Voor Bern vind ik het leukquote:
Ja snap haar helemaal, ze gaat haar kids zien.quote:
Ik snap haar ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja snap haar helemaal, ze gaat haar kids zien.
Ze heeft 1 jaar lang gestreden om geld te winnen, lukt haar niet maat super blij dat ze naar huis mag.
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:36 schreef Lovely het volgende:
Nu hoop ik dat Mirthe de winnaar wordt
Welkom bij Team Mirthequote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:36 schreef Snensie het volgende:
Nu ben ik absoluut voor Mirthe als winnaar.
volgens mij is die super opgelucht dat ze naar huis mag en kunnen die centen haar op dit moment geen moer schelenquote:
Dat is ook waar het leven om gaat. De liefde van je naasten daar kan geen geld tegenop.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wendy pakt snel haar boeltje en ze gaat naar haar kids.
Dat maakt haar nu gelukkig 😍
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef Snensie het volgende:
Was dit de eerste eliminatie van Bern
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef danaqui het volgende:
[..]ze is al bijna klaar met pakken
Heerlijk na al die stress, wat een ontlading.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Verliezen als sportleraar ook nog.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef lojanda het volgende:
Wat een slechte en onsportieve verliezer is Bern
Ik wil ook..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom bij Team Mirthe
het is ook anders als je daar bent en niet iedereen is tegen de spanning opgewassen. Er wacht haar sowieso iets moois thuisquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Deze dagen vroegen veel van haar. Ze zat trillend te roken vanmorgen. Ik denk dat dit een verlossing is voor haar.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom bij Team Mirthe
kunnen al die eurootjes niet tegenopquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zelfs niet ff een peukie als eerst, wil wat zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens mij is die super opgelucht dat ze naar huis mag en kunnen die centen haar op dit moment geen moer schelen![]()
Family = not 4 sale
(en in dit tempo heeft ze in 5 minuten alles ingepakt!)
mag ik ook?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welkom bij Team Mirthe
Had ze ook eerder kunnen gaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
kunnen al die eurootjes niet tegenop
Nog een laatste keer energie zuigen van sasquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:41 schreef Was-beer het volgende:
Bern jankend in de kas met Sas
Edit: oh het is Sasha die huilt
Hij huiltquote:
die zien elkaar snel weerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nog een laatste keer energie zuigen van sas
Het is Sasha die huilt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij huilt![]()
Nu is het echt een droeftoeter
Ha ha inderdaadquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij huilt![]()
Nu is het echt een droeftoeter
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mag ik ook in dit cluppie???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |