En ja het slaat wel op 30, dat is geen flater van mij, want zo bedoelen die lui op de insta waar Maxi het over had het ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je dan geen 29 wordt sla je een flater met dese opmerking
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een mooi moment om te stoppen met roken.
Ja dat was niet briljant.quote:
Helaas niet, er wonen hier louter debielen. Ze snappen NIETS.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ja het slaat wel op 30, dat is geen flater van mij, want zo bedoelen die lui op de insta waar Maxi het over had het ook.
Ik heb nu al behoorlijke inhammen, maar ik scheer altijd alles er al af dus het boeit me niet zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Pas maar op, straks denk je na over een haartransplantatie.
Ook je ballen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nu al behoorlijke inhammen, maar ik scheer altijd alles er al af dus het boeit me niet zo.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat was niet briljant.
Excuus is dat de Z en de S tegen elkaar aan zitten op het toetsenbord.
Ik mag me daar niet tegen indekken, dan krijg ik @Mexicanobakker op mijn dak.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ludogorets met 4-1 voor tegen Astana
Ajax-alarm
Ja maar dat klopt niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ja het slaat wel op 30, dat is geen flater van mij, want zo bedoelen die lui op de insta waar Maxi het over had het ook.
Ik scheer mij al jaren kaal, niets mis mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nu al behoorlijke inhammen, maar ik scheer altijd alles er al af dus het boeit me niet zo.
Mn ballen laat ik zitten, lijkt me vrij pijnlijk allemaal.quote:
Ik heb een onverklaarbare angst voor kale mensen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik scheer mij al jaren kaal, niets mis mee.
Blijf een Rotterdammer hè #KaleKoppenNietTeStoppen
Gewoon een Philips OneShave aanschaffen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mn ballen laat ik zitten, lijkt me vrij pijnlijk allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |