we moeten nog best een stukjequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Post eens even wat meer dan
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
ben er weer, volgens mij het ergste van de verkoudheid eruit gezweet, nu erg moe
Ik kom niet verder dan meerdaags een flauwe smileyquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Post eens even wat meer dan
Aws.. gewoon woordjes gebruikenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan meerdaags een flauwe smiley
Ja, op dit tempo hebben we het per over 8 dagen volquote:
Is je leven zo saai?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Amateurquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:17 schreef Tegan het volgende:
Ik lasBarbietown
.
dat is best rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
"We like other colors, but pink just looks so good on us."
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:17 schreef Tegan het volgende:
Ik lasBarbietown
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...bruh...quote:
ik was gisteren in een hobbywinkel van 2 etages en daar tegenover een boekenwinkel van 4 etages.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm.. helaas is het te warm voor een dekentje, maar niet voor een boek. Lezen is het plan van de dag. Al getekend en gehaakt. Nu boekjestijd
Ooooooooooooooooh jaloersquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was gisteren in een hobbywinkel van 2 etages en daar tegenover een boekenwinkel van 4 etages.
was wat voor jou geweest
was wel in Duitsland, dus aan die boeken heb je waarschijnlijk niet zo veelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooh jaloers
De Engelstalige sectiequote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was wel in Duitsland, dus aan die boeken heb je waarschijnlijk niet zo veel
nou, kom gezellig langs zou ik zeggenquote:
Smoothquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was gisteren in een hobbywinkel van 2 etages en daar tegenover een boekenwinkel van 4 etages.
was wat voor jou geweest
quote:
Livreiro Lello. Is gewoon een toeristenattractie hier. Maar wel echt prachtigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed voor mijn portemonnee dat dit niet hier in Groningen is
Al lees ik het meeste via Kobo Plus
Ja dat het prachtig is zie ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Livreiro Lello. Is gewoon een toeristenattractie hier. Maar wel echt prachtig
Lezen isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat het prachtig is zie ik
Gelukkig voor mij heel erg ver weg
Ik heb tegenwoordig een streamingsdienst die ik eens per jaar betaal, lees momenteel zoveel dat ik 's avonds de radio aan heb en lees...
Ik heb het gevoel dat series allemaal hetzelfde zijn en kan niks vinden wat me echt boeit. Ja af en toe een reality serie als ik moe ben, maar ik vind lezen duizend keer fijner
En nu nog 2 dagen erbijquote:
rellen, zuipen, snuiven!quote:
maar nu is er een Nouk!quote:
Aan het begin van de avond per ongeluk in slaap vallen op de bank en de volgende dag flink balen van je verloren dag vrijheid. Dat eerderquote:
hmm, dat is me nog nooit gebeurd, maar goed, rellen, zuipen snuiven kan ik me ook niet echt herinnerenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond per ongeluk in slaap vallen op de bank en de volgende dag flink balen van je verloren dag vrijheid. Dat eerder.
Wat drinken we vanavond?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is me nog nooit gebeurd, maar goed, rellen, zuipen snuiven kan ik me ook niet echt herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |