Cijfer?quote:
Ik kan me alleen nog een vreselijke wietgeur herinneren, geen geur van wijn uit een pak.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
https://www.hiphopinjesmoel.com/anger-management-tour/
Zo te lezen was @:tong80 er ook, René.
8/10quote:
Waarom kijk jii niet naar japanse/koreaanse series die ik jou aanbeveelquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:46 schreef RamboDirk het volgende:
DISNEY.
Welcome to Wrexham.
7.5/10
Guitig.
NETFLIX.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom kijk jii niet naar japanse/koreaanse series die ik jou aanbeveel
Wereldsquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NETFLIX.
Alice in Borderland
7/10
[ afbeelding ]
Ayame Misakiquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NETFLIX.
Alice in Borderland
7/10
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
Lekker bezig maat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Nasi met saté. Net een uurtje gesport. @:ggmm
Lekker zout.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Geniet er lekker van.
Ik had geen zin om te koken dus ik heb tomatensoep uit een zak gegeten met broodjes erbij. @:drizzt
Schaam me een beetje
@:onlogisch voordat je bijdehand gaat doen ik heb de soep niet direct uit die zak gegeten.
Ik ga niet bijdehand doen makker. Ik ben gewoon hevig teleurgesteld in je, gore papzak dat je bent.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Geniet er lekker van.
Ik had geen zin om te koken dus ik heb tomatensoep uit een zak gegeten met broodjes erbij. @:drizzt
Schaam me een beetje
@:onlogisch voordat je bijdehand gaat doen ik heb de soep niet direct uit die zak gegeten.
HIJSgodquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
https://www.hiphopinjesmoel.com/anger-management-tour/
Zo te lezen was @:tong80 er ook, René.
Goedenavond @Orientequote:
Genoteerd.quote:
In maart 87kg, jij bent lekker bezig.quote:
Iets afgevallen toen ik ziek was eind mei/begin juni. Daarna stabiel gebleven.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In maart 87kg, jij bent lekker bezig.
Weet ik, had een tijdje niet zoveel getraind. Kan ook best iets lager zijn, heb het enkel bij m'n buik en beetje borst.quote:
CORRED?quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nooit meer terug naar 65 kg zoals vorig jaar mei hoop ik
Ernstig ziek geweest?quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nooit meer terug naar 65 kg zoals vorig jaar mei hoop ik
Oh.quote:
Vond je het er wel mooi uitzien? Oprechte vraag.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon te veel drooggetraind toen
Toen: Ja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond je het er wel mooi uitzien? Oprechte vraag.
bordpatat.jpgquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Toen: Ja.
Nu ik het terugzie denk ik dat ik toen bijna richting een soort eetstoornis ging. Echt walgelijk dun.
Ik ben blij dat je weer voor jezelf bent gaan zorgenquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nu ik het terugzie denk ik dat ik toen bijna richting een soort eetstoornis ging. Echt walgelijk dun.
Tijd voor een ijsje!quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer voor jezelf bent gaan zorgen
Geniet ervanquote:
Oh.quote:
Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wist, ik ben dat al lang weer vergeten hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:03 schreef Oriente het volgende:
Heb op Reddit ooit een foto gepost met het verschil tussen die 65 en 87 kg. Gelukkig weet alleen @:Scrummie mijn Reddit!
Nee hoorquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:03 schreef Oriente het volgende:
Heb op Reddit ooit een foto gepost met het verschil tussen die 65 en 87 kg. Gelukkig weet alleen @:Scrummie mijn Reddit!
Wattequote:Op maandag 14 augustus 2023 20:37 schreef Bezsen het volgende:
Ik kan zdlfs 43kg progress video herinneren
Misschien kan @Bezsen mij even een dm'etje sturen met welke username hij denkt dat hij van mij is zodat we dit uit de wereld kunnen helpen!quote:
Dit niveau weet niemand anders hier te bereiken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:59 schreef Caland het volgende:
Klaas in het ajaxtopic
Wederom gelachen
quote:Alles in voetbal draait om een DOELpunt te maken, het woord DOEL is hiervoor DOELbewust gekozen wamt in dit geval is het DOEL van het spel om in het DOEL te schieten, schiet je niet in het DOEL dan heb je het DOEL van het spel niet bereikt, PIERRE gaat scoren want als hij schoot ging de bal bijna altijd het DOEL in. Hij weet hoe dus hoe hij een DOEL moet bereiken..
Dm me ff dan, ben wel benieuwdquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ga geen oude koeien uit de sloot halen
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Als er iemand is tenminste
Dankje. Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Als er iemand is tenminste
Geniet ervanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde een visje halen maar de visboer is dicht vanwege vakantie.
En de overheid doet NIETS
@Noberquote:'Prijs kilozak choco-pepernoten dit jaar door grens van 5 euro'
Nederland mag dan nog massaal op vakantie zijn, de distributiecentra raken alweer behoorlijk gevuld met verse chocoladeletters en pepernoten. En één ding is wel duidelijk: door de enorme prijsstijgingen van cacao en suiker zal het voor de zoetekauwen slikken worden.
Matig geregeld van visboer wel. Hier is visboer op markt altijd aanwezig, maar ja die heeft altijd wel een neefje of nichtje uit Spakenburg beschikbaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
@kapiteintjequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Chili met rijstquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gefeliciteerd! Jammer dat je met dat cijfer niet binnenkomt bij de big4quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen in de sc. Ik heb een 7.5 gekregen voor mijn scriptie en daarmee ben ik geslaagd voor mijn master!
avg maatquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeetje, wat jongetjes die stenen gooien. Blij dat er nog niet echt filmende telefoons waren toen ik jong was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
avg maat
Tevens zijn we in het nieuws @:Caland
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100069436_d8c06b79
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen in de sc. Ik heb een 7.5 gekregen voor mijn scriptie en daarmee ben ik geslaagd voor mijn master!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Einde tijdperk Big 4.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Spinaziequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Oh?quote:
Taco’s.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2 punten teveel dus onnodig hard gewerktquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Sperziebonen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk iemand in de sc die smaak heeft beter dan die rommel die ze hier elke dag eten.quote:
Eet smakelijk.quote:
Ik heb bij mijn moeder gegeten, spaghetti.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is gewoon overgenomen van bekende nummers.quote:
Gefeliciteerd, de big 4 zal een nieuw tijdperk ingaan!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan wel dealen met een gebbetje van @GGMMquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Arme @:scrummie
Komt ie een keer buiten de lunch naar de SC.
Sterkte vanaf nu.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk iemand in de sc die smaak heeft beter dan die rommel die ze hier elke dag eten.
Afin, eet smakelijk.
Japanexpert @KnutdeIJsbeer zou @Oriente ritueel vermoorden als hij dit zou lezen.quote:all you can eat
Hetzelfde recept als @Drizzt_DoUrden ?quote:
Heb je vaak gebeden?quote:
Je kunt ook naar Zuid-Korea gaan en zeggen dat je uit Varsseveld komt en dan schrijven ze je misschien wel een soapserie in en zien we je straks terug op YouTube.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:12 schreef KingRoland het volgende:
ik wil misschien de politiek in gaan
Ga je nu eindelijk wat bijdragen aan de samenlevingquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Waar ik studeerde was een 5.5 onvoldoendequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 punten teveel dus onnodig hard gewerkt
Ondanks dat gefeliciteerd
UNOXEDquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hetzelfde recept als @:Drizzt_Dourden ?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd Rolandquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Pieter Zwart ziet er wel beter uit sinds 'ie zijn kapster heeft gevraagd hem niet meer een calimeroschaal op zijn bolus te knippen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pieter Blacked op een foto waarin hij niet de grootste autistenuitstraling heeft, da's knap.
5quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:17 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij!! @:lange_lans
Bij het zien van die foto moest ik aan dit topic denken.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pieter Zwart ziet er wel beter uit sinds 'ie zijn kapster heeft gevraagd hem niet meer een calimeroschaal op zijn bolus te knippen.
Doe dit maar op redditquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nothing wrong really. Great haircut, nose is okay, great overall facial lines. Pretty eyes. Teeth need some improvement, facial hair is doubtfull. Solid 6.5/10 with 7.5/10 potential if you hit the gym and grow some muscle.
Het tenue van de jonge generatie sportjournalisten, niets mis mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:33 schreef Caland het volgende:
Maar er komt dus een professionele fotograaf bij je thuis een foto maken en dan besluit je een vest te dragen die je al drie jaar geleden weg had moeten gooien en op je sokken te gaan.
Moet dit humor voorstellen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dude come on. Im going to be brutally honest with you.
The overall appearance sends out the I am a 25 year plus virgin vibe. Get some professional advice on clothing, hairstyle. Take care of your skin, drop the glasses. But most of all, hit the gym get the bodybuilding diet going and grow the muscles. You need to eat at least 5 eggs and a chicken a day.
Id say 2/10 at most. Sorry man.
Dat is wat lastig in te plannen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens met een leuke kwinkslag?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:05 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
'Iets' later vandaag sorry
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:05 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Iets later vandaag sorry
quote:
Vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:39 schreef Bezsen het volgende:
Ik zie dat Engeland de finale gaat halen van het vrouwenwk
Tijd voor een uitgebreid lijstje over het superieure sportland Engeland
Oké Pieter Zwartquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gast, ga lekker alleen brunchen. Mokervroeg om te lunchen.
ITS COMING ROMEquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:39 schreef Bezsen het volgende:
Ik zie dat Engeland de finale gaat halen van het vrouwenwk
Tijd voor een uitgebreid lijstje over het superieure sportland Engeland
Engeland heeft een GROOT probleem als Schotland ooit zelfstandig wordtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:48 schreef Bezsen het volgende:
Nederland recessie
Engeland groei
Brexit means brexit
Nuff said
Schotland dat alleen maar geld kost en hun sociale stelsel betaald met Engels geld (lol)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Engeland heeft een GROOT probleem als Schotland ooit zelfstandig wordt
motte hunnie wetenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Schotland dat alleen maar geld kost en hun sociale stelsel betaald met Engels geld (lol)
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
Oei Pierre mag voorlopig niet aan tafel
Zie hem ook netquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:11 schreef Caland het volgende:
Wtf, zie opeens Braddie op het NOS journaal van 6 uur.
laatst ook al een premium artikel over hem op telegraaf.nlquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:11 schreef Caland het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:11 schreef Caland het volgende:
Dat tweede jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:20 schreef Scrummie het volgende:
Braddie going places. Hopelijk levert het wat positieve aandacht op ipv dat gezeik, maar het zal wel weer wat olie op het vuur zijn.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:11 schreef Caland het volgende:
Floplandquote:
Gefeliciteerd maat. Ik weet alleen niet of ze 7,5jes aannemen bij de big four.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Tensaiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Flopland
Wat is jouw favoriete ramentent in Rotterdam
Ik ben een beetje klaar met takumi
Al genoemdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Ik weet alleen niet of ze 7,5jes aannemen bij de big four.
Voor bepaalde users niet die mogen van mij een hele erge griep krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:53 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland hoe vergevingsgezind ben jij?
muesliquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met yoghurt, muesli en een banaan.
Volvet, gelijk je ma.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
muesli
en zeker low fat yoghurt
Bedankt voor het begrip!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje maar. Laten we niet op een minuut kijken.
En de opties Ja. en KingFlopland.quote:
Ik had hem graag willen adviseren vooraf te snuiven, maar dan weet ik niet of hij het leuk vindt om met een gekrompen lulletje rond te lopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SEX / Ongewenste erectie in sauna voorkomen
De nieuwe @:tjacka is uit.
Ik weet niet wat de gemiddelde lengte in een sauna is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had hem graag willen adviseren vooraf te snuiven, maar dan weet ik niet of hij het leuk vindt om met een gekrompen lulletje rond te lopen.
Jij doet alles op gevoel hè.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gemiddelde lengte in een sauna is.
Heb hem toch geadviseerd om maar een paar lijntjes te snuiven als hij echt bang is voor een erectie in de sauna.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gemiddelde lengte in een sauna is.
Met je strakke kop in een hete, natte ruimte. The joy.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb hem toch geadviseerd om maar een paar lijntjes te snuiven als hij echt bang is voor een erectie in de sauna.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je strakke kop in een hete, natte ruimte. The joy.
Voelt niet hetzelfde, anders had ik nooit feestjes bezocht.quote:
Ik ben meer van de dark, hard en de melodic technofeestjes, maar op een gegeven moment werd het wel een natte ruimte (door de zweet en het gemors).quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voelt niet hetzelfde, anders had ik nooit feestjes bezocht.
Dat wel, maar dan zit je niet passief.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dark, hard en de melodic technofeestjes, maar op een gegeven moment werd het wel een natte ruimte (door de zweet en het gemors).
Toen ik in Tokio woonde had ik regelmatig een paar weekendjes Seoul.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben meer van de k-pop @:erasmus
Een zweterige dansruimte met je strakke kop is puur genot.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben meer van de dark, hard en de melodic technofeestjes, maar op een gegeven moment werd het wel een natte ruimte (door de zweet en het gemors).
Regelmatig een paarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen ik in Tokio woonde had ik regelmatig een paar weekendjes Seoul.
Bohhhhh wat werd (wordt) er veel gezopen. En Koreaanse chicks
Maar heb niks met K-Pop
Korea is prachtig en ook de dames helemaal. Alleen jammer dat er in de sc een naar sfeertje hangt richting Aziatische cultuurquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen ik in Tokio woonde had ik regelmatig een paar weekendjes Seoul.
Bohhhhh wat werd (wordt) er veel gezopen. En Koreaanse chicks
Maar heb niks met K-Pop
Je hebt gelijk. Bedoelde gewoon frequent te zeggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Regelmatig een paar
Zeg dan gewoon veel
Ik heb geen fuck met anime, Kpop en al die andere Aziatische bs te maken gehad (mainstream dingen als Dragonball Z, Pokemon, Yugioh niet meegerekend). Vind het niks.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Korea is prachtig en ook de dames helemaal. Alleen jammer dat er in de sc een naar sfeertje hangt richting Aziatische cultuur
Blijft fascinerend waar users zich tegenwoordig druk om maken. De meeste mensen begrijpen het, dus primaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedoelde gewoon frequent te zeggen.
Om de maand is een betere omschrijving.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Vi is bij Danny in de leer. @:Caland
Wat een aids zijn de meeste website tegenwoordig joh. Je kijkt reclame met vervolgens een flinterdun artikel met 5 regels. Wat een kk.
wellicht aangeven dat je jonger bent dan 24quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Vi is bij Danny in de leer. @:Caland
Wat een aids zijn de meeste website tegenwoordig joh. Je kijkt reclame met vervolgens een flinterdun artikel met 5 regels. Wat een kk.
Besloten VI gewoon niet meer te bezoekenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
wellicht aangeven dat je jonger bent dan 24
Nu fok nog!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Besloten VI gewoon niet meer te bezoeken
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gejat uit deze magistrale Boiler Room-set.
Hallo @onlogisch hoe is de leef?quote:
Wens hem succesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef KingRoland het volgende:
Evaluatiegesprek manager op 30 aug
Ik heb over het algemeen een hekel aan mountainbikes en wandelaars in het bos wanneer ik op mijn zolderkamer zitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb over het algemeen een hekel aan mountainbikers als ik aan het wandelen ben in het bos.
Dat heb ik met hardlopen in het bos. Gezinnen met honden die 4 man breed lopen, inclusief rollijn voor Fikkie, kun je er nauwelijks langs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb over het algemeen een hekel aan mountainbikers als ik aan het wandelen ben in het bos.
mensen zijn gewoon vervelendquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik met hardlopen in het bos. Gezinnen met honden die 4 man breed lopen, inclusief rollijn voor Fikkie, kun je er nauwelijks langs.
Je past je maar aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik met hardlopen in het bos. Gezinnen met honden die 4 man breed lopen, inclusief rollijn voor Fikkie, kun je er nauwelijks langs.
Bejaardenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat naast elkaar fietsen is wel echt afgrijselijk, ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bejaarden![]()
![]()
Die krijgen het altijd voor elkaar om met zijn tweeën een fiets- wandelpad te blokkeren voor iedereen.
wie?quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar is RonDanja eigenlijk? Heb die vent al eeuwen niet gezien.
Ongekende gierigheid als je medewerkers laat mee betalen aan je omzet. Dat bijvoorbeeld ah vakkenvullers hun eigen bedrijfskleding moeten betalen. Of buschauffeurs 50% van de diesel moeten betalen. Dat niveau.quote:
Is die basic ook niet gratis?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ongekende gierigheid als je medewerkers laat mee betalen aan je omzet. Dat bijvoorbeeld ah vakkenvullers hun eigen bedrijfskleding moeten betalen. Of buschauffeurs 50% van de diesel moeten betalen. Dat niveau.
🤨quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb ongelofelijke zweetvoeten.
Dit ter info.
Heb je hier de laatste weken last van, sinds het Slotball 2.0quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb ongelofelijke zweetvoeten.
Dit ter info.
Daar maakt @AFCNiels direct misbruik vanquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel mijzelf alleen even kwetsbaar op
Dit had ik niet van hem verwacht.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar maakt @:afcniels direct misbruik van
Erg jammer dat je mijn oprechte interesse zo interpreteert.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar maakt @:afcniels direct misbruik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |