Ik vrees dat er met deze mensen al snel enkele jankend weer huiswaarts zullen gaan. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Chea49 op 28-08-2023 10:17:46 ]
  maandag 28 augustus 2023 @ 10:31:12 #37
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210454276
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 10:09 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Kon kennelijk niet anders dat het daarna wekelijks is i.v.m. dat nieuwe programma De erfgenaam en weer andere programma?s. Wel jammer want na 1 week ben ik het vorige alweer vergeten.
Ja en ik las net op de online tv-gids dat het vanavond een herhaling is, weet niet of dit juist is, of dat vanavond toch aflevering 2 komt.
  maandag 28 augustus 2023 @ 12:10:36 #38
346653 Ceviche
pi_210455016
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:15 schreef Charmian het volgende:
Die spaanse dorpsbewoners die hele verhalen ophangen en dan net doen of je het kan volgen. Slecht! Zit tot nu toe geen stel bij die mijn hart verwarmd.
Nee, ik gun het tot nu toe eigenlijk niemand.
Dat jonge stel lijkt het meest sympathiek maar ik heb het gevoel dat zij alleen maar over bier kunnen praten.
  maandag 28 augustus 2023 @ 12:13:34 #39
346653 Ceviche
pi_210455047
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:15 schreef Charmian het volgende:
En ook echt een gemiste kans, want uiteindelijk wint toch degene die het meeste integreert en nu kwamen die Spanjaarden gewoon naar hen toe. Hadden ze zo een voorsprong mee kunnen behalen.
pi_210458643
Kijk het nu. Echt super leuk. Doet me een beetje denken aan dat programma waarin ze voor een euro een huis konden kopen in een afstands dorp. Genieten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Leukste jonkie 2022 maandag 28 augustus 2023 @ 19:35:06 #41
213457 engine
pi_210458782
Ik weet nog niet zo goed wat ik moet denken. Tot nu toe vind ik Bastiaan en Melissa wel leuk.

En vind Bianca ook wel leuk eigenlijk :@
Maar bij die twee heb ik heel erg het idee dat alles wat ze doen gespeeld is. Het voelt nep.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 28 augustus 2023 @ 20:24:20 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210459372
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk het nu. Echt super leuk. Doet me een beetje denken aan dat programma waarin ze voor een euro een huis konden kopen in een afstands dorp. Genieten
Daar is het ook op gebaseerd en het heeft ook dezelfde titel.
Alleen was het toen Het Spaanse Dorp Polopos en daarvoor Het Italiaanse Dorp Ollolai. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210459519
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:24 schreef golfer het volgende:

[..]
Daar is het ook op gebaseerd en het heeft ook dezelfde titel.
Alleen was het toen Het Spaanse Dorp Polopos en daarvoor Het Italiaanse Dorp Ollolai. ;)
Dank je! Dat klopt idd. Was het even kwijt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210459542
Verschrikkelijke mensen, die me na aflevering 1 al ergeren. Wat een nep aandoende stellen.En toch blijven kijken...soms erger ik mezelf ook haha.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  maandag 28 augustus 2023 @ 21:03:46 #45
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_210459845
Ook ik kijk mee

En denk die Jaap komt me zoooo bekend voor
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 28 augustus 2023 @ 21:53:00 #46
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_210460412
Wat een gezelligheid daar zeg _O-
pi_210460503
#teammatthewsabrina een tikkeltje tokkie w/
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:03:01 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210460544
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:00 schreef Charmian het volgende:
:D
Een tikkeltje?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:11:59 #49
410477 Fietsertje70
pi_210460659
wat een jankwijf die Melissa
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:16:21 #50
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_210460724
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:00 schreef Charmian het volgende:
Lekker recht voor zijn raap _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')