Brood genoeg toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:22 schreef Was-beer het volgende:
Rupert tegen Isaac: let them go hungry*smak smak*
Zo zo...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen allemaal een eitje bakken van Isaac![]()
WTF.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Toch schuldgevoel en heeft hij die eitjes zélf gekocht voor de groep of wil hij deze later weer retour hebben?quote:
Hij heeft ze zelf gelegt?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Is ook afgeraden hier.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ook geen beeld van Videoland via KPN...wel nog wat open staat op mijn laptop, maar niet op mijn ipad, durf niet van stream te wisselen op mijn laptop.
Ik zou idd maar niet van stream wisselen.. even wachten tot je hoort dat de streams weer werkenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ook geen beeld van Videoland via KPN...wel nog wat open staat op mijn laptop, maar niet op mijn ipad, durf niet van stream te wisselen op mijn laptop.
Misschien juist een goed teken dat ze aan het resetten zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:43 schreef Hoempah het volgende:
De laatste vastgelopen beelden van mijn streams![]()
[ afbeelding ]
ow toch..dan voelt hij zich dus wel schuldig en was het niet expresquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef Hoempah het volgende:
Isaac ging net boodschappen doen uit zijn onuitputtelijke bron geld
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef spapaars het volgende:
Of straks een mededeling van, wilt u het nog verder volgen? Kijk naar onze dagelijkse uitzendingen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef spapaars het volgende:
Of straks een mededeling van, wilt u het nog verder volgen? Kijk naar onze dagelijkse uitzendingen.
Nee. Helemaal uitgelogd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben je naar het stilstaand beeld blijven kijken?
Dat is rijst die zak.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
De overige boodschappen zijn geleverd, alleen de friet nog niet zegt ze
Maar als ze de boodschappen gaan pakken ligt er toch een zak friet boven op
Vele malen lekkerder, maar dan heb je voor 8 man wel meer nodig dan 5kiloquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Zelf friet snijden is ook lekkerderder
Hij loopt inderdaad daar rond alsof hij oververmoeid is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:08 schreef woxxel het volgende:
Ik heb niks met bern. Hij hoeft er niet uit. Maar hoe hij loopt....
Hij sleept zich vooruit. Dat is toch geen houding van een gymleraar
Ik heb even op google gekeken en daar staat nergens wat de houding van een gymleraar moet zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:08 schreef woxxel het volgende:
Ik heb niks met bern. Hij hoeft er niet uit. Maar hoe hij loopt....
Hij sleept zich vooruit. Dat is toch geen houding van een gymleraar
Zo heeft hij volgens mij altijd gelopen, het komt mij heel ongeïnteresseerd over.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij loopt inderdaad daar rond alsof hij oververmoeid is.
Hij was duizelig zei hij vanmorgen tegen Sashaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Bern pittiger is dan hij laat zien maar dat hij zich inhoudt. Soms zie ik wel ingehouden woede bij hem en dan trekt hij zich ff terug.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook geen klein mannetje. Hij heeft meer eten nodig dan Sasha bv.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was duizelig zei hij vanmorgen tegen Sasha
Ergens snap ik het wel, geen eten, verveling. Weten dat het eind van het jaar er bijna op zit
Geen puf meer, geen zin meer
Ja en de een kan lang zonder een een ander weer niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is ook geen klein mannetje. Hij heeft meer eten nodig dan Sasha bv.
Kan altijd nog een alarm tussen door komenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ping pong toernooi.
Blehh ik ga boodschappen doen.
Dan duurt het meestal nog even voor ze weer los van de kamers mogenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan altijd nog een alarm tussen door komen
Vanmorgen was ook maar heel kortquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan duurt het meestal nog even voor ze weer los van de kamers mogen
In het echt, absoluut eens.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:18 schreef woxxel het volgende:
Ik zou niet kunnen eten en weten dat de anderen niks hebben.
Dan duurt het tegenwoordig sowieso 15 minutenn o te stemmen, en 30 minuten tot een uur voor het begint.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern ook, die organiseert veel voor de groep en betaald dat van het geld waar andere allemaal dingen voor zichzelf kochten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:33 schreef Inka het volgende:
Van mij mag Wendy of Erik winnen. Beiden zetten zich steeds in voor de groep, harde werkers. En zijn geen ruziemaken.
Klopt. Maar dit is van die 500 die hij hadquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:31 schreef realkijkers het volgende:
[..]
In het echt, absoluut eens.
Daar?
Die anderen kiezen daar zelf voor.
Geld besteed aan onzin en troep.
Iedereen had extra eten kunnen kopen.
Vindt het daar juist aso dat degenen die geen eten hebben gekocht het verwachten van tegenstanders die wel eten hebben gekocht.
Als ze nou veel eten hadden gekocht voor anderen en het is daarom op, is nog een ander verhaal.
Ze mogen geen eten en drinkwaren kopen van geld uit de prijzenpot...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:31 schreef realkijkers het volgende:
[..]
In het echt, absoluut eens.
Daar?
Die anderen kiezen daar zelf voor.
Geld besteed aan onzin en troep.
Iedereen had extra eten kunnen kopen.
Vindt het daar juist aso dat degenen die geen eten hebben gekocht het verwachten van tegenstanders die wel eten hebben gekocht.
Als ze nou veel eten hadden gekocht voor anderen en het is daarom op, is nog een ander verhaal.
Ik begreep van een ander hier dat het wel kan, maar x25?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen geen eten en drinkwaren kopen van geld uit de prijzenpot...
Ja precies, en marciano toch ook? Bbq van grotendeels zijn geld?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern ook, die organiseert veel voor de groep en betaald dat van het geld waar andere allemaal dingen voor zichzelf kochten.
Ik ben weer paraatquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die spullen waar u het hierboven over hebt ziijn sttellingen voor geweest en aangekocht uit de prijzenpotquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja precies, en marciano toch ook? Bbq van grotendeels zijn geld?
Niet om het voor hem op te nemen.
Dan nog, triangel, viool, of eten.
Ik had het wel geweten.
Maar ik houd het ook niet bij, kan best dat die spullenwel van de prijzenpot zijn gegaan.
Laat ze het uitzoeken we zien het wel.
Jij hebt gisteravond het mediteren gemist denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:17 schreef magnaal het volgende:
Als ze nu met zo weinig mensen zijn en nog maar enkele weken, dan maak je het toch juist gezellig? Ondanks de wedstrijd, kunnen ze toch nog wel leuke dingen doen? Maar ja, er zijn er die alleen nog maar kunnen denken aan de wedstrijd, het geld, de wraak, de tactiek...Jammer..
Muziek instrumenten zijn van de prijzen pot gegaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja precies, en marciano toch ook? Bbq van grotendeels zijn geld?
Niet om het voor hem op te nemen.
Dan nog, triangel, viool, of eten.
Ik had het wel geweten.
Maar ik houd het ook niet bij, kan best dat die spullenwel van de prijzenpot zijn gegaan.
Laat ze het uitzoeken we zien het wel.
Tenslotte zijn ze er ook ingegaan voor het geld, anders doe je niet mee. Je laat niet een jaar van je leven achter je voor noppes natuurlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:17 schreef magnaal het volgende:
Als ze nu met zo weinig mensen zijn en nog maar enkele weken, dan maak je het toch juist gezellig? Ondanks de wedstrijd, kunnen ze toch nog wel leuke dingen doen? Maar ja, er zijn er die alleen nog maar kunnen denken aan de wedstrijd, het geld, de wraak, de tactiek...Jammer..
Als ze nu geld uit de prijzenpot halen voor eten en drinken dan gaat dat x25quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik begreep van een ander hier dat het wel kan, maar x25?
Ik doelde op bewoners die hun spaargeld hebben besteed aan extra voedsel voorraad.
Ja heb ik wel gezien, duurde me te langquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:22 schreef engine het volgende:
[..]
Jij hebt gisteravond het mediteren gemist denk ik![]()
Was leuk om ze als groep bezig te zien. Vind de sfeer wel gemoedelijk over het algemeen.
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tenslotte zijn ze er ook ingegaan voor het geld, anders doe je niet mee. Je laat niet een jaar van je leven achter je voor noppes natuurlijk.
Het zakgeld dat ze voor eten mochten gebruiken heb en ze ook eten voor gekocht. Isaac en Babette hadden ieder 500 euro gewonnen bij een opdracht ( vrij te besteden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik doelde op bewoners die hun spaargeld hebben besteed aan extra voedsel voorraad.
Klopt, als ze eten van de prijzen pot gaan kopen kost ze dat x25quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Iedereen kan dat daar. Erik doet het regelmatig maar heeft ook regelmatig eten uitgeleend.. hij moest het wel terug maar hij heeft wel uitgeleend. Sasha en Bern hebben ook regelmatig alleen gegeten. Zij hebben blikjes vis en ander blikvoer in hun voorraden. Bern zei de vorige keer ook dat hij geen zin had om uit te lenen of delen. Sasha bevestigde dat en zei dat ze zelf maar slim moeten inkopen en zei zeker niet te delen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:18 schreef woxxel het volgende:
Ik zou niet kunnen eten en weten dat de anderen niks hebben.
Maar van dat geld heeft hij ook al verschillende keren wat gegeven (zoals 100 euro aan spellen) en meerdere keren geleend zodat ze daar wat boodschappen van kunnen doen. Hij heeft ze al meerdere keren gered daarmee.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:51 schreef woxxel het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit is van die 500 die hij had
Ze hebben toch ook meerdere keren zakgeld gehad en dat was een aantal keer best een groot bedrag. Sommigen zijn daar verstandig mee omgegaan en anderen hebben er sigaretten wijn en dure repen chocolade en kaas voor gekocht. Tja dat is toch echt wel dom en kun je niet verwachten dat je elke keer door een ander gered wordt..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Schijnt wél te mogen las ik eerder maar dan gaat het er 25x uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
ze hadden ook vissticks , die hebben ze gegeven en zijn gister gebruikt bij avondeten , dus ....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen kan dat daar. Erik doet het regelmatig maar heeft ook regelmatig eten uitgeleend.. hij moest het wel terug maar hij heeft wel uitgeleend. Sasha en Bern hebben ook regelmatig alleen gegeten. Zij hebben blikjes vis en ander blikvoer in hun voorraden. Bern zei de vorige keer ook dat hij geen zin had om uit te lenen of delen. Sasha bevestigde dat en zei dat ze zelf maar slim moeten inkopen en zei zeker niet te delen.
Geef die lui dan ook geen tijd om te overleggen, daardoor kreeg je groepjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:17 schreef magnaal het volgende:
Tenzij je hierbuiten sowieso geen leven hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tenslotte zijn ze er ook ingegaan voor het geld, anders doe je niet mee. Je laat niet een jaar van je leven achter je voor noppes natuurlijk.
Dat is mooiquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze hadden ook vissticks , die hebben ze gegeven en zijn gister gebruikt bij avondeten , dus ....
Kan, maar dan nog laat je je familie, kinderen, partner, ouders of wat anders achter.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tenzij je hierbuiten sowieso geen leven hebt.
Ja klopt... ze hebben maanden geleden aardig wat zakgeld kunnen sparen.... de 1 gaat er verstandig mee om en de ander flikkert het over de balk..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook meerdere keren zakgeld gehad en dat was een aantal keer best een groot bedrag. Sommigen zijn daar verstandig mee omgegaan en anderen hebben er sigaretten wijn en dure repen chocolade en kaas voor gekocht. Tja dat is toch echt wel dom en kun je niet verwachten dat je elke keer door een ander gered wordt..
Ik zou er ook niet aan moeten denken om alles achter te laten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog laat je je familie, kinderen, partner, ouders of wat anders achter.
Er zit niet echt iemand die buiten niets heeft dacht ik
Wendy gaat een boek lezen, ze gaat eerst mutsen
Zo dom en terwijl ze wisten dat er vaak weinig geld was. Ik vond Sasha en Bern toen heel verstandig om geblikt vlees en vis te kopen. Zij hebben verschillende keren nog lekker gegeten van wat ze hadden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... ze hebben maanden geleden aardig wat zakgeld kunnen sparen.... de 1 gaat er verstandig mee om en de ander flikkert het over de balk..
Bij ziekte in de familie vind ik dat anders maar ik zou het wel kunnen hoor. Als je kleine kinderen hebt lijkt het mij niet zo slim om te doen, 1 jaar is best wel lang voor een kind. Maar als je geen kinderen hebt, geen huisdieren en weinig verplichtingen dan kan het goed. Zoals Erik b.v. die wilde er nog wel 1 jaar aan vastplakken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken om alles achter te laten.
Daarom snap ik al helemaal niet dat KimD en Gerry dat deden terwijl ze wisten dat hun vaders zo ziek waren. Daar zou ik dan juist nog zoveel mogelijk tijd mee willen doorbrengen.
Tsja, en wat te denken van (kleine) kinderen !!?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken om alles achter te laten.
Daarom snap ik al helemaal niet dat KimD en Gerry dat deden terwijl ze wisten dat hun vaders zo ziek waren. Daar zou ik dan juist nog zoveel mogelijk tijd mee willen doorbrengen.
Thuis heb ik ook altijd blik achter de hand voor de wat magere dagen zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom en terwijl ze wisten dat er vaak weinig geld was. Ik vond Sasha en Bern toen heel verstandig om geblikt vlees en vis te kopen. Zij hebben verschillende keren nog lekker gegeten van wat ze hadden.
Van Erik snap ik het wel en van de bewoners die verder niets te houden hebben ook maar bv een Isaac Eunice en Wendy snap ik dan weer niet.. en dan vind ik een moeder nog erger dan een vader. Opgroeiende kinderen kunnen hun moeder toch eigenlijk niet missen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij ziekte in de familie vind ik dat anders maar ik zou het wel kunnen hoor. Als je kleine kinderen hebt lijkt het mij niet zo slim om te doen, 1 jaar is best wel lang voor een kind. Maar als je geen kinderen hebt, geen huisdieren en weinig verplichtingen dan kan het goed. Zoals Erik b.v. die wilde er nog wel 1 jaar aan vastplakken.
Ja dat ook..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Tsja, en wat te denken van (kleine) kinderen !!?
Ben ik helemaal met je eens. Dan kun je wel zeggen dat je het voor de kinderen doet maar dat vind ik zo´n dooddoener.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van Erik snap ik het wel en van de bewoners die verder niets te houden hebben ook maar bv een Isaac Eunice en Wendy snap ik dan weer niet.. en dan vind ik een moeder nog erger dan een vader. Opgroeiende kinderen kunnen hun moeder toch eigenlijk niet missen.
Ik heb ook altijd wat blikken en potten in voorraad.. je weet maar nooit.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Thuis heb ik ook altijd blik achter de hand voor de wat magere dagen zal ik maar zeggen.
hier ook en vriezer zit goed vol met allerleiquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Thuis heb ik ook altijd blik achter de hand voor de wat magere dagen zal ik maar zeggen.
Misschien dat wij nog van de oude stempel zijn?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
hier ook en vriezer zit goed vol met allerlei
Nog het enige ´stelletje´ daar hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:07 schreef Clasientje het volgende:
Toch denk ik dat hun Sasha en Bern uitelkaar willen halen met de nominatielijst hun zijn dan toch sterk samen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat wij nog van de oude stempel zijn?
Ja preciesquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog het enige ´stelletje´ daar hè?
Dat is inderdaad geen 800.000 waard.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Dan kun je wel zeggen dat je het voor de kinderen doet maar dat vind ik zo´n dooddoener.
Die hadden/ hebben het goed voor elkaar...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom en terwijl ze wisten dat er vaak weinig geld was. Ik vond Sasha en Bern toen heel verstandig om geblikt vlees en vis te kopen. Zij hebben verschillende keren nog lekker gegeten van wat ze hadden.
wat denk je van de broosquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog het enige ´stelletje´ daar hè?
Wat een denigrerende term voor homoseksueelquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:46 schreef Clasientje het volgende:
Rupert mag als volgende eruit kan hij naar zijn holmaatje, ik vind hem niks zo'n gluiperd
Vind ik ook...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een denigrerende term voor homoseksueel
zou ook zomaar kunnenquote:
Ik ook niet, maar dat komt ook omdat ik ze uit heb staan, kan die twee niet meer aanhorenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Ik heb de bro's nog geen punt zien maken bij hun spelletje
Dit kan ik nog net hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt ook omdat ik ze uit heb staan, kan die twee niet meer aanhoren
Had ze niet al genoeg meuk mee ?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:07 schreef engine het volgende:
Sasha gaat even Babette haar kleding in de sluis leggen.
Verstond ik het toch goed, waarom pakken ze dat zelf nietquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:07 schreef engine het volgende:
Sasha gaat even Babette haar kleding in de sluis leggen.
op fb zag ik foto van bep met haar ouders en broer , was niet van haar ophalenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstond ik het toch goed, waarom pakken ze dat zelf niet
Vanavond gaan we op tv zien wie haar op komen halen denk ik.
Veel vergeten denk ik. Ze wisselen ook zoveel van kleding met elkaar en doen elkaars was dus het is niet altijd duidelijk wat waar is bij vertrek. Net nadat Babette weg was vonden ze bijvoorbeeld iets van haar in de droger.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstond ik het toch goed, waarom pakken ze dat zelf niet
Vanavond gaan we op tv zien wie haar op komen halen denk ik.
Daarna te vondeling gezet aan 'n boom in het bos?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb zag ik foto van bep met haar ouders en broer , was niet van haar ophalen
Bern is een doemdenker ...vanmiddag in gesprek met Sacha zei zij al tegen hemquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:02 schreef engine het volgende:
Bern heeft niet zo'n leuke dag geloof ik. Hoofdpijn geloof ik.
en in de loop van het jaar is er zoveel kleding binnen gekomen van zalando dat paste niet allemaal in die ene koffer die mee naar buiten gingquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Veel vergeten denk ik. Ze wisselen ook zoveel van kleding met elkaar en doen elkaars was dus het is niet altijd duidelijk wat waar is bij vertrek. Net nadat Babette weg was vonden ze bijvoorbeeld iets van haar in de droger.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en in de loop van het jaar is er zoveel kleding binnen gekomen van zalando dat paste niet allemaal in die ene koffer die mee naar buiten ging
Ja, die is niet in zijn hum vandaag. Was vanmorgen ook al duizelig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:36 schreef mangalie het volgende:
tjeeez wat ziet Bern er vermoeid uit.
Ja echt he ...daar moet je ook maar mee kunnen omgaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
O, ze schrijft voor iedereen een briefje zo te zien, nu vooor Mirthe
En Bern zit er bij als een jan lul, zou depri van hem worden vandaag
tja als je hoofdpijn hebt en niet genoeg juiste voedingsstoffen hebt , zou ik er ook niet met brede smile bijzittenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
O, ze schrijft voor iedereen een briefje zo te zien, nu vooor Mirthe
En Bern zit er bij als een jan lul, zou depri van hem worden vandaag
Had hij zich maar moeten aanmelden voor Lingo of Wie Ben Ikquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja als je hoofdpijn hebt en niet genoeg juiste voedingsstoffen hebt , zou ik er ook niet met brede smile bijzitten
Hebben ze allemaal toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja als je hoofdpijn hebt en niet genoeg juiste voedingsstoffen hebt , zou ik er ook niet met brede smile bijzitten
Wel lief van haar.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:47 schreef humpty het volgende:
Sacha heeft briefjes geschreven voor Wendy Mirthe Eric en Jasper om hun te bedanken
voor de support tijdens het paalhangen ...ze krijgen er allemaal een kadootje bij
en dan gaat ze het op hun bed leggen....alleen Jasper moet nog even wachten zegt ze
Was een oude foto. Toen had ze nog veel langer haar en blond ipv grijs.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb zag ik foto van bep met haar ouders en broer , was niet van haar ophalen
zou het niet wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Was een oude foto. Toen had ze nog veel langer haar en blond ipv grijs.
: (quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:36 schreef mangalie het volgende:
tjeeez wat ziet Bern er vermoeid uit.
moest ze minder kleding en andere dingen kopenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:06 schreef realkijkers het volgende:
Mirthe klagen over anderen die eten hebben en zei niet.
nul voorraad ingekocht.
Komt niet in haar op dat ze voorraad had kunnen kopen om te geven aan anderen.
Wendy zat sinds de exit van GJ met Babette en Zoe maanden lang in Kamp Isaac. Sinds de hangproef, met de exit van Babette, en amper een week geleden, stemde zij neutraal op Bern. Daarmee gaf ze aan beide kampen het signaal : Mij niet bellen!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:21 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik nou apart vind, mensen vinden het nu wel ineens prima dat Wendy zich toevoegt bij Isaac en Marciano, maar als Babette en de rest dat deed kon dat niet ook vond ik Babette een valse wijf. Maar toch dan waren hun secreten enzovoort. Wendy is zelf ook geen heilige hoor, ze doet zich zielig voor maar dat is ze totaal niet. Als Wendy gewoon haar gevoel had gevolgt met stemmen en dat ze ballen had, had ze respect van mijn gekregen. Maar ze is gewoon een zwakkeling dus ze mag eruit.
Eens. Wendy heeft de gunfactor. Ook op het internet. Maar spellen spelen en winnen, ho maar. Ze hoop dat het allemaal vanzelf gaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:21 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik nou apart vind, mensen vinden het nu wel ineens prima dat Wendy zich toevoegt bij Isaac en Marciano, maar als Babette en de rest dat deed kon dat niet ook vond ik Babette een valse wijf. Maar toch dan waren hun secreten enzovoort. Wendy is zelf ook geen heilige hoor, ze doet zich zielig voor maar dat is ze totaal niet. Als Wendy gewoon haar gevoel had gevolgt met stemmen en dat ze ballen had, had ze respect van mijn gekregen. Maar ze is gewoon een zwakkeling dus ze mag eruit.
En wat deed ze daarna ? Juist ze ging zich toe keren bij Marcino en Isaac en nu zijn de heren wel weer goed voor haar omdat ze niemand meer heeft. Heb de ballen met haar grote mond.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Wendy zat sinds de exit van GJ met Babette en Zoe maanden lang in Kamp Isaac. Sinds de hangproef, met de exit van Babette, en amper een week geleden, stemde zij neutraal op Bern. Daarmee gaf ze aan beide kampen het signaal : Mij niet bellen!
Ben je misschien vergeten dat haar eigen groep haar op de stip heeft gezet? Logisch toch dat ze nu een beetje in het midden blijft. Ze stemde op Erik om Mirthe en Sascha te beschermen. Ze heeft ook niet zoveel met Erik dus was het wel een stem vanuit haar hart. En net als ieder ander mens is ook Wendy niet perfect.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:34 schreef Clasientje het volgende:
[..]
En wat deed ze daarna ? Juist ze ging zich toe keren bij Marcino en Isaac en nu zijn de heren wel weer goed voor haar omdat ze niemand meer heeft. Heb de ballen met haar grote mond.
Dit..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ben je misschien vergeten dat haar eigen groep haar op de stip heeft gezet? Logisch toch dat ze nu een beetje in het midden blijft. Ze stemde op Erik om Mirthe en Sascha te beschermen. Ze heeft ook niet zoveel met Erik dus was het wel een stem vanuit haar hart. En net als ieder ander mens is ook Wendy niet perfect.
Klopt niemand is perfect.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ben je misschien vergeten dat haar eigen groep haar op de stip heeft gezet? Logisch toch dat ze nu een beetje in het midden blijft. Ze stemde op Erik om Mirthe en Sascha te beschermen. Ze heeft ook niet zoveel met Erik dus was het wel een stem vanuit haar hart. En net als ieder ander mens is ook Wendy niet perfect.
Wendy heeft een aparte status gekregen buiten de loods. Die kan niks verkeerd doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:21 schreef Clasientje het volgende:
GEZELquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:46 schreef Harry het volgende:
Wanda is vandaag bij Jasper in Hooghalen, laat ze op Instagram weten.
Ik ben zo benieuwd of daar nog een relatie uit komtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:46 schreef Harry het volgende:
Dat ook weer niet wat mij betreft...Maar ze heeft even voor zichzelf gekozen met de eliminatie gisteren.. Ze speelt het spel ook, al is het soms wat klunzig...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft een aparte status gekregen buiten de loods. Die kan niks verkeerd doen.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ook weer niet wat mij betreft...Maar ze heeft even voor zichzelf gekozen met de eliminatie gisteren.. Ze speelt het spel ook, al is het soms wat klunzig...
Dus eigenlijk zeg je dat ik verplicht ben je mening te delen. Ik vind Wendy geen slappe hap. Integendeel. Houd je hoofd maar eens boven water als je vrienden je laten vallen en dat je eigen mensen je ook nog eens buiten de poort wilden hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:46 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Klopt niemand is perfect.
Maar wees eerlijk Wendy is een slappe hap daar zij heeft niks meer te zoeken als je zo naar de rest kijkt daar.
Dat de rest morgen misschien nog brood wil komt niet bij haar op ?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
Mirthe maakt een boterham knoflooksaus
Staat er morgen op het menu 1 sneetje brood gedeeld door 8?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat de rest morgen misschien nog brood wil komt niet bij haar op ?
Waar is ze nu? Achter?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat ik verplicht ben je mening te delen. Ik vind Wendy geen slappe hap. Integendeel. Houd je hoofd maar eens boven water als je vrienden je laten vallen en dat je eigen mensen je ook nog eens buiten de poort wilden hebben.
Weet ik het? Als ze achter is dan is ze achter zoniet dan niet.quote:
Hihihi hahaha hihi morgen zit haar haar goed...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat de rest morgen misschien nog brood wil komt niet bij haar op ?
in hooghalen was ze gisteren , maar was japer daar ook zie ik niks van op haar instaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:46 schreef Harry het volgende:
Ik heb niet over het buitenleven maar over (een jaar van je leven) waar hunquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat ik verplicht ben je mening te delen. Ik vind Wendy geen slappe hap. Integendeel. Houd je hoofd maar eens boven water als je vrienden je laten vallen en dat je eigen mensen je ook nog eens buiten de poort wilden hebben.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:59 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik heb niet over het buitenleven maar over (een jaar van je leven) waar hun
nu in zitten 🙂
relax het was maar een vraag.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Weet ik het? Als ze achter is dan is ze achter zoniet dan niet.
Thanx voor de info.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:59 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde dat Wendy zich ziek voelde. Daarom at ze niet mee.
Ik hoorde Sasha vanmiddag zeggen dat er iemand op bed lag. Dat vond ik al raar. Waarschijnlijk was dat Wendy want die was op dat moment nergens te zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:59 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde dat Wendy zich ziek voelde. Daarom at ze niet mee.
Krult het dan beter of wat?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:56 schreef engine het volgende:
Rupert merkt het zelfs aan zijn schaamhaar
op fb word ze bijna heilig verklaardquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:02 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Oké, er zijn teveel Wendyfans zie ik ik ga maar beter deze hoofdstuk afsluiten🙂
Ja klopt hahaha bizar eigenlijk maargoed🙂quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb word ze bijna heilig verklaard
Hij heeft het wel uitgelegd maar volgens mij zei hij het meer om Mirthe voor de gek te houden.quote:
Tja FB....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb word ze bijna heilig verklaard
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft het wel uitgelegd maar volgens mij zei hij het meer om Mirthe voor de gek te houden.
Daar woont Jasper wat moet ze daar andersquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
in hooghalen was ze gisteren , maar was japer daar ook zie ik niks van op haar insta
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:07 schreef mangalie het volgende:
[..]Was wel benieuwd naar het schaamhaar van Rupi...
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mirthe ookje kunt vragen of iemand een filmpje wil maken
wist niet waar jasper woonde , en ik volg toch wie ik wilquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Daar woont Jasper wat moet ze daar anders
Jij volgt ze allemaal he ...grappig
Jeetje voel je gelijk niet zo aangevallen...ik bedoel er niks meequote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
wist niet waar jasper woonde , en ik volg toch wie ik wil
Droog?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:56 schreef engine het volgende:
Rupert merkt het zelfs aan zijn schaamhaar
Iedereen wil iedereen daar buiten de poort hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ah maandag gaan ze twee keer ontbijten dusquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Standaard loods ontbijt dacht ik
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ah maandag gaan ze twee keer ontbijten dus
3 hebben eten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Staat er morgen op het menu 1 sneetje brood gedeeld door 8?
Dan is wel balen dat morgen niemand iets heeft.
Bofkonten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ah maandag gaan ze twee keer ontbijten dus
Nouja ergens wel. Ze mogen blij zijn dat ze nog twee keer kunnen ontbijten na Isaac zijn faal vandaag.quote:
Neeeheeeee eten mocht niet van dat geld.....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
3 hebben eten.
De rest is wat mij betreft toch echt gewoon egocentrisch geweest door het uit te geven aan spullen
Erik heeft toch geld gewonnen en er eten voor gehaald, en bewaard.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neeeheeeee eten mocht niet van dat geld.....
neequote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik heeft vaak zat geld gewonnen en er eten voor gehaald, en bewaard.
Isaac en Marci toch ook?
Ik dacht dat iedereen ook zelf geld won af en toe.
Niet dus?
Long time ago..........quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Isaac en Marci toch ook?
Niet dus?
nee, erik heeft wat eten gekocht van zijn zakgeld en hij heeft geloof ik 1 keer 5 euro gewonnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jaaaa
Isaac en Marci toch ook?
Niet dus?
#koekoekquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ow.
Dus alle bewaarde eten in de kasten van de bro's is gewoon van iedereen?
grote kans dat ze dat hebben "veilig gesteld" tijdens hun managerperiode.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ow.
Dus alle bewaarde eten in de kasten van de bro's is gewoon van iedereen?
Wat een afgang was dat, ik ga nog ff een filmpje zoekenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ergens wel. Ze mogen blij zijn dat ze nog twee keer kunnen ontbijten na Isaac zijn faal vandaag.
De moeite waard. Ik heb net dat stukje wel live gezien.....heel hard gelachenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een afgang was dat, ik ga nog ff een filmpje zoeken
Was echt Bro....Die staat echt voor 100% voor schut..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
De moeite waard. Ik heb net dat stukje wel live gezien.....heel hard gelachen
Wat ik aan screenshots gezien heb, hebben de bro's dit vanmiddag gebouwd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:42 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze dat gammele evenwicht ding zelf gemaakt of hebben ze dat gekregen om te oefenen?
Oké.. en nu mogen ze om de beurt oefenenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik aan screenshots gezien heb, hebben de bro's dit vanmiddag gebouwd.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
De moeite waard. Ik heb net dat stukje wel live gezien.....heel hard gelachen
`Ja dat was mooi he.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Mirthe nog: jullie kunnen het wissen en dan beginnen we opnieuw...ow...nee dus.
Slimquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Mirthe nog: jullie kunnen het wissen en dan beginnen we opnieuw...ow...nee dus.
Ja lief en dankbaarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:00 schreef engine het volgende:
Zou leuk zijn als hij het even hardop voorlas
Lief gebaar van Sasha. Ook een slim gebaar.
Maar het komt haar tegelijk ook wel heel erg goed uit als dat clubje bij elkaar blijftquote:
Dat clubje is toch al vanaf dag 1 samen op Wendy na?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Maar het komt haar tegelijk ook wel heel erg goed uit als dat clubje bij elkaar blijft
Dat valt wel mee vind ik. Erik en Bern zijn geen dikke vrienden maar ze hebben ook nog nooit elkaar het leven zuur proberen te maken. Sasha en Mirthe eigenlijk hetzelfde. Het is meer uit toeval en wat er overgebleven is denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat clubje is toch al vanaf dag 1 samen op Wendy na?
Dat zal hij ook blijven herhalen tot hij de poort uit is..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:10 schreef engine het volgende:
![]()
Erik nog even herhalen hoeveel hij aan de groep heeft uitgegeven. Dat hij als gierig gezien wordt vind hij echt niet leuk.
En terecht ook. Het is niet leuk als mensen dat over je denken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal hij ook blijven herhalen tot hij de poort uit is..
Ook wel wat begrijpelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:10 schreef engine het volgende:
![]()
Erik nog even herhalen hoeveel hij aan de groep heeft uitgegeven. Dat hij als gierig gezien wordt vind hij echt niet leuk.
Ik snap wel waar het vandaan komt. Erik is zuinig en gaat daar best wel ver in soms. In dat zuinig zijn heeft hij ook tegen stellingen gestemd. Maar gierig of hebberig vind ik ook niet juist.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ook wel wat begrijpelijk.
Er zijn er daar die heel wat minder doen én geven.
Zijn er weinig daar die zo veel doen voor de groep.
Jep.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
Babette haar vertrek was net te zien in de uitzending en haar ouders stonden haar op te wachten.
Op de insta van Babette staat een filmpje dat GJ haar op staat te wachten bij de Mac.. ze omhelzen elkaar en ze zijn superslim om elkaar weer te zien![]()
Ik denk ik vermeld het hier even want er waren bij sommige wat twijfels![]()
Wat is het toch saai weer in de loods
Ik vind het wel een leuk gesprekje tussen Erik en Mirthequote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
Babette haar vertrek was net te zien in de uitzending en haar ouders stonden haar op te wachten.
Op de insta van Babette staat een filmpje dat GJ haar op staat te wachten bij de Mac.. ze omhelzen elkaar en ze zijn superslim om elkaar weer te zien![]()
Jep.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
Zou kunnen dat degene die hem gierig noemt dat verschil niet zo begrijpt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap wel waar het vandaan komt. Erik is zuinig en gaat daar best wel ver in soms. In dat zuinig zijn heeft hij ook tegen stellingen gestemd. Maar gierig of hebberig vind ik ook niet juist.
Vrienden van Marciano in de buurt van het terrein. Dan gaat er een muziekje en moeten ze verzamelen bij het spelscherm.quote:
Oh ik dacht iets van een motor te horen en daar heeft Marciano het wel vaker over gehad. Maar ik ben niet zeker. Wel was meteen duidelijk dat het voor Marciano was.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sas keek omhoog en riep toen Marcianoooo, vermoed 'n vliegtuigje oid
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:21 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Okay dat heb ik dus wel goed gehoordSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |