quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)ie-vaes-frits-wester
De eerste 2 kandidaten zijn bekend. Jamie Vaes en Frits Wester. Dus @:Paul je hebt al 2 goed.
Helaas hebben ze Nicolette nog niet kunnen dumpen als presentatrice
Die mag er van mij dus heel erg snel uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Die slijptol van powned doet ook mee.
[ afbeelding ]
er zijn er toch nog maar 2 bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken er in totaal vier. En van twee hoop ik dat die er snel uit zijn.
https://fem-fem.nl/expeditie-leden-expeditie-robinson-2023/quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
er zijn er toch nog maar 2 bekend gemaakt?
Dat zijn geruchten op basis van social media en gelekte dingen he niks officieels.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://fem-fem.nl/expeditie-leden-expeditie-robinson-2023/
Hier staan meer namen.
Naar aanleiding van Hunted ben ik heel benieuwd hoe dit gaatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Die slijptol van powned doet ook mee.
[ afbeelding ]
Dat heb ik nooit gezien, wat was het probleem daar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Naar aanleiding van Hunted ben ik heel benieuwd hoe dit gaat
Verwende drolquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien, wat was het probleem daar?
Nou, dat idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mag er van mij dus heel erg snel uit.
Hij wilde alleen in luxe villa's met zwembad. Het concept van het programma is dat je als zware crimineel op de vlucht bent en niet gepakt mag worden door de overheidquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien, wat was het probleem daar?
Ja, dit dus inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat idd.
Ik kende hem niet, maar na Hunted heb ik genoeg van hem gezien, wat een dweil van een vent.
Als hij mee doet en zich op dezelfde manier opstelt als bij Hunted, dan gaat hij geen vrienden maken en ligt hij er heel snel uit...quote:
Alle jaren/seizoenen/versies staan in dezelfde reeks: Topicreeks: Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
We maken toch nooit een nieuwe reeks/topic voor een nieuw seizoen aan?
Ik ken de meesten alleen nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:23 schreef roos94 het volgende:
Het zijn wel veel leuke deelnemers denk ik.
Ik meende vandaag al of anders volgende week, omdat de uitzendingen al op 2 en 3 september zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de meesten alleen niet
Maar misschien als ik de gezichten er bij zie, maar ik wacht wel een maandje, dan worden ze toch allemaal officieel bekendgemaakt.
Oh neuh het is geen ramp ofzo. Het viel me op en ik was enkel verbaasdquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle jaren/seizoenen/versies staan in dezelfde reeks: Topicreeks: Expeditie Robinson
Het verschilt hier binnen het TV forum een beetje per programma. De ene keer begint men opnieuw met tellen binnen een seizoen, de andere keer niet. Heb dat in dit geval niet gecheckt, om eerlijk te zijn. Heb in het vorige topic van 20022 wel een verwijzing geplaatst naar dit topic.
Maar als het gewenst is, kan ik de nummering aanpassen (doornummeren na vorig 2022 topic)...
Tja...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Naar aanleiding van Hunted ben ik heel benieuwd hoe dit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |