Dit is een oops van mij, ik postte en topic dicht, dacht dat ik de laatste was, sorryquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het gemist heeft er komt zo een eliminatie opdracht aan
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Vindt je? Ik zie dat ze er niet zoveel moeite mee heeftquote:
Voor de meeste van ons is liegen niet iets wat je zomaar doet. Dat levert schaamte op.quote:
Isaac kan onder spanning dreigen. Dat vind ik kwalijker dan liegen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:59 schreef magnaal het volgende:
Waarom deed Isaac zo tegen Wendy? (ben net pas weer aan het kijken) moet zij toch?
Isaac en Erik gaan op haar waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:59 schreef magnaal het volgende:
Waarom deed Isaac zo tegen Wendy? (ben net pas weer aan het kijken) moet zij toch?
oww tsjees natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
Isaac en Erik gaan op haar waarschijnlijk
Alleen als zij denken dat Wendy niet op Bern of Sasha gaat. Zij hebben haar wijs gemaakt dat zij op Bern gaan en Mirthe en Wendy moeten op Sasha.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
Isaac en Erik gaan op haar waarschijnlijk
Denk dat Isaac deze wel gaat halenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:00 schreef spapaars het volgende:
Zou Bern tegen Isaac wel een mooie strijd vinden.
Eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:57 schreef D. het volgende:
Het zou Sasha wel sieren als ze Bern offert
840.000 euro.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:03 schreef lojanda het volgende:
Mirthe lult nu gewoon mee met Erik dat zie je aan haar hele houding. Ik vind het toch best kwalijk dat ze Erik, haar zogenaamde finale maatje voor liegt. Met Mirthe als vriend heb je geen vijanden nodig![]()
Ik heb niets met Erik maar dit siert haar niet
What`s new?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:57 schreef Seattle het volgende:
Wendy heeft het moeilijk met stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |