abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 augustus 2023 @ 11:42:06 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210235525
Cees is digitaal nog steeds bezig zie ik :)
Laatste filmpje van 12 dagen geleden met de kleindochter Stella.

Blijkbaar staat de oude versie van de garnalenkroket niet meer online. Ook tweemaal zo traag
Uit 2010. Maar twee jaar geleden opnieuw geüpload.

[ Bericht 32% gewijzigd door borisz op 10-08-2023 11:54:52 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210235692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:42 schreef borisz het volgende:
Cees is digitaal nog steeds bezig zie ik :)
Laatste filmpje van 12 dagen geleden met de kleindochter Stella.

Blijkbaar staat de oude versie van de garnalenkroket niet meer online. Ook tweemaal zo traag
Uit 2010. Maar twee jaar geleden opnieuw geüpload.

Over foodtube met zijn kleindochter vertelde hij ook in het interview idd.
En dat hij niet aan geheime receptuur doet.
pi_210235747
Ja jongens, ik wil een kroket.
Zag dat Krokettenkunst een palingkroket heeft. Da's een van de visdingen die ik zo mis, gerookte paling. En dan in kroketvorm :9~
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:02:25 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210235799
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Over foodtube met zijn kleindochter vertelde hij ook in het interview idd.
En dat hij niet aan geheime receptuur doet.

Hij vindt het doodzonde als hij zijn geheimen mee het graf in zou nemen.
Zijn kook-/receptenboek is dan ook een aanrader... :Y
pi_210235857
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hij vindt het doodzonde als hij zijn geheimen mee het graf in zou nemen.
Zijn kook-/receptenboek is dan ook een aanrader... :Y
Er zat een slager aan de overkant van Cees en die had geweldig paté. Geheime receptuur. Mee in het graf genomen :{
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:11:03 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210235936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Er zat een slager aan de overkant van Cees en die had geweldig paté. Geheime receptuur. Mee in het graf genomen ;*
Daarom na Holtkamp maar even doorlopen naar v/d Linde op de Nieuwendijk en daar alles (vlees-/kaaskroketten, mergpijpjes, truffels en een 5 liter bak ijs :9~ ) eten/kopen wat je er te pakken kan krijgen.

pi_210236330
Ik heb al twee keer yoga gedaan deze week. Ik bouw het in tussen twee uur werk en het is echt wel heel lekker zeg. Ik ga proberen om dit vaker te doen. Ik wil het liefst 3 keer sporten in de week maar meestal blijft het bij 2 keer. Dan is dit een fijne toevoeging.
Spoilers!
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:56:35 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210236393
Ik zit nog steeds te denken over een parodie op Cees en Stella, Cees die alles uit de handen grijpt bij Stella, Stella die wulps de gardes aflikt en een zwaar Amsterdams accent heeft.
pi_210236451
Zijn er nog nieuwe Center Parcs observaties @Clubsoda?
Spoilers!
pi_210236469
quote:
^O^ Zo in de auto eens opzetten :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:08:35 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210236519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit nog steeds te denken over een parodie op Cees en Stella, Cees die alles uit de handen grijpt bij Stella, Stella die wulps de gardes aflikt en een zwaar Amsterdams accent heeft.
Ik wil het zien.
Ben vooral benieuwd naar dat Amsterdamse accent… >:)
pi_210236848
Komen er kroketten voorbij en dan lunch ik met overnight oats en yoghurt met een heleboel ‘herrie’ en een heleboel aardbeien.
Even pauze sinds 11 uur en alles schuren.
Herrie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky…als jullie nóg een city dagje plannen vond ik Gouda ook een verrassing. Vooral toen we de stadsgids tegenkwamen en hij de hoeken en gaten liet zien. Wij in zijn riksja 😂 Van de week kreeg ik een fb herinnering.

P.S. sch.ma kon een heerlijke ragout maken en dan tientallen kroketten draaien.
pi_210237082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er nog nieuwe Center Parcs observaties @:clubsoda?
We zijn vandaag uit het park ontsnapt. Op het terras van een nabijgelegen Fachwerk-stadjr loopt een clubje mensen met onze polsbandjes voorbij. Behoren we zomaar ongevraagd tot de Centerparcs-familie :o

Over dat terras kan ik ook nog genoeg vertellen trouwens :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210237144
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:41 schreef AnneX het volgende:
Komen er kroketten voorbij en dan lunch ik met overnight oats en yoghurt met een heleboel ‘herrie’ en een heleboel aardbeien.
Even pauze sinds 11 uur en alles schuren.
Herrie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky…als jullie nóg een city dagje plannen vond ik Gouda ook een verrassing. Vooral toen we de stadsgids tegenkwamen en hij de hoeken en gaten liet zien. Wij in zijn riksja 😂 Van de week kreeg ik een fb herinnering.

P.S. sch.ma kon een heerlijke ragout maken en dan tientallen kroketten draaien.
Ook lekker :9

Voor komende week zitten we zo'n beetje vol. Vrij-z0 is J een weekend op stap. Maandag bijkomen en naar Ikea. Di-do 2 keer weg, 1 keer rusten. Vrijdag groot schoonmaak-, tuinier- en kookfestijn want we krijgen 18 man over de vloer dat weekend.
Spoilers!
pi_210237156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
We zijn vandaag uit het park ontsnapt. Op het terras van een nabijgelegen Fachwerk-stadjr loopt een clubje mensen met onze polsbandjes voorbij. Behoren we zomaar ongevraagd tot de Centerparcs-familie :o

Over dat terras kan ik ook nog genoeg vertellen trouwens :+
Je hoort bij de club, Club ^O^ Vertel dan over dat terras. Entertain mij *O*
Spoilers!
pi_210237402
O+
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:41:35 #19
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210237480
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:31 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ] O+
Wat een prachtige Jugendstil deur,
pi_210237671
Ik heb net heerlijke courgettepannenkoekjes gemaakt :9~ Met feta, dukkah, mais, knoflookbieslook en korianderblad.
Spoilers!
pi_210238032
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net heerlijke courgettepannenkoekjes gemaakt :9~ Met feta, dukkah, mais, knoflookbieslook en korianderblad.
TTIWWP
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210238266
Onze buit bij HK:

Hebben ook tijdens het wandelen bij Café Mulder een bakkie gedaan, één van de 5 kroegen waar Simon Carmiggelt graag zat en schreef en de stamkroeg van O+ Ramses O+
pi_210238284
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Wat een prachtige Jugendstil deur,
Tis een prachtig pand (je).
Het kwamen allerlei mensen bestellingen afhalen, er stonden met ons erbij 6 mensen in het zaakje toen was het vol :D
Nog even gekletst met dochter HK en lekker weer thuis nu.
Was een fijn uitje zo :)
pi_210238391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je hoort bij de club, Club ^O^ Vertel dan over dat terras. Entertain mij *O*
Eerst nog even CP. Gisteren ging ik de was doen. We hebben een kleine kotsmachine mee, dus dat was nodig }:| omdat het een autovrij park is en vrij heuvelachtig, heeft ieder huisje zo'n grote boodschappentas op wielen. Ik heb altijd al zo'n tas willen hebben dus ik was helemaal in mijn nopjes dat ik hiermee de was berg op en af kon slepen O+ het interessante van een wasserette is dat mensen om onduidelijke redenen heel kritisch naar de inhoud van je wastas loeren maar dan wel zogenaamd onopvallend. Er was ook een vrouw in een onverstaanbaar Vlaams dialect aan het bellen naast de droger. Ik ging tussendoor zwemmen maar zij verloor de was blijkbaar niet uit het oog.

Goed, dat terras. Allereerst zat er in het stadje een opvallende hoeveel opti- en audiciens. Om de paar meter de een of de ander. Bijzonder dat het uit kan. Het terras hoorde bij een gelegenheid die zowel een wereldwinkel, als een biologische winkel als een eetgelegenheid. Er werkten mensen met een verstandelijke beperking. Heel. veel. mensen met een verstandelijke beperking. We werden begroet door een meneer met Downsyndroom. Hij vroeg mij vrouw of de baby van haar was? Hoe hij heette? Wat een schatje :Y Toen of het grote kind van mij was? En hoe hij dan heette? En na een korte aarzeling: ook een schatje :+ Toen kregen we een plantenspuit tegen de wespen. 'Niet meppen. Spuiten' ^O^ er was weinig klandizie dus het voltallige personeel bemoeide zich met ons. Ieder drankje werd apart door iemand anders gebracht en iedere maaltijd ook O+ het was ook echt lekker, falafel met auberginecremen en ingelegde courgette en salade.

Oh ja, je kan op het park zo'n golfkarretje huren als je 'moeilijke benen' hebt. De mensen die dat doem, kijken je als voetganger heel hautain aan. Zou ik ook doen voor 30 euro per uur.
pi_210238409
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hier maar een tafeltje voor de deur gezet met 'gratis courgettes mee te nemen'. Vanmorgen weer een hele bak geoogst. Maar die pannekoekjes ga ik ook nog maken, misschien wel dit weekend.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 16:18:52 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210238443
Wij hadden afgelopen weekend eindelijk een 'normale courgette' dus gefrituurde courgette gegeten *O*
Zo lekker, maar dat werkt niet met die grote plakken van een bolcourgette :D
  Moderator donderdag 10 augustus 2023 @ 16:34:00 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210238544
https://groeikracht.cosun(...)n-onkruidbeheersing/

Waarom ik dus niet tegen conventionele landbouw ben, maar voor innovatie. Conventioneel en biologisch kunnen ook van elkaar leren, bijvoorbeeld met steriele uienvliegen.

Uienprijs is ook goed op het moment, richting de ¤0,25 afland. Dan blijft er ruimte voor innovatie.

Zo rond 2013 waren telers blij als ze ¤0,015/kg kregen. Of gratis werden opgehaald - dan kon je de koeling/ventilatie uitschakelen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210238777
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:34 schreef derLudolf het volgende:
https://groeikracht.cosun(...)n-onkruidbeheersing/

Waarom ik dus niet tegen conventionele landbouw ben, maar voor innovatie. Conventioneel en biologisch kunnen ook van elkaar leren, bijvoorbeeld met steriele uienvliegen.

Uienprijs is ook goed op het moment, richting de ¤0,25 afland. Dan blijft er ruimte voor innovatie.

Zo rond 2013 waren telers blij als ze ¤0,015/kg kregen. Of gratis werden opgehaald - dan kon je de koeling/ventilatie uitschakelen.
Wmb zouden de goede dingen uit bio overgenomen moeten worden en in Europese regelgeving worden vastgelegd. Vanwege valse concurrentie, om boeren te beschermen (want zij zijn degene die kanker krijgen van de glyfosaat), en om fossielvrij te worden (en dat kan alleen zonder kunstmest en dus met lagere productie, en dat wil je ook niet op dorpsniveau afdwingen zeg maar).

En dan kan het hele commerciële bio-label de prullenbak in. Mag je niet meer biologisch insecten en bijen platspuiten met kopersulfaat. En kunnen boeren wat meer voor hun product vragen.
pi_210238787
quote:
Had jij nog duidelijkheid over die explosie (eer?)gisteren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210238811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Had jij nog duidelijkheid over die explosie (eer?)gisteren?
Nee, anders dan dat ik de knal uit noordelijke richting hoorde komen, partner een paar honderd meter zuidelijker aan het werk was en ook opschrok, en de Wout een rondje met airwolf heeft gedaan.

Geen idee. Soms bieden die 112-fotografen meer nieuws dan het nieuws, zal zo daar eens kijken.
pi_210238853
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Nee, anders dan dat ik de knal uit noordelijke richting hoorde komen, partner een paar honderd meter zuidelijker aan het werk was en ook opschrok, en de Wout een rondje met airwolf heeft gedaan.

Geen idee. Soms bieden die 112-fotografen meer nieuws dan het nieuws, zal zo daar eens kijken.
*O* op de grote hoop maar dan *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210238960
Bijzonder weinig gewerkt vandaag, toch geslooooopt.

#liefdagboek
pi_210239223
Fijn, vriendin heeft de bank weer op de oude plek gezet. Had 'm anders gezet om met de benen omhoog tv te kunnen kijken, maar met de rug krijg ik het niet voor elkaar om comfortabel te liggen op de bank. Maar tv kijken ook niet want dan moest ik weer een draai maken.
Ook heeft ze de kattenbak gedaan, hoef ik niet te bukken vandaag.
Zo fijn zulke mensen in de buurt.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:54:26 #34
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210239270
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn, vriendin heeft de bank weer op de oude plek gezet. Had 'm anders gezet om met de benen omhoog tv te kunnen kijken, maar met de rug krijg ik het niet voor elkaar om comfortabel te liggen op de bank. Maar tv kijken ook niet want dan moest ik weer een draai maken.
O+
pi_210239323
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:17 schreef Myraela het volgende:
Bijzonder weinig gewerkt vandaag, toch geslooooopt.

#liefdagboek
Boks ouwe
pi_210239333
Er zit een hond te kermen onder mn raam. Niet ik word geknepen kermen, maar mn baasje komt wellicht nooit meer uit deze wereld kermen. Toch zielig.
pi_210239360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zit een hond te kermen onder mn raam. Niet ik word geknepen kermen, maar mn baasje komt wellicht nooit meer uit deze wereld kermen. Toch zielig.
Dat "genot" heb ik ruim 5 jaar gehad. Keffer van de bovenbuurvrouw werd om 9 uur het balkon opgezet en mocht begin van de avond weer naar binnen. Blafte bij iedere hond die hij zag (hier tegenover is een hondenuitlaatveld)
pi_210239365
Baasje is er -denk ik- weer *O*
pi_210239506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Als je later deze week nog klusjes hebt / gezelschap kunt gebruiken, laat 't gerust weten :* met dit weer is het een leuk fietstochtje.
pi_210239672
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:13 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb hier maar een tafeltje voor de deur gezet met 'gratis courgettes mee te nemen'. Vanmorgen weer een hele bak geoogst. Maar die pannekoekjes ga ik ook nog maken, misschien wel dit weekend.
:D
Hoeveel planten heb je ook alweer?

Hier valt het nog mee. Het lukt me ook nog steeds om ze klein te oogsten. Er zijn er pas zes weggegeven.
Spoilers!
pi_210239700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Als je later deze week nog klusjes hebt / gezelschap kunt gebruiken, laat 't gerust weten :* met dit weer is het een leuk fietstochtje.
Bezoek is altijd leuk. Morgen heb ik als "uitje" naar de huisarts voor zwachtelen en jeuh...picnic komt de boodschappen brengen. Maandag hoop ik wel zover te zijn dat ik weer naar kantoor kan in de ochtend. En afhankelijk hoe goed het gaat dinsdag naar de boten. Maar omdat het daar tig trappen op en af is bekijk ik dat per dag. Donderdag heb ik cursus.
pi_210239795
:')
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D
Hoeveel planten heb je ook alweer?

Hier valt het nog mee. Het lukt me ook nog steeds om ze klein te oogsten. Er zijn er pas zes weggegeven.
5 planten :')
Ik heb gelukkig al meerdere mensen courgettes mee zien nemen.
pi_210240206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ook lekker :9

Voor komende week zitten we zo'n beetje vol. Vrij-z0 is J een weekend op stap. Maandag bijkomen en naar Ikea. Di-do 2 keer weg, 1 keer rusten. Vrijdag groot schoonmaak-, tuinier- en kookfestijn want we krijgen 18 man over de vloer dat weekend.
Volgens mij kun je beter ‘schoonmaken’ nadat die fokkersbende is vertrokken. Imho. 😉

https://www.hellofresh.nl(...)d3c3788f6ee4ca33d786

Heerlijk gegeten. Alles :Y)
pi_210241285
Zo. Liefste heb ik vanochtend verrast met twee nestkasten.
Vanmiddag hadden we een taartje

En zojuist een paar extra extra lekkere biertjes besteld die zaterdag worden bezorgd 8-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210241379
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:40 schreef sigme het volgende:
Zo. Liefste heb ik vanochtend verrast met twee nestkasten.
Vanmiddag hadden we een taartje
[ afbeelding ]
En zojuist een paar extra extra lekkere biertjes besteld die zaterdag worden bezorgd 8-)
Borgman O+
pi_210241424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Borgman O+
De foto was speciaal voor jou ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
Borgman ^O^ O+ Klinkt als een goede verjaardag :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210241465
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Volgens mij kun je beter ‘schoonmaken’ nadat die fokkersbende is vertrokken. Imho. 😉
Ja, dan ook voor en na ;) We krijgen eerst een weekend op zaterdag en zondag veel bezoek en het weekend daarna komen jullie. Met elke dag een beetje doen, komen we er wel. En anders is het maar gewoon niet schoon, ook best.
Spoilers!
pi_210241497
quote:
14s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]
De foto was speciaal voor jou ;)
[..]

O+
pi_210241679
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Eerst nog even CP. Gisteren ging ik de was doen. We hebben een kleine kotsmachine mee, dus dat was nodig }:| omdat het een autovrij park is en vrij heuvelachtig, heeft ieder huisje zo'n grote boodschappentas op wielen. Ik heb altijd al zo'n tas willen hebben dus ik was helemaal in mijn nopjes dat ik hiermee de was berg op en af kon slepen O+ het interessante van een wasserette is dat mensen om onduidelijke redenen heel kritisch naar de inhoud van je wastas loeren maar dan wel zogenaamd onopvallend. Er was ook een vrouw in een onverstaanbaar Vlaams dialect aan het bellen naast de droger. Ik ging tussendoor zwemmen maar zij verloor de was blijkbaar niet uit het oog.

Goed, dat terras. Allereerst zat er in het stadje een opvallende hoeveel opti- en audiciens. Om de paar meter de een of de ander. Bijzonder dat het uit kan. Het terras hoorde bij een gelegenheid die zowel een wereldwinkel, als een biologische winkel als een eetgelegenheid. Er werkten mensen met een verstandelijke beperking. Heel. veel. mensen met een verstandelijke beperking. We werden begroet door een meneer met Downsyndroom. Hij vroeg mij vrouw of de baby van haar was? Hoe hij heette? Wat een schatje :Y Toen of het grote kind van mij was? En hoe hij dan heette? En na een korte aarzeling: ook een schatje :+ Toen kregen we een plantenspuit tegen de wespen. 'Niet meppen. Spuiten' ^O^ er was weinig klandizie dus het voltallige personeel bemoeide zich met ons. Ieder drankje werd apart door iemand anders gebracht en iedere maaltijd ook O+ het was ook echt lekker, falafel met auberginecremen en ingelegde courgette en salade.

Oh ja, je kan op het park zo'n golfkarretje huren als je 'moeilijke benen' hebt. De mensen die dat doem, kijken je als voetganger heel hautain aan. Zou ik ook doen voor 30 euro per uur.
Wat goed dat er van die wieltassen bij de huisjes horen. Slim van ze. Ook van de wasserette trouwens. Waren het van die enorme machines? Wastasloerderij :{w

Je terras _O_ Allebei schatjes O+ Spuiten, niet meppen :Y
Spoilers!
pi_210242041
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat goed dat er van die wieltassen bij de huisjes horen. Slim van ze. Ook van de wasserette trouwens. Waren het van die enorme machines? Wastasloerderij :{w

Je terras _O_ Allebei schatjes O+ Spuiten, niet meppen :Y
De wasmachines waren zelfs vrij klein -ik had er twee nodig- maar wel van die professionale hufterproof Mieles die in 20 minuten een complete was er doorheen jagen. De drogers waren wel enorm inderdaad. Het is wel handig geregeld, doen daar ook alle was van de huisjes en op alle dagen die niet wisseldag zijn, mogen de gasten wassen. Het spuiten werkte trouwens fantastisch. Ga ik onthouden.
pi_210242330
Ondertussen zijn we begonnen aan een nieuw seizoen Only murders in the building O+ met Meryl Streep O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2023 @ 03:40:22 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210243876
Spanje tot nu toe de betere...
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 06:28:32 #53
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210245104
Moggel.
Beste fik, al vanaf kwart voor 7 gillende sirenes.
Appie staat in de brand..https://nos.nl/artikel/24(...)llen-panden-ontruimd
Daar komen we regelmatig..
pi_210245105
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 06:28 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nog steeds, heb ik begrepen…
Dit had ik wel zelf willen uitvinden eigenlijk.
Spoilers!
pi_210245126
Hai.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:39:13 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210245190
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit had ik wel zelf willen uitvinden eigenlijk.
Sorry, ik heb geen idee in welke volgorde je je nieuwsbronnen e.d. 's ochtends afloopt...
pi_210245199
Jongens, ik ben moed aan het verzamelen om uit bed te gaan. Waarom is bed zo fijn, en de rest van de wereld zo naar.
pi_210245212
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 08:40 schreef Myraela het volgende:
Jongens, ik ben moed aan het verzamelen om uit bed te gaan. Waarom is bed zo fijn, en de rest van de wereld zo naar.
Dit voel ik wel, ondanks dat ik wel al uit bed ben.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210245221
@derLudolf, ik heb net dat bericht over die spotsprayer gelezen dat je eerder deelde. Zeker veelbelovend. Ik hoop dat dat de toekomst wordt. Beter voor boeren, consumenten en vooral milieu.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 11-08-2023 09:12:36 ]
Spoilers!
pi_210245305
Mogge! Mezelf uit bed gewerkt. Gelukkig best goed geslapen.

Dat ziet er heftig uit @Blues
pi_210245453
Mogguh!

Ik ga zo richting bed, zonde wel, want het is zulk prachtig weer buiten O+

Simon doet het hier goed. We denken wel dat hij ons niet al te snuggere wezens vindt, want het is toch wel vrij duidelijk dat hij graag naar buiten wil (MIAAAAAUW). Maar ik moet zeggen dat 'ie zich er gelukkig wel steeds snel bij neerlegt, en dan maar gewoon lekker komt kroelen. Heel veel kroelen.

Verder wordt 'ie lijp als ie een pak sojamelk ziet. :') Dus de havermout van C en de koffiemelk is niet veilig. Je kunt het niet eens inschenken zonder eerst de neus van een grote rooie kater weg te duwen, x10 .

Allergie leek eergisteren toch een ding te gaan worden (piepende ademhaling begon op te spelen bij C), maar hij heeft gisteravond/nacht/vanochtend het contact niet vermeden, (lekker allergenen verzamelen, gotta catch them all :P ) en voor nu is de piep weer weg. (Of C is gewoon keihard in de ontkenningsfase, want hij is helemaal weg van Simon.)

Nox lijkt ook weer helemaal in dr hum te zijn. Oogje ziet er goed uit, biks wordt weer gegeten, buik is soepel, en ze liggen weer tegen elkaar aan te slapen O+

Dus ik ben een tevreden mens op dit moment *O*
pi_210245480
Welkom Rooie Simon *O*
pi_210245492
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Ik ga zo richting bed, zonde wel, want het is zulk prachtig weer buiten O+

Simon doet het hier goed. We denken wel dat hij ons niet al te snuggere wezens vindt, want het is toch wel vrij duidelijk dat hij graag naar buiten wil (MIAAAAAUW). Maar ik moet zeggen dat 'ie zich er gelukkig wel steeds snel bij neerlegt, en dan maar gewoon lekker komt kroelen. Heel veel kroelen.

Verder wordt 'ie lijp als ie een pak sojamelk ziet. :') Dus de havermout van C en de koffiemelk is niet veilig. Je kunt het niet eens inschenken zonder eerst de neus van een grote rooie kater weg te duwen, x10 .

Allergie leek eergisteren toch een ding te gaan worden (piepende ademhaling begon op te spelen bij C), maar hij heeft gisteravond/nacht/vanochtend het contact niet vermeden, (lekker allergenen verzamelen, gotta catch them all :P ) en voor nu is de piep weer weg. (Of C is gewoon keihard in de ontkenningsfase, want hij is helemaal weg van Simon.)

Nox lijkt ook weer helemaal in dr hum te zijn. Oogje ziet er goed uit, biks wordt weer gegeten, buik is soepel, en ze liggen weer tegen elkaar aan te slapen O+

Dus ik ben een tevreden mens op dit moment *O*
Oh, dat klinkt goed, van Nox uiteraard maar de introductie van Simon ook. Slaap lekker
pi_210245513
Wij zitten in de wachtruimte van de mri in mijn eigen zkh voor g.
Wel gek, iedereen groet mij, het is alsof ik werk, thuis ben en eh beetje gek gevoel zo :D
(How can I make this about me :P )
g heeft zijn seresta genomen, ik heb gereden, maar vooralsnog voelt ie geen volkomen kalmte op zich neerdalen.
pi_210245523
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:21 schreef Blues het volgende:
Wel gek, iedereen groet mij, het is alsof ik werk, thuis ben en eh beetje gek gevoel zo :D
g heeft zijn seresta genomen, ik heb gereden, maar vooralsnog voelt ie geen volkomen kalmte op zich neerdalen.
:*
Spoilers!
pi_210245524
quote:
De "geen kalmte" is goed voor te stellen. Sowieso zo'n eng ding en dan ook waarom.
Sterkte jullie twee :*
pi_210245545
Ik kom een paar uur slaap tekort. Zo geen zin in vandaag. Veel te veel te doen in een strak schema met als resultaat dat ik daarna een heel weekend alleen gelaten word :'(

Vooralsnog zit ik alleen een beetje onscherp en onvrolijk naar mijn laptop te turen.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:45:26 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210245680
Best warm vandaag. Nu al 25 graden op kantoor thuis.

Succes Golfer.
pi_210245754
quote:
Oh dat gevoel kan ik me wel voorstellen ja :D

Veel succes golfer! :*
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:55:33 #71
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210245777
quote:
Hup golfer en Blues!
pi_210245817
Succes @Blues en g!!
@Candaasje dat klinkt goed O+ collega van mn vorige werk was ook allergisch voor katten maar had er wel twee, en zij merkte dat ze in begin dan altijd even aan een nieuwe kat moest wennen, met wat meer niesen en snotneus enzo, maar dat dat wel ook weer wegging. Alsof er even wat desensitisatie met die specifieke kat plaats moest vinden en dan ging het prima. Hopelijk werkt 't ook zo met C en Simon, dat ie even moest wennen en t nu alleen maar weer minder wordt!

Ik deed vanochtend mn uiterste best om van mn mobiel af te blijven om nergens per ongeluk de uitslag te lezen voor ik had teruggekeken. Was moeilijk, maar gelukt :s)

Zometeen maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen.
pi_210245841
Succes en sterkte Golfer!
pi_210245843
Ik was m'n bed uit. En ik ben m'n bed weer in. Beter.
pi_210245851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Blues en g!!
@:Candaasje dat klinkt goed O+ collega van mn vorige werk was ook allergisch voor katten maar had er wel twee, en zij merkte dat ze in begin dan altijd even aan een nieuwe kat moest wennen, met wat meer niesen en snotneus enzo, maar dat dat wel ook weer wegging. Alsof er even wat desensitisatie met die specifieke kat plaats moest vinden en dan ging het prima. Hopelijk werkt 't ook zo met C en Simon, dat ie even moest wennen en t nu alleen maar weer minder wordt!

Ik deed vanochtend mn uiterste best om van mn mobiel af te blijven om nergens per ongeluk de uitslag te lezen voor ik had teruggekeken. Was moeilijk, maar gelukt :s)

Nou je het zegt, toen ik een tijdje katloos was geweest (zo'n 4 maanden) had ik de eerste tijd nadat er weer een kat in huis kwam last van genies etc. Was dat helemaal vergeten maar was wel bang dat het door zou zetten en ik die sneuerd weer terug zou moeten brengen naar het asiel. Maar gelukkig ging het over.
pi_210245872
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Blues en g!!
@:Candaasje dat klinkt goed O+ collega van mn vorige werk was ook allergisch voor katten maar had er wel twee, en zij merkte dat ze in begin dan altijd even aan een nieuwe kat moest wennen, met wat meer niesen en snotneus enzo, maar dat dat wel ook weer wegging. Alsof er even wat desensitisatie met die specifieke kat plaats moest vinden en dan ging het prima. Hopelijk werkt 't ook zo met C en Simon, dat ie even moest wennen en t nu alleen maar weer minder wordt!

Ik hoop dat het ook zo werkt bij C :Y Ik heb ook meerdere collega's/vrienden die aangeven dat ze voor hun eigen kat minder allergisch lijken te zijn.

En anders stuur ik C eerst nog langs de acupuncturist :D Hebben ook wat collega's goede ervaringen mee. (Ik weet nooit in hoeverre dat placebo is, maar veel dierenartsen/assistenten ontwikkelen in de loop der tijd wel een allergie en dat is niet handig, dus er wordt wel vanalles geprobeerd.)

Zo, welterusten!
pi_210245919
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik hoop dat het ook zo werkt bij C :Y Ik heb ook meerdere collega's/vrienden die aangeven dat ze voor hun eigen kat minder allergisch lijken te zijn.

En anders stuur ik C eerst nog langs de acupuncturist :D Hebben ook wat collega's goede ervaringen mee. (Ik weet nooit in hoeverre dat placebo is, maar veel dierenartsen/assistenten ontwikkelen in de loop der tijd wel een allergie en dat is niet handig, dus er wordt wel vanalles geprobeerd.)

Zo, welterusten!
Ach en al zou het placebo zijn.. als het werkt dan werkt het *) ^O^
Er is ook wel bekend dat een placebo effect ook echt wel fysiek effect kan hebben, niet alleen psychisch (dus dat je niet alleen dénkt dat het werkt, maar dat doordat je denkt dat het werkt, er ook echt in lijf een reactie plaatsvindt die hetzelfde effect geeft als medicijn). Volgens mij hebben ze dat bij (placebo)paracetamol bv aangetoond. Ik weet niet precies meer of het dan wel zo moet zijn dat je eerder het al wel 'echt' hebt gebruikt. Prof Andrea Evers doet veel onderzoek naar placebo/nocebo effect, mochten mensen geïnteresseerd zijn en meer willen lezen.
pi_210245967
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 08:26 schreef Blues het volgende:
Moggel.
Beste fik, al vanaf kwart voor 7 gillende sirenes.
Appie staat in de brand..https://nos.nl/artikel/24(...)llen-panden-ontruimd
Daar komen we regelmatig..
Moest direct aan jullie denken, dat jullie daar misschien ook wel eens boodschappen deden. Zonde van al dat eten :+

Moest sowieso al aan jullie denken, vanwege het onderzoek vandaag. Ik hoop toch dat het meevalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210245994
Ik kan niet bellen. Mijn netwerk ligt er blijkbaar uit :? Lastig, want ik wilde net mijn vader bellen dat iemand hun gaat bellen :+ En hij leest zijn whatsapp zeg maar 1x per week of zo.

Zelf net bij de bekkenbodemfysiotherapeut geweest en wat is ze goed _O_ Daar had ik die lange wachtlijst wel voor over. Ze gaat in november met pensioen, nog net op tijd *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:28:57 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210246054
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Zelf net bij de bekkenbodemfysiotherapeut geweest en wat is ze goed Daar had ik die lange wachtlijst wel voor over. Ze gaat in november met pensioen, nog net op tijd
Mocht je in de toekomst nog een keer een wondermens nodig hebben, dan kan ik je mijn osteopaat aanraden. Die verricht soms ook echt wonderen.

Tevens vanmorgen wakker geworden met een bijholteontsteking. Raar gedoe.
pi_210246219
Het is volbracht *G* ging redelijk goed. Zag wel wat spanning toen ie toch ietkes verder naar binnen gereden werd op het laatst. Uitgebreide mri met vloeistoffen die ook automagisch steeds een beetje via infuus inliep.
Prachtig nieuw ruim MRI apparaat. _O_
Was best een lange uitgebreide van 45 min. Trots op mijn g O+
Nu bakkie thuis en weer terug om gewoon te werken. Rare dag :+
pi_210246256
45 minuten in een MRI terwijl je er al claustrofobisch van wordt :X huuuu! Maar dit zit er op. En ja rare dag als je zo weer terug naar dat ziekenhuis moet voor je werk.

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:28 schreef Kreator het volgende:
Mocht je in de toekomst nog een keer een wondermens nodig hebben, dan kan ik je mijn osteopaat aanraden. Die verricht soms ook echt wonderen.

Tevens vanmorgen wakker geworden met een bijholteontsteking. Raar gedoe.
Wondermensen O+ O+
Beterschap. Klinkt ook niet fijn.
pi_210246267
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:46 schreef Blues het volgende:
Het is volbracht *G* ging redelijk goed. Zag wel wat spanning toen ie toch ietkes verder naar binnen gereden werd op het laatst. Uitgebreide mri met vloeistoffen die ook automagisch steeds een beetje via infuus inliep.
Prachtig nieuw ruim MRI apparaat. _O_
Was best een lange uitgebreide van 45 min. Trots op mijn g O+
Nu bakkie thuis en weer terug om gewoon te werken. Rare dag :+
Gelukkig! Dat was natuurlijk een flinke hobbel, dat enge ding, fijn ook dat het een ruime nieuwe was.
pi_210246438
Beterschap Krea!
En Blues fijn dat het erop zit nu. Mijn duimen draaien dat jullie maandag de meest gunstige uitslag mogelijk krijgen!!
@Isabeau fijn zo'n prettige bekkenbodemfysio! Wat maakt dat je erheen moet? (Hoef je uiteraard niet op te antwoorden)
pi_210246645
Fijn dat het goed ging, Blues.

Hier al lekker een zonnetje. Na het uitslapen net al even in de tuin bezig geweest: nieuwste aanplant (ik had een verrassingspakket biologische tuinplanten besteld) een extra rondje water gegeven, 1 van de monstercourgettes opgebonden en de rest terug gesnoeid, terrasmeubels weer even opgefrist.

Het staat er zo prachtig bij he O+.
pi_210246696
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 11:34 schreef Tuindier het volgende:
Fijn dat het goed ging, Blues.

Hier al lekker een zonnetje. Na het uitslapen net al even in de tuin bezig geweest: nieuwste aanplant (ik had een verrassingspakket biologische tuinplanten besteld) een extra rondje water gegeven, 1 van de monstercourgettes opgebonden en de rest terug gesnoeid, terrasmeubels weer even opgefrist.

Het staat er zo prachtig bij he O+.
Foto's! Wat zat er in je verrassingspakket?

En vijf courgetteplanten _O-
Spoilers!
pi_210246878
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Foto's! Wat zat er in je verrassingspakket?

En vijf courgetteplanten _O-
Ik heb je even naar het tuin-topic verhuisd, want daar wilde ik dit ook nog posten.

Die 5 gaan we niet nog een keer doen. Ik overweeg om er 1 of 2 te elimineren.
pi_210247124
Het is volbracht voor @golfer Nu nog een goeie uitslag.

En het huis is verkocht. Kwam niet eens op funda.
SPOILER
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:14:34 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210247680
Waarom verkoopt een fotograaf een huis? En waarom zou het uitmaken wat er anders wordt aan een huis?
pi_210248568
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:22 schreef AnneX het volgende:
Het is volbracht voor @:golfer Nu nog een goeie uitslag.

En het huis is verkocht. Kwam niet eens op funda.
SPOILER
Welk huis :?

Wanneer krijgen jullie de uitslag @Blues ?

Ik snap de wereld soms niet ;(

Vandaag leek me een goede dag om mijn rijbewijs te laten verlengen. Kan digitaal, heel hip. Moest ik wel de DigiD app koppelen aan een ID. Kostte wat tijd, maar gelukt *O*
Naar erkende fotograaf gegaan, stomme pasfoto gemaakt…. Digitaal afgekeurd :D
Lag volgens haar echt niet aan mijn bril, want ze maakte altijd goedgekeurde foto’s voor rijbewijzen mét bril. Oke, dan zal het mijn rare oog wel zijn wat het systeem (ook na retoucheren) niet snapt, doe dan maar papieren print, dan ga ik wel twee keer langs bij het gemeentehuis, zucht.
Toen op de koffie+lunch bij ouders. Daar mijn leed geklaagd en mijn moeder wist te vertellen dat zij ook papieren pasfoto’s inleverde, waarbij de foto met bril door de ambtenaar bruut werd afgekeurd :o

Dus ik terug naar de fotograaf, eens kijken of het stiekem toch de bril is, die in de weg zit. Foto zonder bril gemaakt.. tadaaaa! Goedgekeurd! Tot haar grote verbazing. De baas kwam er ook nog even bij en die vertelde haar dat ze dus wel altijd een foto met en zonder bril moet maken.

Anyway: ik heb nu een nog lelijkere pasfoto. Zonder bril. Waar ik mezelf niet op herken. En, als ik het rijbewijs van mijn moeder zie, wordt het een ontzettend lelijk floating head op het pasje ;( Maakt het wel makkelijker uitlenen, want je gezicht wordt echt super anoniem hierdoor :')

Aanvraag naar gemeente is de deur uit and now we wait….

Goede nieuws van de dag: ik heb het adres van de beste lokale koude schotel leverancier B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210248761
Dat is echt inderdaad zo stom, je draagt altijd een bril en een pasfoto moet zonder. In Tanzania moest ik m'n bril afzetten bij de douane zodat ze me met m'n paspoortfoto konden vergelijken. Die ook al weer ouder (en heel anders) was dan mijn visum foto :?
pi_210248831
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde :D

Heb echt 3 uur mn haar zitten maangen en mn make up gedaan :D
pi_210248846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde :D

Jij dacht: dat nooit weer.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:47:20 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210248890
quote:

Ligt er een beetje aan op welke Tineke qua leeftijd je op de pasfoto oogde…
pi_210248916
quote:

Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eens _O-
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:54:36 #96
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210248963
Volgens mijn collegas bij de KLM (eind jaren 90) zag ik er op de foto van mijn KLM Pas uit als een oorlogsmisdadiger. Fijn te horen zoiets.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:57:52 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210248991
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mijn collegas bij de KLM (eind jaren 90) zag ik er op de foto van mijn KLM Pas uit als een oorlogsmisdadiger. Fijn te horen zoiets.
Bij YAT had ik een keer een steward die Milo¨evic heette :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210249069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eens _O-
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt? O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210249092
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt? O-)
wanneer dat een leuke foto was geweest had ik dat ook gedaan, maar wanneer je zelf denkt "van wie is deze kaart" en je echt naar je naam moet kijken klopt het niet helemaal :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:08:38 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210249101
Voor rijbewijs ook nieuwe foto laten maken. Wel bij een fotograaf. Deze direct laten uploaden en online de aanvraag afgemaakt. Twee dagen later lag rijbewijs klaar bij gemeente.
Kan nog niet bij iedere gemeente. :s)
pi_210249130
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn
Hier gaat iets mis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: