Museum geweest, goede lunch gehad, plaatjes gekocht, filmpje gekeken met m'n liefquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Goed om te horen man, wat heb je gedaan?
Klinkt als een goede dag ja! En nu zo lekker slapen om het af te ronden? Of ga je met je lief naar de kometen kijken?quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Museum geweest, goede lunch gehad, plaatjes gekocht, filmpje gekeken met m'n lief
Nee, dat komt morgen. Nu eerst genieten van Charles Bradleyquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag ja! En nu zo lekker slapen om het af te ronden? Of ga je met je lief naar de kometen kijken?
Goed. Een beetje moe. En met jou?quote:
Mooi van goed en vervelend van moequote:Op zondag 13 augustus 2023 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed. Een beetje moe. En met jou?
Trekt wel weg als de koffie op is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi van goed en vervelend van moe
Hier goed
Huishouden en creaquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Trekt wel weg als de koffie op is.
Nog leuke plannen voor vandaag?
huishouden, dat zou ik ook eens moeten doenquote:
Ja... hier ookquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huishouden, dat zou ik ook eens moeten doen
ik heb net wel al een hommel vriendelijk het huis uit gezetquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hier ookmaar gewoon telkens een stukje
Lievvvvvquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net wel al een hommel vriendelijk het huis uit gezet
Kan ik je inhuren?quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lievvvvv
Hier is de badkamer schoon. Dadelijk de zolder net maken
hmm, dan moeten we het misschien even over je uurtarief hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik werk absoluut niet efficiënt
Hahaha badkamer. Uurtje haken. Dan zolder. Weer een uurtje haken etcquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan moeten we het misschien even over je uurtarief hebben
haakwerk zul je zelf moeten meenemen, daar kan ik je niet bij helpenquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha badkamer. Uurtje haken. Dan zolder. Weer een uurtje haken etc
Vooruit dan maar weerquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haakwerk zul je zelf moeten meenemen, daar kan ik je niet bij helpen
Uhm... heb je al op ravelry gekeken of op Drops? Zelfs heb ik daar geen patronen van, maar die site zitten vol met gratis patronen met verschillende moeilijkheidsgraden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
COTS, ik ben opzoek naar een leuk patroon om een triangle shawl mee te haken maar kom er niet uit. Het liefst een beetje losjes en vooral niet te moeilijk (dus bijv. elke toer of per twee toeren dezelfde herhaling). Ik heb echt al zoveel gezocht. Heb jij misschien nog ideeën of tips?
Ga gelijk kijken, thanks!quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... heb je al op ravelry gekeken of op Drops? Zelfs heb ik daar geen patronen van, maar die site zitten vol met gratis patronen met verschillende moeilijkheidsgraden.
Ik vind jou meer een type voor gelato. Alleen al vanwege de naam.quote:
Dan moet ik de deur uit naar de ijssalon en daar ben ik vandaag te lui voorquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor gelato. Alleen al vanwege de naam.
Vandaag is een prima dag voor luiheid.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet ik de deur uit naar de ijssalon en daar ben ik vandaag te lui voor
Laatste keer toen ik gelato had, was het een van de heetste dagen die we hadden deze zomer. Een race tegen de zon om het op te likken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor gelato. Alleen al vanwege de naam.
Dat doet wel af aan het 'ontspannen ijsje eten' gevoel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik gelato had, was het een van de heetste dagen die we hadden deze zomer. Een race tegen de zon om het op te likken.
Inderdaad, ben ook aan het luieren nuquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag is een prima dag voor luiheid.
Ja, en dan sta je daar met een plakkerige hand. Geen waterkraan te bekennen en dan moet je maar boodschappen gaan doen. Het enige dat ik aan de pandemie mis, is het ontsmettingsmiddel overal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet wel af aan het 'ontspannen ijsje eten' gevoel.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik gelato had, was het een van de heetste dagen die we hadden deze zomer. Een race tegen de zon om het op te likken.
Dat was inderdaad wel handig ja, gebruikte het ook vaak om gewoon even m'n handen te 'wassen'quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je daar met een plakkerige hand. Geen waterkraan te bekennen en dan moet je maar boodschappen gaan doen. Het enige dat ik aan de pandemie mis, is het ontsmettingsmiddel overal.
Daarom moet je ook 1 bolletje per keer halen. Mensen die een hoorntje met 2/3 bollen halen zie ik altijd struggelen. Als je later nog een bolletje wil, haal je er gewoon nog 1. En dan heb je ook nog eens een extra hoorntjequote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ook nog eens het voordeel van kinderen hebben, ik heb altijd vochtige doekjes bij mequote:Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je daar met een plakkerige hand. Geen waterkraan te bekennen en dan moet je maar boodschappen gaan doen. Het enige dat ik aan de pandemie mis, is het ontsmettingsmiddel overal.
Wil jij mijn adviseur worden?quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 1 bolletje per keer halen. Mensen die een hoorntje met 2/3 bollen halen zie ik altijd struggelen. Als je later nog een bolletje wil, haal je er gewoon nog 1. En dan heb je ook nog eens een extra hoorntje
Ik ben nog altijd aan het zoeken voor wat doekjes, die je gewoon makkelijk kan meenemen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook nog eens het voordeel van kinderen hebben, ik heb altijd vochtige doekjes bij me
Prima hoor. Alleen beetje kort. Was een feestje aan de gang in het park gisteravond. En met een biertje in de hand luisteren naar luie reggaemuziek met dit uitzicht laat je wel de tijd vergeten.quote:
Inmiddels uit de startblokken. Belangrijke e-mail verstuurt, hopelijk snel reactie. Ik heb al weken in onzekerheid moeten verblijven, zou fijn zijn als ik nu uitsluitsel kreeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja als een blok. Even rustig opstarten. En jij?
Wat een uitzicht! Bier en reggae gaat wel erg goed samen, moet ik zeggen. Verradelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima hoor. Alleen beetje kort. Was een feestje aan de gang in het park gisteravond. En met een biertje in de hand luisteren naar luie reggaemuziek met dit uitzicht laat je wel de tijd vergeten.
[ afbeelding ]
Wat een kut uitzicht. Ik ben blij dat ik de hele dag tegen een muur mag staren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima hoor. Alleen beetje kort. Was een feestje aan de gang in het park gisteravond. En met een biertje in de hand luisteren naar luie reggaemuziek met dit uitzicht laat je wel de tijd vergeten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een kut uitzicht. Ik ben blij dat ik de hele dag tegen een muur mag staren.
Team muur.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een kut uitzicht. Ik ben blij dat ik de hele dag tegen een muur mag staren.
Ik erken jullie autoriteit nietquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn net ons 2 en jij bent alleen dus wij hebben democratisch besloten dat jij raar bent
Dan zorgen we er wel voor dat je die gaat erkennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Minimaal een vakantie naar barbitown
Ik ben er ook en stem mee met Barb.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn net ons 2 en jij bent alleen dus wij hebben democratisch besloten dat jij raar bent
🤜🤛quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er ook en stem mee met Barb.
Jeweetsquote:
Oh en ditquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet de vino verde maar vast koud danquote:
Komt goedquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zet de vino verde maar vast koud dan
Kan niet stemming is al gesloten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar ook even over stemmen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan niet stemming is al gesloten.
Ik ben voor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar ook even over stemmen.
Wat is dit voor kliekjes opmerkingquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar ook even over stemmen.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent uit NL vertrokken we hadden jouw stemrecht meteen moeten afpakken
je schrijft 'meerderheid' verkeerd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is dit voor kliekjes opmerking
Ja, hallo. Tegen een muur aankijken of over water kijken. Nou, dan weet ik het wel hoor.quote:
wat heeft ze gedaan?quote:
Oh. Ik heb het al warm dus dan pas ikquote:
Ik ben het niet met je conclusie oneens.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Ik heb het al warm dus dan pas ik
Beterschap CotSquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lig al sinds gistermiddag met hoge koorts in bed. Bleh
Nu maar even eruit om een kopje thee te drinken en dan eens slapen weer
Spesjulquote:
Beterschap, dat is balen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier hetzelfde. Beterschap!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik pak de triangel vast.quote:
we moeten nog best een stukjequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Post eens even wat meer dan
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
ben er weer, volgens mij het ergste van de verkoudheid eruit gezweet, nu erg moe
Ik kom niet verder dan meerdaags een flauwe smileyquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Post eens even wat meer dan
Aws.. gewoon woordjes gebruikenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan meerdaags een flauwe smiley
Ja, op dit tempo hebben we het per over 8 dagen volquote:
Is je leven zo saai?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Amateurquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:17 schreef Tegan het volgende:
Ik lasBarbietown
.
dat is best rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
"We like other colors, but pink just looks so good on us."
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:17 schreef Tegan het volgende:
Ik lasBarbietown
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...bruh...quote:
ik was gisteren in een hobbywinkel van 2 etages en daar tegenover een boekenwinkel van 4 etages.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm.. helaas is het te warm voor een dekentje, maar niet voor een boek. Lezen is het plan van de dag. Al getekend en gehaakt. Nu boekjestijd
Ooooooooooooooooh jaloersquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was gisteren in een hobbywinkel van 2 etages en daar tegenover een boekenwinkel van 4 etages.
was wat voor jou geweest
was wel in Duitsland, dus aan die boeken heb je waarschijnlijk niet zo veelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooh jaloers
De Engelstalige sectiequote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was wel in Duitsland, dus aan die boeken heb je waarschijnlijk niet zo veel
nou, kom gezellig langs zou ik zeggenquote:
Smoothquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was gisteren in een hobbywinkel van 2 etages en daar tegenover een boekenwinkel van 4 etages.
was wat voor jou geweest
quote:
Livreiro Lello. Is gewoon een toeristenattractie hier. Maar wel echt prachtigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed voor mijn portemonnee dat dit niet hier in Groningen is
Al lees ik het meeste via Kobo Plus
Ja dat het prachtig is zie ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Livreiro Lello. Is gewoon een toeristenattractie hier. Maar wel echt prachtig
Lezen isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat het prachtig is zie ik
Gelukkig voor mij heel erg ver weg
Ik heb tegenwoordig een streamingsdienst die ik eens per jaar betaal, lees momenteel zoveel dat ik 's avonds de radio aan heb en lees...
Ik heb het gevoel dat series allemaal hetzelfde zijn en kan niks vinden wat me echt boeit. Ja af en toe een reality serie als ik moe ben, maar ik vind lezen duizend keer fijner
En nu nog 2 dagen erbijquote:
rellen, zuipen, snuiven!quote:
maar nu is er een Nouk!quote:
Aan het begin van de avond per ongeluk in slaap vallen op de bank en de volgende dag flink balen van je verloren dag vrijheid. Dat eerderquote:
hmm, dat is me nog nooit gebeurd, maar goed, rellen, zuipen snuiven kan ik me ook niet echt herinnerenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond per ongeluk in slaap vallen op de bank en de volgende dag flink balen van je verloren dag vrijheid. Dat eerder.
Wat drinken we vanavond?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is me nog nooit gebeurd, maar goed, rellen, zuipen snuiven kan ik me ook niet echt herinneren
bier. misschien nog wat rum. drink je mee?quote:
Beetje nippen aan een glaasje rum klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bier. misschien nog wat rum. drink je mee?
Lust ik ook welquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thee met een schijfje citroen
valt mee, ik heb alleen een biertje gehad voor het eten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje nippen aan een glaasje rum klinkt wel lekker. Hoeveel glazen loop ik al achter?
Je mag ook gewoon een kopje thee hoor. Wil je gewone zwarte thee, earl grey of ben je van groen, wit, rooibos of een smaakje?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lust ik ook wel. Zonder citroen dan.
een beetje citroen in de earl grey is wel lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon een kopje thee hoor. Wil je gewone zwarte thee, earl grey of ben je van groen, wit, rooibos of een smaakje?
Jep, alleen niet aanstampen zoals in frisdrank, gewoon subtielquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje citroen in de earl grey is wel lekker
Lieft gewoon lekker simpele zwarte thee. Maar lust alles wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon een kopje thee hoor. Wil je gewone zwarte thee, earl grey of ben je van groen, wit, rooibos of een smaakje?
oh, ik ben zo'n nepper die een flesje citroensap gebruiktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep, alleen niet aanstampen zoals in frisdrank, gewoon subtiel
Ik vind van Earl Grey die citrus-nasmaak juist het nadeelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje citroen in de earl grey is wel lekker
Ik heb het allemaal in huis en vind alles lekker. Maar Earl Grey en Dutch Blend zijn de lekkerstequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lieft gewoon lekker simpele zwarte thee. Maar lust alles wel.
Wat drink jij het liefst?
Net zo lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik ben zo'n nepper die een flesje citroensap gebruikt
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind van Earl Grey die citrus-nasmaak juist het nadeel.
En icetea green citroen smaakt vaak naar citroenwater/schoonmaakmiddel![]()
.
Nip liever aan iets andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje nippen aan een glaasje rum klinkt wel lekker. Hoeveel glazen loop ik al achter?
Begint hij eens niet met een smiley is het ook niet goed..quote:
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Begint hij eens niet met een smiley is het ook niet goed..
Dat is wel waarquote:
Wat zou je graag willen bediscussiëren?quote:
Geen last van. Nooit geweest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poh, ik heb echt FOMO naar LowlandsVolgend jaar moet ik echt weer gaan.
Billie Eilish is ook op Lowlands zondagquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen last van. Nooit geweest.
Maar dit weekend is ook decibel outdoor
En als ik mijn TikTok en insta feed moet geloven is Billie Eilish op Pukkelpop
zei was de afsluiter gisteravond en ik zag dat mensen daar al begin van de dag voor het podium ging liggen wachten. dat lijkt me echt kut voor alle andere bands.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Billie Eilish is ook op Lowlands zondagMaar toen ze er eerder was vond ik haar niet zo bijzonder live, dus zou er niet nog eens naartoe zijn gegaan.
Zeiquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zei was de afsluiter gisteravond en ik zag dat mensen daar al begin van de dag voor het podium ging liggen wachten. dat lijkt me echt kut voor alle andere bands.
En alle andere mensen
Hangt ervan af wat je leuk vind?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oke! ik heb advies nodig
Ik moet maandag logeren om te zorgen voor mijn moeder. Niks ernstigs
Alleen ik kan niet lezen in gezelschap, dus wil wat kijken. Alleen dat? Iemand goede tips? Goede YouTube kanaal/serie. Heeft Netflix of een concurrent een goede serie..? Al vind ik het zonde geld om voor een paar avondjes zo'n dienst te betalen.
Iemand de gouden tip? Als een streamingsdienst een echt goed iets heeft overweeg ik het, maar liever YouTube
Ja van alles en nog wat. Uhm... op het moment kijk ik dingen als Govert Sweep en de reislvlogs van Enzo Knol. StukTV-dingen. Maar het liefst dat mensen op reis zijn en een beetje leren over een land of een cultuur of een situatie. Maar dingen over Area 51 en Chernobyl vind ik erg interessant...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je leuk vind?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja van alles en nog wat. Uhm... op het moment kijk ik dingen als Govert Sweep en de reislvlogs van Enzo Knol. StukTV-dingen. Maar het liefst dat mensen op reis zijn en een beetje leren over een land of een cultuur of een situatie. Maar dingen over Area 51 en Chernobyl vind ik erg interessant...
Dank je wel voor de tip! Klinkt erg interessant!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is leuk. Erg leuk
https://youtube.com/playl(...)8zSlLgGBvbWdjGfIWm-h
Dan zit je in deze sc goed. Hier is bijna niemandquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga emigreren naar niemandsland denk ik.
Ja voel me altijd thuis hier❤quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan zit je in deze sc goed. Hier is bijna niemand
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja van alles en nog wat. Uhm... op het moment kijk ik dingen als Govert Sweep en de reislvlogs van Enzo Knol. StukTV-dingen. Maar het liefst dat mensen op reis zijn en een beetje leren over een land of een cultuur of een situatie. Maar dingen over Area 51 en Chernobyl vind ik erg interessant...
Deze ga ik vanavond ook eens kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat met een paar gasten illegaal de verboden zone rond Chernobyl in. Hij dramatiseert het graag een klein beetje (kwam ik later achter) maar leuk om eens te kijken.
Dat was ik ook al van plan. Maar is het dan nog wel niemandsland..?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga emigreren naar niemandsland denk ik.
Dan blijf jij maar hier en dan ga ik weer full kluizenaarschap.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was ik ook al van plan. Maar is het dan nog wel niemandsland..?
Laat je je dan ook inmetselen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar hier en dan ga ik weer full kluizenaarschap.
Als je zoiets doet bij je buren, is het dan vrijheidsberoving? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat je je dan ook inmetselen?
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je zoiets doet bij je buren, is het dan vrijheidsberoving? Ik vraag dit voor een vriend.
Blijf jij maar lekker hier johquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar hier en dan ga ik weer full kluizenaarschap.
Bijvoorbeeldquote:
Zure roomquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Ben jij dan team salsa, team guacamole of team zure room?
Gewoon alles.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Ben jij dan team salsa, team guacamole of team zure room?
NIET NEUKEN.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik heb nog geen eindejaarsplannen
Ik ook niet. Maar heb weinig zin om dan met allemaal stelletjes omringd te zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik heb nog geen eindejaarsplannen
Lol iig niet als hoofddoel nee.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:06 schreef Modus het volgende:
[..]
NIET NEUKEN.
Heb je dat gedeelte gelezen?
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol iig niet als hoofddoel nee.
Ja die mannen zitten op fok modus. Die willen met je afspreken en willen direct hun slaapkamer laten zien.quote:
En jij pas na een half uur?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja die mannen zitten op fok modus. Die willen met je afspreken en willen direct hun slaapkamer laten zien.
quote:
Ja, beter wel eigenlijk.quote:
Zin in nacho’s nu.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, beter wel eigenlijk.
En duh, nacho's zonder kaas is geen nacho's maar gewoon tortillachips
X3!quote:
We beginnen the Fast & Furious van hetquote:
The tired and the jadedquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We beginnen the Fast & Furious van hette worden
Speel jij dan Vin Diesel? Dan speel ik Dwayne Johnson aangezien ik net zo breed ben. Nou ja op andere plekken maar dat zijn details.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We beginnen the Fast & Furious van hette worden
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
The tired and the jaded
2 tired 2 jaded
The tired and the jaded: Fok-drift
Tired & Jaded
Slow tired
Tired & jaded 6
Jaded 7
The fate of the tired
T9
Tired X
Zoiets?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
The tired and the jaded
2 tired 2 jaded
The tired and the jaded: Fok-drift
Tired & Jaded
Slow tired
Tired & jaded 6
Jaded 7
The fate of the tired
T9
Tired X
Zoiets?
Ok,ik zal wat mompelen over "family" terwijl ik aan het bbq-en slaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Speel jij dan Vin Diesel? Dan speel ik Dwayne Johnson aangezien ik net zo breed ben. Nou ja op andere plekken maar dat zijn details.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok,ik zal wat mompelen over "family" terwijl ik aan het bbq-en sla
Zet jij even de epilepsie opwekkende slechte electro-latin muziek op?quote:
Vergeet de Corona niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok,ik zal wat mompelen over "family" terwijl ik aan het bbq-en sla
Oh ja, product placement. Is belangrijk, thanks!quote:
Smeer ik mezelf nog even in met babyolie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, product placement. Is belangrijk, thanks!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Smeer ik mezelf nog even in met babyolie.
En vergeet niet af en toe te smolderen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Smeer ik mezelf nog even in met babyolie.
En de wenkbrauw!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En vergeet niet af en toe te smolderen.
[ afbeelding ]
Nou, als dat geen batsen gaat worden.quote:
We aim to pleasequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dit was net even wat ik nodig had ❤
Glijdt er zo overheenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als dat geen batsen gaat worden.
Iewlquote:
Lig je een paar uur later in het ziekenhuis met een penisbreuk.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Lig je een paar uur later in het ziekenhuis met een penisbreuk.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Lig je een paar uur later in het ziekenhuis met een penisbreuk.
Bijna..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan wel wat mensen verzinnen die ik dat bijna zou toewensen.
Prachtig nummerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zet jij even de epilepsie opwekkende slechte electro-latin muziek op?
Nice girls don't get the corner officequote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oke dat bijna is niet helemaal waar maar ik probeer dan nog aardig te blijven.
Ik was eerst niet van plan 'm te halen over de kwaliteitsverhalen en de waardeloze transformatie, en ik heb de DX9 al, maar ik heb 'm gisteren toch besteldquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FAX
FT Warthog binnen
Transformatie is ook best een klus, vooral die benenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was eerst niet van plan 'm te halen over de kwaliteitsverhalen en de waardeloze transformatie, en ik heb de DX9 al, maar ik heb 'm gisteren toch besteld
* Monsterkoekie is ook onderdeel van team geen ruggengraatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was eerst niet van plan 'm te halen over de kwaliteitsverhalen en de waardeloze transformatie, en ik heb de DX9 al, maar ik heb 'm gisteren toch besteld
Eerder team gat-in-de-handquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie is ook onderdeel van team geen ruggengraat
Heb wel na wat anders van fax gezien, dat was niet zo miniquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je snel kijkt, is het wel een beetje een mini C3 Corvette
[ afbeelding ]
Daar zullen ze ongetwijfeld inspiratie vandaan gehaald hebben ja. Tesla Roadster heeft ook een vergelijkbare achterkant.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je snel kijkt, is het wel een beetje een mini C3 Corvette
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb wel na wat anders van fax gezien, dat was niet zo mini
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb wel na wat anders van fax gezien, dat was niet zo mini
Hmmm vind ik hem niet echt op lijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar de grootste inspiratie is gok ik de Lotus Elise, aangezien de eerste MX5 geinspireerd was door de Lotus Elan
Achterstijlen welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmmm vind ik hem niet echt op lijken.
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou zeg, jullie doen ook echt niet jullie best he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |