Zeiquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zei was de afsluiter gisteravond en ik zag dat mensen daar al begin van de dag voor het podium ging liggen wachten. dat lijkt me echt kut voor alle andere bands.
En alle andere mensen
Hangt ervan af wat je leuk vind?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oke! ik heb advies nodig
Ik moet maandag logeren om te zorgen voor mijn moeder. Niks ernstigs
Alleen ik kan niet lezen in gezelschap, dus wil wat kijken. Alleen dat? Iemand goede tips? Goede YouTube kanaal/serie. Heeft Netflix of een concurrent een goede serie..? Al vind ik het zonde geld om voor een paar avondjes zo'n dienst te betalen.
Iemand de gouden tip? Als een streamingsdienst een echt goed iets heeft overweeg ik het, maar liever YouTube
Ja van alles en nog wat. Uhm... op het moment kijk ik dingen als Govert Sweep en de reislvlogs van Enzo Knol. StukTV-dingen. Maar het liefst dat mensen op reis zijn en een beetje leren over een land of een cultuur of een situatie. Maar dingen over Area 51 en Chernobyl vind ik erg interessant...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je leuk vind?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja van alles en nog wat. Uhm... op het moment kijk ik dingen als Govert Sweep en de reislvlogs van Enzo Knol. StukTV-dingen. Maar het liefst dat mensen op reis zijn en een beetje leren over een land of een cultuur of een situatie. Maar dingen over Area 51 en Chernobyl vind ik erg interessant...
Dank je wel voor de tip! Klinkt erg interessant!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is leuk. Erg leuk
https://youtube.com/playl(...)8zSlLgGBvbWdjGfIWm-h
Dan zit je in deze sc goed. Hier is bijna niemandquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga emigreren naar niemandsland denk ik.
Ja voel me altijd thuis hier❤quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan zit je in deze sc goed. Hier is bijna niemand
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja van alles en nog wat. Uhm... op het moment kijk ik dingen als Govert Sweep en de reislvlogs van Enzo Knol. StukTV-dingen. Maar het liefst dat mensen op reis zijn en een beetje leren over een land of een cultuur of een situatie. Maar dingen over Area 51 en Chernobyl vind ik erg interessant...
Deze ga ik vanavond ook eens kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat met een paar gasten illegaal de verboden zone rond Chernobyl in. Hij dramatiseert het graag een klein beetje (kwam ik later achter) maar leuk om eens te kijken.
Dat was ik ook al van plan. Maar is het dan nog wel niemandsland..?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga emigreren naar niemandsland denk ik.
Dan blijf jij maar hier en dan ga ik weer full kluizenaarschap.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was ik ook al van plan. Maar is het dan nog wel niemandsland..?
Laat je je dan ook inmetselen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar hier en dan ga ik weer full kluizenaarschap.
Als je zoiets doet bij je buren, is het dan vrijheidsberoving? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat je je dan ook inmetselen?
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je zoiets doet bij je buren, is het dan vrijheidsberoving? Ik vraag dit voor een vriend.
Blijf jij maar lekker hier johquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar hier en dan ga ik weer full kluizenaarschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |