Heb geen streams maar kijk alle filmpjes en volg de tv. Vroeg me af wie wie een judaskus geeft.quote:
Iemand een lolly voor hem?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:31 schreef Harry het volgende:
Isaac is als een boze kleuter buiten gaan zitten.
Ja mooi he, vorige week liepen ze nog zo te feesten dat Jasper eruit was. Het kan verkerenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:31 schreef OmaJacky het volgende:
Heerlijk om op stream 1 een giga balende Bro te zien .
![]()
![]()
Hij kan niks in zijn 1 tje. Bluffer is het anders niksquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef Harry het volgende:
Isaac kijkt naar de camera: Kei fucking hard. Ik hou het netjes, maar ga heel hard spelen.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef woxxel het volgende:
Oke. 1 week voor de finale. Nu gaat t spel pas beginnen.
Zegt ie dat niet iedere keer als er 1 iitgaat?
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef woxxel het volgende:
Zegt hij iedere keerquote:
zijn plaat blijft hangenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Alweer? Dat zei hij maanden geleden al die stumper
Hij roept dat al maandenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef woxxel het volgende:
Hij houdt het netjes?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:34 schreef Harry het volgende:
Isaac kijkt naar de camera: Kei fucking hard. Ik hou het netjes, maar ga heel hard spelen.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu opeens die olifantenreclame voor me met die zwaaiende slurf. Nuh, nhu. nhu. nhu. nhu. nhu.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:36 schreef IkFok het volgende:
Ipv dat die terug denkt aan het filmpje "ik kan fietsen papa"zit die zich op te vreten over dat marciano weg is
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:41 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb beeld!quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
Bern en Sasha gedragen zich als de ouders van een groot gezin (of in zo'n hostel of zo), Sasha de laatste dagen aan het koken, Bern piepers aan het jassen......
De taken zijn ook weer opnieuw verdeeld, Sasha doet geen badkamer meer, maar was af zei ze
oh ja en het kind Erikje rijdt op zijn karretje in de rondte
Jeugdherberg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
Bern en Sasha gedragen zich als de ouders van een groot gezin (of in zo'n hostel of zo), Sasha de laatste dagen aan het koken, Bern piepers aan het jassen......
De taken zijn ook weer opnieuw verdeeld, Sasha doet geen badkamer meer, maar was af zei ze
oh ja en het kind Erikje rijdt op zijn karretje in de rondte
Die trekt altijd gezichten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:46 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft een ring van Isaac gekregen....... hij is driftig bezig om haar binnen te halen, iets waar hij al mee begonnen is toen Zoë nog niet naar huis was (die kon zich er toen al zo aan ergeren)....
Ik zal er niet raar van opkijken wanneer het hem zal lukken gezien de gezichten die Mirthe bij de eliminatie trok...
En krijgt Babs nog een auto van hem?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:47 schreef pingu66 het volgende:
Heeft tiano zijn kado nou meegenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |