Is helemaal goed hoor, vroeg al of een ander wilde openen. Ik moet weg. Bedankt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:32 schreef lojanda het volgende:
Sorry Chea ik dacht dat ik de laatste was![]()
Als je een andere titel wil kan een mod het vast nog voor je aanpassen
Dat kan je als bedrijf zijnde niet permitteren.... lekker als dat over de streams geroepen wordt en bedankt Mirthe, hoe tactloos...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ze oude sushi gegeven hebben
Mwah zo ernstig is het niet, er woorden geen namen genoemdquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kan je als bedrijf zijnde niet permitteren.... lekker als dat over de streams geroepen wordt en bedankt Mirthe, hoe tactloos...
Wat precies?quote:
Er zat een smaakje aan maar ze heeft het meest van iedereen gegeten. Iedereen had genoeg maar zij was nog niet klaar zei ze..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kan je als bedrijf zijnde niet permitteren.... lekker als dat over de streams geroepen wordt en bedankt Mirthe, hoe tactloos...
Vroeg ik me ook af. Val net binnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
Is er nog een reden waarom ze wat stro in de fik moeten steken?
Typisch Mirthe: ik proefde al dat het niet vers was .. lekker dat sushi restaurant voor de bus gooien met onwaarhedenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Buiten dat, ik vind het gewoon niet oké om dat soort dingen on stream te roepen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah zo ernstig is het niet, er woorden geen namen genoemd
De stelletjes hebben een keer een vuur maak opdracht gehad meende ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze hebben toch al eerder een vuur maak opdracht gekregen??
Isaac zou het toch direkt voor elkaar kunnen krijgen toch??😇
Echt van die kutopmerkingen nadat je je vol hebt gevreten...bleh.... als het toen al niet oké gesmaakt had laat je het staan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Typisch Mirthe: ik proefde al dat het niet vers was .. lekker dat sushi restaurant voor de bus gooien met onwaarheden
Mirthe doet zoiets nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Buiten dat, ik vind het gewoon niet oké om dat soort on stream te roepen.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt van die kutopmerkingen nadat je je vol hebt gevreten...bleh.... als het toen al niet oké gesmaakt had laat je het staan.
Sasha was toen nog boos dat zij met Bern ook mee moest doen want ze was geen stelletje zei ze.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De stelletjes hebben een keer een vuur maak opdracht gehad meende ik
Luisteren is juist precies wat ze niet kanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
Er ligt een rol wc papier.... waarom pakken ze dat er niet bij??
Mirthe ging net als een bezetene tekeer met dat vuurding, waarop Isaac en Sasha zeiden dat ze het juist rustig aan moet doen..
Mirthe: jaja.... oke..... en nog geen 5 minuten later: ik ga even iets anders proberen hoor!!!!
en daar ging ze weer als een idioot tekeer met dat dingessie.....
gewoon niet luisteren en doen wat ze zelf wil
Jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sasha was toen nog boos dat zij met Bern ook mee moest doen want ze was geen stelletje zei ze.
Denk ik ook jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Het komt allemaal terug in de finale denk ik ( sommige verdien opdrachten)
Gaat nooit lukken zegt iequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:50 schreef pingu66 het volgende:
Nou Isaac laat je survival skills zien
Mirthe is een beetje een snob.. ze heeft altijd overal commentaar op en zegt ook altijd als er daar iets werd gekocht dat ze het minder vond en zou dat thuis nooit kopen. Ook hoe ze altijd zegt dat thuis veel betere voeding koopt en altijd gezond eet met veel vers fruit..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Buiten dat, ik vind het gewoon niet oké om dat soort dingen on stream te roepen.
Dat zou dan wat zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:47 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt me wel weer op dat ze elkaar helpen
En een ratelaar. Ook al is er niets te zeggen, of hoeft het niet, toch iets uitkramen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe is een beetje een snob.. ze heeft altijd overal commentaar op en zegt ook altijd als er daar iets werd gekocht dat ze het minder vond en zou dat thuis nooit kopen. Ook hoe ze altijd zegt dat thuis veel betere voeding koopt en altijd gezond eet met veel vers fruit..
Nou sorry maar als ik altijd zie wat ze naar binnen werkt met klodders mayo en heel veel zout en op elke aardappel een volke sauslepel over giet.. en dan ook nog die dikke laag boter op haar brood want het kan niet dik genoeg..
Dat ratelen herken ik wel als ADD-er .. tenminste vroeger . Meestal als je je wat onveilig voelt .quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:01 schreef realkijkers het volgende:
[..]
En een ratelaar. Ook al is er niets te zeggen, of hoeft het niet, toch iets uitkramen.
Spanning voor de finale helpt daarin ook niet.
Denk niet dat het de bedoeling is om uur te krijgen met andere dingen behalve dat stickje..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
Er ligt een rol wc papier.... waarom pakken ze dat er niet bij??
Mirthe ging net als een bezetene tekeer met dat vuurding, waarop Isaac en Sasha zeiden dat ze het juist rustig aan moet doen..
Mirthe: jaja.... oke..... en nog geen 5 minuten later: ik ga even iets anders proberen hoor!!!!
en daar ging ze weer als een idioot tekeer met dat dingessie.....
gewoon niet luisteren en doen wat ze zelf wil
Vraag me af of hij dat ooit te boven komtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:59 schreef pingu66 het volgende:
Zou Bern al helemaal hersteld zijn van de klap
Haha ja klopt, ze zat verleden week een opsomming te maken van wat ze allemaal thuis eet... inclusief de sushi het was een hele waslijst, vreselijk gewoon... volgens mij overdrijft ze anders pas je door geen enkele deur meer...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe is een beetje een snob.. ze heeft altijd overal commentaar op en zegt ook altijd als er daar iets werd gekocht dat ze het minder vond en zou dat thuis nooit kopen. Ook hoe ze altijd zegt dat thuis veel betere voeding koopt en altijd gezond eet met veel vers fruit..
Nou sorry maar als ik altijd zie wat ze naar binnen werkt met klodders mayo en heel veel zout en op elke aardappel een volke sauslepel over giet.. en dan ook nog die dikke laag boter op haar brood want het kan niet dik genoeg..
Ik vind het vooral ook zo ondankbaar..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja klopt, ze zat verleden week een opsomming te maken van wat ze allemaal thuis eet... inclusief de sushi het was een hele waslijst, vreselijk gewoon... volgens mij overdrijft ze anders pas je door geen enkele deur meer...
Ja en met avondeten gaat het ook lekker een kloddertje hier en een kloddertje daar... ja dat zout vooral...pfffieuw
Heerlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
Het valt nu wat meer op misschien voor een aantal maar, Mirthe is gewoon wie ze is, en is zo al vanaf het begin.
Vrolijk, wat druk en sociaal.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef cinsan het volgende:
die crowfunding die ze willen opstarten voor wendy , is voor b&b te beginnen, te zot voor woorden
Moeten ze zelf toch weten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef cinsan het volgende:
die crowfunding die ze willen opstarten voor wendy , is voor b&b te beginnen, te zot voor woorden
dat ze gaat werken en sparen ervoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Laat ze een Guus zoeken met veel geld..
Ja dat klopt wel...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ook zo ondankbaar..
Idd..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel...
Dat gezeik toen ook met die gehuurde kleding... mijn hemel het deugde allemaal niet...
Ze liet ook gewoon die hoed vallen op de vloer in de badkamer en liet hem gewoon liggen, dat je dat doet met je eigen spullen moet je zelf weten maar met spullen van een ander ga je extra zuinig om, ik wel tenminste
Straks die cabana in de fikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:27 schreef Donna1000 het volgende:
Dat vuur bij al dat stro en tule, link hoor
Ow ze denken een huis gedoneerd te krijgen want de flat waar ze nu woont lijkt me niet echt geschikt voor een b&b. Ik vond die tieten al hoog gegrepen om bij elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef cinsan het volgende:
Als mensen dat graag willen, laat ze. Er wordt voor zoveel onzin een crowdfunding gestart. Ook voor veel goede zaken. Ik zie het probleem niet. Wil je doneren, dan doe je dat en anders nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef cinsan het volgende:
Die zijn er meer geweest hoor.. dat heeft weken en weken geduurdquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:14 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Gezeur op niks de hele dag door. Mirthe kan niks meer goed doen
En dan de bedoeling de loods in de hens te steken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:33 schreef Puzzie het volgende:
Ice denkt dat dit de eindopdracht gaat zijn
Dat zou op zich wel een leuke zijn maar het volgende programma wacht dus decor is nog nodigquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan de bedoeling de loods in de hens te steken?
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zijn er meer geweest hoor.. dat heeft weken en weken geduurd
Zij heeft dat niet opgezet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat ze gaat werken en sparen ervoor
haar fanbase begint daarmeequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zij heeft dat niet opgezet.
Berend doet dat overigens ook
Die loopt er om te bedelen en verkoopt shirts waarop hij andere bewoners belachelijk maakt. Die eikel gun ik geen cent.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt?! Dat heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die loopt er om te bedelen en verkoopt shirts waarop hij andere bewoners belachelijk maakt. Die eikel gun ik geen cent.
Totale nobody en niets nutquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die loopt er om te bedelen en verkoopt shirts waarop hij andere bewoners belachelijk maakt. Die eikel gun ik geen cent.
wat een muts is het tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe wil gelijk whiskey gaan drinken![]()
Lekker slim wetende dat je de finale moet gaan spelen
Idd, beter om even geen alcohol te drinken zo dichtbij de winst van 800.000.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Een dronken finale. Die hebben we nog niet gezien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, beter om even geen alcohol te drinken zo dichtbij de winst van 800.000.
vast niet op de goede manier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:27 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Isaac het stuk vlees gaat bereiden...
En dan 5 km lopen met een lepel en een ei.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een dronken finale. Die hebben we nog niet gezien.
Dat loopt vast stormquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.helpberendaanzijnrestaurant.nl/webshop/
Zelfs in de COS, was / is Berend al lang vergeten, laat staan dat mensen die geen EJVJL hebben gekekenquote:
quote:
Ik denk dat het niets eens een frietkar wordt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs in de COS, was / is Berend al lang vergeten, laat staan dat mensen die geen EJVJL hebben gekeken
Neuh, er ging ook een glasje JD mee 😉quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het werd een Japanse drinkyoghurt vol met goede bacteriën voor de darmpjes.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het niets eens een frietkar wordt.
Wie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs in de COS, was / is Berend al lang vergeten, laat staan dat mensen die geen EJVJL hebben gekeken
Als echte Bourgondiërsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Misschien samen met Babette een Churros kraam een idee.
LoL dat is echt bizar wel ja... Kan haast niet anders dat ze dan morgen geen eli verwachten? Drinken dagen voor je mega finale...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Berendquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat vond ik toch ook zo’n lamlul..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal in het begin vond ik hem wel grappig met zijn opmerkingen maar dat hield hij niet lang vol en het werd een luie zeurpiet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vond ik toch ook zo’n lamlul..
Dat was nog een grotere stinkerd dan Erik.. Zoë kreeg die zweetlucht niet uit zijn kleren. Zij deed in die tijd de was van hun kamer deed zijn kleren en die van Erik vaak samen wassen en van de rest van de kamer apart wassenze zei dan ook altijd dat die zweetlucht niet uit zijn kleding ging en dat ze weleens zijn was drie keer had gedraaid maar dat het dan nog stonk
Ik zie zie jou wel lopen in een shirt en pet op met een grote B van Berend aan de voorkant opgedruktquote:
Voor geen goud ga ik daar eten bij die viezerik.. ik moet er niet-aanvalsverdragen denken.. hij zou zomaar zweet in je eten kunnen laten vallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het niets eens een frietkar wordt.
Volgens mij zit ze ergens op wat triltquote:
Dan liever het Boe Kenzy Boe shirtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie zie jou wel lopen in een shirt en pet op met een grote B van Berend aan de voorkant opgedrukt
Ik heb er werkelijk nog nooit iets grappigs aan gevonden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helemaal in het begin vond ik hem wel grappig met zijn opmerkingen maar dat hield hij niet lang vol en het werd een luie zeurpiet.
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor geen goud ga ik daar eten bij die viezerik.. ik moet er niet-aanvalsverdragen denken.. hij zou zomaar zweet in je eten kunnen laten vallen
Ik ook niet, hij voegde totaal niets toe met zijn zogenaamde statements.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit iets grappigs aan gevonden.
Lijkt me leuker voor iedereen, en eerlijker. Past ook beter bij een finale dan een opdracht van een uur, of 10 minuten speeltijd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:06 schreef Daana316 het volgende:
Misschien wordt de finale wel zoiets als het programma: de alleskunner. Allemaal korte kleine opdrachten.
Idd helemaal niets.. je zag hem alleen maar liggen in bed met zijn rode trui of hij zat er mee aan tafel voor het eten.. die trui kon je volgens mij ook rechtop in de hoek zetten zo vies was diequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij voegde totaal niets toe met zijn zogenaamde statements.
Dat was een stuk later. Met Bert vond ik hem af en toe grappig. Toen Bert vertrok was er van Berend ook niks meer over. Maar we hoeven het natuurlijk niet eens te zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd helemaal niets.. je zag hem alleen maar liggen in bed met zijn rode trui of hij zat er mee aan tafel voor het eten.. die trui kon je volgens mij ook rechtop in de hoek zetten zo vies was die
Geen idee, ben iets anders gaan doen. Maar als ze slim is nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:04 schreef realkijkers het volgende:
[..]
LoL dat is echt bizar wel ja... Kan haast niet anders dat ze dan morgen geen eli verwachten? Drinken dagen voor je mega finale...
Is de fles nog dicht?
Ik wilde net typen dat Sasha gevaarlijk bezig is, zo vonkje zou dat stro maar invliegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Pyro Sasha probeert alles in de fik te steken?
Echt niet normaal, die had ik er al lang onderuit getrokken als het mijn dochter was. Maar ja, tis hier gratis hč?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap wel dat Mirthe kostgeld moet betalen ... tering wat doucht zij lang
Ze vertelde een keer dat ze daarom ook kostgeld moet betalen , want ze kost gewoon veel aan energiequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt niet normaal, die had ik er al lang onderuit getrokken als het mijn dochter was. Maar ja, tis hier gratis hč?
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vertelde een keer dat ze daarom ook kostgeld moet betalen , want ze kost gewoon veel aan energie![]()
Bizar wel
letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vertelde een keer dat ze daarom ook kostgeld moet betalen , want ze kost gewoon veel aan energie![]()
Bizar wel
Hey Hidihoquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
Is dat niet een beetje gevaarlijk daar met vuur spelen?
Hoiquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hidiho![]()
Ja dat zei ik net ook al er hoeft maar een vonkje verkeerd te schieten
ze heeft al blarenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
ALs ze dit morgen als opdracht zouden moeten doen heeft ze al zoveel spierpijn misschien in haar vingers dat het morgen niet lukt
O jee, ik denk dat ik een zo ijzerding in het hooi/stro zou doen en dan met die andere er over heenquote:
Ja, Isaac gebruikt een pan, maar Sasha leek het op de grond te doen bij de rest van stro. Heb de streams uitgezet dus geen idee hoe het verder is verlopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat Sasha gevaarlijk bezig is, zo vonkje zou dat stro maar invliegen
Sas heeft tenminste nog geoefend, Ice heeft vuur en Mirthe doet andere dingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, Isaac gebruikt een pan, maar Sasha leek het op de grond te doen bij de rest van stro. Heb de streams uitgezet dus geen idee hoe het verder is verlopen.
Het stro schijnt vrij vochtig te zijn. Als het droog was dan was het idd levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat Sasha gevaarlijk bezig is, zo vonkje zou dat stro maar invliegen
Dat weet niemand, ze vermoeden morgen, maar eerst dachten ze vandaagquote:
Er zal maar net een droog stukje tussen zittenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Het stro schijnt vrij vochtig te zijn. Als het droog was dan was het idd levensgevaarlijk.
lol Ice snapt niet helemaal wat met kruislings insnijden bedoeld wordt. Hij snijdt er 1 kruis inquote:
hahaha, ik zat er al op te wachten,quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:55 schreef Frummelie het volgende:
Isaac bezig met z'n picanha, Jammer zit iets te weinig vet op...
Wie nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zag ik al van mijlen ver aankomen
lol hij snijdt er gewoon 1 kruis in. Dat moet je in een soort van ruit patroon doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
vetlaag kruislings in, dat is een kruis toch, vraagt Isaac
Hij gaat dat vlees weer verkrachten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:54 schreef tonja het volgende:
[..]
lol Ice snapt niet helemaal wat met kruislings insnijden bedoeld wordt. Hij snijdt er 1 kruis in
Mag ik dat niet zeggen??quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha, ik zat er al op te wachten,
Maar we zullen niets aan hem zien als het niet smaakt of zoquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij gaat dat vlees weer verkrachten waarschijnlijk
Het begin is er alquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:00 schreef tonja het volgende:
[..]
lol hij snijdt er gewoon 1 kruis in. Dat moet je in een soort van ruit patroon doen.
Ik zie hem wel meer insnijden dan een kruis hi jdoet volgens mij wel ruitjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:00 schreef tonja het volgende:
[..]
lol hij snijdt er gewoon 1 kruis in. Dat moet je in een soort van ruit patroon doen.
dat mes is zo bot dat het zo lijkt ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hem wel meer insnijden dan een kruis hi jdoet volgens mij wel ruitjes
Pohhh wat smaakt dat lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar we zullen niets aan hem zien als het niet smaakt of zo
Hij zit het vel ook in te snijden... hij moet alleen dat kleine stukje vet doen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doe je als je het bakt in een pan, op de barbecue is dit niet echt nodig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hem wel meer insnijden dan een kruis hi jdoet volgens mij wel ruitjes
Het gaat in een pan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat doe je als je het bakt in een pan, op de barbecue is dit niet echt nodig.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:55 schreef spapaars het volgende:
Dit was niet de bedoeling
[ afbeelding ]
Dat hadden ze er eigenlijk wel bij mogen zetten. Zoiets als, snijdt het vet kruislings in zodat een ruitmotief ontstaat.quote:
Lekker zompig paneer laagjequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:17 schreef Frummelie het volgende:
De kiphamburgers worden ook gesudderd jakkie...
hij had dit bovendien niet besteld. Hij had een T-bone steak besteld maar dit is geleverd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat hadden ze er eigenlijk wel bij mogen zetten. Zoiets als, snijdt het vet kruislings in zodat een ruitmotief ontstaat.
Je kan het een totale keuken noob niet kwalijk nemen dat ie alleen 'kruislings' niet snapt.
Yep, dat ving ik ook op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze te horen weten ze zelf nog steeds niet wanneer de finale is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreem toch. Lijkt mij ook vreselijk daar zo nog in onzekerheid te zitten b volgens NMi weten alleen familieleden wanneer het isquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:21 schreef Was-beer het volgende:
Dit vind ik toch wel een van de leukere dingen aan reality programma's. Op de streams kijken hoe ze aan het koken zijn
Ik vind dat ook altijd leuk om mee in de keuken te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Dat heb ik gemist. Zeker veel te gaar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoals gisteren met die zalm ....
Yep, ik zou gek worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreem toch. Lijkt mij ook vreselijk daar zo nog in onzekerheid te zitten b volgens NMi weten alleen familieleden wanneer het is
Zag er uit als platgeslagen bedorven kipquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Zeker veel te gaar?
''Beste bewoners.. de finale begint...volgend jaar!''quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze te horen weten ze zelf nog steeds niet wanneer de finale is
Dat is op zich een hele prestatiequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag er uit als platgeslagen bedorven kip
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
''Beste bewoners.. de finale begint...volgend jaar!''
''De 37 nieuwe kandidaten die jullie moeten wegspelen komen nu door de poort, veel plezier!''
Ik zou er wel voor een miljoen gaan zittenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, ik zou gek worden.
Maar goed, ik zou daar dan ook voor nog geen miljoen gaan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
volgens mij Sasha 2 broodjes, Mirthe 1 en spekklappen en Ice dat stuk vlees.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze nu eerst een broodje ik-burger eten en dan nog ander eten er achter aan?
Als ik zo broodje eet zit ik al vol
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor een miljoen gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
😈😈quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
''Beste bewoners.. de finale begint...volgend jaar!''
''De 37 nieuwe kandidaten die jullie moeten wegspelen komen nu door de poort, veel plezier!''
O dacht automatisch dat er voor iedereen een was \Mirthe is bang dat ze bang is dat ze vol zit van chocolade \``die heeft een heel jaar geen luxe chocolade gehadquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
volgens mij Sasha 2 broodjes, Mirthe 1 en spekklappen en Ice dat stuk vlees.
Ja het zijn echt keukenprinsesjes....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoals gisteren met die zalm ....
Daar was ze gisteren al bang voor, dus ze zou er maar 6 nemen of 5, ja 6 of 5 toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht automatisch dat er voor iedereen een was \Mirthe is bang dat ze bang is dat ze vol zit van chocolade \``die heeft een heel jaar geen luxe chocolade gehad![]()
Die heeft zich dus tegoed gedaan aan chocolade vanmiddag
Ik hoor het haar zeggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ze gistere al bang voor, dus ze zou er naar 6 nemen of 5, ja 6 of 5 toch?
Dat herken ik dan wel weerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe is zo iemand die gaat koken en dan vergeet dat ze aan het koken was. Lekker veilig
Je bent me voorquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh hemel een deksel op de pan...omg...
~ZO te z ien heeft hij hem behoorlijk diep ingesnedenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:32 schreef tonja het volgende:
lol hij heeft wel heel ruim door die vetlaag gesneden. Dat wordt een schoenzool vrees ik
en lekkere malse slaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:33 schreef tonja het volgende:
En de broodjes in de oven om ze warm te houden. Daar krijg je lekker harde droge broodjes van
Inductie koken, niets aan de handquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:32 schreef Frummelie het volgende:
Isaac gaat het een kwartier bakken zei hij eerder, dat gaat um niet worden...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:34 schreef tonja het volgende:
Oh en er zit sla op die broodjes, dat doet het ook perfect in de oven
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:34 schreef tonja het volgende:
Oh en er zit sla op die broodjes, dat doet het ook perfect in de oven
Veel te gaar idd..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Zeker veel te gaar?
Die loopt al de hele dag te vreten.. ik snap echt niet dat zij niet tonnetje rond is. Die klapte als ontbijt drie grote croissanten naar binnen en een paar eieren en even later kwamen de boodschappen en toen begon ze gelijk al met een bakje bramen een grote bak blauwe bessen yakult whiskey en chocolade..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht automatisch dat er voor iedereen een was \Mirthe is bang dat ze bang is dat ze vol zit van chocolade \``die heeft een heel jaar geen luxe chocolade gehad![]()
Die heeft zich dus tegoed gedaan aan chocolade vanmiddag
Geïmpregneerd natuurlijk:)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Of is dat brandvrij hooi/stro?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel te gaar idd..
Zo maak ik het thuis nooit hoor zei Mirthe
[..]
Die loopt al de hele dag te vreten.. ik snap echt niet dat zij niet tonnetje rond is. Die klapte als ontbijt drie grote croissanten naar binnen en een paar eieren en even later kwamen de boodschappen en toen begon ze gelijk al met een bakje bramen een grote bak blauwe bessen yakult whiskey en chocolade..
Hetvmoet ook even sudderen zei hij eerderquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh hemel een deksel op de pan...omg...
Oh ik snap wel dat die kan vreten zoveel ze wil. Ze gaat de hele dag maar door. Ik heb het al eerder geroepen: Waar zit godverdomme die uit knop!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel te gaar idd..
[..]
Die loopt al de hele dag te vreten.. ik snap echt niet dat zij niet tonnetje rond is. Die klapte als ontbijt drie grote croissanten naar binnen en een paar eieren en even later kwamen de boodschappen en toen begon ze gelijk al met een bakje bramen een grote bak blauwe bessen yakult whiskey en chocolade..
Absoluut. Niet vooraf in stukken snijden. Doodzondequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:02 schreef spapaars het volgende:
Zou het als een braadstuk op het vuur gooien, en niet vooraf snijden.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hetvmoet ook even sudderen zei hij eerder
Dat is de leeftijd, als je jong bent kan je veel makkelijker van alles eten zonder er van aan te komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel te gaar idd..
[..]
t is echt de omgedraaide wereld vaak als hij iets maaktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:37 schreef tonja het volgende:
Oh en Ice heeft de vetlaag boven, en een deksel op de pan. Als dat geen smullen wordt
Ze roept ook de hele tijd dat het niet slim is maar ze eet gewoon doorquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:38 schreef Was-beer het volgende:
[..]ik zou zo bang zijn om ziek te worden vlak voor de finale
ik ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd, als je jong bent kan je veel makkelijker van alles eten zonder er van aan te komen.
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat ze er een beetje hebberig van werd.
Omgedraaid. Toepasselijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:41 schreef lojanda het volgende:
He
[..]
t is echt de omgedraaide wereld vaak als hij iets maakt
Maar zo eet ze thuis altijd zegt ze..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd, als je jong bent kan je veel makkelijker van alles eten zonder er van aan te komen.
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat ze er een beetje hebberig van werd.
Ik dacht Mirthe gaat wel iets Indisch maken ipv speklappenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
volgens mij Sasha 2 broodjes, Mirthe 1 en spekklappen en Ice dat stuk vlees.
Sommige mensen kunnen alles eten wat los en vast zit zonder aan te komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar zo eet ze thuis altijd zegt ze..
Speklapjes op z’n Indisch zijn heel lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht Mirthe gaat wel iets Indisch maken ipv speklappen
Dat heb ik ook hoor.. ik kom ook niet aan en ben eigenlijk iets te dun.. maar ik zou er echt zo misselijk van worden als ik zo veel zou eten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alles eten wat los en vast zit zonder aan te komen
Rechtsboven. Geen dank.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ik snap wel dat die kan vreten zoveel ze wil. Ze gaat de hele dag maar door. Ik heb het al eerder geroepen: Waar zit godverdomme die uit knop!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hij die lap vlees om moet draaien
Omg dat vetlaagje moet lekker krokant gebakken worden.. in die inkepingen had ook zout gemoeten voor een extra krokie vetje hahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hetvmoet ook even sudderen zei hij eerder
Genoeg sportenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel te gaar idd..
[..]
Oja, monchoutaart.. lekker hoorquote:
De hele dag door lullen en wauwelen is het antwoord blijkbaar🙃, vage dingen bedenken en zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alles eten wat los en vast zit zonder aan te komen
Een een glas bourdon in de handquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja, monchoutaart.. lekker hoor![]()
En daarna lekker uitbuiken met een film languit op de bank..
Mirthe sport ook heel veel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
De hele dag door lullen en wauwelen is het antwoord blijkbaar🙃, vage dingen bedenken en zo.
Wat zit je dan te zwetsen dat Mirthe tonnetje rond zou moeten zijn??quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor.. ik kom ook niet aan en ben eigenlijk iets te dun.. maar ik zou er echt zo misselijk van worden als ik zo veel zou eten.
Ze hebben daar geen van alleen erg veel ervaring met de fijne keuken. Het wordt wel een beetje eentonig om dag in dag uit in de cos te zetten hoe het eigenlijk zou moeten en hoe de geweldige koks het thuis doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef Was-beer het volgende:
Sasha gaat die kruimels aanbakken?daar doe je toch gesmolten boter bij
Het is ook net een komedie. Ze constateren dat er te lang door geklopt is en ze gaat nog even doorquote:
Ik ben er vaak niet bij rond deze tijd. Ik vermaak me hier kostelijk meequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen van alleen erg veel ervaring met de fijne keuken. Het wordt wel een beetje eentonig om dag in dag uit in de cos te zetten hoe het eigenlijk zou moeten en hoe de geweldige koks het thuis doen.
Fijne keukenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen van alleen erg veel ervaring met de fijne keuken. Het wordt wel een beetje eentonig om dag in dag uit in de cos te zetten hoe het eigenlijk zou moeten en hoe de geweldige koks het thuis doen.
Mja ik zat ook te kijken met een WTF gedachtequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is ook net een komedie. Ze constateren dat er te lang door geklopt is en ze gaat nog even doorWTF
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
Oh ICE geeft nog ff een kooktip om de taart te redden ...
Anders Sas wel ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:02 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe weet echt veel te verneuken in de keuken, zo knap ...
Het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:05 schreef chufi het volgende:
Mirthe dr champies/spek liggen ook nog te koken?
Zit in de blender volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:05 schreef chufi het volgende:
Mirthe dr champies/spek liggen ook nog te koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |