Dat is rijst die zak.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
De overige boodschappen zijn geleverd, alleen de friet nog niet zegt ze
Maar als ze de boodschappen gaan pakken ligt er toch een zak friet boven op
Vele malen lekkerder, maar dan heb je voor 8 man wel meer nodig dan 5kiloquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Zelf friet snijden is ook lekkerderder
Hij loopt inderdaad daar rond alsof hij oververmoeid is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:08 schreef woxxel het volgende:
Ik heb niks met bern. Hij hoeft er niet uit. Maar hoe hij loopt....
Hij sleept zich vooruit. Dat is toch geen houding van een gymleraar
Ik heb even op google gekeken en daar staat nergens wat de houding van een gymleraar moet zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:08 schreef woxxel het volgende:
Ik heb niks met bern. Hij hoeft er niet uit. Maar hoe hij loopt....
Hij sleept zich vooruit. Dat is toch geen houding van een gymleraar
Zo heeft hij volgens mij altijd gelopen, het komt mij heel ongeïnteresseerd over.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij loopt inderdaad daar rond alsof hij oververmoeid is.
Hij was duizelig zei hij vanmorgen tegen Sashaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Bern pittiger is dan hij laat zien maar dat hij zich inhoudt. Soms zie ik wel ingehouden woede bij hem en dan trekt hij zich ff terug.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook geen klein mannetje. Hij heeft meer eten nodig dan Sasha bv.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was duizelig zei hij vanmorgen tegen Sasha
Ergens snap ik het wel, geen eten, verveling. Weten dat het eind van het jaar er bijna op zit
Geen puf meer, geen zin meer
Ja en de een kan lang zonder een een ander weer niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is ook geen klein mannetje. Hij heeft meer eten nodig dan Sasha bv.
Kan altijd nog een alarm tussen door komenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ping pong toernooi.
Blehh ik ga boodschappen doen.
Dan duurt het meestal nog even voor ze weer los van de kamers mogenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan altijd nog een alarm tussen door komen
Vanmorgen was ook maar heel kortquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan duurt het meestal nog even voor ze weer los van de kamers mogen
In het echt, absoluut eens.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:18 schreef woxxel het volgende:
Ik zou niet kunnen eten en weten dat de anderen niks hebben.
Dan duurt het tegenwoordig sowieso 15 minutenn o te stemmen, en 30 minuten tot een uur voor het begint.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern ook, die organiseert veel voor de groep en betaald dat van het geld waar andere allemaal dingen voor zichzelf kochten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:33 schreef Inka het volgende:
Van mij mag Wendy of Erik winnen. Beiden zetten zich steeds in voor de groep, harde werkers. En zijn geen ruziemaken.
Klopt. Maar dit is van die 500 die hij hadquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:31 schreef realkijkers het volgende:
[..]
In het echt, absoluut eens.
Daar?
Die anderen kiezen daar zelf voor.
Geld besteed aan onzin en troep.
Iedereen had extra eten kunnen kopen.
Vindt het daar juist aso dat degenen die geen eten hebben gekocht het verwachten van tegenstanders die wel eten hebben gekocht.
Als ze nou veel eten hadden gekocht voor anderen en het is daarom op, is nog een ander verhaal.
Ze mogen geen eten en drinkwaren kopen van geld uit de prijzenpot...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:31 schreef realkijkers het volgende:
[..]
In het echt, absoluut eens.
Daar?
Die anderen kiezen daar zelf voor.
Geld besteed aan onzin en troep.
Iedereen had extra eten kunnen kopen.
Vindt het daar juist aso dat degenen die geen eten hebben gekocht het verwachten van tegenstanders die wel eten hebben gekocht.
Als ze nou veel eten hadden gekocht voor anderen en het is daarom op, is nog een ander verhaal.
Ik begreep van een ander hier dat het wel kan, maar x25?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen geen eten en drinkwaren kopen van geld uit de prijzenpot...
Ja precies, en marciano toch ook? Bbq van grotendeels zijn geld?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern ook, die organiseert veel voor de groep en betaald dat van het geld waar andere allemaal dingen voor zichzelf kochten.
Ik ben weer paraatquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die spullen waar u het hierboven over hebt ziijn sttellingen voor geweest en aangekocht uit de prijzenpotquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja precies, en marciano toch ook? Bbq van grotendeels zijn geld?
Niet om het voor hem op te nemen.
Dan nog, triangel, viool, of eten.
Ik had het wel geweten.
Maar ik houd het ook niet bij, kan best dat die spullenwel van de prijzenpot zijn gegaan.
Laat ze het uitzoeken we zien het wel.
Jij hebt gisteravond het mediteren gemist denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:17 schreef magnaal het volgende:
Als ze nu met zo weinig mensen zijn en nog maar enkele weken, dan maak je het toch juist gezellig? Ondanks de wedstrijd, kunnen ze toch nog wel leuke dingen doen? Maar ja, er zijn er die alleen nog maar kunnen denken aan de wedstrijd, het geld, de wraak, de tactiek...Jammer..
Muziek instrumenten zijn van de prijzen pot gegaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja precies, en marciano toch ook? Bbq van grotendeels zijn geld?
Niet om het voor hem op te nemen.
Dan nog, triangel, viool, of eten.
Ik had het wel geweten.
Maar ik houd het ook niet bij, kan best dat die spullenwel van de prijzenpot zijn gegaan.
Laat ze het uitzoeken we zien het wel.
Tenslotte zijn ze er ook ingegaan voor het geld, anders doe je niet mee. Je laat niet een jaar van je leven achter je voor noppes natuurlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:17 schreef magnaal het volgende:
Als ze nu met zo weinig mensen zijn en nog maar enkele weken, dan maak je het toch juist gezellig? Ondanks de wedstrijd, kunnen ze toch nog wel leuke dingen doen? Maar ja, er zijn er die alleen nog maar kunnen denken aan de wedstrijd, het geld, de wraak, de tactiek...Jammer..
Als ze nu geld uit de prijzenpot halen voor eten en drinken dan gaat dat x25quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik begreep van een ander hier dat het wel kan, maar x25?
Ik doelde op bewoners die hun spaargeld hebben besteed aan extra voedsel voorraad.
Ja heb ik wel gezien, duurde me te langquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:22 schreef engine het volgende:
[..]
Jij hebt gisteravond het mediteren gemist denk ik![]()
Was leuk om ze als groep bezig te zien. Vind de sfeer wel gemoedelijk over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |