Over foodtube met zijn kleindochter vertelde hij ook in het interview idd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:42 schreef borisz het volgende:
Cees is digitaal nog steeds bezig zie ik![]()
Laatste filmpje van 12 dagen geleden met de kleindochter Stella.
Blijkbaar staat de oude versie van de garnalenkroket niet meer online. Ook tweemaal zo traag
Uit 2010. Maar twee jaar geleden opnieuw geüpload.
Hij vindt het doodzonde als hij zijn geheimen mee het graf in zou nemen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Over foodtube met zijn kleindochter vertelde hij ook in het interview idd.
En dat hij niet aan geheime receptuur doet.
Er zat een slager aan de overkant van Cees en die had geweldig paté. Geheime receptuur. Mee in het graf genomenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij vindt het doodzonde als hij zijn geheimen mee het graf in zou nemen.
Zijn kook-/receptenboek is dan ook een aanrader...
Daarom na Holtkamp maar even doorlopen naar v/d Linde op de Nieuwendijk en daar alles (vlees-/kaaskroketten, mergpijpjes, truffels en een 5 liter bak ijsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Er zat een slager aan de overkant van Cees en die had geweldig paté. Geheime receptuur. Mee in het graf genomen ;*
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:38 schreef Blues het volgende:
@:PdeHoog
Deze:
https://www.radioviainter(...)ltkamp-banketbakkers
Ik wil het zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit nog steeds te denken over een parodie op Cees en Stella, Cees die alles uit de handen grijpt bij Stella, Stella die wulps de gardes aflikt en een zwaar Amsterdams accent heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucky…als jullie nóg een city dagje plannen vond ik Gouda ook een verrassing. Vooral toen we de stadsgids tegenkwamen en hij de hoeken en gaten liet zien. Wij in zijn riksja 😂 Van de week kreeg ik een fb herinnering.
P.S. sch.ma kon een heerlijke ragout maken en dan tientallen kroketten draaien.
We zijn vandaag uit het park ontsnapt. Op het terras van een nabijgelegen Fachwerk-stadjr loopt een clubje mensen met onze polsbandjes voorbij. Behoren we zomaar ongevraagd tot de Centerparcs-familiequote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er nog nieuwe Center Parcs observaties @:clubsoda?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:41 schreef AnneX het volgende:
Komen er kroketten voorbij en dan lunch ik met overnight oats en yoghurt met een heleboel ‘herrie’ en een heleboel aardbeien.
Even pauze sinds 11 uur en alles schuren.
Herrie:Ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucky…als jullie nóg een city dagje plannen vond ik Gouda ook een verrassing. Vooral toen we de stadsgids tegenkwamen en hij de hoeken en gaten liet zien. Wij in zijn riksja 😂 Van de week kreeg ik een fb herinnering.
P.S. sch.ma kon een heerlijke ragout maken en dan tientallen kroketten draaien.![]()
Voor komende week zitten we zo'n beetje vol. Vrij-z0 is J een weekend op stap. Maandag bijkomen en naar Ikea. Di-do 2 keer weg, 1 keer rusten. Vrijdag groot schoonmaak-, tuinier- en kookfestijn want we krijgen 18 man over de vloer dat weekend.Spoilers!
Je hoort bij de club, Clubquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We zijn vandaag uit het park ontsnapt. Op het terras van een nabijgelegen Fachwerk-stadjr loopt een clubje mensen met onze polsbandjes voorbij. Behoren we zomaar ongevraagd tot de Centerparcs-familie![]()
Over dat terras kan ik ook nog genoeg vertellen trouwens
TTIWWPquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net heerlijke courgettepannenkoekjes gemaaktMet feta, dukkah, mais, knoflookbieslook en korianderblad.
Tis een prachtig pand (je).quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat een prachtige Jugendstil deur,
Eerst nog even CP. Gisteren ging ik de was doen. We hebben een kleine kotsmachine mee, dus dat was nodigquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hoort bij de club, ClubVertel dan over dat terras. Entertain mij
Ik heb hier maar een tafeltje voor de deur gezet met 'gratis courgettes mee te nemen'. Vanmorgen weer een hele bak geoogst. Maar die pannekoekjes ga ik ook nog maken, misschien wel dit weekend.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net heerlijke courgettepannenkoekjes gemaaktMet feta, dukkah, mais, knoflookbieslook en korianderblad.
Wmb zouden de goede dingen uit bio overgenomen moeten worden en in Europese regelgeving worden vastgelegd. Vanwege valse concurrentie, om boeren te beschermen (want zij zijn degene die kanker krijgen van de glyfosaat), en om fossielvrij te worden (en dat kan alleen zonder kunstmest en dus met lagere productie, en dat wil je ook niet op dorpsniveau afdwingen zeg maar).quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:34 schreef derLudolf het volgende:
https://groeikracht.cosun(...)n-onkruidbeheersing/
Waarom ik dus niet tegen conventionele landbouw ben, maar voor innovatie. Conventioneel en biologisch kunnen ook van elkaar leren, bijvoorbeeld met steriele uienvliegen.
Uienprijs is ook goed op het moment, richting de ¤0,25 afland. Dan blijft er ruimte voor innovatie.
Zo rond 2013 waren telers blij als ze ¤0,015/kg kregen. Of gratis werden opgehaald - dan kon je de koeling/ventilatie uitschakelen.
Had jij nog duidelijkheid over die explosie (eer?)gisteren?quote:
Nee, anders dan dat ik de knal uit noordelijke richting hoorde komen, partner een paar honderd meter zuidelijker aan het werk was en ook opschrok, en de Wout een rondje met airwolf heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had jij nog duidelijkheid over die explosie (eer?)gisteren?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, anders dan dat ik de knal uit noordelijke richting hoorde komen, partner een paar honderd meter zuidelijker aan het werk was en ook opschrok, en de Wout een rondje met airwolf heeft gedaan.
Geen idee. Soms bieden die 112-fotografen meer nieuws dan het nieuws, zal zo daar eens kijken.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn, vriendin heeft de bank weer op de oude plek gezet. Had 'm anders gezet om met de benen omhoog tv te kunnen kijken, maar met de rug krijg ik het niet voor elkaar om comfortabel te liggen op de bank. Maar tv kijken ook niet want dan moest ik weer een draai maken.
Ook heeft ze de kattenbak gedaan, hoef ik niet te bukken vandaag.
Zo fijn zulke mensen in de buurt.
Boks ouwequote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:17 schreef Myraela het volgende:
Bijzonder weinig gewerkt vandaag, toch geslooooopt.
#liefdagboek
Dat "genot" heb ik ruim 5 jaar gehad. Keffer van de bovenbuurvrouw werd om 9 uur het balkon opgezet en mocht begin van de avond weer naar binnen. Blafte bij iedere hond die hij zag (hier tegenover is een hondenuitlaatveld)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zit een hond te kermen onder mn raam. Niet ik word geknepen kermen, maar mn baasje komt wellicht nooit meer uit deze wereld kermen. Toch zielig.
Als je later deze week nog klusjes hebt / gezelschap kunt gebruiken, laat 't gerust wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn, vriendin heeft de bank weer op de oude plek gezet. Had 'm anders gezet om met de benen omhoog tv te kunnen kijken, maar met de rug krijg ik het niet voor elkaar om comfortabel te liggen op de bank. Maar tv kijken ook niet want dan moest ik weer een draai maken.
Ook heeft ze de kattenbak gedaan, hoef ik niet te bukken vandaag.
Zo fijn zulke mensen in de buurt.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb hier maar een tafeltje voor de deur gezet met 'gratis courgettes mee te nemen'. Vanmorgen weer een hele bak geoogst. Maar die pannekoekjes ga ik ook nog maken, misschien wel dit weekend.
Bezoek is altijd leuk. Morgen heb ik als "uitje" naar de huisarts voor zwachtelen en jeuh...picnic komt de boodschappen brengen. Maandag hoop ik wel zover te zijn dat ik weer naar kantoor kan in de ochtend. En afhankelijk hoe goed het gaat dinsdag naar de boten. Maar omdat het daar tig trappen op en af is bekijk ik dat per dag. Donderdag heb ik cursus.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als je later deze week nog klusjes hebt / gezelschap kunt gebruiken, laat 't gerust wetenmet dit weer is het een leuk fietstochtje.
5 plantenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Hoeveel planten heb je ook alweer?
Hier valt het nog mee. Het lukt me ook nog steeds om ze klein te oogsten. Er zijn er pas zes weggegeven.
Volgens mij kun je beter ‘schoonmaken’ nadat die fokkersbende is vertrokken. Imho. 😉quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Voor komende week zitten we zo'n beetje vol. Vrij-z0 is J een weekend op stap. Maandag bijkomen en naar Ikea. Di-do 2 keer weg, 1 keer rusten. Vrijdag groot schoonmaak-, tuinier- en kookfestijn want we krijgen 18 man over de vloer dat weekend.
Borgmanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:40 schreef sigme het volgende:
Zo. Liefste heb ik vanochtend verrast met twee nestkasten.
Vanmiddag hadden we een taartje
[ afbeelding ]
En zojuist een paar extra extra lekkere biertjes besteld die zaterdag worden bezorgd
De foto was speciaal voor jouquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
Borgman![]()
Klinkt als een goede verjaardag
Ja, dan ook voor en naquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter ‘schoonmaken’ nadat die fokkersbende is vertrokken. Imho. 😉
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
De foto was speciaal voor jou
[..]
Wat goed dat er van die wieltassen bij de huisjes horen. Slim van ze. Ook van de wasserette trouwens. Waren het van die enorme machines? Wastasloerderijquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Eerst nog even CP. Gisteren ging ik de was doen. We hebben een kleine kotsmachine mee, dus dat was nodigomdat het een autovrij park is en vrij heuvelachtig, heeft ieder huisje zo'n grote boodschappentas op wielen. Ik heb altijd al zo'n tas willen hebben dus ik was helemaal in mijn nopjes dat ik hiermee de was berg op en af kon slepen
het interessante van een wasserette is dat mensen om onduidelijke redenen heel kritisch naar de inhoud van je wastas loeren maar dan wel zogenaamd onopvallend. Er was ook een vrouw in een onverstaanbaar Vlaams dialect aan het bellen naast de droger. Ik ging tussendoor zwemmen maar zij verloor de was blijkbaar niet uit het oog.
Goed, dat terras. Allereerst zat er in het stadje een opvallende hoeveel opti- en audiciens. Om de paar meter de een of de ander. Bijzonder dat het uit kan. Het terras hoorde bij een gelegenheid die zowel een wereldwinkel, als een biologische winkel als een eetgelegenheid. Er werkten mensen met een verstandelijke beperking. Heel. veel. mensen met een verstandelijke beperking. We werden begroet door een meneer met Downsyndroom. Hij vroeg mij vrouw of de baby van haar was? Hoe hij heette? Wat een schatjeToen of het grote kind van mij was? En hoe hij dan heette? En na een korte aarzeling: ook een schatje
Toen kregen we een plantenspuit tegen de wespen. 'Niet meppen. Spuiten'
er was weinig klandizie dus het voltallige personeel bemoeide zich met ons. Ieder drankje werd apart door iemand anders gebracht en iedere maaltijd ook
het was ook echt lekker, falafel met auberginecremen en ingelegde courgette en salade.
Oh ja, je kan op het park zo'n golfkarretje huren als je 'moeilijke benen' hebt. De mensen die dat doem, kijken je als voetganger heel hautain aan. Zou ik ook doen voor 30 euro per uur.
De wasmachines waren zelfs vrij klein -ik had er twee nodig- maar wel van die professionale hufterproof Mieles die in 20 minuten een complete was er doorheen jagen. De drogers waren wel enorm inderdaad. Het is wel handig geregeld, doen daar ook alle was van de huisjes en op alle dagen die niet wisseldag zijn, mogen de gasten wassen. Het spuiten werkte trouwens fantastisch. Ga ik onthouden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat goed dat er van die wieltassen bij de huisjes horen. Slim van ze. Ook van de wasserette trouwens. Waren het van die enorme machines? Wastasloerderij![]()
Je terrasAllebei schatjes
Spuiten, niet meppen
Sorry, ik heb geen idee in welke volgorde je je nieuwsbronnen e.d. 's ochtends afloopt...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit had ik wel zelf willen uitvinden eigenlijk.
Dit voel ik wel, ondanks dat ik wel al uit bed ben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:40 schreef Myraela het volgende:
Jongens, ik ben moed aan het verzamelen om uit bed te gaan. Waarom is bed zo fijn, en de rest van de wereld zo naar.
Oh, dat klinkt goed, van Nox uiteraard maar de introductie van Simon ook. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik ga zo richting bed, zonde wel, want het is zulk prachtig weer buiten![]()
Simon doet het hier goed. We denken wel dat hij ons niet al te snuggere wezens vindt, want het is toch wel vrij duidelijk dat hij graag naar buiten wil (MIAAAAAUW). Maar ik moet zeggen dat 'ie zich er gelukkig wel steeds snel bij neerlegt, en dan maar gewoon lekker komt kroelen. Heel veel kroelen.
Verder wordt 'ie lijp als ie een pak sojamelk ziet.Dus de havermout van C en de koffiemelk is niet veilig. Je kunt het niet eens inschenken zonder eerst de neus van een grote rooie kater weg te duwen, x10 .
Allergie leek eergisteren toch een ding te gaan worden (piepende ademhaling begon op te spelen bij C), maar hij heeft gisteravond/nacht/vanochtend het contact niet vermeden, (lekker allergenen verzamelen, gotta catch them all) en voor nu is de piep weer weg. (Of C is gewoon keihard in de ontkenningsfase, want hij is helemaal weg van Simon.)
Nox lijkt ook weer helemaal in dr hum te zijn. Oogje ziet er goed uit, biks wordt weer gegeten, buik is soepel, en ze liggen weer tegen elkaar aan te slapen![]()
Dus ik ben een tevreden mens op dit moment
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:21 schreef Blues het volgende:
Wij zitten in de wachtruimte van de mri in mijn eigen zkh voor g.
Wel gek, iedereen groet mij, het is alsof ik werk, thuis ben en eh beetje gek gevoel zo![]()
(How can I make this about me)
g heeft zijn seresta genomen, ik heb gereden, maar vooralsnog voelt ie geen volkomen kalmte op zich neerdalen.
De "geen kalmte" is goed voor te stellen. Sowieso zo'n eng ding en dan ook waarom.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:21 schreef Blues het volgende:
Wel gek, iedereen groet mij, het is alsof ik werk, thuis ben en eh beetje gek gevoel zo![]()
g heeft zijn seresta genomen, ik heb gereden, maar vooralsnog voelt ie geen volkomen kalmte op zich neerdalen.
Oh dat gevoel kan ik me wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:21 schreef Blues het volgende:
Hup golfer en Blues!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:21 schreef Blues het volgende:
Nou je het zegt, toen ik een tijdje katloos was geweest (zo'n 4 maanden) had ik de eerste tijd nadat er weer een kat in huis kwam last van genies etc. Was dat helemaal vergeten maar was wel bang dat het door zou zetten en ik die sneuerd weer terug zou moeten brengen naar het asiel. Maar gelukkig ging het over.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Blues en g!!
@:Candaasje dat klinkt goedcollega van mn vorige werk was ook allergisch voor katten maar had er wel twee, en zij merkte dat ze in begin dan altijd even aan een nieuwe kat moest wennen, met wat meer niesen en snotneus enzo, maar dat dat wel ook weer wegging. Alsof er even wat desensitisatie met die specifieke kat plaats moest vinden en dan ging het prima. Hopelijk werkt 't ook zo met C en Simon, dat ie even moest wennen en t nu alleen maar weer minder wordt!
Ik deed vanochtend mn uiterste best om van mn mobiel af te blijven om nergens per ongeluk de uitslag te lezen voor ik had teruggekeken. Was moeilijk, maar gelukt![]()
Zometeen maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen.
Ik hoop dat het ook zo werkt bij Cquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Blues en g!!
@:Candaasje dat klinkt goedcollega van mn vorige werk was ook allergisch voor katten maar had er wel twee, en zij merkte dat ze in begin dan altijd even aan een nieuwe kat moest wennen, met wat meer niesen en snotneus enzo, maar dat dat wel ook weer wegging. Alsof er even wat desensitisatie met die specifieke kat plaats moest vinden en dan ging het prima. Hopelijk werkt 't ook zo met C en Simon, dat ie even moest wennen en t nu alleen maar weer minder wordt!
Ik deed vanochtend mn uiterste best om van mn mobiel af te blijven om nergens per ongeluk de uitslag te lezen voor ik had teruggekeken. Was moeilijk, maar gelukt![]()
Zometeen maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen.
Ach en al zou het placebo zijn.. als het werkt dan werkt hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ook zo werkt bij CIk heb ook meerdere collega's/vrienden die aangeven dat ze voor hun eigen kat minder allergisch lijken te zijn.
En anders stuur ik C eerst nog langs de acupuncturistHebben ook wat collega's goede ervaringen mee. (Ik weet nooit in hoeverre dat placebo is, maar veel dierenartsen/assistenten ontwikkelen in de loop der tijd wel een allergie en dat is niet handig, dus er wordt wel vanalles geprobeerd.)
Zo, welterusten!
Moest direct aan jullie denken, dat jullie daar misschien ook wel eens boodschappen deden. Zonde van al dat etenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:26 schreef Blues het volgende:
Moggel.
Beste fik, al vanaf kwart voor 7 gillende sirenes.
Appie staat in de brand..https://nos.nl/artikel/24(...)llen-panden-ontruimd
Daar komen we regelmatig..
Mocht je in de toekomst nog een keer een wondermens nodig hebben, dan kan ik je mijn osteopaat aanraden. Die verricht soms ook echt wonderen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Zelf net bij de bekkenbodemfysiotherapeut geweest en wat is ze goed Daar had ik die lange wachtlijst wel voor over. Ze gaat in november met pensioen, nog net op tijd
Wondermensenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:28 schreef Kreator het volgende:
Mocht je in de toekomst nog een keer een wondermens nodig hebben, dan kan ik je mijn osteopaat aanraden. Die verricht soms ook echt wonderen.
Tevens vanmorgen wakker geworden met een bijholteontsteking. Raar gedoe.
Gelukkig! Dat was natuurlijk een flinke hobbel, dat enge ding, fijn ook dat het een ruime nieuwe was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:46 schreef Blues het volgende:
Het is volbrachtging redelijk goed. Zag wel wat spanning toen ie toch ietkes verder naar binnen gereden werd op het laatst. Uitgebreide mri met vloeistoffen die ook automagisch steeds een beetje via infuus inliep.
Prachtig nieuw ruim MRI apparaat.
Was best een lange uitgebreide van 45 min. Trots op mijn g
Nu bakkie thuis en weer terug om gewoon te werken. Rare dag
Foto's! Wat zat er in je verrassingspakket?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:34 schreef Tuindier het volgende:
Fijn dat het goed ging, Blues.
Hier al lekker een zonnetje. Na het uitslapen net al even in de tuin bezig geweest: nieuwste aanplant (ik had een verrassingspakket biologische tuinplanten besteld) een extra rondje water gegeven, 1 van de monstercourgettes opgebonden en de rest terug gesnoeid, terrasmeubels weer even opgefrist.
Het staat er zo prachtig bij he.
Ik heb je even naar het tuin-topic verhuisd, want daar wilde ik dit ook nog posten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Foto's! Wat zat er in je verrassingspakket?
En vijf courgetteplanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:22 schreef AnneX het volgende:
Het is volbracht voor @:golfer Nu nog een goeie uitslag.
En het huis is verkocht. Kwam niet eens op funda.Welk huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer krijgen jullie de uitslag @Blues ?
Ik snap de wereld soms niet
Vandaag leek me een goede dag om mijn rijbewijs te laten verlengen. Kan digitaal, heel hip. Moest ik wel de DigiD app koppelen aan een ID. Kostte wat tijd, maar gelukt![]()
Naar erkende fotograaf gegaan, stomme pasfoto gemaakt…. Digitaal afgekeurd
Lag volgens haar echt niet aan mijn bril, want ze maakte altijd goedgekeurde foto’s voor rijbewijzen mét bril. Oke, dan zal het mijn rare oog wel zijn wat het systeem (ook na retoucheren) niet snapt, doe dan maar papieren print, dan ga ik wel twee keer langs bij het gemeentehuis, zucht.
Toen op de koffie+lunch bij ouders. Daar mijn leed geklaagd en mijn moeder wist te vertellen dat zij ook papieren pasfoto’s inleverde, waarbij de foto met bril door de ambtenaar bruut werd afgekeurd
Dus ik terug naar de fotograaf, eens kijken of het stiekem toch de bril is, die in de weg zit. Foto zonder bril gemaakt.. tadaaaa! Goedgekeurd! Tot haar grote verbazing. De baas kwam er ook nog even bij en die vertelde haar dat ze dus wel altijd een foto met en zonder bril moet maken.
Anyway: ik heb nu een nog lelijkere pasfoto. Zonder bril. Waar ik mezelf niet op herken. En, als ik het rijbewijs van mijn moeder zie, wordt het een ontzettend lelijk floating head op het pasjeMaakt het wel makkelijker uitlenen, want je gezicht wordt echt super anoniem hierdoor
![]()
Aanvraag naar gemeente is de deur uit and now we wait….
Goede nieuws van de dag: ik heb het adres van de beste lokale koude schotel leverancier
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij dacht: dat nooit weer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde
Heb echt 3 uur mn haar zitten maangen en mn make up gedaan
Ligt er een beetje aan op welke Tineke qua leeftijd je op de pasfoto oogde…quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde
Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij YAT had ik een keer een steward die Milo¨evic heettequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mijn collegas bij de KLM (eind jaren 90) zag ik er op de foto van mijn KLM Pas uit als een oorlogsmisdadiger. Fijn te horen zoiets.
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eens
wanneer dat een leuke foto was geweest had ik dat ook gedaan, maar wanneer je zelf denkt "van wie is deze kaart" en je echt naar je naam moet kijken klopt het niet helemaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt?
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |