Ik denk zelfs geen 2... als je Erik op de streams hebt gezien, heb je al gegeten en gedronken..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk misschien 1 of 2, er zal echt wel ergens een dekseltje voor hem rondlopen![]()
Maar hoe vinden ze zijn email adres nou hij heeft op de streams verteld hoe ze dat kunnen vinden
Googlen op zijn naam en dan kom je hem vanzelf tegen
What else is new, dat doet ze elke dag... dat is routine voor Mirthe...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:24 schreef spapaars het volgende:
GM
Niet veel gemist lees ik.
Mirthe die een lepeltje pindakaas heeft gesnoept, en dat was het wel zo beetje.
Dan blijven ze lekker in hun bed liggenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:58 schreef Frummelie het volgende:
Bijna 08.00 laat het eerste deuntje maar door de boxen schallen...
Beetje stilstaan, het is wel de gemakkelijkste verdienopdracht sinds ballonnetjes opblazen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Laat nu maar een muziekje komen als Isaac met het scheermesje boven op zijn hoofd is
Live?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:48 schreef cinsan het volgende:
lees juist op fb 25 augustus is de finale op tv te zien , uitzending duurt meer dan 2 uur
Uh is het een live uitzending op tv of een opgenomen uitzending op tv is mijn vraagquote:
staat er niet bij , sorry effe ochtendhumeurquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uh is het een live uitzending op tv of een opgenomen uitzending op tv is mijn vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |