Beetje nippen aan een glaasje rum klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bier. misschien nog wat rum. drink je mee?
Lust ik ook welquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thee met een schijfje citroen
valt mee, ik heb alleen een biertje gehad voor het eten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje nippen aan een glaasje rum klinkt wel lekker. Hoeveel glazen loop ik al achter?
Je mag ook gewoon een kopje thee hoor. Wil je gewone zwarte thee, earl grey of ben je van groen, wit, rooibos of een smaakje?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lust ik ook wel. Zonder citroen dan.
een beetje citroen in de earl grey is wel lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon een kopje thee hoor. Wil je gewone zwarte thee, earl grey of ben je van groen, wit, rooibos of een smaakje?
Jep, alleen niet aanstampen zoals in frisdrank, gewoon subtielquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje citroen in de earl grey is wel lekker
Lieft gewoon lekker simpele zwarte thee. Maar lust alles wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon een kopje thee hoor. Wil je gewone zwarte thee, earl grey of ben je van groen, wit, rooibos of een smaakje?
oh, ik ben zo'n nepper die een flesje citroensap gebruiktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep, alleen niet aanstampen zoals in frisdrank, gewoon subtiel
Ik vind van Earl Grey die citrus-nasmaak juist het nadeelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje citroen in de earl grey is wel lekker
Ik heb het allemaal in huis en vind alles lekker. Maar Earl Grey en Dutch Blend zijn de lekkerstequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lieft gewoon lekker simpele zwarte thee. Maar lust alles wel.
Wat drink jij het liefst?
Net zo lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik ben zo'n nepper die een flesje citroensap gebruikt
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind van Earl Grey die citrus-nasmaak juist het nadeel.
En icetea green citroen smaakt vaak naar citroenwater/schoonmaakmiddel![]()
.
Nip liever aan iets andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje nippen aan een glaasje rum klinkt wel lekker. Hoeveel glazen loop ik al achter?
Begint hij eens niet met een smiley is het ook niet goed..quote:
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Begint hij eens niet met een smiley is het ook niet goed..
Dat is wel waarquote:
Wat zou je graag willen bediscussiėren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |