quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
De NOS is nog steeds geen veilige werkomgeving voor mensen met een migratieachtergrond. De blanke man VDV vernedert en kleineert zijn collega's
Waarom quote je je eigen "grap" ?quote:
Ik vind dit topic erover volgen al meer dan voldoende.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:10 schreef Buitendam het volgende:
Wat een topshow. Dit ga ik wekelijks kijken.
Jeetje wat een overdreven gedoe. Vorig jaar maakte Van der Vaart Cillessen met de grond gelijk omdat ie hem een "naar mannetje" vindt. Dat had echt zichtbaar invloed op het presteren van Cillessen en nu er dingen over Steijn gezegd worden is het ineens onacceptabel. Zelfde gebeurde met Afellay en Schmidt (die hem afschreef).quote:
Nee, maar tegenwoordig is alles maar eng en erg als er iets wordt geroepen op tv.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jeetje wat een overdreven gedoe. Vorig jaar maakte Van der Vaart Cillessen met de grond gelijk omdat ie hem een "naar mannetje" vindt. Dat had echt zichtbaar invloed op het presteren van Cillessen en nu er dingen over Steijn gezegd worden is het ineens onacceptabel. Zelfde gebeurde met Afellay en Schmidt (die hem afschreef).
Het is een voetbalpraatprogramma waar mensen zitten die ooit met actieve spelers en trainers hebben samengewerkt en daar persoonlijke meningen over hebben, dat ga je niet voorkomen.
Twitteraar Lars Duursma (wie?) is er maar druk mee, erg goedkoopsma.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jeetje wat een overdreven gedoe. Vorig jaar maakte Van der Vaart Cillessen met de grond gelijk omdat ie hem een "naar mannetje" vindt. Dat had echt zichtbaar invloed op het presteren van Cillessen en nu er dingen over Steijn gezegd worden is het ineens onacceptabel. Zelfde gebeurde met Afellay en Schmidt (die hem afschreef).
Het is een voetbalpraatprogramma waar mensen zitten die ooit met actieve spelers en trainers hebben samengewerkt en daar persoonlijke meningen over hebben, dat ga je niet voorkomen.
Duistere dealtjes lijkt me ook geen hele vreemde conclusie eigenlijk met die volledige Haagse kliek toentertijd daar en dito spelers die werden gehaald. Maar toch leuk, wellicht zorgt het ervoor dat deze boomer-tv weer wat kijkers krijgt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik erger me al jaren dood aan Rafael, ben echt blij als ie opgerot is. Probleem is dat ze weinig spelers in de kaartenbak hebben, ESPN kaapt alle mediagenieke oud-profs weg. Misschien kunnen ze weer zo'n dealtje sluiten dat er iedere week een andere analist van ESPN aanschuift.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:31 schreef AmaninFull het volgende:
Zelden zo'n vermakelijke aflevering gezien. Van der Vaart mag nu zo langzamerhand wel opbokken. Hij was op een nare manier minachtend naar Ibi toe, en discussieert verder als een 10-jarige. Niet dat Ibi en Pierre zoveel beter zijn, maar bij Raf rolt er de ene na de andere drogreden uit z'n mond en hij toont geen enkele goede wil bij het interpreteren van andermans meningen en tegenwerpingen. En dat eeuwige "Dat zeg ik toch niet?"![]()
En ook al ben ik ajacied, z'n analyses gaan vaak ook niet veel verder dan beschrijven wat je al ziet, bijvoorbeeld een technisch goede speler a la Lovro Majer die er even een paar bewegingen uit gooit of een bal op de stropdas legt over 50m.
Ik heb overigens geen idee wie Raf zou moeten vervangen, daar niet van.
Van Ramshorst vroeg voor de verandering eens lekker door, dat waardeerde ik wel.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De beste analist was Marc van Hintum, stoeiend met een iPad.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maurice Steijn sommeert Pierre van Hooijdonk te rectificeren
https://www.telegraaf.nl/(...)donk-te-rectificeren
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:10 schreef Buitendam het volgende:
Wat een topshow. Dit ga ik wekelijks kijken.
Het leek wel alsof ik een VBL-topic aan het lezen wasquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:19 schreef Bartttt het volgende:
Heb de aflevering uitgezet wat een gedoe allemaal geen zin om dit soort shit helemaal af te kijken.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik mis de tijd van Jack Hugo en Youri
En Waterreus die regelmatig een paar open deuren in kwam trappen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik mis de tijd van Jack Hugo en Youri
quote:Maurice Steijn sommeert Pierre van Hooijdonk te rectificeren
AMSTERDAM - Maurice Steijn heeft Pierre van Hooijdonk gesommeerd zijn uitspraken in Studio Voetbal, dat de Ajax-trainer in zijn tijd bij NAC Breda betrokken was bij ’duistere deals met zaakwaarnemers’, te rectificeren. Dat bevestigen bronnen rondom Ajax tegenover De Telegraaf.
In een door de bekende voetbaladvocaat Jan Kabalt verstuurde brief staat dat de analist en oud-voetballer van onder meer NAC Breda, Feyenoord, Benfica, Fenerbahçe, Celtic en Oranje op de nieuwssite van de NOS en in het voetbalpraatprogramma zelf afstand moet nemen van zijn eerdere uitspraken.
Zo niet dan volgt een kortgeding, waarin door Steijn en zijn advocaat hetzelfde zal worden geëist. Steijn en Kabalt overwegen anders aangifte tegen Van Hooijdonk te doen wegens laster en smaad.
@Anonymouszquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En Waterreus die regelmatig een paar open deuren in kwam trappen.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En Waterreus die regelmatig een paar open deuren in kwam trappen.
This is the official Twitteraccount of ex-TV Host and Radioreporter for N.O.S. (Dutch National Broadcasting Company)quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sjek vond het een topshow
Of hij heeft bewijs en wacht op het kortgeding. Het is een analist, die mag gewoon aannames doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:30 schreef Pvt.Webster het volgende:
1] Pierre heeft bewijs, rectificeert niet (want niet nodig) en gooit dat op tafel.
2] Pierre heeft geen bewijs en moet rectificeren. Dan ligt hij er uit.
Klinkt als popcorn.
Dat bedoelde ik met de 1e idd. Bewijs op tafel. En dan uiteraard als Steijn doorzet. Excusesquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:31 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Of hij heeft bewijs en wacht op het kortgeding. Het is een analist, die mag gewoon aannames doen.
Dat betekend dus ook dat bij geen rectificatie iedereen het over eens is dat Pierre gelijk had. Ik ben benieuwd. Dit kan nog weleens slecht aflopen voor Maurice.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met de 1e idd. Bewijs op tafel. En dan uiteraard als Steijn doorzet. Excuses.
Zulke aannames mogen trouwens niet zomaar hoor. Dat geeft vrij spel om maar wat te roeptoeteren en anderen zwart te maken.
Met wat?quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:28 schreef Evertjan het volgende:
achteraf kunnen we stellen dat Van Persie gelijk heeft
Gelukkig zette Ibi hem op z'n plek. Hij verdedigt altijd onmogelijke meningenquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Teruggekeken. Van der Vaart deed echt heel raar. De Timber adoratie slaat nergens meer op.
Ibi is wel met afstand de meest normale en verstandige gozer van die drie ja. Pierre en van der Vaart zijn echt hele enge figuren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig zette Ibi hem op z'n plek. Hij verdedigt altijd onmogelijke meningen
Kom niet aan ajax dat is wel duidelijk. Andy noemt Pierre een rat en is zelf zo kinderachtig om te vertellen dat Sydney dronken onder de douche geblesseerd is geraakt puur om zijn vader aan te pakken. Ook best wel treurig.quote:
Dit wordt een rectificatie van Pierre. De NOS zal wel moetenlquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is "duistere zaakjes" meer of minder smaad dan "rat".
Ik heb zin in dit kort geding.
Iemand uitmaken voor rat is geen smaad, dat is hooguit eenvoudige belediging en zelfs daarvoor lijkt het me te licht.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is "duistere zaakjes" meer of minder smaad dan "rat".
Ik heb zin in dit kort geding.
GHB verslaafde en pedo Andyquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Kom niet aan ajax dat is wel duidelijk. Andy noemt Pierre een rat en is zelf zo kinderachtig om te vertellen dat Sydney dronken onder de douche geblesseerd is geraakt puur om zijn vader aan te pakken. Ook best wel treurig.
jeetje, van hooijdonk hep wat over de trainer van ajax gezegdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 06:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor rat is geen smaad, dat is hooguit eenvoudige belediging en zelfs daarvoor lijkt het me te licht.
Iemand betichten van 'duistere dealtjes met zaakwaarnemers' kan wel degelijk smaad of zelfs laster zijn.
Al had ie het gezegd over de trainer van FC Bal op het dak 23, dat verandert verder niets aan de juridische interpretatie van de twee geschetste situaties.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jeetje, van hooijdonk hep wat over de trainer van ajax gezegd
Wellicht hadden ze gewoon het licht niet aan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 06:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor rat is geen smaad, dat is hooguit eenvoudige belediging en zelfs daarvoor lijkt het me te licht.
Iemand betichten van 'duistere dealtjes met zaakwaarnemers' kan wel degelijk smaad of zelfs laster zijn.
Sowieso een heel vreemde showquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Teruggekeken. Van der Vaart deed echt heel raar. De Timber adoratie slaat nergens meer op.
Wat is daar erg aan? Totaal terecht toch.quote:
Ik ben benieuwd welke duistere dealtjes er gedaan zijn om een vervanger voor Pierre te vinden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd welke duistere dealtjes vandaag worden besproken.
Terecht.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:54 schreef Scorpie het volgende:
Vd Vaart met de “niet teveel opblazen” kaart
Ik kijk al uit naar de monologen van Arno wanneer hij op de fiets naar zijn rekkettet-AZ gaat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:10 schreef RipCity het volgende:
Arno dolgelukkig dat pierre tijdje weg is zodat die zichzelf weer vaak kan inplannen en de woke moraalridder kan uithangen
Fucking saaie man sowieso. Beter Pierre en Rafaël daar dan, tenminste beetje vuurwerk en meningen. Gelijk weggezapt toen ik Arno en Jonker zag zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:10 schreef RipCity het volgende:
Arno dolgelukkig dat pierre tijdje weg is zodat die zichzelf weer vaak kan inplannen en de woke moraalridder kan uithangen
Ik kijk alleen nog het Eindsignaal terug. Me ergeren aan de takes doe ik toch wel via clickbaitsites.quote:
quote:Sjoerd van Ramshorst neemt met Rafael van der Vaart,Ibrahim Afellay,Ron Jans en Arno Vermeulen de voetbalweek door.
En de witte Chinees ervoor terug.quote:
De witte Chinees schoof sowieso al vaak aan, afwisselend met de schoolkrantjournalist. Ze hebben nu wel al voor de 2e week op rij een trainer te gast, dat was juist een uitzondering geworden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En de witte Chinees ervoor terug.
Hef dit programma maar op.
Ron Jans altijd leuk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De witte Chinees schoof sowieso al vaak aan, afwisselend met de schoolkrantjournalist. Ze hebben nu wel al voor de 2e week op rij een trainer te gast, dat was juist een uitzondering geworden.
Hij snapt er helemaal niets vanquote:
De eerste keer boeide het al niemand iets, dus toen herhaalde hij het maarquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef Caland het volgende:
Volgens mij wilde die kneus laten weten dat hij haar vader kende
Parquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vond Arno altijd maar een lul de behanger, maar kan hem steeds meer waarderen aan tafel.
Ik vind gewoon de rest wat er om heen zit matig.quote:
Dit heeft hij niet echt gezegd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:47 schreef Caland het volgende:
User @:tarado vond Trauner en Ramalho ongeveer hetzelfde
Wel weer gelachen
Er zijn meer (goede) users die destijds keihard lachten om de suggestie dat Trauner een betere voetballer is dan Ramalhoquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:47 schreef Caland het volgende:
Wel weer gelachen
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heeft hij niet echt gezegd?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor het blijft mensenwerk, Trauner en Ramalho zijn een beetje lood om oud ijzer qua niveau, Hancko vind ik wel goed gescout of iig een goeie aankoop.
Ron is een man uit de provincie, oppakken met je randstadquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:50 schreef Paul het volgende:
Please kom FC utrecht redden van degradatie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:47 schreef Caland het volgende:
Wel weer gelachen
Pi-air is een pedante lul, kan hem niet serieus nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je zakt weer op mijn lijst.
Uit zijn verband getrokken leer ik netquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O, dit is een recente post.
Dat kan niet nee.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:57 schreef Caland het volgende:
Oh we gaan het hebben over een onschuldige kus
Keerpunt wel
Wat nou Oekraïne, dit is pas erg.quote:
Dat sowieso al zal @maxi-mus hier anders over denken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Heel dat toernooi was een verschrikkelijke gebeurtenis voor de ogen.
Was Trauner zo goed tegen Almere vandaag? Knap hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit zijn verband getrokken leer ik net
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zou ook niet opstappen, waait wel weer over joh.
Als je het verschil niet ziet na dik twee seizoenen houdt het wel een beetje opquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was Trauner zo goed tegen Almere vandaag? Knap hoor.
Draai om de oren en weer verder.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Zou jij de speler ook zo gekust hebben?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Vond haar niet zo knap, ik had een mooiere dame uitgekozen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij de speler ook zo gekust hebben?
Het ging over scouting die jij zo geweldig vindt bij Feyenoord maar zet Trauner bij PSV neer dan heeft hij ook moeilijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet na dik twee seizoenen houdt het wel een beetje op
Ja die spelen veel moeilijker voetbalquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging over scouting die jij zo geweldig vindt bij Feyenoord maar zet Trauner bij PSV neer dan heeft hij ook moeilijk.
Hij heeft gezegdes en spreekwoorden gebruiken wel tot een soort kunst verhevenquote:
Hij gebruikt er zoveel, daar krijgt een paard de hik vanquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft gezegdes en spreekwoorden gebruiken wel tot een soort kunst verheven
1940 was het wel lastigquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voetballen in Rotterdam is altijd makkelijk geweest.
Sowieso, RondoGodenquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet Ibi neer bij Rondo en dan heeft hij het ook moeilijk
Begrijpelijk.quote:
Warm bad genotquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ooit waren er tijden dat we dit iedere week keken.
Sjekgod
Zeg het maar jongensquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Sjekgod
Wel heel lang geleden hoor, het is ook veel te veel aan dit soort shit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Sjekgod
Dit boeit niemand iets Paul.quote:
Nou ja, hij heeft geen ongelijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
Je moet ook een bepaalde visie hebben
-Ibrahim Affelay
hoop hetquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:12 schreef Szura het volgende:
Jans heeft het treinticket naar Utrecht al geboekt
Ja wel een baas. Had dat vroeger ook altijd met Chivu, vond ik ook een geweldige verdedigerquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:29 schreef hhh38 het volgende:
Ondanks dat ik niet voor PSV ben was ik wel enorm fan van Alex, wat een verdediger was dat
Wel extreem ja, al doen ze zelf niets anders dan kankeren op hun land maar owee als jij wat zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:28 schreef Caland het volgende:
AlexGod
Is er eigenlijk een volk dat meer samenklit dan Braziliaantjes? @:tarado
Slot wint uit alles bij clubs uit het rechterrijtje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:12 schreef Caland het volgende:
0 uit 3
Perfecte moment om Feyenoord op bezoek te hebben dunkt mij, hypotheekje op 1X
Nee hoor, voor 14 mei 1940 ging het voetballen nog erg makkelijk.quote:
Hij ging toch niet meer meepraten over Ajax?quote:Op zondag 3 september 2023 15:44 schreef bbuddybb het volgende:
Benieuwd naar Pierre straks over Ajax en in het bijzonder Steijn!
Bij ESPN mag hij dat niet meer inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2023 20:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij ging toch niet meer meepraten over Ajax?
wordt een genante vertoning anders, genoeg Ajax stof om over te praten.
Diversiteit.quote:
Woked. Ze schijnt zich FANTASTISCH voor te bereiden aldus haar collega'squote:
Ik las deze kop en was in shock. Deze mevrouw moet dan echt wat kunnen! Waar zouden ze het toch over hebben...quote:Collega's over voetbalanalyticus Leonne Stentler: ‘Daarin is ze gewoon de beste van allemaal’
Zo zo.quote:Waar andere analytici beeldredacteuren met vage instructies opzadelen, komt Stentler met concrete voorstellen, inclusief tijdcodes. Daarin is ze ‘de beste van allemaal’, klinkt het op de redactie - beter dus dan haar beroemde collega's Van Hooijdonk, Van der Vaart en Afellay.
Van Kleef herkent het. ,,Dan ziet ze bijvoorbeeld dat een verdediger een paar keer verkeerd uitstapt. Ze regelt dan meteen dat de juiste fragmenten klaar worden gezet voor de analyse in de rust. En na de wedstrijd, als ze weer thuis is, mailt ze meteen wat ze de volgende dag bij de voorbeschouwing wil laten zien. Dat is echt heel fijn werken.”
quote:
quote:
Wat is men afgegleden.quote:Op zondag 3 september 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik las deze kop en was in shock. Deze mevrouw moet dan echt wat kunnen! Waar zouden ze het toch over hebben...
Dan blijkt het te gaan om dit:
[..]
Zo zo.
Ja onzin had Olij moeten zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoezo zit Noppert er nu weer bij.
Die heeft donderdag zeker niet gekeken.quote:Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leonne schat, na even denken, AZ hoger in.
Gevolgd door wat open deuren
Echt alles wat ze zegt hadden wij ook wel kunnen inspreken op een bandje daar.quote:Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
''Ja eeh rustig , ja goed beleid , ja dat gaat goed , nooit wat aan de hand''
ja
Maar het is haar gemoedelijk, kent een goede basis etc.quote:Op zondag 3 september 2023 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die heeft donderdag zeker niet gekeken.
FC ''omdat het moet voor de subsidie en bokaaltje''quote:Op zondag 3 september 2023 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt alles wat ze zegt hadden wij ook wel kunnen inspreken op een bandje daar.
Na die uitglijder van Pi-air verwacht ik geen gewaagde uitspraken meer. Gelukkig hoeft Afellay niks aan te passen aan zijn bijdrage in deze show.quote:Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leonne schat, na even denken, AZ hoger in.
Gevolgd door wat open deuren
Ow ja, dan neem ik het terug.quote:Op zondag 3 september 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar het is haar gemoedelijk, kent een goede basis etc.
Crisis bij Ajax, geen tijd voorquote:Op zondag 3 september 2023 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan ze het nog over Feyenoord hebben?
FC Utrecht van de mat gespeeld, ziet er goed uit, maar geen woord over Feyenoord.
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ibi kan die Stekelenburg niet uitstaan
Heel veel boeiende teksten heeft Ibi zelf ook nietquote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
''Hoe voel je je schoolkrant journalistje ?''quote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Had Pierre dat maar gedaanquote:Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef bbuddybb het volgende:
Leonne heeft alles wat ze wil zeggen netjes opgeschreven op een papiertje. Topper hoor.
Ibi vindt het vooral dolkomisch dat Stekelenburg de slechtste speler aanvoerder wil maken.quote:Op zondag 3 september 2023 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Andersom Ibi: een aanvoerder moet Nederlands spreken.
Terecht na wat we vandaag allemaal gezien hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 19:27 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond gaat men zich weer synchroon af zitten peren aan tafel op PSV en Feyenoord....
Ach wat zielig.quote:Op zondag 17 september 2023 19:27 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond gaat men zich weer synchroon af zitten peren aan tafel op PSV en Feyenoord....
quote:Op zondag 17 september 2023 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat het is, Studio Voetbal is buiten Van de Vaart anti Ajax.
Gelukkig voor jou is er nog Veronica Offside met Wesley, Wimpie en Andy.quote:Op zondag 17 september 2023 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat het is, Studio Voetbal is buiten Van de Vaart anti Ajax.
Daniël. Gymnasium, kunst, sport. Sold.quote:Op maandag 4 september 2023 08:29 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, zeg het maar
[ afbeelding ]
[poll=6094]
Daar kijk ik al helemaal niet naar.quote:Op zondag 17 september 2023 23:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is er nog Veronica Offside met Wesley, Wimpie en Andy.
Al die jaren dat dit programma de bijnaam Studio Ajax kreeg, zal hij waarschijnlijk spontaan vergeten zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 01:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Een speler met een uitgesproken mening, moeten we niet hebben.
Kieft heeft niets met Ajax. Wesley praat nooit positief over Ajax en van der Meijden denkt dat de PVV een voetbalclub is.quote:Op zondag 17 september 2023 23:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is er nog Veronica Offside met Wesley, Wimpie en Andy.
Legde aan jonge fans uit dat je hem na het plassen even af moet schudden, anders krijg je druppels in je onderbroek. Noem dat maar moraalloos.quote:
Hoogstens kan het zo zijn dat topwedstrijden een buzz creeeren en zorgen dat er bij de wedstrijden om de topwedstrijden heen (de wedstrijd ervoor en vooral de paar erna) meer publiek komt. Als je bij wijze van spreken de eerste 3 competitierondes Ajax-thuis, PSV-thuis en Feijenoord-thuis hebt, zal daarna op een gegeven moment het enthousiasme voor een seizoensrestant van wedstrijden tegen Zwolle en Go Ahead snel wegebben.quote:Op maandag 18 september 2023 10:42 schreef SOG het volgende:
Ik snapte niks van dat standpunt van kramer dan het voor rkc slechter uitkomt dat alle topclubs in een korte periode in het begin van het seizoen (thuis) langskomen.
Het is voor rkc beter om die inkomsten meer gespreid te hebbenHoezo dan
Edit: had ook niet echt het idee dat de rest het wel snapte
Ik snap wel op zich dat als je bij het begin een zwaar programma hebt, dat je dan onzekerheid, onvrede etc kan krijgen bij slechte resultaten. Slechte vorm evt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |