Ze hebben best wel hard gewerkt en zij hadden de grootste klus. Maar om dan maar meteen jezelf het losse bad toe te eigenen vond ik toch wel erg onbeschoft en dan dat misselijke lachje erachteraan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat hebben die Matthew en Sabrina eigenlijk al die tijd gedaan? Een keer naar een eventuele camping wezen kijken, 9 weken gedaan over een verbouwing van een badkamer waar blijkbaar alles los instaat en een spandoek in een veldje opgehangen?
Facebook Bianca en Zarra kan je haar Vlogjes zien.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:40 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het jammer dat we Brillemans en zijn dagbesteding scharrel niet meer zagen in de laatste aflevering
Ik heb geen Facebook.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:42 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Facebook Bianca en Zarra kan je haar Vlogjes zien.
Dat lijkt me met hun bedrijfswens ook vruchtbaarderquote:Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef hondonspain het volgende:
Sabrina laat al zien dat ze al weg zijn uit Zarra en ergens aan de Spaanse kust nu wonen, zie haar Facebook
Dat bericht van huis te koop van Jaap en Jochem had ik gekregen van een zakelijke relatie van de biermensen, ze waren net weer terug uit Zarra. Heb het huis nog niet gevonden maar kan me niet voorstellen dat ze daar blijven of ze hebben veel geld achter de hand want met die winkel verdien je niets.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:04 schreef MaJo het volgende:
Hierboven stond ergens dat het huis van Jaap en Jochem weer te koop staat maar dat zie ik helemaal niet terug in het “hoe is het nu met” artikel
Ik vond het ook raar dat Bianca en Ray er helemaal uitgeschreven zijn. Eerst moest de jury nog beslissen of ze mee mochten blijven doen maar die beslissing is nooit gedeeld, opeens waren ze weg.
Ik moet wel lachen om Matthew en Sabrina die dachten te gaan winnen door goed te klussen maar dat dit in de beoordeling geen zak uitmaakte
Vermoeden had ik al en het Gay Zarra is nu to the point nu de nieuwe burgermeester gay is en blijkbaar ook de 2e man getrouwd is met een Engelsmanquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:06 schreef Leandra het volgende:
Jochem komt uit de familie van een van de grotere broodfabrieken van NL, dus ik denk dat de kosten van een huisje erbij in Zarra niet echt een probleem zijn.
Die waren toch afgehaakt dus zou het gek zijn als ze nog in de uitzending zouden komen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:40 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het jammer dat we Brillemans en zijn dagbesteding scharrel niet meer zagen in de laatste aflevering
Blijft een ergerlijk stel met hun kusje, kusje, kusje. En wat hebben ze nou eigenlijk te melden? Helemaal niets!!!!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:50 schreef hondonspain het volgende:
[..]
YouTube kan ook https://www.youtube.com/@:BiancaenRayinZarra
Zo, zo, die hebben het goed voor elkaar. Mooie woning hoor.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Nemrut het volgende:
Hoe is het nu met Sabrina en Matthew uit Het Spaanse Dorp Zarra?
https://www.veronicasuper(...)t-spaanse-dorp-zarra
Die beweringen haal ik niet in de link die je geeft. Hoe weet je dat dan allemaal?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al en het Gay Zarra is nu to the point nu de nieuwe burgermeester gay is en blijkbaar ook de 2e man getrouwd is met een Engelsman
https://www.zarra.es/es/pagina/equipo-gobierno
Ik kom mij zo lekker ergeren aan ze.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die hadden toch afgehaakt dus zou het gek zijn als ze nog in de uitzending zouden komen.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die beweringen haal ik niet in de link die je geeft. Hoe weet je dat dan allemaal?
De burgermeester die in de serie in beeld is heeft moeten opstappen vanwege fraude, de kapper in de serie is nu burgermeester. Google ÁNGEL PÉREZ BOLUDA de tweede naam op de link en zie met wie hij getrouwd is.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die beweringen haal ik niet in de link die je geeft. Hoe weet je dat dan allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤500? Die zijn niet goed wijsquote:Op dinsdag 14 november 2023 06:30 schreef hondonspain het volgende:
Als je nu naar Faceboek gaat heeft die Sabrine haar geluk gevonden ergens aan de kust wat ze ook haar Spaanse Droom noemt, alweer? Manlief is weer aannemer in Spanje, bedrijf in Nederland was een tijd geleden failliet gegaan.
De biermensjes zijn de Posjes van de bier aan het worden met zelf al modelijnen en veel soorten bier die in België worden gebrouwen en ze zijn vaker in NL dan Spanje. Hun beste vrienden Bianca de nep kunstenares is ook op promotietoer en doen net alsof ze een huis gaan kopen in Zarra. Jaap en Jochem zijn er blijkbaar nog en gelezen dat ze geld zat hadden, dus met het mooie weer in Spanje zullen ze tot de winter wel blijven.
Bier naar hoofd gestegen
https://www.cerveceriadezarra.es/product/taste-toast-e500/
In geen 500 jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |