abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211155644
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 12:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat hebben die Matthew en Sabrina eigenlijk al die tijd gedaan? Een keer naar een eventuele camping wezen kijken, 9 weken gedaan over een verbouwing van een badkamer waar blijkbaar alles los instaat en een spandoek in een veldje opgehangen?
Ze hebben best wel hard gewerkt en zij hadden de grootste klus. Maar om dan maar meteen jezelf het losse bad toe te eigenen vond ik toch wel erg onbeschoft en dan dat misselijke lachje erachteraan. :r
Als ik dat huis had gewonnen dan zou ik het ook weer helemaal anders gaan opbouwen denk ik. Het is nu allemaal wat raffelwerk geworden omdat ze allemaal óók een soort van bedrijfje moesten opzetten.
Het vinden van een stukje grond voor een eventuele camping was niet moeilijk, de vergunningen verkrijgen zou een hele opgave zijn geworden.
pi_211155769
Ik vond het jammer dat we Brillemans en zijn dagbesteding scharrel niet meer zagen in de laatste aflevering
pi_211159998
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 12:40 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het jammer dat we Brillemans en zijn dagbesteding scharrel niet meer zagen in de laatste aflevering
Facebook Bianca en Zarra kan je haar Vlogjes zien.
life is like a box of chocolates
pi_211160024
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 19:42 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Facebook Bianca en Zarra kan je haar Vlogjes zien.
Ik heb geen Facebook.
pi_211162208
quote:
11s.gif Op woensdag 1 november 2023 19:44 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik heb geen Facebook.
YouTube kan ook https://www.youtube.com/@BiancaenRayinZarra
pi_211168624
Sabrina laat al zien dat ze al weg zijn uit Zarra en ergens aan de Spaanse kust nu wonen, zie haar Facebook
pi_211168647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef hondonspain het volgende:
Sabrina laat al zien dat ze al weg zijn uit Zarra en ergens aan de Spaanse kust nu wonen, zie haar Facebook
Dat lijkt me met hun bedrijfswens ook vruchtbaarder
pi_211169016
Hoe is het nu met Sabrina en Matthew uit Het Spaanse Dorp Zarra?
https://www.veronicasuper(...)t-spaanse-dorp-zarra

Hoe gaat het nu met Jaap en Jochem van Het Spaanse Dorp Zarra?

Het Spaanse Dorp-winnaars Melissa en Bastiaan onthullen toekomstplannen (die plannen kennen we al)
https://www.veronicasuper(...)llen-toekomstplannen
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 17:04:16 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211169527
Hierboven stond ergens dat het huis van Jaap en Jochem weer te koop staat maar dat zie ik helemaal niet terug in het “hoe is het nu met” artikel :?

Ik vond het ook raar dat Bianca en Ray er helemaal uitgeschreven zijn. Eerst moest de jury nog beslissen of ze mee mochten blijven doen maar die beslissing is nooit gedeeld, opeens waren ze weg.

Ik moet wel lachen om Matthew en Sabrina die dachten te gaan winnen door goed te klussen maar dat dit in de beoordeling geen zak uitmaakte _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211176071
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:04 schreef MaJo het volgende:
Hierboven stond ergens dat het huis van Jaap en Jochem weer te koop staat maar dat zie ik helemaal niet terug in het “hoe is het nu met” artikel :?

Ik vond het ook raar dat Bianca en Ray er helemaal uitgeschreven zijn. Eerst moest de jury nog beslissen of ze mee mochten blijven doen maar die beslissing is nooit gedeeld, opeens waren ze weg.

Ik moet wel lachen om Matthew en Sabrina die dachten te gaan winnen door goed te klussen maar dat dit in de beoordeling geen zak uitmaakte _O-
Dat bericht van huis te koop van Jaap en Jochem had ik gekregen van een zakelijke relatie van de biermensen, ze waren net weer terug uit Zarra. Heb het huis nog niet gevonden maar kan me niet voorstellen dat ze daar blijven of ze hebben veel geld achter de hand want met die winkel verdien je niets.
  vrijdag 3 november 2023 @ 08:06:16 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211176223
Jochem komt uit de familie van een van de grotere broodfabrieken van NL, dus ik denk dat de kosten van een huisje erbij in Zarra niet echt een probleem zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211177379
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 08:06 schreef Leandra het volgende:
Jochem komt uit de familie van een van de grotere broodfabrieken van NL, dus ik denk dat de kosten van een huisje erbij in Zarra niet echt een probleem zijn.
Vermoeden had ik al en het Gay Zarra is nu to the point nu de nieuwe burgermeester gay is en blijkbaar ook de 2e man getrouwd is met een Engelsman

https://www.zarra.es/es/pagina/equipo-gobierno
pi_211177852
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 12:40 schreef Document1 het volgende:
Die waren toch afgehaakt dus zou het gek zijn als ze nog in de uitzending zouden komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 04-11-2023 12:28:37 ]
pi_211177936
quote:
Blijft een ergerlijk stel met hun kusje, kusje, kusje. En wat hebben ze nou eigenlijk te melden? Helemaal niets!!!! _O-
Lijkt erop dat ze ons jaloers willen maken over waar zij wonen ofzo? Ik kan niets anders bedenken. :N
pi_211177987
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Nemrut het volgende:
Hoe is het nu met Sabrina en Matthew uit Het Spaanse Dorp Zarra?
Zo, zo, die hebben het goed voor elkaar. Mooie woning hoor. ^O^
pi_211178029
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Vermoeden had ik al en het Gay Zarra is nu to the point nu de nieuwe burgermeester gay is en blijkbaar ook de 2e man getrouwd is met een Engelsman

https://www.zarra.es/es/pagina/equipo-gobierno
Die beweringen haal ik niet in de link die je geeft. Hoe weet je dat dan allemaal? :?
pi_211178627
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:06 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die hadden toch afgehaakt dus zou het gek zijn als ze nog in de uitzending zouden komen.
Ik kom mij zo lekker ergeren aan ze. :7
pi_211178809
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:21 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die beweringen haal ik niet in de link die je geeft. Hoe weet je dat dan allemaal? :?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:21 schreef Chea49 het volgende:

[..]
De burgermeester die in de serie in beeld is heeft moeten opstappen vanwege fraude, de kapper in de serie is nu burgermeester. Google ÁNGEL PÉREZ BOLUDA de tweede naam op de link en zie met wie hij getrouwd is.

Update: als je Facebook bekijkt van Keith Buchanan is deze dus getrouwd met de burgermeester die in de serie in beeld is en blijkbaar nog wel op het gemeentehuis werkt maar de kapper is de baas nu.

[ Bericht 6% gewijzigd door hondonspain op 03-11-2023 12:53:13 ]
  vrijdag 10 november 2023 @ 09:32:45 #194
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_211250905
Op facebook kwam er een update van B&M, Ze zijn druk aan het klussen in hun nieuwe huis en jullie mogen 3x raden wie de keuken gaat plaatsen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211288818
Als je nu naar Faceboek gaat heeft die Sabrine haar geluk gevonden ergens aan de kust wat ze ook haar Spaanse Droom noemt, alweer? Manlief is weer aannemer in Spanje, bedrijf in Nederland was een tijd geleden failliet gegaan.
De biermensjes zijn de Posjes van de bier aan het worden met zelf al modelijnen en veel soorten bier die in België worden gebrouwen en ze zijn vaker in NL dan Spanje. Hun beste vrienden Bianca de nep kunstenares is ook op promotietoer en doen net alsof ze een huis gaan kopen in Zarra. Jaap en Jochem zijn er blijkbaar nog en gelezen dat ze geld zat hadden, dus met het mooie weer in Spanje zullen ze tot de winter wel blijven.

Bier naar hoofd gestegen
https://www.cerveceriadezarra.es/product/taste-toast-e500/
  dinsdag 14 november 2023 @ 06:40:30 #196
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_211288830
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 06:30 schreef hondonspain het volgende:
Als je nu naar Faceboek gaat heeft die Sabrine haar geluk gevonden ergens aan de kust wat ze ook haar Spaanse Droom noemt, alweer? Manlief is weer aannemer in Spanje, bedrijf in Nederland was een tijd geleden failliet gegaan.
De biermensjes zijn de Posjes van de bier aan het worden met zelf al modelijnen en veel soorten bier die in België worden gebrouwen en ze zijn vaker in NL dan Spanje. Hun beste vrienden Bianca de nep kunstenares is ook op promotietoer en doen net alsof ze een huis gaan kopen in Zarra. Jaap en Jochem zijn er blijkbaar nog en gelezen dat ze geld zat hadden, dus met het mooie weer in Spanje zullen ze tot de winter wel blijven.

Bier naar hoofd gestegen
https://www.cerveceriadezarra.es/product/taste-toast-e500/
¤500? Die zijn niet goed wijs 8)7
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:49:11 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211291618
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 06:40 schreef AgnesGru het volgende:

¤500? Die zijn niet goed wijs 8)7
In geen 500 jaar. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211499086
Fragment uit een interview met Melissa:

Drama
Alle ruzies in Het Spaanse Dorp: Zarra vindt de deelneemster minder, zo vertelt ze. “Er was zo veel drama. Op zich ook niet gek, want we streden met nog vier koppels om een eerste levensbehoefte, namelijk een dak boven je hoofd. Verlies je, dan sta je feitelijk gewoon op straat.”
“Bastiaan en ik hadden ons voorgenomen om ons niet in de ruzies te mengen. Waren er discussies over de kleur op de muur, dan hielden we ons daarbuiten. Win je het huis, dan kun je dat altijd nog overschilderen. We stonden er relaxed in.”

Winst
Die houding zorgt ervoor dat de twee nog altijd goed contact hebben met vier van de andere zes deelnemers. “Bianca en Raymond zitten nu bij ons in huis, totdat zij een eigen huis in Zarra hebben gevonden. En Ray plaatst nu de keuken die hij tijdens het programma erin zou zetten. Ook hebben we het nog gezellig met Jaap en Jochem. Maar dus niet meer met Sabrina en Matthew, nee. We zijn allemaal verder gaan.”

https://www.linda.nl/nieu(...)t-spaanse-dorp-zarra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')