abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210248761
Dat is echt inderdaad zo stom, je draagt altijd een bril en een pasfoto moet zonder. In Tanzania moest ik m'n bril afzetten bij de douane zodat ze me met m'n paspoortfoto konden vergelijken. Die ook al weer ouder (en heel anders) was dan mijn visum foto :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_210248831
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde :D

Heb echt 3 uur mn haar zitten maangen en mn make up gedaan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210248846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde :D

Jij dacht: dat nooit weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:47:20 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210248890
quote:

Ligt er een beetje aan op welke Tineke qua leeftijd je op de pasfoto oogde…
pi_210248916
quote:

Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eens _O-
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:54:36 #96
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210248963
Volgens mijn collegas bij de KLM (eind jaren 90) zag ik er op de foto van mijn KLM Pas uit als een oorlogsmisdadiger. Fijn te horen zoiets.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:57:52 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210248991
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mijn collegas bij de KLM (eind jaren 90) zag ik er op de foto van mijn KLM Pas uit als een oorlogsmisdadiger. Fijn te horen zoiets.
Bij YAT had ik een keer een steward die Milo¨evic heette :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210249069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eens _O-
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt? O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210249092
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt? O-)
wanneer dat een leuke foto was geweest had ik dat ook gedaan, maar wanneer je zelf denkt "van wie is deze kaart" en je echt naar je naam moet kijken klopt het niet helemaal :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:08:38 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210249101
Voor rijbewijs ook nieuwe foto laten maken. Wel bij een fotograaf. Deze direct laten uploaden en online de aanvraag afgemaakt. Twee dagen later lag rijbewijs klaar bij gemeente.
Kan nog niet bij iedere gemeente. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210249130
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn
Hier gaat iets mis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_210249382
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hier gaat iets mis.
Ssssjjjj! Laat het de NS niet horen :o
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210249424
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:14 schreef Kreator het volgende:
Waarom verkoopt een fotograaf een huis? En waarom zou het uitmaken wat er anders wordt aan een huis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap.

Foto’s en dan pasfoto’s kan binnenkort ook wel gebeuren.

In de gauwigheid las ik over een probeerpoes: succes.
pi_210249538
Over welk huis hebben we het @AnneX ? :)

Goh, ik ben stiekem alvast een beetje aan het kijken voor klimmeubels/krabpalen... maar wat zijn 99 van de 100 van die dingen toch graflelijk :') En ze kosten ook gerust >200 euro.

Het idee is om wat plekken op hoogte te creëeren, (ook voor bijvoorbeeld wanneer de hond van mijn schoonouders hier verblijft) Van die ligplankjes/klimplankjes/bruggetjes tegen de muur wil ik (nog) niet. Liever iets losstaands, om eens te kijken of er gebruik van gemaakt zal worden. (Blijft een kat natuurlijk).
pi_210249599
Gut, heb ik eerder wel gezegd, dat er een huis vrijkomt op de rij.
Dat gebeurt niet zo gauw. En altijd afwachten of iemand erbij past.
Ook omdat er best wat zaken in gezamenlijkheid worden verricht.
Zoals nu project Schuur. w/
pi_210249606
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:12 schreef Candaasje het volgende:
Over welk huis hebben we het @:AnneX ? :)

Goh, ik ben stiekem alvast een beetje aan het kijken voor klimmeubels/krabpalen... maar wat zijn 99 van de 100 van die dingen toch graflelijk :') En ze kosten ook gerust >200 euro.

Het idee is om wat plekken op hoogte te creëeren, (ook voor bijvoorbeeld wanneer de hond van mijn schoonouders hier verblijft) Van die ligplankjes/klimplankjes/bruggetjes tegen de muur wil ik (nog) niet. Liever iets losstaands, om eens te kijken of er gebruik van gemaakt zal worden. (Blijft een kat natuurlijk).
Ik heb deze (of de Plus versie, dat weet ik eigenlijk niet). De katten liggen er heel graag in en ze kunnen lekker uitgerekt krabben. Ik heb hem wel gratis gekregen van de buurman toen hij moest verhuizen en de katten daardoor een ander huisje kregen. Dat maakte de financiële afweging wat makkelijker :+
pi_210249628
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:12 schreef Candaasje het volgende:
Over welk huis hebben we het @:AnneX ? :)

Benieuwd welke je uiteindelijk gaat kiezen :)
En wat leuk een nieuw huisgenootje *O*

Wij hebben 2 krabpalen in huis, maar in de zomer worden ze minder gebruikt.
Vanmorgen is trouwens hun drinkfontein kapot gegaan, we hadden hem pas net een jaar. Gelukkig zijn ze niet zo duur. Bol komt vanavond alweer een nieuwe brengen. Wel fijn, want ik heb ze nog niet zien drinken uit het bakje dat ik nu heb neergezet.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:23:12 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210249639
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 15:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap.

Foto’s en dan pasfoto’s kan binnenkort ook wel gebeuren.

In de gauwigheid las ik over een probeerpoes: succes.

Wat boeit het wat een ander met de woning doet. Hoogste prijs is koper.
pi_210249647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:20 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb deze (of de Plus versie, dat weet ik eigenlijk niet). De katten liggen er heel graag in en ze kunnen lekker uitgerekt krabben. Ik heb hem wel gratis gekregen van de buurman toen hij moest verhuizen en de katten daardoor een ander huisje kregen. Dat maakte de financiële afweging wat makkelijker :+
Die heeft in elk geval geen panrerprint ofzo. Dat scheelt al. Ik zou heel graag zo'n tof klimparcours maken, maar zal je zien dat ie straks vooral buiten klimt en binnen tukt voor de haard. :')
(Hij is wel heel ondernemend.)

En goedkoper dan deze (niet per se heul mooie, wel heeul prijzig): https://www.qualitycat-kr(...)l-xl-exclusief-ex-12
pi_210249660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Benieuwd welke je uiteindelijk gaat kiezen :)
En wat leuk een nieuw huisgenootje *O*

Wij hebben 2 krabpalen in huis, maar in de zomer worden ze minder gebruikt.
Vanmorgen is trouwens hun drinkfontein kapot gegaan, we hadden hem pas net een jaar. Gelukkig zijn ze niet zo duur. Bol komt vanavond alweer een nieuwe brengen. Wel fijn, want ik heb ze nog niet zien drinken uit het bakje dat ik nu heb neergezet.
Ik ook :P Sowieso eerst nog een paar dagen wachten, hoe het verloopt met C/allergie/kat.
Voor nu lenen we bijvoorbeeld ook de automatische voertoren van de collega waar hij vandaan komt. En z'n kattenbak. Dus als 'ie blijft, moeten we dat soort dingen ook nog wel aanschaffen :)
pi_210249683
Ik voel mezelf altijd een slechte katten-vrouw als mensen het over dat soort krabpalen hebben. Ik wil nog wel iets om te krabben ergens subtiel wegwerken, maar ze slapen maar gewoon op m’n normale meubels. Ik vind al dat spul zo lelijk.
pi_210249730
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voel mezelf altijd een slechte katten-vrouw als mensen het over dat soort krabpalen hebben. Ik wil nog wel iets om te krabben ergens subtiel wegwerken, maar ze slapen maar gewoon op m’n normale meubels. Ik vind al dat spul zo lelijk.
Het scheelt ook wel als je zelf al voldoende plek hebt waar ze de hoogte in kunnen. Ik heb 1 boekenkast in de voorkamer waar 'ie naartoe zou kunnen, maar in de eetkamer kan 'ie eigenlijk nergens heen. En gezien ik nog wel eens honden als logees heb, vind ik wel dat ie een veilige plek (naast boven en straks ook buiten) moet hebben.

Nu heeft een vriendin wel van die klimplankjes langs de muur, en dat vind ik er best tof uit zien. Ook vermakelijk als ze erop spelen. Alleen minder tof als ie er straks geen gebruik van maakt en ik 30 gaten in m'n muur heb :')

Meeste pluche dingen vind ik ook niet om aan te gluren. Dus ik was al op zoek naar iets meer design/hout. Alleen dat is dan wel weer gelijk een rib uit je lijf.
pi_210249835
Ik heb hier ook een (dure) krabpaal staan (ook geen hoge kasten) De vorige hebben ze flink gesloopt (was bij het uit elkaar halen heel duidelijk dat ik mazzel had dat die niet in de keuken was gevallen). Nu dus een stevige waar ze echt wel gebruik van maakten bij elkaar achterna zitten. Vooral Elin sliep er veel in, maar momenteel (in de zomer) is het ding lava. Hooguit eet ze er een snoepje op. Het ding is echt wel groot, maar omdat die dezelfde kleur als de muur heeft valt die niet zo snel op, of in ieder geval stoort het minder dan wanneer het zwart/bruin of zo is.
Het was altijd wel grappig, ieder had haar eigen hangmandje.

SPOILER
pi_210250048
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het scheelt ook wel als je zelf al voldoende plek hebt waar ze de hoogte in kunnen. Ik heb 1 boekenkast in de voorkamer waar 'ie naartoe zou kunnen, maar in de eetkamer kan 'ie eigenlijk nergens heen. En gezien ik nog wel eens honden als logees heb, vind ik wel dat ie een veilige plek (naast boven en straks ook buiten) moet hebben.

Nu heeft een vriendin wel van die klimplankjes langs de muur, en dat vind ik er best tof uit zien. Ook vermakelijk als ze erop spelen. Alleen minder tof als ie er straks geen gebruik van maakt en ik 30 gaten in m'n muur heb :')

Meeste pluche dingen vind ik ook niet om aan te gluren. Dus ik was al op zoek naar iets meer design/hout. Alleen dat is dan wel weer gelijk een rib uit je lijf.
Hopelijk kan de rooie blijven O+
En kunnen jullie in die tijd ontdekken wat voor soort klimmer/ligger het is, voor je een miskoop doet.

Ik vind krabpalen niet per se lelijk, maar ze hoeven ook geen eyecatchers te zijn door opvallende kleuren. Ik heb een reus staan in de kleurstelling die Kaatje postte. Niet te missen, want als je de woonkamer binnen komt staat hij recht tegenover de ingang.

In de winter wordt er meer gebruik van gemaakt dan in de zomer.
Dacht slim te zijn door er eentje met hangmat uit te zoeken (want dat vonden ze bij de vorige zo leuk)… lava. Zomer én winter.
En de krabton met twee verdiepingen is en blijft ook lava. Hebben de opvangers gelukkig wel veel lol van gehad (zie mijn topics voor foto’s/filmpjes)
Als je gaat voor iets met stof: bij de mijne kan ik alle stoffen delen in de was doen (knippers of klittenband). Superhandig _O_
pi_210250056
Piep wil eigenlijk nooit ergens op liggen of spelen. Hans wel dus die heeft een flinke krabpaal. Een paar dagen geleden heeft Piep die paal ineens gekraakt. Na jaren. Katten :')
Spoilers!
pi_210250090
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep wil eigenlijk nooit ergens op liggen of spelen. Hans wel dus die heeft een flinke krabpaal. Een paar dagen geleden heeft Piep die paal ineens gekraakt. Na jaren. Katten :')
Ik had bij de nieuwe bank (ook al weer bijna 2 jaar oud) een hocker gekocht. Die werd meteen ingenomen door de diva's. Dus bij m'n stoel maar een kleine hocker gekocht zodat zij op de hocker konden blijven liggen. Nauwelijks, echt nauwelijks. Zette ik vorige week alles anders neer in de huiskamer, zodat ik mijn benen hoger kon leggen (oa op de hocker die bij de bank hoort, gaat Elin er meteen op liggen. Sinds gisteravond staat alles weer "normaal" en is ze er meteen weer klaar mee _O-
pi_210250176
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als je gaat voor iets met stof: bij de mijne kan ik alle stoffen delen in de was doen (knippers of klittenband). Superhandig _O_
Dit moet ik voor de volgende onthouden.

Grappig om trouwens te lezen dat de meeste katten in de zomer er minder gebruik van maken.
pi_210250291
Van die van mij kunnen alle mandjes etc inderdaad ook in de was. Super handig.
Wel aan te raden tussendoor regelmatig de haren eraf te halen, want er is ook een point of no return :+

Die van mij gebruiken hem wel echt heel veel, ook in de zomer. Hij staat voor het raam bij de achtertuin en als ze niet op mij liggen, liggen ze 99% van de tijd in de krabpaal.
pi_210250302
Ik heb vanmiddag zeer uitgebreid boodschappen gedaan zodat ik mijn eenzaamheid dit weekend weg kan eten met alleen maar lekkere dingen. Ronde 1 is straks een te grote hoeveelheid te dure sushi :9
Spoilers!
pi_210250410
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vanmiddag zeer uitgebreid boodschappen gedaan zodat ik mijn eenzaamheid dit weekend weg kan eten met alleen maar lekkere dingen. Ronde 1 is straks een te grote hoeveelheid te dure sushi :9
Ik heb me aardig kunnen inhouden bij picnic. Wel een pizza voor vanavond want achter het fornuis staan of zo, dat lukt echt niet met de pijn in de rug (al gaat het gelukkig wel wat beter/spiegel paracetamol werkt).
De assistente die mijn benen net inzwachtelde was helemaal onder de indruk hoe (min of meer) dun de benen waren geworden. Zoals ze er nu uitzien zou zwachtelen nergens voor nodig zijn. Nog even doorzetten tot aanmeten van de kousen, dan 1-2 weken "blote benen".

Net een heel leuk kookboek binnengekregen voor de Instant Pot (ben ook testkoker geweest). Binnenkort komt het eetclubje bij mij eten en ik had al iets in gedachten, maar nu weet ik het niet meer, er staan zoveel lekkere dingen in en handige tips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')