Museum geweest, goede lunch gehad, plaatjes gekocht, filmpje gekeken met m'n liefquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Goed om te horen man, wat heb je gedaan?
Klinkt als een goede dag ja! En nu zo lekker slapen om het af te ronden? Of ga je met je lief naar de kometen kijken?quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Museum geweest, goede lunch gehad, plaatjes gekocht, filmpje gekeken met m'n lief
Nee, dat komt morgen. Nu eerst genieten van Charles Bradleyquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag ja! En nu zo lekker slapen om het af te ronden? Of ga je met je lief naar de kometen kijken?
Goed. Een beetje moe. En met jou?quote:
Mooi van goed en vervelend van moequote:Op zondag 13 augustus 2023 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed. Een beetje moe. En met jou?
Trekt wel weg als de koffie op is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi van goed en vervelend van moe
Hier goed
Huishouden en creaquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Trekt wel weg als de koffie op is.
Nog leuke plannen voor vandaag?
huishouden, dat zou ik ook eens moeten doenquote:
Ja... hier ookquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huishouden, dat zou ik ook eens moeten doen
ik heb net wel al een hommel vriendelijk het huis uit gezetquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hier ookmaar gewoon telkens een stukje
Lievvvvvquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net wel al een hommel vriendelijk het huis uit gezet
Kan ik je inhuren?quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lievvvvv
Hier is de badkamer schoon. Dadelijk de zolder net maken
hmm, dan moeten we het misschien even over je uurtarief hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik werk absoluut niet efficiënt
Hahaha badkamer. Uurtje haken. Dan zolder. Weer een uurtje haken etcquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan moeten we het misschien even over je uurtarief hebben
haakwerk zul je zelf moeten meenemen, daar kan ik je niet bij helpenquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha badkamer. Uurtje haken. Dan zolder. Weer een uurtje haken etc
Vooruit dan maar weerquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haakwerk zul je zelf moeten meenemen, daar kan ik je niet bij helpen
Uhm... heb je al op ravelry gekeken of op Drops? Zelfs heb ik daar geen patronen van, maar die site zitten vol met gratis patronen met verschillende moeilijkheidsgraden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
COTS, ik ben opzoek naar een leuk patroon om een triangle shawl mee te haken maar kom er niet uit. Het liefst een beetje losjes en vooral niet te moeilijk (dus bijv. elke toer of per twee toeren dezelfde herhaling). Ik heb echt al zoveel gezocht. Heb jij misschien nog ideeën of tips?
Ga gelijk kijken, thanks!quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... heb je al op ravelry gekeken of op Drops? Zelfs heb ik daar geen patronen van, maar die site zitten vol met gratis patronen met verschillende moeilijkheidsgraden.
Ik vind jou meer een type voor gelato. Alleen al vanwege de naam.quote:
Dan moet ik de deur uit naar de ijssalon en daar ben ik vandaag te lui voorquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor gelato. Alleen al vanwege de naam.
Vandaag is een prima dag voor luiheid.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet ik de deur uit naar de ijssalon en daar ben ik vandaag te lui voor
Laatste keer toen ik gelato had, was het een van de heetste dagen die we hadden deze zomer. Een race tegen de zon om het op te likken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor gelato. Alleen al vanwege de naam.
Dat doet wel af aan het 'ontspannen ijsje eten' gevoel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik gelato had, was het een van de heetste dagen die we hadden deze zomer. Een race tegen de zon om het op te likken.
Inderdaad, ben ook aan het luieren nuquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag is een prima dag voor luiheid.
Ja, en dan sta je daar met een plakkerige hand. Geen waterkraan te bekennen en dan moet je maar boodschappen gaan doen. Het enige dat ik aan de pandemie mis, is het ontsmettingsmiddel overal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet wel af aan het 'ontspannen ijsje eten' gevoel.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik gelato had, was het een van de heetste dagen die we hadden deze zomer. Een race tegen de zon om het op te likken.
Dat was inderdaad wel handig ja, gebruikte het ook vaak om gewoon even m'n handen te 'wassen'quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je daar met een plakkerige hand. Geen waterkraan te bekennen en dan moet je maar boodschappen gaan doen. Het enige dat ik aan de pandemie mis, is het ontsmettingsmiddel overal.
Daarom moet je ook 1 bolletje per keer halen. Mensen die een hoorntje met 2/3 bollen halen zie ik altijd struggelen. Als je later nog een bolletje wil, haal je er gewoon nog 1. En dan heb je ook nog eens een extra hoorntjequote:Op zondag 13 augustus 2023 11:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ook nog eens het voordeel van kinderen hebben, ik heb altijd vochtige doekjes bij mequote:Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je daar met een plakkerige hand. Geen waterkraan te bekennen en dan moet je maar boodschappen gaan doen. Het enige dat ik aan de pandemie mis, is het ontsmettingsmiddel overal.
Wil jij mijn adviseur worden?quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 1 bolletje per keer halen. Mensen die een hoorntje met 2/3 bollen halen zie ik altijd struggelen. Als je later nog een bolletje wil, haal je er gewoon nog 1. En dan heb je ook nog eens een extra hoorntje
Ik ben nog altijd aan het zoeken voor wat doekjes, die je gewoon makkelijk kan meenemen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook nog eens het voordeel van kinderen hebben, ik heb altijd vochtige doekjes bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |