Dat kan ook een leuk spel worden. Met een fles over een evenwicht balk lopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha aan het piekeren. Loopt nu naar buiten. Denken denken denken. FF oefenen op de evenwichtbalk. 5 seconden.
Ik was echt de laatste...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Frummelie, had niet opgelet en open liever niet.![]()
Even nagekeken en blijk ik niet de laatste te zijn geweest. Slaap nog een beetje kennelijk.![]()
Wat is toeval? Als je na gaat denken kan er ook iets met evenwicht komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:44 schreef Chea49 het volgende:
Is het toeval dat Marciano of die lange en Isaac die balk maakten en er nu af en toe mee geoefend wordt? Ze weten van tevoren immers niet wat de nieuwe uitdaging gaat worden?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
Bern Sas en Mirthe gaan op Wendy bij de volgende eli want die is de zwakste
Hangt natuurlijk wel van af van het spel dat moet worden gespeeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
Bern Sas en Mirthe gaan op Wendy bij de volgende eli want die is de zwakste
Niet, zo slim zijn ze.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]Hoe willen ze Isaac dan nog weg krijgen?
denk eerder bv sas en bern op ice, myrthe op wendy en ice ook op wendyquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]Hoe willen ze Isaac dan nog weg krijgen?
Ik neem inderdaad aan dat ze dat nu nog niet kunnen beslissen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk wel van af van het spel dat moet worden gespeeld.
Vind het ronduit DOM! Maar goed, eerst maar eens zien wát de uitdaging gaat worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet, zo slim zijn ze.
Ze hopen op een kennis opdracht om Isaac weg te krijgen.
Ik begon al een beetje aan mijzelf te twijfelen. Ik zou voor de sterkste gaan nu dat nog kan. Maar door het hele programma heen gingen ze vaak éérst voor de zwakste en nu zitten ze met de gebakken peren en is Isaac nog in het spel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:59 schreef magnaal het volgende:
Hoezo ga je in een spel, eerst de zwaksten wegspelen?? De logica ontgaat me volstrekt
Omdat ze bang zijn te verliezenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:59 schreef magnaal het volgende:
Hoezo ga je in een spel, eerst de zwaksten wegspelen?? De logica ontgaat me volstrekt
huh?? maar dat gebeurd uiteindelijk toch??quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn te verliezen
Ze kunnen niet alle 5 verliezen…quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
huh?? maar dat gebeurd uiteindelijk toch??
Liever in dd finale verliezen dan vlak ervoorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
huh?? maar dat gebeurd uiteindelijk toch??
wat bedoel jij?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen niet alle 5 verliezen…
ow okeequote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liever in dd finale verliezen dan vlak ervoor
ik laat het gewoon op staan, wie weet wat er komt, maar het hoeft natuurlijk niet..We roepen je wel!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Gooi die streams maar dicht aan al die SL hebben we ook niets
Je zou liever 4e worden dan 1e?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
ow okee
ja ik zou persoonlijk kiezen voor de korte pijn
Na dit weekend is het klaar , kan je weer doen wat je wilquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Gooi die streams maar dicht aan al die SL hebben we ook niets
doe niet zo raar, het gaat er toch om, wie ze gaan kiezen uiteindelijk en dan de 'zwakste' kiezen? Hoezo dat dan? Hoe vind je dat? Oja trouwens, je bent 4e geworden, want we vonden jou de zwakste..quote:
Ik kan je redenering echt totaaaal niet volgenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
doe niet zo raar, het gaat er toch om, wie ze gaan kiezen uiteindelijk en dan de 'zwakste' kiezen? Hoezo dat dan? Hoe vind je dat? Oja trouwens, je bent 4e geworden, want we vonden jou de zwakste..
Nee snap ik wel van jou, zoals ik de redenering dus ook totaal niet kan volgen van hun.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan je redenering echt totaaaal niet volgen
als zij voor wendy kiezen, omdat dat de zwakste is, verwachten ze waarschijnlijk dat er iemand van hun eigen groepje op komt te staan, door de twee stemmen van Isaac en Wendy.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
doe niet zo raar, het gaat er toch om, wie ze gaan kiezen uiteindelijk en dan de 'zwakste' kiezen? Hoezo dat dan? Hoe vind je dat? Oja trouwens, je bent 4e geworden, want we vonden jou de zwakste..
Moraimaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:31 schreef Seattle het volgende:
Van wie had Wendy ook al weer eli gewonnen? Van Rupert en ….? Ben het even kwijt
oh? Gaat Wendy dan met Isaac samen stemmen? Dan heb ik iets gemist..okee dan kan het hout snijden..Ja Wendy is niet standvastig dan..ik dacht dat ze een afspraak hadden, zucht....Moet ze het maar weten ook ja..Wat een domme doos..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:29 schreef Verida het volgende:
[..]
als zij voor wendy kiezen, omdat dat de zwakste is, verwachten ze waarschijnlijk dat er iemand van hun eigen groepje op komt te staan, door de twee stemmen van Isaac en Wendy.
dus dan kies je natuurlijk voor de zwakste om tegenover te staan.
lijkt mij logisch
Je snapt het apelletje niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
oh? Gaat Wendy dan met Isaac samen stemmen? Dan heb ik iets gemist..okee dan kan het hout snijden..Ja Wendy is niet standvastig dan..ik dacht dat ze een afspraak hadden, zucht....Moet ze het maar weten ook ja..Wat een domme doos..
Wendy en standvastig. Probeert mee te waaien met alle winden, maar weet niet welke wind ze moet kiezen, dat is Wendy. Voor mij absoluut geen winnaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
oh? Gaat Wendy dan met Isaac samen stemmen? Dan heb ik iets gemist..okee dan kan het hout snijden..Ja Wendy is niet standvastig dan..ik dacht dat ze een afspraak hadden, zucht....Moet ze het maar weten ook ja..Wat een domme doos..
Wendy is ook helemaal niet de zwakste , maar zo laten ze het wel overkomenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tactisch verstandig, vooral voor Wendy.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wendy weet al dat er op haar zal worden gestemd?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch verstandig, vooral voor Wendy.
Ze gaan toch weer op Isaac, en dan kan Wendy en Isaac zelf bepalen tegen wie hij het dan moet opnemen.
Die denkt écht dat hij the King is daar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
Wat een lul is ICE ook.. Dames hebben bij het trainen lekkere muziek opstaan mixed hij over op harde domme baggerrap... ze schrikken zich rot..
Haar enige zwakte is dat heen en weer geslinger waardoor ze onbetrouwbaar is voor de rest.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy is ook helemaal niet de zwakste , maar zo laten ze het wel overkomen
Geen idee, maar als er 4 op Isaac gaan, zou hij omdat ze fysiek wat zwakker is Wendy kunnen nomineren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wendy weet al dat er op haar zal worden gestemd?
Zij vinden dat ze om die reden onbetrouwbaar is ,maar dat is natuurlijk gewoon onzinquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Haar enige zwakte is dat heen en weer geslinger waardoor ze onbetrouwbaar is voor de rest.
ik heb blijkbaar gisteren heel wat afspraken gemistquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar als er 4 op Isaac gaan, zou hij omdat ze fysiek wat zwakker is Wendy kunnen nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |