Zoals altijd. Het gesprek met Jasper was helemaal erg.. Jasper moest er gewoon van lachen en zat zich te irriteren. Het was eigenlijk Erik die het grootste woord had en zelf antwoord gaf op zijn eigen vragen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:43 schreef pingu66 het volgende:
Erik voert het filoodsofisch gesprek in zijn eentje
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:43 schreef pingu66 het volgende:
Erik voert het filoodsofisch gesprek in zijn eentje
Was ik al bang voor.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat hier filosofisch aan is ga in nogveven bekijken tis vooral Erik die "lesgeeft"
Zal Erik toch nog een goede talkshowhost kunnen worden en heeft Marciano toch gelijk...quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoals altijd. Het gesprek met Jasper was helemaal erg.. Jasper moest er gewoon van lachen en zat zich te irriteren. Het was eigenlijk Erik die het grootste woord had en zelf antwoord gaf op zijn eigen vragen.
Ja vastquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zal Erik toch nog een goede talkshowhost kunnen worden en heeft Marciano toch gelijk...
Niet goed snickersquote:
heeft ook niets te maken met filosofiequote:Op zondag 13 augustus 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Het is een beetje niveau spreekbeurt. Te weinig interactie en je ziet mensen hun aandacht verliezen.
Maar dan wel een spreekbeurt waar ze een dikke onvoldoende voor krijgen..quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Het is een beetje niveau spreekbeurt. Te weinig interactie en je ziet mensen hun aandacht verliezen.
dan zullen er ook geen vliegen zijn...quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:56 schreef engine het volgende:
"Alleen de temperatuur is wel -28 maar dat is wel prima"
Heb je in ieder geval geen vriezer meer nodig.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
dan zullen er ook geen vliegen zijn...
Mensen waar kijken we naar, zeg!
Ik vind dit soort feitjes wel interessant maar het is geen gesprek. Het is opnoemen. Maar ik vind het alsnog wel leukquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan wel een spreekbeurt waar ze een dikke onvoldoende voor krijgen..
Wat een slap geneuzel
En de elfstedentocht gaat altijd door.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:56 schreef engine het volgende:
"Alleen de temperatuur is wel -28 maar dat is wel prima"
Heb je in ieder geval geen vriezer meer nodig.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
En de elfstedentocht gaat altijd door.
neequote:Op zondag 13 augustus 2023 21:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1700 uur staan online, maar niets was echt de moeite waard denk ik ....
Het was idd een saaie dag.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1700 uur staan online, maar niets was echt de moeite waard denk ik ....
Oppervlakkig geneuzel en een beetje met feitjes gooien. Gaat nergens over.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:02 schreef lojanda het volgende:
Op de VRT1 is een vijfdelige serie geweest “universe”. Dat was echt heel indrukwekkend van hoe het heelal eruit ziet en werkt. Ik moest echt heel goed kijken en luisteren om er iets van te snappen. Ik vond het echt heel mooi maar ook best eng![]()
Zeker de moeite waard om dat te kijken![]()
Wat Mirthe en Erik nu allemaal brabbelen herken ik er niet van
Ze hebben geen flauw benul waar ze het over hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Die feitjes kloppen wel hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben geen flauw benul waar ze het over hebben
Beetje lach en slaapverwekkendquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben geen flauw benul waar ze het over hebben
Misschien nu omdat dan de streams er dan al af zijn ?quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:05 schreef Dotteke het volgende:
Toch vandaag het loods gesprek ze weten daar ook niet wat ze willen zou volgende week zondag pas zijn
Dat was Wendy.. Sasha ligt zo ongeveer te slapenquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:05 schreef mangalie het volgende:
Mars gaat het worden..Sasha; Nou veel plezier
Ik vind dit wel vermakelijk eigenlijkquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prettige combinatie, maar is het niet
Geen idee, ze laten er nog helemaal niets over los bij Talpaquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien nu omdat dan de streams er dan al af zijn ?
En de hormonen...quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Kom je weer vitamine B tekortjeetje dit is wel echt ingewikkeld.
Dat is wel Mirthe haar ding, fantaserenquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Nu gaan ze over tot fantaseren
Mirthe denkt met gangen. Ondergrondse gangen.
Ja, want je kan niet meer terug. Maar dat weten ze volgens mij niet..quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Er moeten op Mars dan ook sportvoorzieningen komen.
Ik vind dit zo grappig. Mirthe gaat maar doorquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel Mirthe haar ding, fantaseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |