Jij dacht: dat nooit weer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde
Heb echt 3 uur mn haar zitten maangen en mn make up gedaan
Ligt er een beetje aan op welke Tineke qua leeftijd je op de pasfoto oogde…quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde
Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij YAT had ik een keer een steward die Milo¨evic heettequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mijn collegas bij de KLM (eind jaren 90) zag ik er op de foto van mijn KLM Pas uit als een oorlogsmisdadiger. Fijn te horen zoiets.
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eens
wanneer dat een leuke foto was geweest had ik dat ook gedaan, maar wanneer je zelf denkt "van wie is deze kaart" en je echt naar je naam moet kijken klopt het niet helemaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt?
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn
Ssssjjjj! Laat het de NS niet horenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:14 schreef Kreator het volgende:
Waarom verkoopt een fotograaf een huis? En waarom zou het uitmaken wat er anders wordt aan een huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap.
Foto’s en dan pasfoto’s kan binnenkort ook wel gebeuren.
In de gauwigheid las ik over een probeerpoes: succes.
Ik heb deze (of de Plus versie, dat weet ik eigenlijk niet). De katten liggen er heel graag in en ze kunnen lekker uitgerekt krabben. Ik heb hem wel gratis gekregen van de buurman toen hij moest verhuizen en de katten daardoor een ander huisje kregen. Dat maakte de financiële afweging wat makkelijkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:12 schreef Candaasje het volgende:
Over welk huis hebben we het @:AnneX ?![]()
Goh, ik ben stiekem alvast een beetje aan het kijken voor klimmeubels/krabpalen... maar wat zijn 99 van de 100 van die dingen toch graflelijkEn ze kosten ook gerust >200 euro.
Het idee is om wat plekken op hoogte te creëeren, (ook voor bijvoorbeeld wanneer de hond van mijn schoonouders hier verblijft) Van die ligplankjes/klimplankjes/bruggetjes tegen de muur wil ik (nog) niet. Liever iets losstaands, om eens te kijken of er gebruik van gemaakt zal worden. (Blijft een kat natuurlijk).
Benieuwd welke je uiteindelijk gaat kiezenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:12 schreef Candaasje het volgende:
Over welk huis hebben we het @:AnneX ?![]()
Goh, ik ben stiekem alvast een beetje aan het kijken voor klimmeubels/krabpalen... maar wat zijn 99 van de 100 van die dingen toch graflelijkEn ze kosten ook gerust >200 euro.
Het idee is om wat plekken op hoogte te creëeren, (ook voor bijvoorbeeld wanneer de hond van mijn schoonouders hier verblijft) Van die ligplankjes/klimplankjes/bruggetjes tegen de muur wil ik (nog) niet. Liever iets losstaands, om eens te kijken of er gebruik van gemaakt zal worden. (Blijft een kat natuurlijk).
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]Wat boeit het wat een ander met de woning doet. Hoogste prijs is koper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap.
Foto’s en dan pasfoto’s kan binnenkort ook wel gebeuren.
In de gauwigheid las ik over een probeerpoes: succes.
Die heeft in elk geval geen panrerprint ofzo. Dat scheelt al. Ik zou heel graag zo'n tof klimparcours maken, maar zal je zien dat ie straks vooral buiten klimt en binnen tukt voor de haard.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb deze (of de Plus versie, dat weet ik eigenlijk niet). De katten liggen er heel graag in en ze kunnen lekker uitgerekt krabben. Ik heb hem wel gratis gekregen van de buurman toen hij moest verhuizen en de katten daardoor een ander huisje kregen. Dat maakte de financiële afweging wat makkelijker
Ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Benieuwd welke je uiteindelijk gaat kiezen
En wat leuk een nieuw huisgenootje![]()
Wij hebben 2 krabpalen in huis, maar in de zomer worden ze minder gebruikt.
Vanmorgen is trouwens hun drinkfontein kapot gegaan, we hadden hem pas net een jaar. Gelukkig zijn ze niet zo duur. Bol komt vanavond alweer een nieuwe brengen. Wel fijn, want ik heb ze nog niet zien drinken uit het bakje dat ik nu heb neergezet.
Het scheelt ook wel als je zelf al voldoende plek hebt waar ze de hoogte in kunnen. Ik heb 1 boekenkast in de voorkamer waar 'ie naartoe zou kunnen, maar in de eetkamer kan 'ie eigenlijk nergens heen. En gezien ik nog wel eens honden als logees heb, vind ik wel dat ie een veilige plek (naast boven en straks ook buiten) moet hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voel mezelf altijd een slechte katten-vrouw als mensen het over dat soort krabpalen hebben. Ik wil nog wel iets om te krabben ergens subtiel wegwerken, maar ze slapen maar gewoon op m’n normale meubels. Ik vind al dat spul zo lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hopelijk kan de rooie blijvenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel als je zelf al voldoende plek hebt waar ze de hoogte in kunnen. Ik heb 1 boekenkast in de voorkamer waar 'ie naartoe zou kunnen, maar in de eetkamer kan 'ie eigenlijk nergens heen. En gezien ik nog wel eens honden als logees heb, vind ik wel dat ie een veilige plek (naast boven en straks ook buiten) moet hebben.
Nu heeft een vriendin wel van die klimplankjes langs de muur, en dat vind ik er best tof uit zien. Ook vermakelijk als ze erop spelen. Alleen minder tof als ie er straks geen gebruik van maakt en ik 30 gaten in m'n muur heb![]()
Meeste pluche dingen vind ik ook niet om aan te gluren. Dus ik was al op zoek naar iets meer design/hout. Alleen dat is dan wel weer gelijk een rib uit je lijf.
Ik had bij de nieuwe bank (ook al weer bijna 2 jaar oud) een hocker gekocht. Die werd meteen ingenomen door de diva's. Dus bij m'n stoel maar een kleine hocker gekocht zodat zij op de hocker konden blijven liggen. Nauwelijks, echt nauwelijks. Zette ik vorige week alles anders neer in de huiskamer, zodat ik mijn benen hoger kon leggen (oa op de hocker die bij de bank hoort, gaat Elin er meteen op liggen. Sinds gisteravond staat alles weer "normaal" en is ze er meteen weer klaar meequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep wil eigenlijk nooit ergens op liggen of spelen. Hans wel dus die heeft een flinke krabpaal. Een paar dagen geleden heeft Piep die paal ineens gekraakt. Na jaren. Katten
Dit moet ik voor de volgende onthouden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je gaat voor iets met stof: bij de mijne kan ik alle stoffen delen in de was doen (knippers of klittenband). Superhandig
Ik heb me aardig kunnen inhouden bij picnic. Wel een pizza voor vanavond want achter het fornuis staan of zo, dat lukt echt niet met de pijn in de rug (al gaat het gelukkig wel wat beter/spiegel paracetamol werkt).quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vanmiddag zeer uitgebreid boodschappen gedaan zodat ik mijn eenzaamheid dit weekend weg kan eten met alleen maar lekkere dingen. Ronde 1 is straks een te grote hoeveelheid te dure sushi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |