Beetje de bro's voor de gek gehouden...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:59 schreef engine het volgende:
Bern heeft dus vanmiddag ook toneeltje gespeeld. Hij gaat niet eerst Wendy eruit werken.
Dat ze het goed mag hebben geraden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:01 schreef engine het volgende:
Wendy doet de suggestie dat het misschien een weekendopdracht is.
Die hebben daar wel hun hoop op gevestigd nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje de bro's voor de gek gehouden...
Jullie is .......quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:01 schreef Wibehh het volgende:
Wat gaan jullie toch genieten als straks de finale tussen sas en erik is![]()
![]()
spannendddddd
Hèhè zou het dan eindelijk gaan gebeurenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:57 schreef engine het volgende:
Bern legt even uit hoe ze de bro's eruit gaan nomineren![]()
Erik en Mirthe op Marciano.
Bern, Sasha en Wendy op Isaac.
Er is een plan!!!!
En als er 1 moet worden genomineerd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Hèhè zou het dan eindelijk gaan gebeuren
ok....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat zei m'n oma ook altijd
Ik vertrouw ze ook niet meer wb Wendyquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ik hoop echt dat het deze keer geen toneelspel van Bern richting Wendy is, want volgens mij bedoelt ze het helemaal niet zo verkeerd en wil ze het liefste met zijn groep meestemmen.
Je zag ook hoe zij en Rupert voor de eliminatie zaten te praten en te overleggen, zo kan het dus ook.
Als ze Isaac en Marciano nou eens door hebben, zien wat voor spelletje die 2 willen spelen, dan zijn ze veel zekerder van een plek in de uiteindelijke finale.
Bern had het er net over dat er dan 3 op 1 gaan, 2 op de ander.... daar staat dan iemand op wie Isaac en Marciano stemmen tegenover....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als er 1 moet worden genomineerd?
Dat is gevaarlijk.
Met een gemakkelijke opdracht zou er 1 uit groep Sas zich moeten laten nomineren, dan kan je een bro wegsturen.
toch een beetje een wijf?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
Van die Isaac met z’n strijkplank wordt je toch ook niet goedhet is prima dat je netjes bent maar hij gaat wel heel ver hoor..
Mag Sas dan beslissen al manager?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern had het er net over dat er dan 3 op 1 gaan, 2 op de ander.... daar staat dan iemand op wie Isaac en Marciano stemmen tegenover....
als er dan 2 moeten komen, bepaalt de manager volgens mij
Uiteraard weer op Wendy..geen twijfel mogelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern had het er net over dat er dan 3 op 1 gaan, 2 op de ander.... daar staat dan iemand op wie Isaac en Marciano stemmen tegenover....
Hmmm Wendy is zelf ook niet de betrouwbaarste...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze ook niet meer wb Wendy
Eindelijk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:57 schreef engine het volgende:
Bern legt even uit hoe ze de bro's eruit gaan nomineren![]()
Erik en Mirthe op Marciano.
Bern, Sasha en Wendy op Isaac.
Er is een plan!!!!
Van mij mag hij hem snel mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
Van die Isaac met z’n strijkplank wordt je toch ook niet goedhet is prima dat je netjes bent maar hij gaat wel heel ver hoor..
Zo ook de mijne.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat zei m'n oma ook altijd
Geen idee, wat je bedoeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hmmm Wendy is zelf ook niet de betrouwbaarste...
En die de manager dan kiest moet de eliminatie doen en dat is dan of Isaac of Marciano en wie van de twee wint stuurt dan Bern naar huis. Vraag me af of ze dat risico durven te nemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van mij mag hij hem snel mee naar huis nemen
Die familieband moet gehalveerd worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:10 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Iedereen die de bro's eruit wil hebben
ik hoop dat 1 van de bro's gaat winnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die familieband moet gehalveerd worden.
Zijn ze echt familie, want ik dacht dat de roots anders waren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die familieband moet gehalveerd worden.
Ik juist nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef Wibehh het volgende:
[..]
ik hoop dat 1 van de bro's gaat winnen
Niet omdat hij strijkt maar hij strijkt bij elke zoemer zijn kleding en niet een keer met de bout erover maar in alle precisie.. je kan ook overdrijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat hij zijn kleding strijkt??
Dat mag, maakt je ook wel uniek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef Wibehh het volgende:
[..]
ik hoop dat 1 van de bro's gaat winnen
Nee, maar ik denkt omdat ze elkaar bro noemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zijn ze echt familie, want ik dacht dat de roots anders waren?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat mag, maakt je ook wel uniek.
Familie is overdreven, maar ze kenden elkaar wel via de ex-vrouw van Marciano.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ex vriendin (vrouw) van Marciano was toch familie van Isaac. Zoals ik het begrepen hadquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:14 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nee, maar ik denkt omdat ze elkaar bro noemen
Ex van Marciano is 'n nicht van Isaakquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Familie is overdreven, maar ze kenden elkaar wel via de ex-vrouw van Marciano.
De ex van Marciano is toch een nicht van Isaac?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets aangetrouwds, weet er het fijne niet van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ex vriendin (vrouw) van Marciano is nicht van Isaacquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ex vriendin (vrouw) van Marciano was toch familie van Isaac. Zoals ik het begrepen had
Ja, zoiets was het idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ex vriendin (vrouw) van Marciano was toch familie van Isaac. Zoals ik het begrepen had
Ice is de oom van de kinderen van Marcia.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
De moeder van Marciano zijn kinderen is de nicht van Isaacquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:17 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij is het nu wel duidelijk hoe Isaac en Marciano elkaar kennen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Zou de ex van Marciano misschien de nicht van Isaac zijn.
Nee Isaac is vader van Marcianoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Zou de ex van Marciano misschien de nicht van Isaac zijn.
Dat is soms ook okéquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:19 schreef spapaars het volgende:
Het kan nog alle kanten op, maar vrees voor een vluggertje.
En zijn ex vriendin natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:19 schreef magnaal het volgende:
Dus de kinderen van Marciano zijn dus familie van Isaac...
Ja, ze zeggen oom tegen Isaak en hij schijnt daar regelmatig over de vloer te komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:19 schreef magnaal het volgende:
Dus de kinderen van Marciano zijn dus familie van Isaac...
Waarom begon Hannelore over familie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:23 schreef lojanda het volgende:
Maar wat heeft dit nu te maken met familie die ze bijna een jaar niet hebben gezien
Bij BB kwam er familie binnen tijdens de Freeze opdracht, kan ik mij nu niet voorstellenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom begon Hannelore over familie?
Dat is wel vaker bij hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:25 schreef juul. het volgende:
Marciano snapt de ballen er weer niet van
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe controleren ze het als je op de WC zit of onder de douche staat?
Daar is Mirthe ook bang voorquote:
Psychologische oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Maar waarom begon ze nou eerst over dat ze hun familie een jaar niet gezien hadden???
ik kan de link even niet leggen
Misschien krijgen ze als verrassing wat beelden te zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Maar waarom begon ze nou eerst over dat ze hun familie een jaar niet gezien hadden???
En het nieuws, ging over dingen die ze gemist hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
en dan je voeten op de grond houden als je je familie zietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze als verrassing wat beelden te zien.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus wat staat Isaac te 'hompen' met het aardappels schillen (met een heel groot mes hele dikke stukken eraf 'schillen' )
Dat idee van familie die even binnenkwam tijdens BB2023 staat mij ook wel aan .....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
ja oke, duidelijker, dat van de familie bleef hier ff hangenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En het nieuws, ging over dingen die ze gemist hebben.
Hij heeft met alles zijn eigen methodequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef tonja het volgende:
[..]De aardappelen zijn al geschild, hij is er patat van aan het snijden, of friet. Take your pick :
Friet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef tonja het volgende:
[..]De aardappelen zijn al geschild, hij is er patat van aan het snijden, of friet. Take your pick :
Ze moeten zoutpilaartje spelen als er muziek te horen is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef spapaars het volgende:
Kijken of degene die familie op het scherm ziet niet vergeet door te dansen.
Familie op het scherm? Dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef spapaars het volgende:
Ik zie het nut niet van ze om over familie te beginnen als die er niet bij betrokkennzijn. Dat voegt toch niets toe in deze opdrachtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Bij BB kwam er familie binnen tijdens de Freeze opdracht, kan ik mij nu niet voorstellen
Ze mogen juist niet dansen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef spapaars het volgende:
Je hebt gelijk, ze moeten bevriezen tot de muziek is afgelopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze moeten zoutpilaartje spelen als er muziek te horen is.
Die snapte ik ook niet, misschien om ze even blij te makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Geldt ook voor de nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van ze om over familie te beginnen als die er niet bij betrokkennzijn. Dat voegt toch niets toe in deze opdracht
Lekker hoor vers gebakken frietjesquote:
En wie weet familiebeelden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Geldt ook voor de nieuwsberichten.
Hannelore kletst wel vaker onzin...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van ze om over familie te beginnen als die er niet bij betrokkennzijn. Dat voegt toch niets toe in deze opdracht
Denk dat je wel beweegt als je wakker wordt van de muziek.....of je slaapt er gewoon doorheen misschienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:36 schreef spapaars het volgende:
Dan kan je ook gaan slapen, lig je er bevroren bij.
Was vanochtend bij de eliminatie ook al niet, denk dat ze het in de gaten hebben ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:20 schreef Hoempah het volgende:
Geen ik herhaal dus lekker een verdien
Mag ook, maar een beetje lullig voor de hond als baasje niet reageert, en bevroren blijft staan.quote:
dat kan niet nee, ik zou het nooit kunnen weerstaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag ook, maar een beetje lullig voor de hond als baasje niet reageert, en bevroren blijft staan.
Ja ik vind het ook wel wat apart. Er is ook weinig aan om naar te kijken. Hopelijk blijven ze wakker maar denk het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:39 schreef spapaars het volgende:
Beetje gekke opdracht wel.
Stel je zit op de bank en de muziek start, hoef je niets meer te doen dan gewoon blijven zitten.
In oude frituur oile .... denk geen van beidequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef tonja het volgende:
Eigenlijk gewoon een rare opdracht waar ze niet goed over hebben nagedacht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel wat apart. Er is ook weinig aan om naar te kijken. Hopelijk blijven ze wakker maar denk het niet eigenlijk
Ik denk het welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Familie die nieuwsberichten voorleest, ach we gaan het wel merken ... maar Hannelore zei het niet voor niets denk ik.
Misschien kondigt een familielid het nummer aan?😁Dan is het lastig stilstaan voor degene, waar de familie van is ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar wordt een hoop over gespeculeerd nu maar daar is niks over gezegd dan wel gesuggereerd. Hoogstwaarschijnlijk dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk gebeurt er niets, beetje stilstaan, en afwachten of ze ons laten meekijken met wat er op het scherm te zien zal zijn.
Precies, maar het kan leuk worden als ze familie zien, en ze kunnen dan niets doen dan staren naar het beeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:01 schreef engine het volgende:
![]()
En dan gaat er muziek en gebeurd er niks.
Dit is het ook niet.
Er gebeurd volgens mij ook niets. Muziek, bevriezen en weer verderquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:01 schreef engine het volgende:
![]()
En dan gaat er muziek en gebeurd er niks.
Dit is het ook niet.
Niemand die zo kort voor de finale zit gaat graag naar huisquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:36 schreef Wibehh het volgende:
Wendy die zogenaamd heel graag naar huis wilde, maar een gat in de lucht sprong na de overwinning. Yeah right.....
was ook een aanname van de cos en van de bro's dat wendy zo graag naar huis zou willen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:36 schreef Wibehh het volgende:
Wendy die zogenaamd heel graag naar huis wilde, maar een gat in de lucht sprong na de overwinning. Yeah right.....
Ze had het over dat ze in het begin al de toren in wilde gooien bla blaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
was ook een aanname van de cos en van de bro's dat wendy zo graag naar huis zou willen.
tuurlijk zal ze, nu het eind in zicht komt, graag weer thuis zijn, dat hebben ze allemaal wel, maar als je zover gekomen bent, en de kans op dat bedrag inmiddels 1 op 7 is....dan wil je natuurlijk winnen.
Stash van Rupert?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:40 schreef chufi het volgende:
Er is nog wel mayo en saus en dergelijke ... Hebben ze dat ooit bij de groothandel gehaald en staat het ergens buiten opgeborgen?
uit frustratie dat ze toch weer op haar gestemd haddenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:40 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ze had het over dat ze in het begin al de toren in wilde gooien bla bla
ik doe geen aannames, ik zeg alleen wat ik zie en hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
uit frustratie dat ze toch weer op haar gestemd hadden
Wat ben ik blij dit te lezen zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje de bro's voor de gek gehouden...
Ja .. andere proeven zitten ook tegen die max. ze zijn nog met 7 dus een weekje extra etenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 40 Euro voor wie het 24 uur kan volhouden, dus max 280 Euro ?
Zelfs de zoemer is nog niet afgegaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:39 schreef tonja het volgende:
Muziekje nu graag. Allemaal stoppen met kauwen en starten met kwijlen
Alleen hoor je wat je wil horen ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:42 schreef Wibehh het volgende:
[..]
ik doe geen aannames, ik zeg alleen wat ik zie en hoor.
De zoemer is wel al afgegaan, meteen na de uitleg van de opdracht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs de zoemer is nog niet afgegaan.
Maar dat mag nu wel, en meteen muziek er bij, net zo lang tot hun frites koud is.
Maar gelukkig heeft ze het niet gedaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:40 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ze had het over dat ze in het begin al de toren in wilde gooien bla bla
Nee hoor. De meesten hier op het forum doen alsof het daar een zorginstelling is. Dat iedereen maar eerlijk moet zijn en lief met elkaar moet omgaan. Niet tegen elkaar mogen liegen enzovoort. Het is een spel dat draait om ruim ¤800.000,-. Er zijn mensen die hun ouders in de steek laten voor minder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen hoor je wat je wil horen ....
Ja, de grote bedragen die ze eerder hadden zal niet meer gebeuren nu er nog maar 7 over zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. andere proeven zitten ook tegen die max. ze zijn nog met 7 dus een weekje extra eten
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:46 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nee hoor. De meesten hier op het forum doen alsof het daar een zorginstelling is. Dat iedereen maar eerlijk moet zijn en lief met elkaar moet omgaan. Niet tegen elkaar mogen liegen enzovoort. Het is een spel dat draait om ruim ¤800.000,-. Er zijn mensen die hun ouders in de steek laten voor minder.
Ze had nog ergens een banaantje gevonden ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:44 schreef humpty het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft ze het niet gedaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:51 schreef Was-beer het volgende:
Isaac heeft voor iedereen een banaan besteld bij de boodschappen om zijn 'fuck up' van gisteren goed te maken
Oh dat was die 1.58¤ of zo die nog over waren ... Wat een barmhartig man is het toch ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:51 schreef Was-beer het volgende:
Isaac heeft voor iedereen een banaan besteld bij de boodschappen om zijn 'fuck up' van gisteren goed te maken
Toch een aantal die hun kinderen een jaar hebben verlaten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:46 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nee hoor. De meesten hier op het forum doen alsof het daar een zorginstelling is. Dat iedereen maar eerlijk moet zijn en lief met elkaar moet omgaan. Niet tegen elkaar mogen liegen enzovoort. Het is een spel dat draait om ruim ¤800.000,-. Er zijn mensen die hun ouders in de steek laten voor minder.
Oh ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel wat apart. Er is ook weinig aan om naar te kijken. Hopelijk blijven ze wakker maar denk het niet eigenlijk
Had al lang iets verwacht. Jammer ze hadden tempo moeten makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
nada ... saaie opdracht ... misschien wachten ze tot de Bro's onder de te hete douche staan
Schiet niet op zo .. makkelijk verdientquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had al lang iets verwacht. Jammer ze hadden tempo moeten maken
Moet hij weten, maar ze laten het ook nog goed horen ook hoe hij die koekjes vermaaltquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:16 schreef Was-beer het volgende:
Net gegeten en Bern zit alweer aan de speculaas
Ben al geswitcht van stream hierdoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet hij weten, maar ze laten het ook nog goed horen ook hoe hij die koekjes vermaalt
Denk niet aangekondigd want dan kun je nog een leuke positie zoeken. Muziek en bevriezen (denk ik).quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben ze eigenlijk al laten horen hoe een liedje aangekondigd wordt, met welk 'riedeltje' of zo???
(zoals destijds met kerst of de ali expres of zo)
Zo heb ik het ook begrepen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet aangekondigd want dan kun je nog een leuke positie zoeken. Muziek en bevriezen (denk ik).
Fijn voor de bro;squote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen de gewichten loslaten als er muziek is
Jammerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
hahaha de dumbels, er is niets over de grote gewichten gezegd, dat lijkt me toch wel iets hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
Absoluut.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 40 Euro voor wie het 24 uur kan volhouden, dus max 280 Euro ?
Ik zou zeggen bekijk het maar FEBO en trek gewoon even 1000 Euro uit die prijzenpot ....![]()
![]()
Kan je het één na laatste weekend nog een beetje genieten, klein feestje bouwen ....![]()
Dus echt die gasten worden zo bevoordeeld....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
Ja, was zo leuk, het meest bijzonder vond ik de hond van jolienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat idee van familie die even binnenkwam tijdens BB2023 staat mij ook wel aan .....
Ah kijk Tjano geeft toe dat ze altijd neplachen.... en wil weten of ie die moet ophouden of dat ie weer een gewone bek mag trekken ..?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
oh Marciano is de komende 24 uur niet uit dat ei (stoel) te rammen, let maar op!
Zou mooi zijn:quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:40 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee Isaac verraadt dat het eerst in beeld stond (op het scherm) maar dat het nummer er nog niet was, gelijk SL
Yep die kwam keihard binnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid is wel goed, rechtstreeks op de streams ook.
spelbederf iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn:en ¤10.000 uit de pot
Zal allemaal best maar wat mij betreft mag de Einstein die het geluid doet daar wel vervangen wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat de mikes nogal zacht staan de laatste tijd ...
Was geen loods geluid, dan had het wel anders geklonken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat de mikes nogal zacht staan de laatste tijd ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Helaas. Ze krijgen alleen muziek/songs te horen die vanaf september 2022 zijn uit gekomen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:51 schreef pingu66 het volgende:
Straks bohemian rapsody...lekker lang 🎶🎵
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo, kom jij uit rotjeknor dan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hier
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee. Geboren en getogen Mokummer hier
Toegegeven, met een Rotterdams accent klinkt het beter. Maar ik roei met de riemen die ik hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ook
Alleen Tonja hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owww, doen jullie ook zo vloeken, ik hier in het Rotterdamse ook
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Toegegeven, met een Rotterdams accent klinkt het beter. Maar ik roei met de riemen die ik heb
Tsja, het lijkt me wel verstandig van ze om de komende 24 uur geen houdingen op te zoeken die ze geen 5 minuten vol kunnen houden. Maar ja, dat is voor ons dan wel weer saai.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:08 schreef Judiwi het volgende:
Nou wat een saaie bedoeling. De droeftoeyers gaan wwer een bordspel spelen. Zittend. Zo saai.
Ghehehe valschquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:12 schreef spapaars het volgende:
Moeten ze doen als er 2 aan het douchen zijn,, en ook meteen het warm water afsluiten.
Nee. Ze kwamen op 30 augustus de loods in. Dat zaten ze eergisteren nog te bespreken. 4 september was de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
Weer een gesprek van hoe lang nog.
Bern denkt 365 tv dagen, maar hun zaten er al 2 weken voor de eerste aflevering was te zien.
Binnen 10 seconden op de dansvloer zou leuker zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:20 schreef Judiwi het volgende:
Nou en om 21.00 uur gaat iedereen slapen. Wie verzint die opdrachten.
Was leuker geweest als ze hadden moeten gaan staan tijdens een nummer. Maar nee zitten of liggen.
Pffff easy money dus geen Bolero van Ravel of Insomnia ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Helaas. Ze krijgen alleen muziek/songs te horen die vanaf september 2022 zijn uit gekomen.
Was bij Utopia al raar. De simpelste opties worden nog bespaard om het geluidsniveau gelijk te houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Zal allemaal best maar wat mij betreft mag de Einstein die het geluid doet daar wel vervangen worden
Zelf niet live gekeken, maar tot 1800 uur staat online, misschien zit het daar in ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:32 schreef woxxel het volgende:
Helaas heb ik t gemist. Ik snap niet dat ze eerst van plan waren om op marciano te gaan en
dan ineens op rupi gingen. Rupi zat er nog zelf bij ook toen ze dat met z'n allen besloten?
Of hebben ze gedreigd om bern erop te zetten?
Ze hebben zoiets als 'fuck de streamers' We trekken het wel recht voor de tv-uitzendingen. Denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Was bij Utopia al raar. De simpelste opties worden nog bespaard om het geluidsniveau gelijk te houden.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:56 schreef tonja het volgende:
Erik rijdend op dat karretje, Marciano die toekijkt, Bern boven een boekje aan het lezen. Op de één of andere manier krijg ik hier 'One Flew Over The Cuckoo's Nest' vibes van
Ja, ik ook, heel erg zelfs ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:56 schreef tonja het volgende:
Erik rijdend op dat karretje, Marciano die toekijkt, Bern boven een boekje aan het lezen.
Op de één of andere manier krijg ik hier 'One Flew Over The Cuckoo's Nest' vibes van
Nou, ik denk dat ik wel behoorlijk moeite zou hebben om niet een sprintje naar buiten te trekkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:02 schreef Rhosyn het volgende:
Kaaaauuuutheeee muziek..prima om te freezzen. Kost geen enkele moeite
Mirthe is het geheel met je eens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:01 schreef tonja het volgende:
Omg wat een ongelofelijke baggermuziek weer
Erg he hoe verzinnen ze het weerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:01 schreef tonja het volgende:
Dat zou een leuk addertje onder het gras zijn. I like your thinkingquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:06 schreef Adat231 het volgende:
moeten ze de namen en de volgorde van de liedjes ook onthouden?
Ik vreesde al dat het niet veel soeps zou zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:01 schreef tonja het volgende:
Makkelijk stilliggen... gaan ze neuken ? dan valt er misschien wat te jurerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
De gezelligste 2 daar kruipen al in bed.
Schultenbrau zal ook wel langs komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:01 schreef tonja het volgende:
Op tijd terugtrekken ging net niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Makkelijk stilliggen... gaan ze neuken ? dan valt er misschien wat te jureren
Dat is een goedkoop biermerk toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Schultenbrau zal ook wel langs komen
Ik denk dat hij er volgende week uitligt ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo'n zin om Marciano een flinke pets op zijn vingers te geven, constant
dat gepiel aan zijn haar ik zou er horendol van worden
IK hoop dat `Isaac eerder gaat, ~Marciano is niets zonder hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er volgende week uitligt ....
Hij kan ook geen seconde stil zitten. Of hij zit met zijn hoofd te wiebelen of met zijn benen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo'n zin om Marciano een flinke pets op zijn vingers te geven, constant
dat gepiel aan zijn haar ik zou er horendol van worden
Doe morgen maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er volgende week uitligt ....
Ja, maar die gast wordt door de FEBO beschermd vrees ik, die blijft echt wel helaas ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
IK hoop dat `Isaac eerder gaat, ~Marciano is niets zonder hem
Echt heel jammer als dat zo is, nee geen idee voor een ttquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar die gast wordt door de FEBO beschermd vrees ik, die blijft echt wel helaas ...
Dat is ook een TTquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel jammer als dat zo is, nee geen idee voor een tt
Erik rijdend op dat karretje, Marciano die toekijkt, Bern boven een boekje aan het lezen. Op de één of andere manier krijg ik hier 'One Flew Over The Cuckoo's Nest' vibes van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |