ik laat het gewoon op staan, wie weet wat er komt, maar het hoeft natuurlijk niet..We roepen je wel!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Gooi die streams maar dicht aan al die SL hebben we ook niets
Je zou liever 4e worden dan 1e?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
ow okee
ja ik zou persoonlijk kiezen voor de korte pijn
Na dit weekend is het klaar , kan je weer doen wat je wilquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Gooi die streams maar dicht aan al die SL hebben we ook niets
doe niet zo raar, het gaat er toch om, wie ze gaan kiezen uiteindelijk en dan de 'zwakste' kiezen? Hoezo dat dan? Hoe vind je dat? Oja trouwens, je bent 4e geworden, want we vonden jou de zwakste..quote:
Ik kan je redenering echt totaaaal niet volgenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
doe niet zo raar, het gaat er toch om, wie ze gaan kiezen uiteindelijk en dan de 'zwakste' kiezen? Hoezo dat dan? Hoe vind je dat? Oja trouwens, je bent 4e geworden, want we vonden jou de zwakste..
Nee snap ik wel van jou, zoals ik de redenering dus ook totaal niet kan volgen van hun.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan je redenering echt totaaaal niet volgen
als zij voor wendy kiezen, omdat dat de zwakste is, verwachten ze waarschijnlijk dat er iemand van hun eigen groepje op komt te staan, door de twee stemmen van Isaac en Wendy.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
doe niet zo raar, het gaat er toch om, wie ze gaan kiezen uiteindelijk en dan de 'zwakste' kiezen? Hoezo dat dan? Hoe vind je dat? Oja trouwens, je bent 4e geworden, want we vonden jou de zwakste..
Moraimaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:31 schreef Seattle het volgende:
Van wie had Wendy ook al weer eli gewonnen? Van Rupert en ….? Ben het even kwijt
oh? Gaat Wendy dan met Isaac samen stemmen? Dan heb ik iets gemist..okee dan kan het hout snijden..Ja Wendy is niet standvastig dan..ik dacht dat ze een afspraak hadden, zucht....Moet ze het maar weten ook ja..Wat een domme doos..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:29 schreef Verida het volgende:
[..]
als zij voor wendy kiezen, omdat dat de zwakste is, verwachten ze waarschijnlijk dat er iemand van hun eigen groepje op komt te staan, door de twee stemmen van Isaac en Wendy.
dus dan kies je natuurlijk voor de zwakste om tegenover te staan.
lijkt mij logisch
Je snapt het apelletje niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
oh? Gaat Wendy dan met Isaac samen stemmen? Dan heb ik iets gemist..okee dan kan het hout snijden..Ja Wendy is niet standvastig dan..ik dacht dat ze een afspraak hadden, zucht....Moet ze het maar weten ook ja..Wat een domme doos..
Wendy en standvastig. Probeert mee te waaien met alle winden, maar weet niet welke wind ze moet kiezen, dat is Wendy. Voor mij absoluut geen winnaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
oh? Gaat Wendy dan met Isaac samen stemmen? Dan heb ik iets gemist..okee dan kan het hout snijden..Ja Wendy is niet standvastig dan..ik dacht dat ze een afspraak hadden, zucht....Moet ze het maar weten ook ja..Wat een domme doos..
Wendy is ook helemaal niet de zwakste , maar zo laten ze het wel overkomenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tactisch verstandig, vooral voor Wendy.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wendy weet al dat er op haar zal worden gestemd?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch verstandig, vooral voor Wendy.
Ze gaan toch weer op Isaac, en dan kan Wendy en Isaac zelf bepalen tegen wie hij het dan moet opnemen.
Die denkt écht dat hij the King is daar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
Wat een lul is ICE ook.. Dames hebben bij het trainen lekkere muziek opstaan mixed hij over op harde domme baggerrap... ze schrikken zich rot..
Haar enige zwakte is dat heen en weer geslinger waardoor ze onbetrouwbaar is voor de rest.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy is ook helemaal niet de zwakste , maar zo laten ze het wel overkomen
Geen idee, maar als er 4 op Isaac gaan, zou hij omdat ze fysiek wat zwakker is Wendy kunnen nomineren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wendy weet al dat er op haar zal worden gestemd?
Zij vinden dat ze om die reden onbetrouwbaar is ,maar dat is natuurlijk gewoon onzinquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Haar enige zwakte is dat heen en weer geslinger waardoor ze onbetrouwbaar is voor de rest.
ik heb blijkbaar gisteren heel wat afspraken gemistquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar als er 4 op Isaac gaan, zou hij omdat ze fysiek wat zwakker is Wendy kunnen nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |