Eén voordeel: op een zeldzame winterse dag dat de zon schijnt, hoef ik helemaal niet te stoken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon een baggerhuis als het zo snel opwarmt.
Ik heb de hele dag zon op mijn gevel, maar blijft vrij lang koel binnen. En ook lang warm. Isolatie is fijn, maar niet als je wilt koelen. Gelukkig airco's.
Koude uitbijter, die hitte komt er wel alleen zal het allemaal niet heel lang duren, gelukkig maar gezien de dauwpunt temperatuur zal dit geen hele aangename weertje wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:26 schreef Bocaj het volgende:
Hey, de 30ers zijn 28ers geworden voor de komende dagen. (weerplaza)
Hoe dichter bij het voorspelde weer hoe tegenvallender het wordt.
Ik voorspel dat ze donderdag op 25ers zitten voor de dagen erna.
Kan altijd ergerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 05:11 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Damn dinsdag wordt echt de ergste dag van de week qua hitte. Gevoelstemp van wel 42 a 43 staat er gepland.
Heb het idee dat die neerslag (onweersbuien) van vrijdag op zaterdag ook al minder in de kaarten zitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:19 schreef grimselman het volgende:
Voor zaterdag zie ik 26 graden, bewolkt en van ‘s nachts tot ‘s middags regen. Supervochtig dus
WTF 81 graden gevoelstemperattur. Ik zou oprecht sterven. En anders maakte ik er zelf een eind aan denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ideaal vakantieland voor @:geschiedkundige
Dat is al enkele dagen ter sprake. Dinsdag mogelijk 36-38 graden. Het is uiteraard niet te hopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:19 schreef INViCTuS het volgende:
Warmer dan 34/35 zou ook nog kunnen
De voorspellingen zijn net zo wisselvallig als het weer. Het zou me niet verbazen als de dinsdag minder heet dan verwacht wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb het idee dat die neerslag (onweersbuien) van vrijdag op zaterdag ook al minder in de kaarten zitten.
Al met al lijkt het weekend dus milder te gaan verlopen (28-30 graden) en met name dinsdag dus giga heet..
Dat lijkt er inderdaad op gezien de nieuwste pluimen:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:45 schreef grimselman het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn net zo wisselvallig als het weer. Het zou me niet verbazen als de dinsdag minder heet dan verwacht wordt.
oh goor, snel met de fohn drogen of je kan ze weggooien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dinsdag 38 graden als enige dag in de week. Raar.
En hoezo heeft het vannacht keihard geregend en zijn alle tuinkussens nu zeiknat? Dat had niemand mij verteld.
Nee hoor, zo droog met het zonnetje er op nu.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh goor, snel met de fohn drogen of je kan ze weggooien.
Mijn iPhone weer app geeft ook geen enkele zon t/m zaterdag, terwijl het nu stralend blauw is buiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Blijft altijd bijzonder die grote verschillen. Collega laat net een weerapp zien waarop staat 33 graden dinsdag en bij weeronline wordt het hier niet warmer dan 28 graden komende week
Wel bijna twee weken 25+ inmiddels (behalve morgen)
Je komt al steeds verder in augustus. Dus grote hitte wordt steeds moeilijker te bereiken (meer vocht nu in de bodem door de vele regen, minder zonkracht, kortere dagen). En als het warm wordt, is er in de nachten denk ik meer afkoeling.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hah, de echte hitte stellen ze steeds iets meer uit lijkt het. En van uitstel komt afstel hopelijk.
Heel september nog minimaal 20 graden, hoop ik. Oktober 17/18quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:29 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Je komt al steeds verder in augustus. Dus grote hitte wordt steeds moeilijker te bereiken (meer vocht nu in de bodem door de vele regen, minder zonkracht, kortere dagen). En als het warm wordt, is er in de nachten denk ik meer afkoeling.
Maar augustus/september kunnen nog wel wat warme dagen uit de hoed toveren.
Bestelling is geplaatst.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een weertje vandaag. Dit minimaal 2 maanden ajb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |