Jahahaaaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:32 schreef xsaskiax het volgende:
ja Isaac heeft het ook voor elkaar!
ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:36 schreef Snensie het volgende:
Nu ben ik absoluut voor Mirthe als winnaar.
noppe sas graagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:36 schreef renevanlaaren het volgende:
laat mirty dan maar de winnaar worden
Jammer voor Wendy maar top dat Bern weg gaatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:35 schreef realkijkers het volgende:
wtf wendy en bern weg!!
sportleraar.
kan niks
Ik had het haar zo gegund...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:37 schreef Sasoema het volgende:
Fuck zit te janken hier, arme Wendy. Al is ze opgelucht
Deze dagen vroegen veel van haar. Ze zat trillend te roken vanmorgen. Ik denk dat dit een verlossing is voor haar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:37 schreef Sasoema het volgende:
Fuck zit te janken hier, arme Wendy. Al is ze opgelucht
Voor Bern vind ik het leukquote:
Ja snap haar helemaal, ze gaat haar kids zien.quote:
Ik snap haar ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja snap haar helemaal, ze gaat haar kids zien.
Ze heeft 1 jaar lang gestreden om geld te winnen, lukt haar niet maat super blij dat ze naar huis mag.
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:36 schreef Lovely het volgende:
Nu hoop ik dat Mirthe de winnaar wordt
Welkom bij Team Mirthequote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:36 schreef Snensie het volgende:
Nu ben ik absoluut voor Mirthe als winnaar.
volgens mij is die super opgelucht dat ze naar huis mag en kunnen die centen haar op dit moment geen moer schelenquote:
Dat is ook waar het leven om gaat. De liefde van je naasten daar kan geen geld tegenop.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wendy pakt snel haar boeltje en ze gaat naar haar kids.
Dat maakt haar nu gelukkig 😍
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef Snensie het volgende:
Was dit de eerste eliminatie van Bern
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef danaqui het volgende:
[..]ze is al bijna klaar met pakken
Heerlijk na al die stress, wat een ontlading.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Verliezen als sportleraar ook nog.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef lojanda het volgende:
Wat een slechte en onsportieve verliezer is Bern
Ik wil ook..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom bij Team Mirthe
het is ook anders als je daar bent en niet iedereen is tegen de spanning opgewassen. Er wacht haar sowieso iets moois thuisquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Deze dagen vroegen veel van haar. Ze zat trillend te roken vanmorgen. Ik denk dat dit een verlossing is voor haar.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom bij Team Mirthe
kunnen al die eurootjes niet tegenopquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zelfs niet ff een peukie als eerst, wil wat zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens mij is die super opgelucht dat ze naar huis mag en kunnen die centen haar op dit moment geen moer schelen![]()
Family = not 4 sale
(en in dit tempo heeft ze in 5 minuten alles ingepakt!)
mag ik ook?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom bij Team Mirthe
Had ze ook eerder kunnen gaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
kunnen al die eurootjes niet tegenop
Nog een laatste keer energie zuigen van sasquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:41 schreef Was-beer het volgende:
Bern jankend in de kas met Sas
Edit: oh het is Sasha die huilt
Hij huiltquote:
die zien elkaar snel weerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nog een laatste keer energie zuigen van sas
Het is Sasha die huilt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij huilt![]()
Nu is het echt een droeftoeter
Ha ha inderdaadquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij huilt![]()
Nu is het echt een droeftoeter
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mag ik ook in dit cluppie???
Dat heb ik gemistquote:
Hij had net ook tranenquote:
Ik dacht van de zenuwen, ze zit nu ook alles kanten op te zwaaienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Wendy kan niet stil blijven staan, ze huppelt van blijdschap
Voor Sasquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:44 schreef Inka het volgende:
Bern, meneer prijzenpot niet aanbreken , voor niets dus.
Precies, misschien kom ik haar wel eens tegen ik woon ook in Den Haag.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:44 schreef Giggio het volgende:
heerlijk die opluchting bij Wen
1 van de weinige deelnemers waar ik in real life ook mee zou kunnen bonden
niet lullen maar poetsen
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:45 schreef Lrod01 het volgende:
Jammer voor Wendy maar heerlijk om die zelfingenomen zak hooi te zien janken in de kas nu. Maanden lang naar deze beelden uitgekeken.
Schattig om te zien , ook hoe zij en Mirthe met elkaar zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze ploft bijna uit elkaar van blijschap omdat ze naar huis gaat
Hij mag toch wel even napraten met Sas, hij heeft een uur.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:45 schreef realkijkers het volgende:
kijk maar ff op stream 2 voor een seconde, zit bern daar. Man pak je spullen..
Mocht je haar ooit tegenkomen vertel haar dan hoe populair ze was...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies, misschien kom ik haar wel eens tegen ik woon ook in Den Haag.
doe ze dan de groeten van mijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies, misschien kom ik haar wel eens tegen ik woon ook in Den Haag.
Anders ik welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:45 schreef Lrod01 het volgende:
Jammer voor Wendy maar heerlijk om die zelfingenomen zak hooi te zien janken in de kas nu. Maanden lang naar deze beelden uitgekeken.
Zal ik zeker doen!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mocht je haar ooit tegenkomen vertel haar dan hoe populair ze was...![]()
![]()
Hij zei het zelf: ,heel het jaar heb ik alles vermeden en dan hquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:44 schreef Was-beer het volgende:
Dit is waarom ze Bern al in het begin hadden moeten nomineren..het kan niks, het wil niks en het doet niks
Zijn echt vriendinnen geworden de laatste weken. Leuk!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schattig om te zien , ook hoe zij en Mirthe met elkaar zijn
ja echt leuk, ik had dit niet verwacht, dat ze zo hecht zouden wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn echt vriendinnen geworden de laatste weken. Leuk!
Tuurlijk, maar de manier waarop. kinderlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mag toch wel even napraten met Sas, hij heeft een uur.
kneus is niets gewendquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef Alocanda het volgende:
Jeetje dit valt me toch wel tegen van Bern. Kom op, joh!!!
Ze heeft voor haar gevoel gewonnen, in de finale gekomen en nu gaat ze naar haar kidsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy weg????
Maar hoe moet ze dan winnen?
Is dat überhaupt waar wat Bern zegt??quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef Harry het volgende:
Bern: met fysieke opdrachten eindig ik nooit bij de laatsten.......
Sasha : ik weet nu hoe ik met trillen om moet gaan.
Die heeft al gewonnen , ze mag naar haar kotersquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy weg????
Maar hoe moet ze dan winnen?
Ja en hij mag ook best even verdrietig zijn, hij zat er zo dicht bij.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mag toch wel even napraten met Sas, hij heeft een uur.
ja ok, maar dat kon ze altijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft al gewonnen , ze mag naar haar koters
maar terechte exitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hij mag ook best even verdrietig zijn, hij zat er zo dicht bij.
Maar zijn vriendin mag blijven, ben dan iig blij voor haar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hij mag ook best even verdrietig zijn, hij zat er zo dicht bij.
Daar taalt ze nu niet echt naar, ze gaat haar kinderen zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:50 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja ok, maar dat kon ze altijd.
ze mist wel 800.000
Je moet eerst toestemming vragen om tot dat groepje te horen aan @MacDeMarcoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan ga ik voor team Mirthe
Echt en slechte verliezer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Bern kan niet tegen Wendy die heel blij is dat ze naar huis mag
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hoempah @:dgk_tegengas kan iemand de laatste momenten van Sasha en Bern monteren? Alvast bedankt!
Nee boehoe, dat moet Sasha doen, want Wendy loopt veel te blij te doen. En meneer kan weer lekker op z’n reet zittenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Man pak je eigen koffer in ...kleuter!
Ten dele eens, groepje van de bro's gingen schelden, tieren en lelijk praten..dit doet Bern niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt en slechte verliezer.
Zelfs de mensen uit de groep Bro's namen hun verlies beter.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb ook respect voor Isaac, bijna niemand had verwacht dat hij het zou halen.
Ik las allemaal dingen over zijn grove voeten, motoriek en zo
Echt een enorme prestatie (dat mag ook weleens gezegd worden)
Dat is toch niet raarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:50 schreef Was-beer het volgende:
Bern wil nu even niet in de kamer zijn met een overblije Wendy die naar huis mag
Blegh jammerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft voor haar gevoel gewonnen, in de finale gekomen en nu gaat ze naar haar kids
Sas bood het zelf aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nee boehoe, dat moet Sasha doen, want Wendy loopt veel te blij te doen. En meneer kan weer lekker op z’n reet zitten
Respect voor Isaac?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb ook respect voor Isaac, bijna niemand had verwacht dat hij het zou halen.
Ja hij zal zelf eens wat doenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sas pakt de koffer van Bern in, die in de kas zit te mokken, wat een DROEFTOETER
Misschien had ie toch andere plannen met het geld ....quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin mag blijven, ben dan iig blij voor haar.
Tuurlijk mag hij zich kut voelen. Maar Wendy is blij dat ze naar haar kinderen gaat. Dat kan hij toch los zien van zijn gevoelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar![]()
Hij vindt het gewoon kut dat hij er vlak voor de finale uitligt.
Dan heb je wel veel streams gemist.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff had altijd al gelijk: Het doet niets, het wil niets en het kan niets. Oftewel BERN
Dat gaat hij vandaag vast nog een keer roepen op zijn socialsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff had altijd al gelijk: Het doet niets, het wil niets en het kan niets. Oftewel BERN
Als je het zo wil zien dan is het Mirthe en sas ook geluktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:56 schreef juul. het volgende:
Het is Isaac wel gelukt, Wendy en Bern er uit
die is vast naar huisquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
Bern is kwijt ... die zie ik niet meer
Natrappen, wat een held.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat hij vandaag vast nog een keer roepen op zijn socials![]()
Ik snap echt niet wat er zwak aan is om te balen dat je er vlak voor het einde uitligt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja maar hij kan het alsnog zelf doen. Zwakke "kerel" is het.
zeur niet zo, de meesten hadden ook moeite met de boze bui van Isaac afgelopen week..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
Ach ja, als Wendy nu ff had zitten balen in de kas had iedereen daar wel begrip voor hebben.
Wat een goede vergelijking.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
zeur niet zo, de meesten hadden ook moeite met de boze bui van Isaac afgelopen week..
Weet niet of ze op zo iemand zitten te wachtenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:58 schreef spapaars het volgende:
Wel zo positief voor Bern is, de scholen beginnen weer.
ja? mssn wel, heb ook nog een leven en mijn werkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel streams gemist.
ja, als mensen niet tegen hun verlies kunnen en balen, dan roept dat bij velen weerstand op..Mag dat niet van jou?quote:
Daarom, en iedereen die gewonnen heeft die hebben ook verdiend gewonnen. Ook Ice.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:00 schreef spapaars het volgende:
Dit was wel een opdracht waar zowel een vrouw als man kon winnen, hoop dat het zo blijft.
Kan snellerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er zwak aan is om te balen dat je er vlak voor het einde uitligt.
En jij je zin, hij is nu ook bezig.
Zij hebben dat nooit gezegd, Isaac welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je het zo wil zien dan is het Mirthe en sas ook gelukt
Dat is nog niet zeker hoor, dat denken ze zelfquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef Polleke1234 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is morgen de finale en die wordt nog geen eens live uitgezonden?
Dat is wel een armzalig einde zeg,na een jaar hoort zoiets live te zijn .
Wat een onprettige sneer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja? mssn wel, heb ook nog een leven en mijn werk
Maakt het nog uit nu?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef juul. het volgende:
[..]
Zij hebben dat nooit gezegd, Isaac wel
Dat weet nog niemand.. de streamers niet en zelfs de bewoners niet. We gissen hier allemaal hoe en wat het zal gaan wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef Polleke1234 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is morgen de finale en die wordt nog geen eens live uitgezonden?
Ja maar hij word volgens mij volgende week uitgezonden ,kan me niet voorstellen dat ze heel de week met drie man daar blijvenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker hoor, dat denken ze zelf
Mee eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef Polleke1234 het volgende:
Ja daar ben ik het ook wel mee eens . Een slap eind van een Jaar van je levenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef Polleke1234 het volgende:
Ik kies er toch voor om gewoon af te gaan op wat ik zie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelde heel positieve dingen over Isaac (niet omdat ze verliefd op hem was of zo)
Jeffrey heeft meerdere keren gezegd (gisteren nog op Instagram) dat Isaac een geweldig fijne vent/maat is gebleken, iemand die er echt voor je is als het nodig is.
Niets is wat het lijkt, het hele 'boze gedoe' van Isaac zag ik als een spel, zoals het banjeren van Jeffrey een spel was.
Menigeen hier zag/ziet het anders, dat kan en mag.
Ik zie een vent die vaak veel babbels heeft, hele verhalen heeft (die wel altijd hetzelfde zijn, dus er zal zeker een kern van waarheid inzitten), die het spel heel goed gespeeld heeft tot nu toe.
Voor mij zou hij een terechte winnaar zijn (sorry tegenover de mensen die er anders over denken)
Hoezo sneer, jij vraagt mij of ik wel alles heb gezien, dit is mijn antwoord en geen sneer!quote:
Precies dit😁🥳quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelde heel positieve dingen over Isaac (niet omdat ze verliefd op hem was of zo)
Jeffrey heeft meerdere keren gezegd (gisteren nog op Instagram) dat Isaac een geweldig fijne vent/maat is gebleken, iemand die er echt voor je is als het nodig is.
Niets is wat het lijkt, het hele 'boze gedoe' van Isaac zag ik als een spel, zoals het banjeren van Jeffrey een spel was.
Ik zie een vent die vaak veel babbels heeft, hele verhalen heeft (die wel altijd hetzelfde zijn, dus er zal zeker een kern van waarheid inzitten), die het spel heel goed gespeeld heeft tot nu toe.
Voor mij zou hij een terechte winnaar zijn (sorry tegenover de mensen die er anders over denken)
Is toch al belachelijk dat de tv uitzending bijna een week achter ligt op de streams,ze liepn van de week drie eliminaties achter.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mee eens.
Ze hadden er een live uitzending van moeten maken, en niet een week later maar even op tv brengen, en dan een aflevering (want dat is het) van 2 uur brengen.
Volgens mij hebben ze gezegd dat de finale live te volgen is en 2 uur gaat duren, dus zou het kunnen dat er nog een week in moeten blijven. Maar ik weet het echt niet hoor, misschien in de uitzending van vanavond een bericht?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:03 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja maar hij word volgens mij volgende week uitgezonden ,kan me niet voorstellen dat ze heel de week met drie man daar blijven
Alle ex deelnemers komenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:06 schreef Alocanda het volgende:
Nu maar hopen dat Sas niet vergeten is Bern uit te nodigen bij die 20 mensen.
En Wendy bij Janetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:06 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor een boormachine op de achtergrond.. Isaac is alvast de bordjes van Wendy en Bern aan het verhangen. Hopelijk hangt hij Bern recht onder Game Over
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:51 schreef xsaskiax het volgende:
Maar er zijn natuurlijk veel meer mensen die alleen maar de tv uitzendingen kijken en dan maakt het niet uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mee eens.
Ze hadden er een live uitzending van moeten maken, en niet een week later maar even op tv brengen, en dan een aflevering (want dat is het) van 2 uur brengen.
wie zegt dat?quote:
Is het erg als ik hoop dat ze dat wel vergeetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:06 schreef Alocanda het volgende:
Zijn intimiderende gedrag voerde de boventoon, ik gun het de dames meerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef xsaskiax het volgende:
Met een risico dat het vooraf toch bekend wordt wie er heeft gewonnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar er zijn natuurlijk veel meer mensen die alleen maar de tv uitzendingen kijken en maakt het niet uit.
Het zou wel triest zijn als hij volgende week de finale vanaf zijn tv moet kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is het erg als ik hoop dat ze dat wel vergeet
Perfect verwoord, maar dan liever Mirthe for the win...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe kom je daar bij?quote:
Jij maakt een grapje toch...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:13 schreef magnaal het volgende:
Ik zal de fluistergesprekken tussen Sasha en Bern gaan missen...maar niet heus.. Ik heb er een koptelefoon voor moeten aanschaffen!
declarerenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:13 schreef magnaal het volgende:
Ik zal de fluistergesprekken tussen Sasha en Bern gaan missen...maar niet heus.. Ik heb er een koptelefoon voor moeten aanschaffen!
Okayquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Ze mochten 20 mensen uitnodigen, las imma voor. Inclusief oud deelnemers. Dat had hij nog extra gevraagd.
Waarom zeg jij iets anders? Nieuwe info?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:13 schreef magnaal het volgende:
Er is gezegd dat als iemand een oudbewoner met de finale wil zien dan moeten ze die zelf uitnodigen. Dus van de 20 personen die ze mogen uitnodigen moeten ze ook de oudbewoners uitnodigen.quote:
😂quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:06 schreef Alocanda het volgende:
Het is en blijft een droplulquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:15 schreef pingu66 het volgende:
Bern chocolade eten en n sas pakt zijn koffer verder in.....
niet MOETEN uitnodigen wel MOGEN uitnodigenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is gezegd dat als iemand een oudbewoner met de finale wil zien dan moeten ze die zelf uitnodigen. Dus van de 20 personen die ze mogen uitnodigen moeten ze ook de oudbewoners uitnodigen.
Echt belachelijk vind ik dat. Dat wil dus zeggen dat de bewoners die nu weg zijn niet meetellen en net of zij niets hebben toegevoegd in dit hele jaar
Groot gelijk heeft ze en er rookt daar ook niemand meer.quote:
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoals Bern zich het laatste uur heeft laten kennen, in en in triest!!!! wat zet die gozer zich slecht neer zeg
uhhh dat zou ik als roker ook doen om je de waarheid te zeggen, kost tegenwoordig een godsvermogenquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet MOETEN uitnodigen wel MOGEN uitnodigen
hoe deed hij dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht.
Als gymleerkracht...Moet je kinderen niet leren met verlies om te gaan? Ik begrijp het wel hoor, maar beter was het geweest, het in te slikken. Buiten de camera mag je huilen en balen...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoals Bern zich het laatste uur heeft laten kennen, in en in triest!!!! wat zet die gozer zich slecht neer zeg
Roken ? Min punten voor Mirthe..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een verschil of je Wendy of Bern ziet.......
Wendy en Mirthe gaan ff roken
Wendy: we hebben er allemaal hard voor gewerkt!!
ze zijn het er over eens dat Erik dit niet gehaald had
Wendy vindt het heel fijn juist voor Isaac, Mirthe en Sasha zegt ze
verwacht wel, gehoopt niet, zeker tegenover Sasha had hij zich toch wel ff kunnen vermannen zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht.
quote:
oh ze heeft het afgelopen jaar veel vaker gerookt, 1 of meer trekjes van anderenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Roken ? Min punten voor Mirthe..
Morgenavond dan graag want ik moet werkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Hier staat dat de finale morgen gespeeld wordt. Geen idee of het klopt
Vaag gedoe over die datum, maar het kan ook haast niet andersquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
thanks!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
Denk niet dat het live te zien zal zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Morgenavond dan graag want ik moet werken
Ik begrijp het ook wel dat hij dit niet fijn vindt maar voor mijn part speel je blij voor je vriendin die wel naar de finale gaat. Bewaar het balen dan even voor thuis.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als gymleerkracht...Moet je kinderen niet leren met verlies om te gaan? Ik begrijp het wel hoor, maar beter was het geweest, het in te slikken. Buiten de camera mag je huilen en balen...
25 augustus staat er...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
Zoals hij zich altijd gedraagt na een opdracht die hij niet haalde..quote:
Dat is nog niet zeker he ze hoort bij de laatste drie. Niet gezegd dat ze de finale speeltquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar is @:engine nu Mirthe in de finale staat...
Dus dan pas over een week te zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:21 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Denk niet dat het live te zien zal zijn
Soort van ER uitzending in de studio (waar de winnaar bekend wordt gemaakt denk ik.. (moeten de livestreams er wel uit voor de finale opdracht..quote:
hopelijk gelijk een reuniquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Soort van ER uitzending in de studio (waar de winnaar bekend wordt gemaakt denk ik.. (moeten de livestreams er wel uit voor de finale opdracht..
Ik denk ook dat het zoiets gaat worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Soort van ER uitzending in de studio (waar de winnaar bekend wordt gemaakt denk ik.. (moeten de livestreams er wel uit voor de finale opdracht..
Ik zie Wen ook op Stream 2quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:23 schreef Alocanda het volgende:
Op stream 2 heb ik Wendy nog dus die zal wel achterlopen.
Dat was wel te verwachten toch? Nu hopen dat we het live mogen zien op de streams.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
Er staat dat de finale op 25 augustus op tv wordt uitgezondenquote:
komt wel verandering inquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:25 schreef Harry het volgende:
En dan komt Bern buiten, en merkt hij snel dat Jeffrey nog altijd op hem jaagt. De HORROR !!
Nee is niet gezegd ze mochten 20 man familie en vrienden uitnodigen en heb van diverse deelnemers gehord dat ze een oud deelnemer wilde uitnodigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |