Jaquote:
mogelijk antwoord op de vraag of er morgen een opdracht komt, en dat ook op geen eli slaat?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:47 schreef lojanda het volgende:
Wat is er nu zo bijzonder aan dit gesprek dat we het niet mogen horen
die is vast iets vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
mogelijk antwoord op de vraag of er morgen een opdracht komt, en dat ook op geen eli slaat?
sas loopt naar de kamer nu, niet naar isaac en mirthe.
Sas kreeg bericgt en zzit nu de locker na te zoeken van bern?
Ik denk dat Wendy al helemaal gelukkig bij haar kinderen is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:55 schreef humpty het volgende:
Ach lieve Wendy naar huisweg bij het liegen en bedriegen dat is niks voor haar
de ontlading dat ze naar huis ging was mooi om te zien
Dat Bern baalde snap ik best maar man o man de slachtofferrol waar hij in kroop![]()
![]()
en maar zuchten en zuchten en zijn reep chocolade nog even op eten ik zag
Sacha er naar kijken maar zei hier al hard op je krijgt er vast niks van Sas
Blij dat hij weg is alhoewel dat valt waarschijnlijk niet eens op
Er is net een brief geweest waarin staat dat ze morgen geen opdracht krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
mogelijk antwoord op de vraag of er morgen een opdracht komt, en dat ook op geen eli slaat?
sas loopt naar de kamer nu, niet naar isaac en mirthe.
Sas kreeg bericgt en zzit nu de locker na te zoeken van bern?
Ik hoop het ook zo maar vrees het ergstequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hoop dat we die live mogen zien
Dat dachten ze maar zij weten het ook niet zeker.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wendy zei in haar afscheidsspeech tegen de overblijvers: Succes morgen
Dus dan wordt het toch morgen wellicht: de finale
Het ziet er nu ook al niet smakelijk meer uit ....quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe bakt de zalm nog even wat langer voor Sasha want dan lijkt het meer op snel kapotgaande kip
Zonde van die zalm.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe bakt de zalm nog even wat langer voor Sasha want dan lijkt het meer op snel kapotgaande kip
Ik vrees het ook hoor..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook zo maar vrees het ergste
Was het bij de laatste Utopia live?
Ik weet het eigenlijk niet meer
Dat was toen nog gissen.. nadat Wendy en Bern weg waren hebben ze een brief ontvangen en daar stond nog steeds niet in wanneer de finale zal zijn maar wel dat er morgen niets is en dat ze die dag het beste konden gebruiken met goed te eten en uit te rusten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wendy zei in haar afscheidsspeech tegen de overblijvers: Succes morgen
Dus dan wordt het toch morgen wellicht: de finale
Erg droog waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ziet er nu ook al niet smakelijk meer uit ....
Van mij mag nu ice wel winnen De enige die het hele jaar het spel daar heeft gespeelt. Positief of negatief. De 2 dames hebben 11 maanden hun neus gedrukt en ineens dicht bij het einde zijn ze beginnen te spelen. Iemand die wint moet ook altijd bezig zijn geweest om te winnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:58 schreef humpty het volgende:
En nu ...ben er wel klaar mee Mirthe mag het van mij winnen
Ze is heel bijzonder maar moet ook vaak om haar lachen
Het was bij Ice goed te zien dat hij het spel speelde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Van mij mag nu ice wel winnen De enige die het hele jaar het spel daar heeft gespeelt. Positief of negatief. De 2 dames hebben 11 maanden hun neus gedrukt en ineens dicht bij het einde zijn ze beginnen te spelen. Iemand die wint moet ook altijd bezig zijn geweest om te winnen.
ik ben ook wel klaar met Mirthe, hop, naar huis.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:58 schreef humpty het volgende:
En nu ...ben er wel klaar mee Mirthe mag het van mij winnen
Ze is heel bijzonder maar moet ook vaak om haar lachen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
Ruppie door Imi afgehaald buiten de poort.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
Ruppie door Imi afgehaald buiten de poort.
Moet de tv uitzending nog kijken..maar thnks!!!quote:
Valt me nog mee.. ik had verwacht dat vannacht het al op zwart zou gaan..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:01 schreef freaky40 het volgende:
Streams op Zwart morgen in de loop van de dag…bron: X
Zullen wel rekken met finalekleding binnenkomen zoals bij iedere finale van een rls.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
Sasha heeft net nogmaals een bevestiging gehad dat er morgen geen opdrachten of eliminatie zal zijn dus ze hoeven helemaal niets te doen.
Ze gaven er eerder bij aan dat ze hun rust moesten pakken..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zullen wel rekken met finalekleding binnenkomen zoals bij iedere finale van een rls.
Anders moeten ze in het trainingspakkie die Mirthe heeft besteld.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze gaven er eerder bij aan dat ze hun rust moesten pakken..
En wat je zegt er zal wel mooie kleding binnenkomen morgen
Nee hoe zal dat nou komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
Sasha heeft net nogmaals een bevestiging gehad dat er morgen geen opdrachten of eliminatie zal zijn dus ze hoeven helemaal niets te doen.
Waarschijnlijk wordt er morgen ook van alles opgebouwd voor de finale. Er is al gezegd daar in de wandelgangen dat er een tribune komt.quote:
Ze zitten er geen week, nog 2 dagen ongeveer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:26 schreef pingu66 het volgende:
Als ze daar nog een week moeten zitten zullen er wel spellen komen om te oefenen voorin de grote finale
Ik hoor Sasha net zeggen dat het nog voor morgen en zaterdag is dat ze eten moeten hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze zitten er geen week, nog 2 dagen ongeveer.
Als die nog op tijd binnenkomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Anders moeten ze in het trainingspakkie die Mirthe heeft besteld.
Ik denk ook niet dat die finalewaardig zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als die nog op tijd binnenkomen.
Wanneer is hun 1e bestelmoment?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:26 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd wat ze nu nog aan onzin gaan bestellen bij de jumbo
Plak hem even hier Pinguïnquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was iets voor Erik geweest boodschappen happen uit ZIJN prijzenpot.?!?
Hoeven ze geen rekening mee te houden want ze gaan alle voor hun halen bij de jumboquote:
Of ze krijgen een week niets te doen, tv loopt in, en de finale kan live worden gebracht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:32 schreef cinsan het volgende:
denk as zondag finale , is iedereen bijna vrij van degene die komen om finale bij te wonen
Vanavond nog?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoeven ze geen rekening mee te houden want ze gaan alle voor hun halen bij de jumbo
een week niks doen denk ik niet en hoop ik nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze krijgen een week niets te doen, tv loopt in, en de finale kan live worden gebracht.
Ze wilde het juist niet maar werd gezegd doen en niet naar de prijs kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef lojanda het volgende:
Mirthe weer hoor.. hebben hebben hebben.
Ze had al van alles aangeklikt hoor..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilde het juist niet maar werd gezegd doen en niet naar de prijs kijken
Ehhhh vergeet Sas niet die verantwoording af moet gaan leggen bij Bernquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had al van alles aangeklikt hoor..
Maar maakt verder ook niet uit.. voor het bedrag dat ze nu bestellen voelt de winnaar niets. Nog steeds een dikke 8 ton![]()
preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoor Sasha net zeggen dat het nog voor morgen en zaterdag is dat ze eten moeten hebben.
Sasha aan Bern verantwoording afleggen? Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehhhh vergeet Sas niet die verantwoording af moet gaan leggen bij Bern
En gelijk heeft zequote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef lojanda het volgende:
Mirthe weer hoor.. hebben hebben hebben.
Ze krijgen toch genoeg bezoekers zondagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze
ik zou ook een kar vol koek, snoep, ijs, lekkers bestellen .
Zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:00 schreef xsaskiax het volgende:
Het uitzoeken van al het lekkers houdt ze wel even bezig, een goede zet om toch nog wat leven op de streams te hebben
Ik denk dat ze er niet eens meer echt naar luisteren van wat ze allemaal brabbeltquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef xsaskiax het volgende:
Dat ze niet helemaal geschuffeld worden van Mirthe... Sasha of Isaac noemen 1 ding (zoals net Monchou) en dan komt Mirthe er met minstens 5 andere dingen achteraan/tussendoor.... en dat gaat maar door de hele tijd
Het is wel jammer zo aan het einde van een RLS, het gaat echt een beetje als een nachtkaars uit.......tot de finale.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind er eik niks meer aan nu wendy weg is
jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel jammer zo aan het einde van een RLS, het gaat echt een beetje als een nachtkaars uit.......tot de finale.
Was leuk geweest als er wat oud bewoners binnen kwamen om ze ff op te peppen en wat gezelligheid brengen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel jammer zo aan het einde van een RLS, het gaat echt een beetje als een nachtkaars uit.......tot de finale.
Maar die eli's waren wel nodig, en die van vanmiddag vond ik wel een leuke.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja
maanden gewacht tot er iets gebeurde en nu suffe eli's achter elkaar
ik vind het echt onwijs jammer...
in de categorie: het had zo tof kunnen zijn
Die verwachting had ik helemaal niet, dus daarom is dat voor mij niet zo'n teleurstelling. Ik had wel verwacht dat het zo langzaam leeg zou lopen, maar het is een rare een saaie bedoening nu, ik hoop voor hen dat dat niet te lang duurt, maar als ze nu uitgebreid boodschappen kunnen bestellen denk ik echt dat de finale op zijn vroegst na het weekend is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was leuk geweest als er wat oud bewoners binnen kwamen om ze ff op te peppen en wat gezelligheid brengen.
Dat was ook een keer zo bij BB.. in de laatste week kwamen de oud bewoners allemaal terug en was super leuk. Was volgens mij bij BB6.. Jeroen won toen.
Ja.. ik ook wel.. maar toch blijft er ergens wat hoop hahaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die eli's waren wel nodig, en die van vanmiddag vond ik wel een leuke.
De hoop op een toffe, spannende RLS had ik een paar maanden geleden al opgegeven
Het geld is ze nog niet naar het hoofd gestegen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:26 schreef xsaskiax het volgende:
Wat me gigantisch meevalt van Isaac en Sasha is dat ze echt niet alles kopen wat los en vast zit, alleen maar omdat het kan. Ze overleggen best veel en kopen alles waar ze trek in hebben, maar geen grote hoeveelheden als ik het zo hoor.
Ze kunnen ook eten laten komen en zo, maar volgens mij gaan ze gewoon lekker kokkerellen
En dan kijk je ook nooit meer?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja.. ik ook wel.. maar toch blijft er ergens wat hoop haha
Maar toen moest wendy weg.. en dat vind ik de enige verdiende winnaar
Dus nu is t wel klaar
En als Isaac wint geloof ik rls nooit meer..
Voor hun zelf ook heel vreemd, een week geleden waren ze nog me 8 en nu met 3 en de finale voor de deur.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:32 schreef kater1 het volgende:
Ik keek net even met een half oog naar stream 2 en dacht toen met een schok van blijheid Wendy vanachter te zien in het rokersshok/mutsenhok/werkplaats van Erik maar toen was het Sasha... Net als de bewoners zelf waarschijnlijk moet ik erg wennen aan maar drie mensen in de loods.
Nee hoor, jij gaat gewoon naar BB kijken en misschien ook wel naar Bondgenotenquote:
ja ik bedoelde.. misschien ga ik toch wel weer gewoon kijken als BB komtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij gaat gewoon naar BB kijken en misschien ook wel naar Bondgenoten
Dure condooms.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
ICE begint over de Wallen ... daar is een condoom 75¤ voor 10 minuten of zo .... ja dat heeft ie van een vriend van een vriend , maar daas toch algemeen bekend zegt ie er nog bij ...
Alle opties open houdenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik bedoelde.. misschien ga ik toch wel weer gewoon kijken als BB komt
Een condoom 75 euro? De wip zelf zal hij bedoelen neem ik aan. Of die vriend van een vriend van een vriendquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
ICE begint over de Wallen ... daar is een condoom 75¤ voor 10 minuten of zo .... ja dat heeft ie van een vriend van een vriend , maar daas toch algemeen bekend zegt ie er nog bij ...
Ja ja de wip idd.... geen idee wie die vriend is ...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Een condoom 75 euro? De wip zelf zal hij bedoelen neem ik aan. Of die vriend van een vriend van een vriend
Van een vriend
Hier same. Maar ben toch ook een poosje afgehaakt, omdat er te weinig spanning was. Had zoveel leuker kunnen zijn met avondverdienopdrachten, veel meer meerdaagse opdrachten of langere eli’s. Of met meer mensen zoals vanmiddag. Mensen even laten zweten dat ze genomineerd zijn etcquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ondanks dat het programma zoveel meer potentie had ga ik het toch wel missen. Bijna een jaar lang is toch een hele tijd. Dag en nacht cos lezen was soms ook een dagtaak haha maar wel een leuke
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:17 schreef tonja het volgende:
Ice doet me aan Rambo denken met dat dramatische "They shed first blood" gedoe van 'm![]()
Beetje betekenisvol in een vuurtje staren en ander macho gedrag
"Net als in de film, ik wil het!"![]()
Jazeker, beste moment in deze reeks, maar ook de eliminatie Babette versus Sasha was erg spannend ...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:46 schreef freaky40 het volgende:
Jeff en zijn eli opdracht in de waterbak die hij glansrijk won. En vooral ook de steun/coaching van Kim daarbij was goud.
Het wachten op kamer 1 (?) met Jeff, Moraima, Jan Willem enz wanneer de zoemer was gegaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:34 schreef kater1 het volgende:
Afkicken methode 1. Ok we kennen de mensen die aan dit programma meededen niet wezenlijk maar toch ook wel weer erg goed. Althans dit ene jaar van hun leven. Nu denk ik aan alle keren dat ik vreselijk heb moeten lachen. En ik zie meteen beelden voor me van Erik of Imi op dat plankje- met - wieltjes door de loods zoeven. Jullie leukste momenten?
Eerste zoen Jeff en Kim en de judo actie op de slaapkamer met die twee, goud ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Afkicken zal wel meevallen met 2 reality soaps in aantocht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:34 schreef kater1 het volgende:
Afkicken methode 1. Ok we kennen de mensen die aan dit programma meededen niet wezenlijk maar toch ook wel weer erg goed. Althans dit ene jaar van hun leven. Nu denk ik aan alle keren dat ik vreselijk heb moeten lachen. En ik zie meteen beelden voor me van Erik of Imi op dat plankje- met - wieltjes door de loods zoeven. Jullie leukste momenten?
Leuk om te lezen hoor, is juist saai als er geen nieuwe berichten zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:13 schreef Seattle het volgende:
Tot zover even weer de Seattle-monologen
Gokje: Het had niet veel uitgemaakt, ice had moeten spelen, en een ander.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:16 schreef Judiwi het volgende:
Jammer dat wwe niet zullen weten op wie Mirthe had gestemd. Ook de andere.
Nope.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:19 schreef Adat231 het volgende:
Heb nergens geluid meer jullie wel?
Is voor mij precies hetzelfde. Zoals ze nu bezig waren had wel eerder gemogenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hier same. Maar ben toch ook een poosje afgehaakt, omdat er te weinig spanning was. Had zoveel leuker kunnen zijn met avondverdienopdrachten, veel meer meerdaagse opdrachten of langere eli’s. Of met meer mensen zoals vanmiddag. Mensen even laten zweten dat ze genomineerd zijn etc
Zitten volgens mij in de hottubquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:21 schreef engine het volgende:
Sasha gaat slapen. Isaac en Mirthe zijn nog buiten ergens.
staan alle drie in de keuken...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zitten volgens mij in de hottub
De playbackshow. Zoveel lol gehad😃quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:34 schreef kater1 het volgende:
Ah zou goed kunnen. Ik zet net de stream aan en heb verder weinig gelezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zitten volgens mij in de hottub
Dan liep ik achter met de streamsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:23 schreef realkijkers het volgende:
[..]
staan alle drie in de keuken...
te praten over vrijpartijen van enkele bewoners. Mirthe over zelf naar een andere kamer willen destijds, niet aan kenzi geven.
ik doe net de streams aan, misschien loopt mijn stream achter?
Ik zie ze alle drie afwassen.
ze bespreken met veel lol relaxed de oud bewoners.
Omgekeerde dag. 's Ochtends drinken en feestje (JW en meerdere in vrouwenkleding) en daarna een heftige 24 uur opdracht waar ze piramides moesten bouwen en aan elkaar vast zaten. Dat vond ik echt heel grappig. Maar ik heb sowieso van bijna alle evenementen wel genoten. Daar hebben ze vaak met weinig iets leuks van gemaakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:34 schreef kater1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok zaterdagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:27 schreef D. het volgende:
Even vluchtig teruggelezen, maar er is nog steeds geen definitieve info over wanneer nu de finale is?
Heb je al gestemd op de poll?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ga je in de COS kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel gokjes, maar ik hoopte op feiten
Wees gerust het was mijn pc die na mijn terugkomst netjes alles had bewaard om verder te kijken haha. Bij mij liep het ver achter dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan liep ik achter met de streams
Ja die dag was ook top. Ze organiseerden ook hele leuke evenementen. En dan een drankje erin en het was wachten op een bommetje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Omgekeerde dag. 's Ochtends drinken en feestje (JW en meerdere in vrouwenkleding) en daarna een heftige 24 uur opdracht waar ze piramides moesten bouwen en aan elkaar vast zaten. Dat vond ik echt heel grappig. Maar ik heb sowieso van bijna alle evenementen wel genoten. Daar hebben ze vaak met weinig iets leuks van gemaakt.
Dat ze 24 uur aan elkaar vast moesten zitten, heb zelden zo vreselijk moeten lachen om een tv programma.quote:
Sowieso met wat langer durende proeven en zo. Beetje actie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Doe mij maar een langlopend format nu utopia/jvjl/gouden kooi dat onafgebroken 5 jaar duurt ofzo. Zijn wij hier ook lekker lang onder de pannen
Ik was er al even klaar mee eigenlijk, dus tijd voor wat nieuwsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Doe mij maar een langlopend format nu utopia/jvjl/gouden kooi dat onafgebroken 5 jaar duurt ofzo. Zijn wij hier ook lekker lang onder de pannen
Altijd een feestjequote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Het staat je vrij om een betere poll te makenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weten we niet, dus beter had je kunnen vragen 'wanneer denk jij dat de finale is?'
Ik heb mijn laatste polls al gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Het staat je vrij om een betere poll te maken
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:55 schreef D. het volgende:
Nog 3 bewoners over, dus de laatste polls!
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 17-08
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 17-08
Rara op wie ik gestemd heb als favoriete bewonerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste polls al gemaakt
[..]
Mirthe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Rara op wie ik gestemd heb als favoriete bewoner
Ben je Erik fan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Janet die Wendy haar dochter noemdequote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:34 schreef kater1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Fragment op verzoek van velen .....quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ja. Filmpje er van bij DGK of Hoempa aanvragen...
Eens, ik weet niet wat het is maar als Wendy huilde, huilde ik ook. Het was een bijzondere en mooie streamdag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat heb ik genoten van Wendy, zij was voor mij de winnaar ...
Helaas niets live gezien, maar filmpjes komen nu online ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eens, ik weet niet wat het is maar als Wendy huilde, huilde ik ook.
Het was een bijzondere en mooie streamdag.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy, wat een mooie emoties, traantjes hier ....![]()
Wendy is zo blij dat ze naar huis mag.Wat een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog nooit iemand in een real live soap zo gesuppord sinds 1999 BB1. Wendy![]()
Ik ook, en wat was ze blij ....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 01:22 schreef Majoraan het volgende:
Wat een vrouw![]()
Ik heb nog nooit iemand in een real live soap zo gesuppord sinds 1999 BB1. Wendy
IK snap dat nooit zo, laat die mensen eerste lekker alleen met familie en zo.quote:
Echt he! Alles voor de volgers. Over 2 maanden kijkt niemand meer naar ze om.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK snap dat nooit zo, laat die mensen eerste lekker alleen met familie en zo.
Ja ik snap dat niet, laat iemand eerst even landen, en weer even met familie alleen zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 05:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt he! Alles voor de volgers. Over 2 maanden kijkt niemand meer naar ze om.
Graantje meepikken van de populariteit van Wendy. Ik snap sowieso die filmpjes niet. Paar bezopen mensen op sm gooien of van die idiote dansjes die nergens over gaan. Lekker volwassen allemaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet, laat iemand eerst even landen, en weer even met familie alleen zijn.
Ik vermoed maar zo dat we vandaag saaie streams gaan krijgen
Een dagje zonder SV schrijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Graantje meepikken van de populariteit van Wendy. Ik snap sowieso die filmpjes niet. Paar bezopen mensen op sm gooien of van die idiote dansjes die nergens over gaan. Lekker volwassen allemaal.
Maar goed, ik denk dat we een dagje herinneringen krijgen, uitzoeken van de finale kleding en verder een dagje rust. Ook voor ons een rustdagje
Ik zou zeggen, geniet van je soort van vakantiedag vandaag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dagje zonder SV schrijven![]()
Vanavond hebben ze een film kunnen ze ook even bijtanken voor wat komen gaat
Zou het wel jammer vinden als morgen de laatste Streamdag isquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geniet van je soort van vakantiedag vandaag.
Ja, we weten niet zoveel. Kan goed zijn dat ze vanavond op zwart gaan en morgen finale. Ik denk niet dat ze ons de finale op stream laten zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden als morgen de laatste Streamdag is
Dan liever vandaag of zondag
Ik las op FB dat Talpa had gezegd dat ze zaterdag de finale spelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, we weten niet zoveel. Kan goed zijn dat ze vanavond op zwart gaan en morgen finale. Ik denk niet dat ze ons de finale op stream laten zien.
FB neem ik meestal met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las op FB dat Talpa had gezegd dat ze zaterdag de finale spelen
Maar verder dan op FB kan ik het nergens anders vinden
hoorde sasha zeggen dat ze voor 2 dagen eten nodig haddenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las op FB dat Talpa had gezegd dat ze zaterdag de finale spelen
Maar verder dan op FB kan ik het nergens anders vinden
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
Dit zijn vrienden voor het leven!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ze zeggen verschillende dingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde sasha zeggen dat ze voor 2 dagen eten nodig hadden
ja daar hebben ze brief over gehad , stond ook in dat ze vandaag geen opdrachten of eliminatie kregenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zeggen verschillende dingen
En ze mogen nu eten van de prijzenpot mogen kopen zonder x25
effe naar boven scrollen staat onder spoiler bij danaquiquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jan het niet zien, heb geen instagram![]()
Goedemorgen Cos
Crowdfunding voor watquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:31 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vrees ook voor saaie streamdag
jef en kim doen die filmpjes maken gewoon om ze grote aanhang hebben , ze waren heel snel bij wendy
de fanbase van wendy gaat crowfunding opstarten voor haar
sasha had het bij naar bed gaan heel moeilijk snap ik ook wel
Ook helemaal prima verder maar ik vind het wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja vraag ik me ook af , overal op sm word wendy de hemel ingeprezen
ik ook fans zijn beetje doorgedraaidquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ook helemaal prima verder maar ik vind het wel wat overdreven.
Waarom een crowdfunding?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:31 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vrees ook voor saaie streamdag
jef en kim doen die filmpjes maken gewoon om ze grote aanhang hebben , ze waren heel snel bij wendy
de fanbase van wendy gaat crowfunding opstarten voor haar
sasha had het bij naar bed gaan heel moeilijk snap ik ook wel
Of toch voor nieuwe tieten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n scooter voor haar zoon en paardrijlessen voor haar dochter.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vraag me ook wel af of het wel in je voordeel is om zo'n stel fanaten als fan te hebben. Volgens mij laten die je niet met rust op sm en misschien zelfs in rl.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja vraag ik me ook af , overal op sm word wendy de hemel ingeprezen
vind ik ook en wedden dat ze redelijk wat geld bij elkaar krijgen , ze is heel geliefd op sm , nog meer dan jdh maar dan in postieve zinquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of toch voor nieuwe tieten?
Ik vind het nogal overdreven, tegenwoordig wordt overal een crowdfunding voor opgestart.
ze hebben zelfs postadres aangemaakt haar fansquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af of het wel in je voordeel is om zo'n stel fanaten als fan te hebben. Volgens mij laten die je niet met rust op sm en misschien zelfs in rl.
kan ze ook gewoon voor gaan werken en sparenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n scooter voor haar zoon en paardrijlessen voor haar dochter.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit zien we toch bij iedere rls tot er een nieuwe is en dan is Wendy vergeten en zijn ze weer helemaal into iemand anders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind ik ook en wedden dat ze redelijk wat geld bij elkaar krijgen , ze is heel geliefd op sm , nog meer dan jdh maar dan in postieve zin
haar fans zijn knettergek ze was soort heilige voor hun nog erger dan fans van jdh maar dan op postie manierquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of toch voor nieuwe tieten?
Ik vind het nogal overdreven, tegenwoordig wordt overal een crowdfunding voor opgestart.
Ach ja, het lijkt mij als je geld weg te geven hebt dat je dat aan iemand doet die het nodig heeft en die je ook daadwerkelijk kent. Maar goed, hun geld dus ze doen maar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
haar fans zijn knettergek ze was soort heilige voor hun nog erger dan fans van jdh maar dan op postie manier
Gebruik zit daar bij inbegrepenquote:
Klopt heb het ook gisteren al bij de SV gezetquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja daar hebben ze brief over gehad , stond ook in dat ze vandaag geen opdrachten of eliminatie kregen
Die was zeker leuk maar vooral in de ochtend toen Wanda vertrokquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die race sponsor dag met Jasper was ook erg leuk .....
Dat vind ik allemaal zo onzin hequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:14 schreef engine het volgende:
Ik kan bij deze mededelen dat de fanbase van Mirthe geen crowdfunding gaat starten
De meeste kicken op die aandacht en posten hele dagen voor hun fans op instaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af of het wel in je voordeel is om zo'n stel fanaten als fan te hebben. Volgens mij laten die je niet met rust op sm en misschien zelfs in rl.
en bij 1tje gaat dat er bij e fans in als zoete koek , en gaan ze overal andere deelnemer afzeiken dag in dag uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste kicken op die aandacht en posten hele dagen voor hun fans op insta
Weet je wat ik nu voor me zie? Stel ze koopt dadelijke nieuwe tieten en dat er dan vreemde mensen ineens naar je tieten grijpen en zeggen ja maar, ik heb ze mee betaald dus zijn ze ook van mij. Beelddenker he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal zo onzin he
Waarom een crowdfunding in hemelsnaam?
Toen ze gisteravond op kantoor zaten voor de boodschappen zei Sasha dat ze voor zaterdag alleen nog voor het ontbijt moesten zorgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde sasha zeggen dat ze voor 2 dagen eten nodig hadden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu voor me zie? Stel ze koopt dadelijke nieuwe tieten en dat er dan vreemde mensen ineens naar je tieten grijpen en zeggen ja maar, ik heb ze mee betaald dus zijn ze ook van mij. Beelddenker he?
Geen dank Seattle en tot een volgende RLSquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ik kan niet Cossen vandaag en de finale verwacht ik niet op de live streams dus dit is mijn laatste post:
Heel veel dank aan de mods @:Dotteke en @:Deissy en sommige users van de COS om wie ik vaak heb gelachen om hun heerlijke comments.
Ciao allemaal![]()
Er zijn fans die heel ver gaan hoor.. ik vind het eigenlijk een beetje triest en misschien ook wel engquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ik kan niet Cossen vandaag en de finale verwacht ik niet op de live streams dus dit is mijn laatste post:
Heel veel dank aan de mods @:Dotteke en @:Deissy en sommige users van de COS om wie ik vaak heb gelachen om hun heerlijke comments.
Ciao allemaal![]()
Idd en wat ze dan posten slaat nergens op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste kicken op die aandacht en posten hele dagen voor hun fans op insta
Tot over 'n paar maandjes bij BBquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ciao allemaal![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu voor me zie? Stel ze koopt dadelijke nieuwe tieten en dat er dan vreemde mensen ineens naar je tieten grijpen en zeggen ja maar, ik heb ze mee betaald dus zijn ze ook van mij. Beelddenker he?
Goedemorgen Frummel..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wendy thuis...... maar ik ben zo reteblij voor haar want ze wilde zo graag naar huis..
Wendy meis, het gaat je goed in ons mooie Haagje... mogen mooie dingen op je pad komen, ik gun je de wereld....
Ik vond dat heel raar, een jaar bij je kinderen weg en dan zo blij zijn om vlak voor de finale weg te moeten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel..
Ik zei gisteren ook al dat er nog nooit iemand is geweest die zo blij was dat ze had verlorenhet hel uur dat ze daar nog rond heeft gelopen had ze een grote smile op haar gezicht..
Ik had het echt niet gekund.. vooral in het begin toen er nog zoveel mensen waren en je nergens kon zijn waar niemand was..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:10 schreef Seattle het volgende:
Wat me weer erg mee viel was dat de muren niet op ze afkwamen. Ik zou denken dat als je niet naar buiten kan zoals bij een gevangenis je helemaal gek wordt. Niet even naar bos, strand of een stukje fietsen, wandelen of naar de stad.
Dacht dat het psychisch veel zwaarder zou zijn.
Geen idee hebben ze nog veel besteld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:23 schreef chufi het volgende:
Hoe laat zullen de boodschappen er zijn?
quote:
Tot de volgende rlsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ciao allemaal![]()
las ergens dat ze fles chanpagne hadden besteld , monchou taart , ice en sasha nit zoveel , myrtte nog dit en oh ja nog dat en melk voor haarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hebben ze nog veel besteld?
saha voelt het gemis van bern nu wel , ze heeft zich lange tijd stoe gehouden gisterenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Sasha gaat lekker op der gemakkie buiten zitten met een bakkie koffie of thee
Ik vind het maar frisjes
Ze zit een beetje voor zich uit te staren
Ik denk dat ze alleen nog maar kon denken aan weg uit die slangenkuil en terug naar mijn kindjes.. en de ontlading natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dat heel raar, een jaar bij je kinderen weg en dan zo blij zijn om vlak voor de finale weg te moeten.
Dat kon er bij mij niet in.
En zoals ik al dacht Sasha zet te wasmachine aan
Monchou taart gingen ze samen bakken, dan hadden ze nog iets te doen zeiden ze.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
las ergens dat ze fles chanpagne hadden besteld , monchou taart , ice en sasha nit zoveel , myrtte nog dit en oh ja nog dat en melk voor haar
Tjuusss...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ciao allemaal![]()
Ze zijn er een crowdfunding voor gestart, dus daar kan je je geld kwijtquote:
Bedankt Seattle, leuk dat je in de COS was, jij ook bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ciao allemaal![]()
Ze zit denk ik herinneringen op te halen, ze lachtequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
saha voelt het gemis van bern nu wel , ze heeft zich lange tijd stoe gehouden gisteren
Goedemorgen ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel..
Ik zei gisteren ook al dat er nog nooit iemand is geweest die zo blij was dat ze had verlorenhet hel uur dat ze daar nog rond heeft gelopen had ze een grote smile op haar gezicht..
Ze had die slangenkuil ook vrijwillig kunnen verlaten die paar dagen maken nu ook niet meer uit denk ik dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen nog maar kon denken aan weg uit die slangenkuil en terug naar mijn kindjes.. en de ontlading natuurlijk.
Ik snap Überhaupt niet wat iemand daar als een moeder van opgroeiende kinderen daar doet. Een jaar is echt lang en kinderen kunnen een moeder toch niet zolang missen
Sommige slaan ook echt door... het kan ook te gek...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zijn er een crowdfunding voor gestart, dus daar kan je je geld kwijt
Zo vlak voor de finale opgeven zou pas zonde zijn, dus ik kan me wel voorstellen dat Wendy niet zelf heeft besloten eerder weg te gaan, maar dat ze er gisteren heel blij was dat ze kon gaan, naar haar kindjes en uit het wespennest, was wel duidelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had die slangenkuil ook vrijwillig kunnen verlaten die paar dagen maken nu ook niet meer uit denk ik dan.
Ik snap daar ook niets van hoor, nu weer dit met Wendy en natuurlijk ook al die gitaar voor Jeffquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sommige slaan ook echt door... het kan ook te gek...
Mirthe heeft besteld.. whiskey fruit kaas verschillende soorten chocolade noten yakult sap en nog van alles.. ze had voor zestig euro maar daar zat de whiskey nog niet bij want die voegde ze later toequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
why whiskey bestellenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft besteld.. whiskey fruit kaas verschillende soorten chocolade noten yakult sap en nog van alles.. ze had voor zestig euro maar daar zat de whiskey nog niet bij want die voegde ze later toe![]()
Isaac heeft een T-bone steak M&M’s een pak fris bananen en nog iets maar dat kon ik niet verstaan.
Wat Sasha heeft gekocht heeft ze eigenlijk niet gezegd.
Dus er is genoeg ingeslagen voor die anderhalve dag nog
De febo gaat ze zelf halen, ik weet niet hoe laat zij beginnen met werken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy lange tijd in tweestrijd heeft gezeten om wel of niet te gaan maar toch niet wilde opgeven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had die slangenkuil ook vrijwillig kunnen verlaten die paar dagen maken nu ook niet meer uit denk ik dan.
Die slangenkuil is niet net pas voor de finalequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo vlak voor de finale opgeven zou pas zonde zijn, dus ik kan me wel voorstellen dat Wendy niet zelf heeft besloten eerder weg te gaan, maar dat ze er gisteren heel blij was dat ze kon gaan, naar haar kindjes en uit het wespennest, was wel duidelijk.
Gaan drinken nu lijkt mij niet slim en je vol te gaan vreten ook niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft besteld.. whiskey fruit kaas verschillende soorten chocolade noten yakult sap en nog van alles.. ze had voor zestig euro maar daar zat de whiskey nog niet bij want die voegde ze later toe![]()
Isaac heeft een T-bone steak M&M’s een pak fris bananen en nog iets maar dat kon ik niet verstaan.
Nee die was er altijd al, en werd alsmaar valser.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die slangenkuil is niet net pas voor de finale
Voor de schuimpjes is niets te gekquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sommige slaan ook echt door... het kan ook te gek...
Wat ik gisteren al zei.. hebben hebben hebben. Ze zei er ook letterlijk bij dat als het niet op zou gaan dan neem ik alles gewoon mee.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hoopt op een foto met handtekening achteraf?
Een glaasje maar hè want ik wil niet dronken worden. Nee niet dronken worden.. dan mag ik niet doen.. nee één glaasje dan maar..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan drinken nu lijkt mij niet slim en je vol te gaan vreten ook niet.
zo vlak voor het einde vrijwillig opstappen zou ze denk ik haar hele leven spijt van hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Of een fandag waarop we ze kunnen komen bekijken zoiets
Met haar blije hoofdquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:48 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie die mannelijke fans al zitten en Wendy staat er dan voor met haar shirt omhoog
Zoals ik al zei die slangenkuil was er al veel langer dan een paar dagen voor de finalequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
zo vlak voor het einde vrijwillig opstappen zou ze denk ik haar hele leven spijt van hebben gehad.
maar dat ze nu weg kon, was wel heel fijn, gewoon omdat ze iets niet had gehaald.
Heerlijk, ik zou ook helemaal los gaan op van alles en nog wat wat ik een jaar zou hebben gemist.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
en te korte schirtsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
A Mirthe is ook op
Heb nooit begrepen waarom die in super korte broekjes loopt de hele dag
Ik denk dat dat wat extra fans heeft opgeleverd voor haar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
A Mirthe is ook op
quote:
Je ziet poes net niet als ze buktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:55 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wat extra fans heeft opgeleverd voor haar.
Gelukkig heeft Wendy niet alles meegekregen. Wij hebben het eeuwige geroddel en vuilspuiterij van Zoe en Babette en marciano dagelijks gehoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die was er altijd al, en werd alsmaar valser.
Net zoals Eunicequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
A Mirthe is ook op
Ik ben benieuwd of ze alles terug gaat kijken, denk toch wel dat dat iets met je doet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Wendy niet alles meegekregen. Wij hebben het eeuwige geroddel en vuilspuiterij van Zoe en Babette en marciano dagelijks gehoord.
Zij gelukkig niet. Ik denk dat ze wel meerdere malen op het punt heeft gestaan, maar door gesprekken achter toch gebleven is. Opgeven is ook zoiets.
maar als ze het terugziet .......dat lijkt me ook heel moeilijk, dat er dag in-dag uit zo over je gesproken is.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Je ziet poes net niet als ze bukt
denk dat bern en sasha zich ook een hoedje gaan schrikken als ze lezen hoe ze werden afgemaakt op sm , en bern nog nagetrapt word door ene jdhquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Wendy niet alles meegekregen. Wij hebben het eeuwige geroddel en vuilspuiterij van Zoe en Babette en marciano dagelijks gehoord.
Zij gelukkig niet. Ik denk dat ze wel meerdere malen op het punt heeft gestaan, maar door gesprekken achter toch gebleven is. Opgeven is ook zoiets.
maar als ze het terugziet .......dat lijkt me ook heel moeilijk, dat er dag in-dag uit zo over je gesproken is.
vakantie naar groenland dacht ik , maar neem de uitspraken van myrthe met korreltje zout , ook vergeet ze nogal snelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:59 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen. Ik lees iets over crowdfunding?
Daar kunnen ze best wel mee wachten.
Mirte heeft al een scooter beloofd als ze wint. Of was het een vakantie?
Dat denk ik ook wel, Ik hoop dat ze daarin een beetje begeleid worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze alles terug gaat kijken, denk toch wel dat dat iets met je doet.
Daar wordt direct slachtofferhulp voor ingezet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat bern en sasha zich ook een hoedje gaan schrikken als ze lezen hoe ze werden afgemaakt op sm , en bern nog nagetrapt word door ene jdh
Wat ik gisteren al tegen je zei.. het maakt ook niet uit want de winnaar merkt van dat bedrag niets.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zou ook helemaal los gaan op van alles en nog wat wat ik een jaar zou hebben gemist.
En of het op gaat op nietDe lol van het bestellen wat je wil en als het binnen komt, lekker snoepen eten of wat dn ook. Lijkt me een enorme ontlading.
en de prijs wordt er niet echt veel minder doorBlijft nog steeds een heel hoog bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |