Dat zal hij ook blijven herhalen tot hij de poort uit is..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:10 schreef engine het volgende:
![]()
Erik nog even herhalen hoeveel hij aan de groep heeft uitgegeven. Dat hij als gierig gezien wordt vind hij echt niet leuk.
En terecht ook. Het is niet leuk als mensen dat over je denken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal hij ook blijven herhalen tot hij de poort uit is..
Ook wel wat begrijpelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:10 schreef engine het volgende:
![]()
Erik nog even herhalen hoeveel hij aan de groep heeft uitgegeven. Dat hij als gierig gezien wordt vind hij echt niet leuk.
Ik snap wel waar het vandaan komt. Erik is zuinig en gaat daar best wel ver in soms. In dat zuinig zijn heeft hij ook tegen stellingen gestemd. Maar gierig of hebberig vind ik ook niet juist.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ook wel wat begrijpelijk.
Er zijn er daar die heel wat minder doen én geven.
Zijn er weinig daar die zo veel doen voor de groep.
Jep.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
Babette haar vertrek was net te zien in de uitzending en haar ouders stonden haar op te wachten.
Op de insta van Babette staat een filmpje dat GJ haar op staat te wachten bij de Mac.. ze omhelzen elkaar en ze zijn superslim om elkaar weer te zien![]()
Ik denk ik vermeld het hier even want er waren bij sommige wat twijfels![]()
Wat is het toch saai weer in de loods
Ik vind het wel een leuk gesprekje tussen Erik en Mirthequote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
Babette haar vertrek was net te zien in de uitzending en haar ouders stonden haar op te wachten.
Op de insta van Babette staat een filmpje dat GJ haar op staat te wachten bij de Mac.. ze omhelzen elkaar en ze zijn superslim om elkaar weer te zien![]()
Jep.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
Zou kunnen dat degene die hem gierig noemt dat verschil niet zo begrijpt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap wel waar het vandaan komt. Erik is zuinig en gaat daar best wel ver in soms. In dat zuinig zijn heeft hij ook tegen stellingen gestemd. Maar gierig of hebberig vind ik ook niet juist.
Vrienden van Marciano in de buurt van het terrein. Dan gaat er een muziekje en moeten ze verzamelen bij het spelscherm.quote:
Oh ik dacht iets van een motor te horen en daar heeft Marciano het wel vaker over gehad. Maar ik ben niet zeker. Wel was meteen duidelijk dat het voor Marciano was.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sas keek omhoog en riep toen Marcianoooo, vermoed 'n vliegtuigje oid
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:21 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Okay dat heb ik dus wel goed gehoordSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |