Heb geen streams maar kijk alle filmpjes en volg de tv. Vroeg me af wie wie een judaskus geeft.quote:
Iemand een lolly voor hem?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:31 schreef Harry het volgende:
Isaac is als een boze kleuter buiten gaan zitten.
Ja mooi he, vorige week liepen ze nog zo te feesten dat Jasper eruit was. Het kan verkerenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:31 schreef OmaJacky het volgende:
Heerlijk om op stream 1 een giga balende Bro te zien .
![]()
![]()
Hij kan niks in zijn 1 tje. Bluffer is het anders niksquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef Harry het volgende:
Isaac kijkt naar de camera: Kei fucking hard. Ik hou het netjes, maar ga heel hard spelen.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef woxxel het volgende:
Oke. 1 week voor de finale. Nu gaat t spel pas beginnen.
Zegt ie dat niet iedere keer als er 1 iitgaat?
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef woxxel het volgende:
Zegt hij iedere keerquote:
zijn plaat blijft hangenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Alweer? Dat zei hij maanden geleden al die stumper
Hij roept dat al maandenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef woxxel het volgende:
Hij houdt het netjes?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef Harry het volgende:
Isaac kijkt naar de camera: Kei fucking hard. Ik hou het netjes, maar ga heel hard spelen.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu opeens die olifantenreclame voor me met die zwaaiende slurf. Nuh, nhu. nhu. nhu. nhu. nhu.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:36 schreef IkFok het volgende:
Ipv dat die terug denkt aan het filmpje "ik kan fietsen papa"zit die zich op te vreten over dat marciano weg is
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:41 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb beeld!quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
Bern en Sasha gedragen zich als de ouders van een groot gezin (of in zo'n hostel of zo), Sasha de laatste dagen aan het koken, Bern piepers aan het jassen......
De taken zijn ook weer opnieuw verdeeld, Sasha doet geen badkamer meer, maar was af zei ze
oh ja en het kind Erikje rijdt op zijn karretje in de rondte
Jeugdherberg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
Bern en Sasha gedragen zich als de ouders van een groot gezin (of in zo'n hostel of zo), Sasha de laatste dagen aan het koken, Bern piepers aan het jassen......
De taken zijn ook weer opnieuw verdeeld, Sasha doet geen badkamer meer, maar was af zei ze
oh ja en het kind Erikje rijdt op zijn karretje in de rondte
Die trekt altijd gezichten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:46 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft een ring van Isaac gekregen....... hij is driftig bezig om haar binnen te halen, iets waar hij al mee begonnen is toen Zoë nog niet naar huis was (die kon zich er toen al zo aan ergeren)....
Ik zal er niet raar van opkijken wanneer het hem zal lukken gezien de gezichten die Mirthe bij de eliminatie trok...
En krijgt Babs nog een auto van hem?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
Heeft tiano zijn kado nou meegenomen?
Je wet toch Tiano is een man van zijn woord 😉quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
En krijgt Babs nog een auto van hem?
Zijn ex de moeder van zijn kinderenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:02 schreef D. het volgende:
@:TT
Zou ie eerst Bep of eerst Kim op gaan zoeken?
wat een leugenaar die ice , hij wilde met bern in de finalequote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef OmaJacky het volgende:
Ice nu bezig om Erik binnen te hengelen.
Ze zijn het er samen over eens dat Bern en Sasha uit elkaar gespeeld moet worden.
Ice zegt dat het publiek hierop zat te wachten 2 giga sportende mensen, titanen die de strijd aan gingen.
Ehhh nee niet daarom ice maar omdat jullie zo fokking arrogant zijn.
Maar het zaadje wat Ice nu plant bij Eric gaat z'n vruchten wel afwerpen. Ice zegt dat hij graag met Erik in de finale wil.
Ice is nu game on, door deze eli is het nu duidelijk voor hem.
Hij is er niet mee bezig geweest dat er 8 ton op het spel staat.
Erik wel.
Ice vind zichzelf zo giga goed, zijn ego groeit boven hem uit.
Dat was geen optie bij mijn vraagstellingquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zijn ex de moeder van zijn kinderen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:41 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Toch blijft het fantastisch, Erik met zijn karretje.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk toch eerder Bern vs isaacquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:11 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Sasha en Bern smoezen over het vervolg van het spel.
Bij een denkspel kiezen ze voor Erik tegenover Isaac, bij een fysiek sterk spel zal het Wendy gaan worden.
Niemand, ze komen naar hem natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:02 schreef D. het volgende:
@:TT
Zou ie eerst Bep of eerst Kim op gaan zoeken?
quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:12 schreef Harry het volgende:
Sasha vindt Erik fysiek en mentaal gelijkwaardig als Isaac.
Sasha: Isaac is absoluut geen domme jongen.
Dat zal ze inmiddels toch wel afgeraden zijn door hun omgeving, lijkt mequote:Op maandag 14 augustus 2023 18:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niemand, ze komen naar hem natuurlijk
Mirthe lijkt mij beter...dan is er een sterke uit. Mirthe is sterker dan Wendy!quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:11 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Sasha en Bern smoezen over het vervolg van het spel.
Bij een denkspel kiezen ze voor Erik tegenover Isaac, bij een fysiek sterk spel zal het Wendy gaan worden.
Vast en zeker.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal ze inmiddels toch wel afgeraden zijn door hun omgeving, lijkt me
en gevaarlijkerquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mirthe lijkt mij beter...dan is er een sterke uit. Mirthe is sterker dan Wendy!
Surequote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef Harry het volgende:
Yep.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:24 schreef woxxel het volgende:
Erik had z'n plan al klaar. Hij wil nu bern er uit
En Mirthe heeft heel verstandig geluisterd naar de mastermindquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:30 schreef Harry het volgende:
Mirthe tegen Erik: jij stippelt het beter uit dan mij.
Mirthe zegt tegen niemand nee, maar uiteindelijk maakt ze zelf haar eigen beslissing.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:30 schreef Harry het volgende:
Mirthe tegen Erik: jij stippelt het beter uit dan mij.
Terwijl boven sasha en bern ook een gametalk hebben.quote:
Als Isaac tegen Bern moet, moeten jullie mij even bellen. Dat wil ik niet missen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
Tactisch gezien moeten ze Bern tegenover Isaac zetten.
Maar we weten niet of er nog nominaties komen waar er 2 worden genomineerd.
En de vraag blijft, hoeveel gaan er naar de finale.
Dan moeten ze nog een keer stemmenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:37 schreef pingu66 het volgende:
Wat gebeurd er als Bern en Sas op Wendy gaan. Erik en Isaak op Sas gaan en Mirthe en Wendy op Bern?
Dan moeten ze opnieuw stemmen...quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:37 schreef pingu66 het volgende:
Wat gebeurd er als Bern en Sas op Wendy gaan. Erik en Isaak op Sas gaan en Mirthe en Wendy op Bern?
Dan wordt er denk ik opnieuw gestemd, net zoals vanmiddag.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:37 schreef pingu66 het volgende:
Dat is zeer afhankelijk van wat K5 met Isaac wil:quote:
Alleen degene die niet genomineerd zijn toch?quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog een keer stemmen
Was dat op stream dat hij haar een ring gaf?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:46 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft een ring van Isaac gekregen....... hij is driftig bezig om haar binnen te halen, iets waar hij al mee begonnen is toen Zoë nog niet naar huis was (die kon zich er toen al zo aan ergeren)....
Ik zal er niet raar van opkijken wanneer het hem zal lukken gezien de gezichten die Mirthe bij de eliminatie trok...
Dan zijn ze aan elkaar gewaagd want zo ziet Erik zichzelf ook en bij hem stijgt zijn ego ook boven hem uit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef OmaJacky het volgende:
Ice nu bezig om Erik binnen te hengelen.
Ze zijn het er samen over eens dat Bern en Sasha uit elkaar gespeeld moet worden.
Ice zegt dat het publiek hierop zat te wachten 2 giga sportende mensen, titanen die de strijd aan gingen.
Ehhh nee niet daarom ice maar omdat jullie zo fokking arrogant zijn.
Maar het zaadje wat Ice nu plant bij Eric gaat z'n vruchten wel afwerpen. Ice zegt dat hij graag met Erik in de finale wil.
Ice is nu game on, door deze eli is het nu duidelijk voor hem.
Hij is er niet mee bezig geweest dat er 8 ton op het spel staat.
Erik wel.
Ice vind zichzelf zo giga goed, zijn ego groeit boven hem uit.
Ik lees wel eens berichten over het manipuleren van de bro's.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:46 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha zag dat Mirthe een nieuwe ring heeft. Mirthe bevestigde dat ze dit van Isaac gekregen had.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was dat op stream dat hij haar een ring gaf?
Doet hij ook wel lijkt mij.quote:
Geloof dat ook niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:49 schreef freaky40 het volgende:
Kan de streams even niet echt volgen maar ik was er al bang voor dat dit nog verkeerd gaat aflopen en zo 1 uit het kamp Bern/Sasha dit showtje gaat winnen, ridicuul zou dat zijn.
Met Martin zal hij blij zijn maar denk dat hij liever had dat Mexx thuis was gebleven.quote:
Was nog een tijd dat Marciano weigerde met Mexx te pratenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met Martin zal hij blij zijn maar denk dat hij liever had dat Mexx thuis was gebleven.
Het kan nog alle kanten uit, spannendquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Terwijl boven sasha en bern ook een gametalk hebben.
Die zijn alle scenario's aan t bekijken.
Ze willen ice er wel uit maar hoe, wie moeten ze eventueel tegenover hem zetten.
Eric? Of toch mirthe?
Of Wendy?
Ze denken dat ze Mirthe wel zover krijgen om op Eric te stemmen door te zeggen dat ze graag met z'n 3en in de finale willen.
Mirthe en Eric zijn het eens om bern en Sasha uit elkaar proberen te halen.
Dit kan nog leuk worden zo.
Zelf spelen heeft alleen maar nadelen, dus op zich wel logisch.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:24 schreef Judiwi het volgende:
Zo sneaky die Bern en Sasha.
Willen samen met Mirthe op Eric.
En Eric en Wendy moeten op Isaac.
Hun 2en lekker uitschot. Pffffff
Dan zijn ze te laatquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
Mirthe en Wendy horen motors en zeggen cool hè dat geluid en meteen volgt een sl. Volgens mij is die hele motorbendes aan de poort voor Marciano![]()
Nee hoor die zijn echt niet te laat. Op moment dat Marciano door de poort gaat moet hij eerst nog naar achter. Pas later kan hij gaan en daarbij wachten ze natuurlijk ook nog tot er familie en eventueel vrienden zijn om hem op te halen en voor een shot.quote:
Mirthe had een nieuwe ring zag Sasha en Mirthe zei toen dat ze hem van Isaac gekregen had. (ik dacht het te zien en las het hier even later terug)quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was dat op stream dat hij haar een ring gaf?
Neem aan van wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:32 schreef Adat231 het volgende:
zal myrthe aan erik gaan doorvertellen dat s en b hem willen nomineren?
Wel raar dat ze nu niet naar binnen hoefden.. je hoorde motors maar ook stemmen. Had zomaar gekund dat er van alles werd geroepen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een geluid die motoren, geweldig!!!
Ze stonden er als 'motormuizen' ook van te genieten, Wendy, Sasha
Nu komen ze met gigantisch veel lawaai weer voorbij knetteren!!!!
Had gekund dat ze zomaar riepen wat Sasha en Bern van plan zijn..quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:38 schreef xsaskiax het volgende:
en nog een keer hoor je de motoren knallen....... geen muziek in de loods
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kiest ook telkens slim, wat haar het beste uitkomt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:34 schreef OmaJacky het volgende:
Sasha zei daarnet dat ze nog wel 1 op 1 met Mirthe gaat praten.
Ben heel benieuwd want Mirthe was net wel negatief over Erik tegenover ice.
Dat Erik zichzelf zo goed vind en zo. En dat als er geld uit de pot gaat dat ten koste gaat van ZIJN pensioen.
Ze denken dat Wendy een onzekere stem is maar ik denk dat dat meer van Mirthe gezegd kan worden.
Wendy is meer beïnvloedbaar.
gelukkig lieten ze het horen, heerlijk, m'n man had ook zo'n motor (herinneringenquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel raar dat ze nu niet naar binnen hoefden.. je hoorde motors maar ook stemmen. Had zomaar gekund dat er van alles werd geroepen.
neuh denk dat dit voor de opnames was dat marciano werd opgehaaldquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel raar dat ze nu niet naar binnen hoefden.. je hoorde motors maar ook stemmen. Had zomaar gekund dat er van alles werd geroepen.
Ice gun ik een net niet finale. Hij heeft het goed gespeeld maar gun hem de pot niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Alle filmpjes even terug gezien. Met Marciano is voor mij de laatste rotte appel weg. Zelfs Isaac gun ik de overwinning.
Op de fiets naar huis, en het enige wat je zult horen is een fietsbel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:43 schreef xsaskiax het volgende:
Erik wil ook weer even zijn tv momentje, gaat op de fiets in de rondte rijden (misschien hoopt hij dat ze de motorgeluiden er onder zetten, want hij maakt ze zelf wel)
Gunnen is idd een groot woord. Hij heeft veel geld verdiend voor de groep met verdienopdrachten. Was een constante factor. Hij is niet mijn favoriet, maar op basis van, zou ik het hem niet echt misgunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ice gun ik een net niet finale. Hij heeft het goed gespeeld maar gun hem de pot niet.
Benieuwd hoe ze het later in de uitzending laten zien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
gelukkig lieten ze het horen, heerlijk, m'n man had ook zo'n motor (herinneringen) als je dan met een stel rijdt vergaat horen en zien je soms
Dat was idd voor de uitzending maar dan hadden ze nog wel van alles kunnen roepen ter info.. ze zijn daar elke keer zo streng op geweest en nu mochten de bewoners het allemaal horen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
neuh denk dat dit voor de opnames was dat marciano werd opgehaald
Het moet steeds opnieuw zo te horen, er zijn nog steeds motor geluiden buiten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze het later in de uitzending laten zien.
Jammer dat er tussen die 1509 contacten geen leuke vrouw tussen staat..quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:42 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft ook 1509 contacten in zijn telefoon staan dus Tictoc en Insta Facebook hen je echt niet nodig zegt Erik.
Het lukt niet om het er met één shot op te krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moet steeds opnieuw zo te horen, er zijn nog steeds motor geluiden buiten.
Genoeg vrouwen denk ik maar ze vinden hem niet leuk genoegquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jammer dat er tussen die 1509 contacten geen leuke vrouw tussen staat..
Die hebben we vandaag al veel gezienquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:54 schreef spapaars het volgende:
K5 begint nerveus te worden nu het einde nadert, weer de heg.
En Erik had niet het zelf vertrouwen misschienquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen denk ik maar ze vinden hem niet leuk genoeg
sasha zou nog alleen met myrthe gaan zitten op kantoor om haar de stemplannen te vertellenquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:56 schreef lojanda het volgende:
Nou zo eten en dan nog een potje klaverjassen en dan is het weer klaar voor vandaag. Verwacht dat er weer voor 22.00 in liggen..
Of de motorgang is er al snel, ze komen dacht ik uit almere.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moet steeds opnieuw zo te horen, er zijn nog steeds motor geluiden buiten.
vieze snitch erik , en is mijn meningquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Of de motorgang is er al snel, ze komen dacht ik uit almere.
Ze moeten denk ik een tijd wachten voordat tiano echt naar buiten komt, zal wel een hoop gepraat met k5 nog zijn .
Ondertussen gametalk Erik en Wendy.
Erik zijn voorkeur is Bern eruit te spelen.
Yep dat zei hij wel. En dat als hij nu er niet uit moest hij vrijdag had gewonnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoorde ik Marciano nu zeggen, succes met de finale vrijdag?
ze hebben nu allemaal een plan, en het plan van Erik is om Bern eruit te spelen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
vieze snitch erik , en is mijn mening
oh waarom zou dat geheim zijn?quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:03 schreef realkijkers het volgende:
Sas vraagt ice, "lust je linzen? Voor een zomerse salade donderdag."
Ice: "donderdag?"
Streamlocks.
Het is een spel, wat zijn einde nadert, dan moeten er mensen weg. Dus zijn het allemaal snitchen(geen Nederlands woord).quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
vieze snitch erik , en is mijn mening
Thx, dan hoorde ik het toch goed. We gaan het wel meemakenquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep dat zei hij wel. En dat als hij nu er niet uit moest hij vrijdag had gewonnen.
Maar volgens mij zijn dat allemaal speculaties van de loods bewoners.
ja dat is ook een plan..Wendy en Mirthe op Sasha dan en Erik en Isaac op Bern...en als Sasha eruit is moet er een nieuwe manager komen, maar ze weten nog niet wie danquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:13 schreef Hoempah het volgende:
Erik heeft een nieuw plan. Sasha en Bern tegen elkaar
quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:10 schreef Hoempah het volgende:
Isaac achter je rug
[ afbeelding ]huh ewat zegt ie nou?SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met fake zijn, gatverdamme?Trust nobody
Toch een tijdje al.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:13 schreef Hoempah het volgende:
Erik heeft een nieuw plan. Sasha en Bern tegen elkaar
Dat is een taak die Isaac op zich heeft genomen maar ik denk niet dat hij dat nu gaat doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:27 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft Sasha nu eigenlijk een managersfoto in het kantoor hangen?
Ze is langer manager dan Babette ooit geweest is.... of wordt die opgehangen als ze eruit is?
ik gokquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:59 schreef pingu66 het volgende:
The warrior in Isaac is los hij gaat strijden. Mensen ui0t elkaar spelen en elkaars handje vasthouden zo doet hij het niet. ( hallo Wendy) en klaverjassen is ook niets. Sporten moet je.
fysiek?quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:12 schreef Harry het volgende:
Sasha vindt Erik fysiek en mentaal gelijkwaardig als Isaac.
Sasha: Isaac is absoluut geen domme jongen.
aha vertel aub, ik volg haar niet. Waren ze blij elkaar weer te zien of was het maar zo zo?quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:34 schreef cinsan het volgende:
blijkbaar heeft jasper wanda gezien dag an zijn exit , filmpje instastory wanda
Volgens mij alleen Bern en Sasha die een frikandel hebben, de rest niet. Eerder vandaag hadden ze het erover. Ze hadden er nog 9 dus dat kon wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
sorry...... ze hebben er een frikandel bij
[ afbeelding ]
heel blij om elkaar te zien , jasper was in cafe of zo , toen kwam wanda binnen gelijk innige omhelzing , tekst it s been a while met hartje erbijquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
aha vertel aub, ik volg haar niet. Waren ze blij elkaar weer te zien of was het maar zo zo?
Zou het dan toch...quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:34 schreef cinsan het volgende:
blijkbaar heeft jasper wanda gezien dag an zijn exit , filmpje instastory wanda
quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:53 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Ja dit dus.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:53 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]oh jee die hadden nog in hun systeem dat ze stil moesten blijven staanSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:57 schreef Rhosyn het volgende:
Wie gaat er naast Wendy slapen?
Mirthe?
Goede keuzequote:Op maandag 14 augustus 2023 20:59 schreef Was-beer het volgende:
Bern tegen Wendy: mocht er weer snel een eliminatie komen en we hebben geen overlegtijd dan zitten wij er aan te denken om weer op Isaac te gaan
Owquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is nep daisy, ze gaan op eric of op wendy ligt aan de game
Ja , Wendy gaat tekenen ivm op wie ze zouden moeten stemmen. Heeft ze gisteren avond ook gedaan zei ze en daaruit kwam dat de de Bro's er beide op moesten komen te staan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:57 schreef Rhosyn het volgende:
Wie gaat er naast Wendy slapen?
Mirthe?
dan is dit weer nieuw planquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef Adat231 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:10 schreef Hoempah het volgende:
Isaac achter je rug
:
[ afbeelding ]Bah bahSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat ze daarmee bedoelden wie ze tegenover Isaac zouden zetten als het weer een duo opdracht zou zijn. Erik omdat ze dachten dat die bij een kennisspel zou winnen. En Wendy bij een fysieke opdracht, maar die begrijp ik niet helemaal. Wendy is fysiek niet bepaald de sterkste.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:01 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wie zijn precies 'zij, de anderen' ???quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy verteld aan Bern dat zij,de anderen op hem gaan.
Bern best verrast want hij wilde juist aan Wendy vertellen hoe ze de volgende keer gaan stemmen. Maar hij gaat ook nog met de anderen praten.
Wendy legt hem uit dat hij met Sasha een stel zijn en Sasha ook nog manager en daarom stemmen ze op hem.
Wendy verteld er niet bij dat er ook op Sasha wordt gestemd.
ja ze zeggen tegen wendy en eric dat ze op isaac gaan, zodat die 2 op isaak stemmen en gaan zelf idd op eric of wendy. eric zouden ze nogwel willen houden (die hebben ze liever dan isaak) maar wendy vinden ze te onbetrouwbaar en willen ze er echt uit (dan houden ze liever isaak)quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:09 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daarmee bedoelden wie ze tegenover Isaac zouden zetten als het weer een duo opdracht zou zijn. Erik omdat ze dachten dat die bij een kennisspel zou winnen. En Wendy bij een fysieke opdracht, maar die begrijp ik niet helemaal. Wendy is fysiek niet bepaald de sterkste.
Wendy zei vandaag tegen Mirthe dat zij, Erik en Isaac op Bern zouden moeten stemmen en dan zou Wendy samen met Bern en Sasha op Isaac stemmen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wie zijn precies 'zij, de anderen' ???
Mirthe, Erik, Wendy, Isaac??
kan wendy niet goed volgenquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Wendy zei vandaag tegen Mirthe dat zij, Erik en Isaac op Bern zouden moeten stemmen en dan zou Wendy samen met Bern en Sasha op Isaac stemmen.
Dat Wendy dit tegen Bern vertelt is ook wel geslepen.
Tuurlijk wel. Zo kan ze tegen iedereen mooi weer spelen en net doen alsof het niet van haar af komt. Erik, Mirthe en Isaac vinden het een prima plan en tegen Bern en Sasha kan ze doen alsof 'de anderen' op Bern willen stemmen.quote:
Heel vreemdquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:26 schreef Adat231 het volgende:
niet normaal dat er niks van dat gefluister wordt gezegd
quote:
Heb je dit gehoord. Ik heb niets meegekregen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:51 schreef woxxel het volgende:
Dus bern fantaseert over een finale tussen bern en mirthe. Grote finale tussen 2 die nooit op de stip kwamen.
Dat spreekt ie ook nog zo uit tegen sasja.
Ja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:00 schreef Judiwi het volgende:
[..]
[..]
Heb je dit gehoord. Ik heb niets meegekregen.
en is niks mis mee tochquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:51 schreef woxxel het volgende:
Dus bern fantaseert over een finale tussen bern en mirthe. Grote finale tussen 2 die nooit op de stip kwamen.
Zou je misschien je dm nog even kunnen checken! 🤗 @DGK_Tegengasquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, niets live gezien maar wat een heerlijke streamdag moet dit zijn geweest ....![]()
De Bro's eindelijk tegen elkaar, ik had niet gedacht dat het nog ging lukken ...![]()
![]()
Zag dat @:Hoempah al vele fragmenten heeft gemonteerd, dus ik sla dat even over dit keer, dank![]()
Bij Isaac heel veel rancune, Marciano nam wel waardig afscheid vond ik .....![]()
Tot 1800 compleet van stream 1 staat zometeen geheel online.
Ja. Onder leiding van Erik gaan zij op Sasha en Bern.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wie zijn precies 'zij, de anderen' ???
Mirthe, Erik, Wendy, Isaac??
Bern fantaseert al langer over mirthe haar uhm het vlindertjequote:Op maandag 14 augustus 2023 21:51 schreef woxxel het volgende:
Eindelijk Sasha en Bern hoprlijk tegen elkaar.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Onder leiding van Erik gaan zij op Sasha en Bern.
Hopelijk mislukt dat. Vooral van Mirthe en Wendy hoop ik dat zij zich niet laten commanderen door Erik.
Denk dat sasha nog ergens wel hoopt in een finale tegen Bern, dat hij haar laat winnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Eindelijk Sasha en Bern hoprlijk tegen elkaar.
ja en .............................quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Lol, hij zegt tegen zijn liefje dat hij nite wil dat ze er bij is... Daar komt het op neer he
Zodat ze zelf niet van Isaac verliezen!quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:09 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En Wendy bij een fysieke opdracht, maar die begrijp ik niet helemaal. Wendy is fysiek niet bepaald de sterkste.
Dit ventje verbeeld zich heel wat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:51 schreef woxxel het volgende:
Nou Sasha heeft vanavond te horen gekregen dat hij liever met Mirte in de finale staat. Wat een droeftoeterquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Denk dat sasha nog ergens wel hoopt in een finale tegen Bern, dat hij haar laat winnen.
Erik staat er niet in. Mirthe 2xquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Laatste poll hadden we nog 10 deelnemers, nu nog 6, dus nieuwe polls!
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 14-08
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 14-08
Bern de Snitschquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Lol, hij zegt tegen zijn liefje dat hij nite wil dat ze er bij is... Daar komt het op neer he
Hij zal gemist wordenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Marciano eruit, eindelijk ....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern werd toch niet voor niets een tijdlang 'Judas' genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
3:40
kandidaat voor de jiskefet live experience.
Ja dat begrijp ik nog wel maar Mirthe is behendiger en sterker dan Wendy zou ik denken. Ook Erik is sterker dan Wendy. Dus als je dan de fysiek sterkste tegenover Isaac wil zetten in de hoop dat diegene wint, zou ik niet voor Wendy kiezen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Zodat ze zelf niet van Isaac verliezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het was vandaag allesbehalve saaiquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alles gemist, maar vandaag was de beste streamdag denk ik .... ?
Door wie?quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern werd toch niet voor niets een tijdlang 'Judas' genoemd
Geen idee engine Je zou moeten weten dat ik geen bijnamen gebruik (oke, ik heb Zoë een poederloeder genoemd), dus vraag me niet wie die naam verzonnen heeft, volgens mij de groep van Isaac.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Door wie?
Ik heb Jeffrey ook een tijdje de grote sfeerverpester genoemd. Is dat nu ook een feit?
100%quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy, Mirthe en Erik kunnen met goede afspraken de rest eruit stemmen ...
Voor mij de perfecte finale ....![]()
![]()
ik vond dat hangen een veel grotere/zwaardere prestatie, bij het boter/kaas/eieren spel kwam ook veel geluk kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
100%
Hoewel sasha als 4e het toch ook verdiend heeft, alleen omdat ze keihard gewonnen heeft met die beerpong, Dat was best legendarisch, en dan ook nog babbel er uit hangen.
Mee eens, ik vind alleen dat Sasha niet echt kleur heeft bekend, net als Bern .... dus geen winnaars voor mij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:11 schreef xsaskiax het volgende:
ik vond dat hangen een veel grotere/zwaardere prestatie, bij het boter/kaas/eieren spel kwam ook veel geluk kijken
Daarom vraag ik het ook. Ik vind het niet zoveel over Bern zeggen als Isaac hem zo noemt. En daarom vind ik het dus ook geen argument om aan te tonen dat Bern een judas is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee engine Je zou moeten weten dat ik geen bijnamen gebruik (oke, ik heb Zoë een poederloeder genoemd), dus vraag me niet wie die naam verzonnen heeft, volgens mij de groep van Isaac.
Natuurlijk is dat hangen veel zwaarder, en vergt meer wil. Maar dat beerpong winnen ging ook niet vanzelf.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vond dat hangen een veel grotere/zwaardere prestatie, bij het boter/kaas/eieren spel kwam ook veel geluk kijken
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had helaas geen stream 2 vandaag, maar daar waren de meeste uitbarstingen van Isaac ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:14 schreef Hoempah het volgende:
Dank je, nee niet nodig, maar bedankt voor het aanbod ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je steekt wel heel veel werk in je fragmenten, geweldig ....
.
Denk dat je wat gemist hebt. Isaac stemt mee met Eric, Wendy en Mirthe, tegen Sasha en Bern.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac: Het is 1 tegen 5, het is fucking Rock and Roll .....
O,ook nieuw voor mij. Verrassend😁quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:23 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Denk dat je wat gemist hebt. Isaac stemt mee met Eric, Wendy en Mirthe, tegen Sasha en Bern.
Dus hopelijk morgen eliminatie van Bern vs Sasha![]()
... nou dat wordt wat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:23 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Denk dat je wat gemist hebt. Isaac stemt mee met Eric, Wendy en Mirthe, tegen Sasha en Bern.
Nooit. Dan ken je Bern en Sasha niet. Ik denk dat Sasha hem wat aandoet als hij dat zou doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:25 schreef realkijkers het volgende:
holy
[..]
... nou dat wordt wat.
Benieuwd of Bern zo zwak is dat hij Sasha laat winnen.
Zoals ik het zie zijn Isaac zijn kansen juist veel groter geworden met het vertrek van Marciano. Hij is alleen ineens een stuk minder gevaarlijk maar kan ver komen door met anderen mee te doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zou wel een heel mooie ontwikkeling en eli zijn .....
Ik zie heel graag Isaac gaan, maar Bern of Sasha eruit is denk ik veel beter ....![]()
Hoeveel aansluiting heb je nog nodig bij 5 personen? En als je een opdracht wint vlieg je sowieso niet. Het is veel geluk hebben vanaf nu. En eigenlijk afgelopen tijd al. Dat ze de bro's vandaag tegen elkaar konden zetten kon alleen door de uitkomst van afgelopen nominaties.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:29 schreef Inka het volgende:
Dan het liefst Sacha er uit. Bern krijgt zonder haar nauwelijks nog aansluiting met de rest verwacht ik en vliegt er alsnog uit,
Dat denk ik ook Engine, dat sasha dat niet pikt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit. Dan ken je Bern en Sasha niet. Ik denk dat Sasha hem wat aandoet als hij dat zou doen.
Kan wel hoor. Erik heeft dat plan al langer, met mirthe, omdat ze anders nooit kunnen winnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het is niet mogelijk denk ik om met deze 6 bewoners Sasha en Bern op de stip te krijgen ...
Maar Bern en Sasha hebben samen twee stemmen, hoe dan ?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:33 schreef realkijkers het volgende:
Kan wel hoor. Erik heeft dat plan al langer, met mirthe, omdat ze anders nooit kunnen winnen.
Isaac beseft dat ook wel.
En Wendy vast ook.
Het is gewoon logica
Bern heeft daar geen vrienden, buiten Sacha en zal daarom vaker op de stip komen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel aansluiting heb je nog nodig bij 5 personen? En als je een opdracht wint vlieg je sowieso niet. Het is veel geluk hebben vanaf nu. En eigenlijk afgelopen tijd al. Dat ze de bro's vandaag tegen elkaar konden zetten kon alleen door de uitkomst van afgelopen nominaties.
Maar Bern en Isaac wel. Alleen moet je dat niet tegen Bern of Isaac zeggen natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het is niet mogelijk denk ik om met deze 6 bewoners Sasha en Bern op de stip te krijgen ...
Oh echt? Ze hebben al een deal gemaakt?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:23 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Zoals al die keren dat Bern al op de stip stond?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:35 schreef Inka het volgende:
[..]
Bern heeft daar geen vrienden, buiten Sacha en zal daarom vaker op de stip komen.
oh inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar Bern en Sasha hebben samen twee stemmen, hoe dan ?
Vanaf dan🤪quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals al die keren dat Bern al op de stip stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |