JAZEKERquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wacht, is Van Bommel de zoon van Van Bommel?
Is dit het moment om te vragen wat hij dan allemaal belooft?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt nog een veelbelovende Kroaat toch?
het is een aankoop van Feyenoord dus @Caland zal hem wel geweldig vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dit het moment om te vragen wat hij dan allemaal belooft?
Of zeg je van nou laat maar zitten?
Ik zou 'm sowieso nooit halen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou geen twee miljoen neertellen voor Riechedly Bazoer
Ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sowieso turken in het thuispubliek die dan mega fanatiek gaan juichen. Afloop kan je zelf bedenken.
Ik ook niet. Er zijn wel duurdere huishoudelijke hulpen te vinden lijkt mij.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou geen twee miljoen neertellen voor Riechedly Bazoer
In een specifiek continent wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er zijn wel duurdere huishoudelijke hulpen te vinden lijkt mij.
Twente olequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:00 schreef Erasmus het volgende:
Mensen die Twente eerst afkeken graag bij mij melden.
picsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
0-2 en 0-3 gemist omdat de buuv aan de deur stond te leuteren
Dat mogen ze toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja.
Nouja ik kom zelf uit Enschede, genoeg Turken op de middelbare school die fanatiek voor Fener/Gala/ Turkse club waren toen, zelfs als derde generatie immigranten.
WOWquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was er bij het ontwikkelen van je gezicht maar wat eerder ingegrepen
De deur open doen terwijl je naar je club aan het kijken bentquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je maakt wat mee op zo'n dagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
‘Kopje suiker’ genot.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics van je (hete?) buurvrouwquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik durf te zeggen nog nooit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk trouwens dat GGMM, van ons allemaal, het meest recent in een fysieke polonaise heeft gelopen.
ZO HALLO KOEKOEKquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik las dat de buuv met een leuter aan de deur stond.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is nooit te laat voor een ingreep in Turkije.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker hoor, van mij part zijn ze fan van FC Timboektoe, maar die gasten zaten ook wel vol met passie en er zijn er waarschijnlijk genoeg van in de regio Twente.quote:
Dat Drizzt überhaupt de deur open doet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
'hallo ik ben Twente aan het kijken kun je later even terugkomen'?
Dat zo'n buurvrouw niet snapt dat je een drukbezet man bent die even wil bijkomen van een dag werken.
We houden het in de gaten, stukje nazorg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak nog maar een biertje.
Ik ben een emotionele drinker.
Trap die poesjes maar in de vernielingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Laten we het weer gezellig houden
Hier een foto van 2 babypoesjes
[ afbeelding ]
@Lonaaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics van je (hete?) buurvrouw
Koekoekquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trap die poesjes maar in de vernieling
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar had de bezorger niet van terugquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:07 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb weleens expres een pakketje gemist tijdens Feyenoord - Porto. Die belde echt 2 minuten voor de kool van Karsdorp aan.
Tot zo ver deze anekdote.
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En jij dacht van "ja daag, over twee minuten gaat Karsdorp scoren!"quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:07 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb weleens expres een pakketje gemist tijdens Feyenoord - Porto. Die belde echt 2 minuten voor de kool van Karsdorp aan.
Dan maar niet snuiven.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:07 schreef Erasmus het volgende:
Het wordt sowieso een bende. Met Hammarby was niet best, dus geen idee waarom het nu beter zou gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker hoor, van mij part zijn ze fan van FC Timboektoe, maar die gasten zaten ook wel vol met passie en er zijn er waarschijnlijk genoeg van in de regio Twente.
Een lamp?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:07 schreef Erasmus het volgende:
En toen Karsdorp om de VAR vroeg?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:07 schreef Erasmus het volgende:
Wtfquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry, ik zit even in een emotionele rollercoaster.
Ik ben dol op poesjes.
Uit principe doe ik de deur niet open als ik naar mijn favoriete team aan het kijken ben.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En jij dacht van "ja daag, over twee minuten gaat Karsdorp scoren!"
ZOUMA'EDquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze geven wel toe dat Twente in het buitenland ligt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een opleidingsclub? Die vent komt van Ajax toch
Enschede is dan ook gewoon een Duitse Kreisstadt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze geven wel toe dat Twente in het buitenland ligt.
Oh leuk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Coco het volgende:
@:klaasweetalles heeft een topic gemaakt.
Doodzwijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Coco het volgende:
@:klaasweetalles heeft een topic gemaakt.
Gronau-Westquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Enschede is dan ook gewoon een Duitse Kreisstadt.
Dit is niet het EO Jongerendag-topic.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Users vragen mij wie binnen vbl gaat naar de hel
Dat is dombo
Wowquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Dat is dombo
Dat denk ik niet!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Dat is dombo
Daar ben ik het mee eens makker.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat hij over poesjes zegt vind ik not dun
Leuk topic maatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
VBL / Poll Haaland ,De Bruyne of Messi Europees voetballer van het jaar
Dit is onder de gordel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Dat is dombo
Je hebt een gouden hartquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat hij over poesjes zegt vind ik not dun
Mensen die roken gaan naar de hel.quote:
mee eensquote:
Blijkbaar is Erasmus het wel eens met jou grapje! Hem ook de helquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een gouden hart
Dat deed ik ook altijd!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:14 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk iemand die een poll toevoegt aan zijn OP
@:zipportal
jouquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijkbaar is Erasmus het wel eens met jou grapje! Hem ook de hel
Tussen de mensen die alleen OEEEHHHH posten en melden wat ze aan het eten zijn? Nee bedankt dan post ik liever waar het over de wedstrijd gaatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:13 schreef Zorro het volgende:
Er schijnt overigens ook een wedstrijd bezig te zijn.
Is dat nog wat?
Ik lach niet om spelfouten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik maak een spelfout allemaal even lachen hoor
Als het maar per ongeluk was.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al heb ik twee weken terug nog wel een vogel doodgereden. En in een verder verleden al eens een kat.
In hoeverre neemt God dit mee in zijn besluitvorming?
Niet zo happen manquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik maak een spelfout allemaal even lachen hoor
Dat siert jequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lach niet om spelfouten.
Anders zou je veel om jezelf lachen hahahhaa.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lach niet om spelfouten.
Dit is de schuld van Cocoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anders zou je veel om jezelf lachen hahahhaa.
Eensquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is de schuld van Coco
Mailen naar forum@fok.nl aubquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo koekoekquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:17 schreef RamboDirk het volgende:
De longen van @:r-woud93 zijn beter geasfalteerd dan de A4
Laat mij met rust.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jullie mij dan maar niet gaan berijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:17 schreef RamboDirk het volgende:
De longen van @:r-woud93 zijn beter geasfalteerd dan de A4
Eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een jaartje ouder worden en dan een instagrampost zetten met 'vandaag begint chapter 24'.
Ik heb daar een enorm pittige mening over.
Een originele post anno 2023quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een jaartje ouder worden en dan een instagrampost zetten met 'vandaag begint chapter 24'.
Dat zijn debielenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die dan een instagrampost zetten
Je moeder.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is het slechtste dat jullie ooit hebben gedaan?
Bakstenen. @Cocoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Over precies twee weken begint chapter 30 bij mijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Hangt van de foto af.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat raar, ik was toen binnen 5 minuten mijn ban uit ESF kwijt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik eens gedaan en toen beantwoordde GGMM mijn mail.
REJECTED
Zal vast aan je mailtje hebben gelegen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik eens gedaan en toen beantwoordde GGMM mijn mail.
REJECTED
Als hij vandaag geland is kan hij er toch gewoon bij zijn? Jan Smit komt op mij over als een luie man.quote:
Een mooie leeftijdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over precies twee weken begint chapter 30 bij mij
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een mooie leeftijd
30 is de nieuwe 20
Vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat raar, ik was toen binnen 5 minuten mijn ban uit ESF kwijt.
Ach het is weer een reden om mezelf klem te zuipen, verder hecht ik er niet zoveel waarde aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een mooie leeftijd
30 is de nieuwe 20
Als je dan geen 29 wordt sla je een flater met deze opmerkingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
desequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je dan geen 29 wordt sla je een flater met dese opmerking
Een mooi moment om te stoppen met roken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks denk je na over een haartransplantatie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is weer een reden om mezelf klem te zuipen, verder hecht ik er niet zoveel waarde aan.
En ja het slaat wel op 30, dat is geen flater van mij, want zo bedoelen die lui op de insta waar Maxi het over had het ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je dan geen 29 wordt sla je een flater met dese opmerking
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een mooi moment om te stoppen met roken.
Ja dat was niet briljant.quote:
Helaas niet, er wonen hier louter debielen. Ze snappen NIETS.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ja het slaat wel op 30, dat is geen flater van mij, want zo bedoelen die lui op de insta waar Maxi het over had het ook.
Ik heb nu al behoorlijke inhammen, maar ik scheer altijd alles er al af dus het boeit me niet zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Pas maar op, straks denk je na over een haartransplantatie.
Ook je ballen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nu al behoorlijke inhammen, maar ik scheer altijd alles er al af dus het boeit me niet zo.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat was niet briljant.
Excuus is dat de Z en de S tegen elkaar aan zitten op het toetsenbord.
Ik mag me daar niet tegen indekken, dan krijg ik @Mexicanobakker op mijn dak.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ludogorets met 4-1 voor tegen Astana
Ajax-alarm
Ja maar dat klopt niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ja het slaat wel op 30, dat is geen flater van mij, want zo bedoelen die lui op de insta waar Maxi het over had het ook.
Ik scheer mij al jaren kaal, niets mis mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nu al behoorlijke inhammen, maar ik scheer altijd alles er al af dus het boeit me niet zo.
Mn ballen laat ik zitten, lijkt me vrij pijnlijk allemaal.quote:
Ik heb een onverklaarbare angst voor kale mensen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik scheer mij al jaren kaal, niets mis mee.
Blijf een Rotterdammer hè #KaleKoppenNietTeStoppen
Gewoon een Philips OneShave aanschaffen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mn ballen laat ik zitten, lijkt me vrij pijnlijk allemaal.
Ik denk al een paar jaar over een tondeuse.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Pas maar op, straks denk je na over een haartransplantatie.
Ja, dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet.
Als je 30 wordt heb je 30 jaren gehad dus begint chapter 31.
Maar ja, instagramvolk.
Mijne lijkt wel op het amazone regenwoud op dit momentquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mn ballen laat ik zitten, lijkt me vrij pijnlijk allemaal.
Tussen deze post en de kool bij mij op tv zat welgeteld 35 secondenquote:
Houszooi?quote:
Daarmee scheer jij geen twee ballen er afquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon een Philips OneShave aanschaffen.
Bedank mij later.
Ik nam slechts even het zekere voor het onzekere uiteraard.quote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik nam slechts even het zekere voor het onzekere uiteraard.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarmee scheer jij geen twee ballen er af
Zijn er al beelden van Mark die depressief kijkt terwijl z'n kind scoort?quote:
Dit is geil.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik las dat de buuv met een leuter aan de deur stond.
Laatste van taylor swift (luister ik niet bewust naar)quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog tips voor goede albums dit jaar?
1989 van Taylor Swiftquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog tips voor goede album-releases dit jaar?
Ja, vandaag mijn reactie.quote:
Dit is een transparant forum.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, vandaag mijn reactie.
Ik onthaar mezelf keurig, al begint het nu vrij persoonlijk te worden allemaal
Mijn DM staat altijd open voor een broeder in noodquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, vandaag mijn reactie.
Ik onthaar mezelf keurig, al begint het nu vrij persoonlijk te worden allemaal
Dit onthou ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open voor een broeder in nood
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open voor een broeder in nood
Dat ligt bij Varkenoort ergens?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Grond onder De Hertgang aan de gemeente Eindhoven verkopen.
"Herken jij jezelf"quote:
Ik wilde alleen laten weten dat ik mijn oude buurt zag (Witte de Withstraat).quote:
Varkenoordquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Kunnen nu wel die overgehypte jeugd van ze een kans geven.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word hier gedemoniseerd.
Oke @onlogischquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Zo weer genoeg gewerkt voor vandaag.
Het laatste speciale talent is met pek en veren de Kuip uit gejaagd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Varkenoord
Nooit een talent meer gezien
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Meer blauw op straat maar ze zitten allemaal hier
Ging die complottheorie niet over een pizzeria?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:33 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf dat strikje van die KFC knakker zien als twee armpjes en beentjes.
Ik zal minder posten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De moddichtheid in dit topic is ook veel te hoog.
Dexerto is een AI.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Kinderen afpakken.
Tiktok voor het gerecht slepen
DIT KAN NIET
Bedanktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Cara Delevingne laat uwen pener zien.
Victor Reinierquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Wie is dat vrouwtje van de vattenfall reclame?
Open inrichting.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Meer blauw op straat maar ze zitten allemaal hier
TikTok is voor proleten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen TikTok
Ze moeten die teringzooi echt verbieden
Als ik het gedrag van sommige users hier zie lijkt het wel op een open inrichting jaquote:
@R-woud93 heb jij tiktok?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TikTok is voor proleten.
Indonesisch eten op Independence day neem ik aan?quote:
Het is echt veel te laat om nu nog te eten.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen TikTok
Ze moeten die teringzooi echt verbieden
Pureblood genotquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:41 schreef Zipportal het volgende:
TikTok is voor ongevaccineerden. Jij had toch TikTok? @:GGMM
Het zal werkelijk om te gieren zijn als je IQ onder de 80 ligt maar ik kan er nog niet om glimlachen.quote:
Hij is de populairste tiktokker meen ik, multimiljonair met zulke filmpjesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal werkelijk om te gieren zijn als je IQ onder de 80 ligt maar ik kan er nog niet om glimlachen.
Beetje in de avond op de bank wat filmpjes kijken is toch lekker man, verstand op 0 en gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal werkelijk om te gieren zijn als je IQ onder de 80 ligt maar ik kan er nog niet om glimlachen.
WIJ TOLEREREN HIER GEEN RACISME. OOK NIET DOOR EEN FA.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Korean Fried Chicken mit Pommes & Kimchiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Indonesisch eten op Independence day neem ik aan?
Dat is het punt, de aandachtsspanne neemt af naar een seconde of 20.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje in de avond op de bank wat filmpjes kijken is toch lekker man, verstand op 0 en gaan.
Je bent gewoon een boomer.
Je komt maar met bewijzen, Pierre.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is de populairste tiktokker meen ik, multimiljonair met zulke filmpjes
Ik heb een moeilijke dag vandaag gehad.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is echt veel te laat om nu nog te eten.
Ik zou graag willen dat jij aan Intermittent fasting gaat doen.
Een back van 4 miljoen terwijl Pedersen verkocht wordt voor 8 miljoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Oh, Gaaei is rond zie ik dat had ik helemaal gemist.
Fijn!
Ik vond het destijds interessant om de bekerfinale te volgen via Tiktok, wat een dieptepunt was dat zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Kinderen afpakken.
Tiktok voor het gerecht slepen
DIT KAN NIET
Daar is zo af en toe toch helemaal niets mis mee?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt, de aandachtsspanne neemt af naar een seconde of 20.
Ik moet hier eerst even een mening over vormen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het destijds interessant om de bekerfinale te volgen via Tiktok, wat een dieptepunt was dat zeg.
Een downgrade voor een paar extra knaken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een back van 4 miljoen terwijl Pedersen verkocht wordt voor 8 miljoen.
Flinke downgrade.
Klinkt niet als een bug maar een featurequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Er verdwijnen posts van user @:3rr0r
Graag, ik ben benieuwd hoe iemand eruit ziet die Panijt heetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef Erasmus het volgende:
Panjit van Uber Eats gaat nu eindelijk de juiste kant op.
Bij ontvangst zal ik een foto posten.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
Die misdaad rotzooi mag lekker in het daarvoor bestemde topic.
Gezien de populariteit van meestercrimineel te Kloese kon je dit al langer weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fok is er voor de crimineel.
Of dat gegeil op die seriemoordenaars.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de populariteit van meestercrimineel te Kloese kon je dit al langer weten.
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Bestel jij wel eens iets bij Thuisbezorgd.nl? @:3rr0r
19 groaden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prachtig shot van wat auto's. Schitterend ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |