@Drizzt kan hier niet om lachenquote:
Neem dit terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dani de Wit lijkt me wel een goede '10' voor Feyenoord.
Arne is meer van zesjescultuurquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet niet of dit een belediging is of een oprechte constatering.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga geen gifje plaatsen van de daadwerkelijk ramp.quote:
Beetje van beide eigenlijk. Dani zou inderdaad beste 10 zijn op dit moment bij Feyenoord en dat is tegelijkertijd een belediging voor Feyenoord. Beetje Lex Immers-flashbacksquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een belediging is of een oprechte constatering.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga geen gifje plaatsen van de daadwerkelijk ramp.
Dan krijg ik een note.
SlappeRug.jpgquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan krijg ik een note.
Ik wist niet eens dat er gifjes waren van het ontstaan van Enschede.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan krijg ik een note.
Ik was ook in de war, dacht dat mijn Chromecast achter begon te lopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef GGMM het volgende:
Hier is het nog 0-0 wtf bij AZ gescoord?
zo dan koekoekquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:50 schreef GGMM het volgende:
Oh bij Twente
Er zijn nog "mensen" die Twente kijken.
Boksen is geen sport.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
FA @:ggmm deelt even een uppercut uit.
Mijn vader maakte vroeger altijd het 'grapje' ze weten niet of het nou Vennegoor of Hesselink is waarbij ik altijd woedend werd.quote:
Doe er wat aan mod.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Vervelend dat er nu twee wedstrijden door elkaar heen lopen in dit topic
WERKEN VOOR JE CHELDquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Vervelend dat er nu twee wedstrijden door elkaar heen lopen in dit topic
Ja dat hoor ik vaker.quote:
Moderator @onlogisch is in geen velde of wegen te bekennenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Moderator @:R-woud93 wordt aan het werk gezet door moderator @:coco
Goh.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is in geen velde of wegen te bekennen
WIE HEEFT ER GESCOORD, VENNEGOOR OF WAS HET HESSELING HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vader maakte vroeger altijd het 'grapje' ze weten niet of het nou Vennegoor of Hesselink is waarbij ik altijd woedend werd.
Tot zover deze anekdote.
Slim om hem te lokken met een typfoutje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is in geen velde of wegen te bekennen
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
Wat veel blauwen in dit topic nu. Dat kan nooit goed gaan.
Weet je al welke het is?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vader maakte vroeger altijd het 'grapje' ze weten niet of het nou Vennegoor of Hesselink is waarbij ik altijd woedend werd.
Tot zover deze anekdote.
Wat leuk, mijn vader was ook van die 'humor'.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote.
Dat "meer blauw op straat" wordt zo ook niks.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
Wat veel blauwen in dit topic nu. Dat kan nooit goed gaan.
Oh je bent er weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER GESCOORD, VENNEGOOR OF WAS HET HESSELING HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik vindt @onlogisch een puike mod, er werdt altijd goed gemodereerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slim om hem te lokken met een typfoutje.
Bedankt maatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was al bezig jou te snitchen in FC.
Maar vooruit.
Volgens mij maakt elke vader deze grapquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER GESCOORD, VENNEGOOR OF WAS HET HESSELING HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Terwijl hij net nog de uitleg gaf dat deze jonge scheids geen foutje wilde maken voor de UEFA. Leo heeft torren in zijn hoofd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leo zit enorm te klagen over blessuretijd bij Twente. Scheids hoeft niet naar huis bla bla
Is jouw vader mijn opa?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote.
Prima, maar nu hoef je niet meer naar Veronica te komen, die kans heb je gehad.quote:
We zijn overgeschakeld om Leo niet meer te horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leo zit enorm te klagen over blessuretijd bij Twente. Scheids hoeft niet naar huis bla bla
Thuiswerken is normaal tegenwoordigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat "meer blauw op straat" wordt zo ook niks.
Leo zit zelf in zijn blessuretijdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klopt, maar ik mis nog een beetje de Aursnes, Hancko en Trauner achtige aankopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type dat trust in Arne en totaal nog niet in paniek is. (en terecht)
Blijft lachwekkend.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij waren ook eens CLAUSULED door Mountainhouse weet je nog
Turkse messentrekkers, leuke rubriek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Gaat waarschijnlijk weer lekker uit de hand lopen tegen Fenerbahce
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Er komt nog een veelbelovende Kroaat toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mis nog een beetje de Aursnes, Hancko en Trauner achtige aankopen.
Laten we dan maar meteen een minuut stilte in gaan plannen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Leo vindt het vervelend dat hij geconfronteerd wordt met mensen die wél zonder zeiken hun mouwen kunnen opstropen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze mogen echter een aflaat bij mij kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die Twente eerst hebben afgekeken mogen wegblijven.
Sowieso turken in het thuispubliek die dan mega fanatiek gaan juichen. Afloop kan je zelf bedenken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Volgens ZKA wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt nog een veelbelovende Kroaat toch?
Wacht, is Van Bommel de zoon van Van Bommel?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Van mij hoeven ze het niet het hele seizoen te hebben over zijn opa en pa. Laat die jongen lekker ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |