Met mayo een optie? @Van_Poppelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:04 schreef Coco het volgende:
Tenzij je wel koffie drinkt. (zwart uiteraard)
Jeetje... Hoezoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat drink ik tegenwoordig ook op avonden.
Het maakt mij zeldzaam ongelukkig.
jouwquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn mening over jouw herzien.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was aan het nadenken over de TT.
Wat zit je mij voor de bus te gooien?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom pak je de spelfout van dombo niet aan?
Nee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Pedersen gemist worden bij Feijenoord?
Ik deel graag leed met jou.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zit je mij voor de bus te gooien?
Wie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Pedersen gemist worden bij Feijenoord?
Bestaat er drank die niet water met een smaakje is?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Water met een smaakje, het is wat.
Ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bestaat er drank die niet water met een smaakje is?
Erkenning is goed Gurney. We steunen je.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik mijn biertjes mis, oké
Mayotaart met aardbeienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met mayo een optie? @:van_poppel
Oh ok. Dan wel.quote:
Dat is wel een heel klein beetje de definitie oprekken. Vloeistof != drankquote:
Ik snap er niks van.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat we van hem af waren maar het tegendeel is waar.
Ja die komt er ook niet als je Leo blijft inhuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Er is nauwelijks nieuwe aanwas van commentatoren.
Ik moest wel, ik begon pas te googelen na mijn antwoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is wel een heel klein beetje de definitie oprekken. Vloeistof != drank
Dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Hij is weggetrapt bij ESPN.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Ik las dat hij minder commentaar zou gaan geven, maar 4 van de 5 wedstrijden die ik tot nu toe live gezien heb werden van commentaar voorzien door Leo.
Waar hebben we dat aan verdiend
Wat let je?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Dan zie ik het deze keer door de vingers.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest wel, ik begon pas te googelen na mijn antwoord.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik mijn biertjes mis, oké
Stel je voor dat Leo zich voortplant.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Zit ie ook nog bij Viaplay?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die komt er ook niet als je Leo blijft inhuren.
Hij deed laatst wel KKD.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is weggetrapt bij ESPN.
En wordt nu OVERAL ingehuurd.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had en de laatste post in het vorige topic en post 34 maar wordt genegeerd.
Een niet nader te noemen user zou nu een hoop stampij maken.
Dan kun je beter uit Drenthe komen ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik niet uit Friesland kwam was ik een uitstekende commentator geweest.
Zat ook nog bij Voetbalpraat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij deed laatst wel KKD.
Gelukkig geen Eredivisie meer in ieder geval
Dus je deed uitspraken al voordat je het bewijs kon leveren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest wel, ik begon pas te googelen na mijn antwoord.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je deed uitspraken al voordat je het bewijs kon leveren.
Schuif jij zondag ook aan bij Studio Voetbal?
Jeroen Stekelenburg is laat vader geworden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Zondag verplicht ik VBL aan te sluiten bij Studio Voetbal.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had en de laatste post in het vorige topic en post 34 maar wordt genegeerd.
Een niet nader te noemen user zou nu een hoop stampij maken.
Wow.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Zondag verplicht ik VBL aan te sluiten bij Studio Voetbal.
Zo.
Meer dan jijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
606 notes. GGMM is een stoute boy. @:yvonne
En hij doet ook nog wel zo zijn bestquote:
Dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
606 notes.
Jeetje, ik ben echt een lieverdje
Als wat?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
606 607quote:
Ik denk dat ik Pjair prima kan opvolgen als beroepslul.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er schijnt een vacature voor vaste tafelgast te zijn.
Misschien kan je een leuk woordgrapje maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg nooit meer iets slechts over Rots.
Europa gaat eraan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Coco het volgende:
Beste goaltjes van de Nederlandse clubs zo de afgelopen week.
Dat zou een Rotstreek zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg nooit meer iets slechts over Rots.
Het is ook een gebrek aan voorbereiding waar je aan moet voldoen, en gewoon over het algemeen moet je je meningen slecht onderbouwen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Pjair prima kan opvolgen als beroepslul.
Ik ben kindloos. De rest voldoe ik aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook een gebrek aan voorbereiding waar je aan moet voldoen, en gewoon over het algemeen moet je je meningen slecht onderbouwen.
Heb je toevallig een zoon die niet kan voetballen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Worden Twente en AZ nou niet uitgezonden?
Twente wel, maar AZ speelt gewoon thuis.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Een heel rare post ditquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Ho maar weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wel, maar AZ speelt gewoon thuis.
Je bent in de maling genomen denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Jezus.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme man.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vond het een beetje een stomme vraag.quote:
Ik vond het een leuke opmerking.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vond het een beetje een stomme vraag.
Is die zaak een eigen topic waardig?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
NHnieuws heeft een liveblog over de arbitragezaak van Careltje Eiting.
Nou nou, kon het gewoon nergens vinden, AZ dus zo wel livequote:
Nee. Deel 2 komt er niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is die zaak een eigen topic waardig?
Ik twijfelde wel even maar het kan me net niet genoeg boeien. Alleen als Leon ten Voorde woedend wordt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is die zaak een eigen topic waardig?
Hele herkenbare statement dit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel even maar het kan me net niet genoeg boeien.
SBS 9quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou nou, kon het gewoon nergens vinden, AZ dus zo wel live
Zoek SBS9 eens op op je tv.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou nou, kon het gewoon nergens vinden, AZ dus zo wel live
Maar die heeft al een kind.quote:
Dan gaat mijn grapje niet op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die heeft al een kind.
Welke fokster is nu het slachtoffer?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steun ik ook.
Paul is weer verliefd.
Op welke useres nu weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steun ik ook.
Paul is weer verliefd.
@wilmaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke fokster is nu het slachtoffer?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke fokster is nu het slachtoffer?
Die is toch al met Fred Flintstone?quote:
@Alberto_Stegemanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steun ik ook.
Paul is weer verliefd.
@Thijs Romerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:Alberto_Stegeman
@:Thijs_Zeeman
We zijn inmiddels allemaal al 40+ ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zitten geen 14-jarige meiden op fok meer
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel even maar het kan me net niet genoeg boeien. Alleen als Leon ten Voorde woedend wordt.
Hij was ontzettend boos toen Zerroekie moeilijk wilde gaan doen maar nu mag het opeens wel en slaat de houding van Volendam nergens op.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zitten geen 14-jarige meiden op fok meer
Dan ga ik meequote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef Coco het volgende:
Ik schakel zo wel meteen over naar AZ.
En geen alternatief om het op ESPN 2/3/4 te kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan om 20:45uur allemaal naar de zender Veronica.
Hij had een clausule.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
5 ton voor Eiting is echt lachwekkend.
Neen. Ik hoor iemand die ik niet meteen kan plaatsen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Leo Driessen zo het commentaar bij AZ?
Wij waren ook eens CLAUSULED door Mountainhouse weet je nogquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Leo Driessen zo het commentaar bij AZ?
Schijnt clausule voor 4 ton te hebben maar ze zijn het er niet over eens wanneer dat geldt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet hij weten.quote:
Zoiets zet je toch duidelijk in dat contractquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schijnt clausule voor 4 ton te hebben maar ze zijn het er niet over eens wanneer dat geldt.
Dan moet hij eens gaan krabben daar.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh leuk, dan kunnen we zijn orgasmes aanhoren bij iedere goal.
Volendamquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets zet je toch duidelijk in dat contract
Wat is dit voor amateuristische bende
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook geschakeld, ik verwacht geen vuurwerk meer bij Twente.
Neem dit terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dani de Wit lijkt me wel een goede '10' voor Feyenoord.
Arne is meer van zesjescultuurquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet niet of dit een belediging is of een oprechte constatering.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga geen gifje plaatsen van de daadwerkelijk ramp.quote:
Beetje van beide eigenlijk. Dani zou inderdaad beste 10 zijn op dit moment bij Feyenoord en dat is tegelijkertijd een belediging voor Feyenoord. Beetje Lex Immers-flashbacksquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een belediging is of een oprechte constatering.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga geen gifje plaatsen van de daadwerkelijk ramp.
Dan krijg ik een note.
SlappeRug.jpgquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan krijg ik een note.
Ik wist niet eens dat er gifjes waren van het ontstaan van Enschede.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan krijg ik een note.
Ik was ook in de war, dacht dat mijn Chromecast achter begon te lopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef GGMM het volgende:
Hier is het nog 0-0 wtf bij AZ gescoord?
zo dan koekoekquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:50 schreef GGMM het volgende:
Oh bij Twente
Er zijn nog "mensen" die Twente kijken.
Boksen is geen sport.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
FA @:ggmm deelt even een uppercut uit.
Mijn vader maakte vroeger altijd het 'grapje' ze weten niet of het nou Vennegoor of Hesselink is waarbij ik altijd woedend werd.quote:
Doe er wat aan mod.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Vervelend dat er nu twee wedstrijden door elkaar heen lopen in dit topic
WERKEN VOOR JE CHELDquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Vervelend dat er nu twee wedstrijden door elkaar heen lopen in dit topic
Ja dat hoor ik vaker.quote:
Moderator @onlogisch is in geen velde of wegen te bekennenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Moderator @:R-woud93 wordt aan het werk gezet door moderator @:coco
Goh.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is in geen velde of wegen te bekennen
WIE HEEFT ER GESCOORD, VENNEGOOR OF WAS HET HESSELING HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vader maakte vroeger altijd het 'grapje' ze weten niet of het nou Vennegoor of Hesselink is waarbij ik altijd woedend werd.
Tot zover deze anekdote.
Slim om hem te lokken met een typfoutje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is in geen velde of wegen te bekennen
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
Wat veel blauwen in dit topic nu. Dat kan nooit goed gaan.
Weet je al welke het is?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vader maakte vroeger altijd het 'grapje' ze weten niet of het nou Vennegoor of Hesselink is waarbij ik altijd woedend werd.
Tot zover deze anekdote.
Wat leuk, mijn vader was ook van die 'humor'.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote.
Dat "meer blauw op straat" wordt zo ook niks.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
Wat veel blauwen in dit topic nu. Dat kan nooit goed gaan.
Oh je bent er weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER GESCOORD, VENNEGOOR OF WAS HET HESSELING HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik vindt @onlogisch een puike mod, er werdt altijd goed gemodereerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slim om hem te lokken met een typfoutje.
Bedankt maatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was al bezig jou te snitchen in FC.
Maar vooruit.
Volgens mij maakt elke vader deze grapquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER GESCOORD, VENNEGOOR OF WAS HET HESSELING HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Terwijl hij net nog de uitleg gaf dat deze jonge scheids geen foutje wilde maken voor de UEFA. Leo heeft torren in zijn hoofd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leo zit enorm te klagen over blessuretijd bij Twente. Scheids hoeft niet naar huis bla bla
Is jouw vader mijn opa?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote.
We zijn overgeschakeld om Leo niet meer te horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leo zit enorm te klagen over blessuretijd bij Twente. Scheids hoeft niet naar huis bla bla
Thuiswerken is normaal tegenwoordigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat "meer blauw op straat" wordt zo ook niks.
Leo zit zelf in zijn blessuretijdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klopt, maar ik mis nog een beetje de Aursnes, Hancko en Trauner achtige aankopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type dat trust in Arne en totaal nog niet in paniek is. (en terecht)
Blijft lachwekkend.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij waren ook eens CLAUSULED door Mountainhouse weet je nog
Turkse messentrekkers, leuke rubriek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Gaat waarschijnlijk weer lekker uit de hand lopen tegen Fenerbahce
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Er komt nog een veelbelovende Kroaat toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mis nog een beetje de Aursnes, Hancko en Trauner achtige aankopen.
Laten we dan maar meteen een minuut stilte in gaan plannen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Leo vindt het vervelend dat hij geconfronteerd wordt met mensen die wél zonder zeiken hun mouwen kunnen opstropen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze mogen echter een aflaat bij mij kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die Twente eerst hebben afgekeken mogen wegblijven.
Sowieso turken in het thuispubliek die dan mega fanatiek gaan juichen. Afloop kan je zelf bedenken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
Volgens ZKA wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt nog een veelbelovende Kroaat toch?
Wacht, is Van Bommel de zoon van Van Bommel?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Van mij hoeven ze het niet het hele seizoen te hebben over zijn opa en pa. Laat die jongen lekker ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |