Europa gaat eraan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Coco het volgende:
Beste goaltjes van de Nederlandse clubs zo de afgelopen week.
Dat zou een Rotstreek zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg nooit meer iets slechts over Rots.
Het is ook een gebrek aan voorbereiding waar je aan moet voldoen, en gewoon over het algemeen moet je je meningen slecht onderbouwen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Pjair prima kan opvolgen als beroepslul.
Ik ben kindloos. De rest voldoe ik aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook een gebrek aan voorbereiding waar je aan moet voldoen, en gewoon over het algemeen moet je je meningen slecht onderbouwen.
Heb je toevallig een zoon die niet kan voetballen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Worden Twente en AZ nou niet uitgezonden?
Twente wel, maar AZ speelt gewoon thuis.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Een heel rare post ditquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Ho maar weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wel, maar AZ speelt gewoon thuis.
Je bent in de maling genomen denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Jezus.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme man.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vond het een beetje een stomme vraag.quote:
Ik vond het een leuke opmerking.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vond het een beetje een stomme vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |