Jaquote:
mogelijk antwoord op de vraag of er morgen een opdracht komt, en dat ook op geen eli slaat?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:47 schreef lojanda het volgende:
Wat is er nu zo bijzonder aan dit gesprek dat we het niet mogen horen
die is vast iets vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
mogelijk antwoord op de vraag of er morgen een opdracht komt, en dat ook op geen eli slaat?
sas loopt naar de kamer nu, niet naar isaac en mirthe.
Sas kreeg bericgt en zzit nu de locker na te zoeken van bern?
Ik denk dat Wendy al helemaal gelukkig bij haar kinderen is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:55 schreef humpty het volgende:
Ach lieve Wendy naar huisweg bij het liegen en bedriegen dat is niks voor haar
de ontlading dat ze naar huis ging was mooi om te zien
Dat Bern baalde snap ik best maar man o man de slachtofferrol waar hij in kroop![]()
![]()
en maar zuchten en zuchten en zijn reep chocolade nog even op eten ik zag
Sacha er naar kijken maar zei hier al hard op je krijgt er vast niks van Sas
Blij dat hij weg is alhoewel dat valt waarschijnlijk niet eens op
Er is net een brief geweest waarin staat dat ze morgen geen opdracht krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
mogelijk antwoord op de vraag of er morgen een opdracht komt, en dat ook op geen eli slaat?
sas loopt naar de kamer nu, niet naar isaac en mirthe.
Sas kreeg bericgt en zzit nu de locker na te zoeken van bern?
Ik hoop het ook zo maar vrees het ergstequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hoop dat we die live mogen zien
Dat dachten ze maar zij weten het ook niet zeker.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wendy zei in haar afscheidsspeech tegen de overblijvers: Succes morgen
Dus dan wordt het toch morgen wellicht: de finale
Het ziet er nu ook al niet smakelijk meer uit ....quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe bakt de zalm nog even wat langer voor Sasha want dan lijkt het meer op snel kapotgaande kip
Zonde van die zalm.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe bakt de zalm nog even wat langer voor Sasha want dan lijkt het meer op snel kapotgaande kip
Ik vrees het ook hoor..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook zo maar vrees het ergste
Was het bij de laatste Utopia live?
Ik weet het eigenlijk niet meer
Dat was toen nog gissen.. nadat Wendy en Bern weg waren hebben ze een brief ontvangen en daar stond nog steeds niet in wanneer de finale zal zijn maar wel dat er morgen niets is en dat ze die dag het beste konden gebruiken met goed te eten en uit te rusten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wendy zei in haar afscheidsspeech tegen de overblijvers: Succes morgen
Dus dan wordt het toch morgen wellicht: de finale
Erg droog waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ziet er nu ook al niet smakelijk meer uit ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |