Besef me door jouw reactie dat ik dat dit jaar nog geen enkele keer heb gedaan. Vorig jaar in juli / augustus stond hij volgens mij minstens twee weken lang 24/7 aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Dat klinkt als een nachtje airco aan laten staan.
Minder zonkracht? Vanmorgen m'n was opgehangen in de tuin, volle zon op m'n armen, brandde er lekker in hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:29 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Je komt al steeds verder in augustus. Dus grote hitte wordt steeds moeilijker te bereiken (meer vocht nu in de bodem door de vele regen, minder zonkracht, kortere dagen). En als het warm wordt, is er in de nachten denk ik meer afkoeling.
Maar augustus/september kunnen nog wel wat warme dagen uit de hoed toveren.
Hier is het ook een bijzonder goedkope zomer geworden. Wel flink wat uren gemaakt in juni, maar dat was netto nog steeds minder dan augustus vorig jaar. Juli en augustus zitten zelfs onder maart qua verbruik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:14 schreef Twieki het volgende:
[..]
Besef me door jouw reactie dat ik dat dit jaar nog geen enkele keer heb gedaan. Vorig jaar in juli / augustus stond hij volgens mij minstens twee weken lang 24/7 aan.
Wel beter voor 't energieverbruik.
Daar krijg je bepaald geen paarsgepunte lans vanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als ik google op Drentse vrouw is dit de eerste afbeelding die ik krijg:
[ afbeelding ]
Lekker man.
Mijn vrouw komt van Antwerpen 👍🏻quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als ik google op Drentse vrouw is dit de eerste afbeelding die ik krijg:
[ afbeelding ]
Lekker man.
En dan praat jij ook automatisch als een Belg?quote:
Benieuwd of we 7-daagse reeks van 25+ kunnen verlengen zodat het weer een lange, lokale hittegolf wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:22 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen doen we weer een klein stapje terug voor wat de temperatuur betreft. Er is een stuk meer bewolking aanwezig dan de dagen ervoor, met name in het binnenland is het een behoorlijk grijze dag. Een storing trekt over Duitsland en schampt ons een beetje, waardoor vooral de gebieden langs de oostgrens naast veel wolkenvelden ook nog kans hebben op een enkele bui. In het uiterste westen en noorden, en dan vooral in de kustgebieden, komt de zon er wel geregeld door. De noordoostenwind trekt wat aan en de temperaturen komen uit tussen 20 en 24 graden.
Die mag lekker in het zuiden/midden blijvenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Benieuwd of we 7-daagse reeks van 25+ kunnen verlengen zodat het weer een lange, lokale hittegolf wordt.
Niet slechtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eerste zoekresultaat op Antwerpse vrouw:
[ afbeelding ]
…
[ afbeelding ]
Het lijkt langer stabieler zomerweer te blijven met temperaturen rond de 25-30 graden zonder echte extremen. Dinsdag 35+ lijkt ook wel uit de kaartenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duurt dat vieze warme weer nog lang? Ik zie nu voor volgende week donderdag nog 30 graden.
Racing Day gezien?quote:
Weatherpro klopt altijd.quote:
Zeker, jij ook toch?quote:
2 maanden geleden nog: https://www.knmi.nl/neder(...)verzichten/2023/juniquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me echt niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat we dit soort warmte hadden. Het is de laatste jaren toch meer die Spaanse hitte of kutweer geweest.
Ik snap dat jij als zonerhater alle warmte hetzelfde vindt, maar de rest snapt hopelijk wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 02:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2 maanden geleden nog: https://www.knmi.nl/neder(...)verzichten/2023/juni
We mogen inmiddels blij zijn met 25 graden, wat natuurlijk warm zat is. 30 graden of meer is geen zak aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:22 schreef Jor_Dii het volgende:
De ergste hitte is uit de kaarten, mooigraad of 30 is meer dan genoeg.
Misschien toch eens iets aan je geheugen doen, want in de periode 13 - 21 juni hadden we vergelijkbaar weer met temperaturen tussen de 25 en 30 graden iedere dag.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap dat jij als zonerhater alle warmte hetzelfde vindt, maar de rest snapt hopelijk wel wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |