abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 augustus 2023 @ 11:42:06 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210235525
Cees is digitaal nog steeds bezig zie ik :)
Laatste filmpje van 12 dagen geleden met de kleindochter Stella.

Blijkbaar staat de oude versie van de garnalenkroket niet meer online. Ook tweemaal zo traag
Uit 2010. Maar twee jaar geleden opnieuw geüpload.

[ Bericht 32% gewijzigd door borisz op 10-08-2023 11:54:52 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210235692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:42 schreef borisz het volgende:
Cees is digitaal nog steeds bezig zie ik :)
Laatste filmpje van 12 dagen geleden met de kleindochter Stella.

Blijkbaar staat de oude versie van de garnalenkroket niet meer online. Ook tweemaal zo traag
Uit 2010. Maar twee jaar geleden opnieuw geüpload.

Over foodtube met zijn kleindochter vertelde hij ook in het interview idd.
En dat hij niet aan geheime receptuur doet.
pi_210235747
Ja jongens, ik wil een kroket.
Zag dat Krokettenkunst een palingkroket heeft. Da's een van de visdingen die ik zo mis, gerookte paling. En dan in kroketvorm :9~
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:02:25 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210235799
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Over foodtube met zijn kleindochter vertelde hij ook in het interview idd.
En dat hij niet aan geheime receptuur doet.

Hij vindt het doodzonde als hij zijn geheimen mee het graf in zou nemen.
Zijn kook-/receptenboek is dan ook een aanrader... :Y
pi_210235857
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hij vindt het doodzonde als hij zijn geheimen mee het graf in zou nemen.
Zijn kook-/receptenboek is dan ook een aanrader... :Y
Er zat een slager aan de overkant van Cees en die had geweldig paté. Geheime receptuur. Mee in het graf genomen :{
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:11:03 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210235936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Er zat een slager aan de overkant van Cees en die had geweldig paté. Geheime receptuur. Mee in het graf genomen ;*
Daarom na Holtkamp maar even doorlopen naar v/d Linde op de Nieuwendijk en daar alles (vlees-/kaaskroketten, mergpijpjes, truffels en een 5 liter bak ijs :9~ ) eten/kopen wat je er te pakken kan krijgen.

pi_210236330
Ik heb al twee keer yoga gedaan deze week. Ik bouw het in tussen twee uur werk en het is echt wel heel lekker zeg. Ik ga proberen om dit vaker te doen. Ik wil het liefst 3 keer sporten in de week maar meestal blijft het bij 2 keer. Dan is dit een fijne toevoeging.
Spoilers!
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:56:35 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210236393
Ik zit nog steeds te denken over een parodie op Cees en Stella, Cees die alles uit de handen grijpt bij Stella, Stella die wulps de gardes aflikt en een zwaar Amsterdams accent heeft.
pi_210236451
Zijn er nog nieuwe Center Parcs observaties @Clubsoda?
Spoilers!
pi_210236469
quote:
^O^ Zo in de auto eens opzetten :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:08:35 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210236519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit nog steeds te denken over een parodie op Cees en Stella, Cees die alles uit de handen grijpt bij Stella, Stella die wulps de gardes aflikt en een zwaar Amsterdams accent heeft.
Ik wil het zien.
Ben vooral benieuwd naar dat Amsterdamse accent… >:)
pi_210236848
Komen er kroketten voorbij en dan lunch ik met overnight oats en yoghurt met een heleboel ‘herrie’ en een heleboel aardbeien.
Even pauze sinds 11 uur en alles schuren.
Herrie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky…als jullie nóg een city dagje plannen vond ik Gouda ook een verrassing. Vooral toen we de stadsgids tegenkwamen en hij de hoeken en gaten liet zien. Wij in zijn riksja 😂 Van de week kreeg ik een fb herinnering.

P.S. sch.ma kon een heerlijke ragout maken en dan tientallen kroketten draaien.
pi_210237082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er nog nieuwe Center Parcs observaties @:clubsoda?
We zijn vandaag uit het park ontsnapt. Op het terras van een nabijgelegen Fachwerk-stadjr loopt een clubje mensen met onze polsbandjes voorbij. Behoren we zomaar ongevraagd tot de Centerparcs-familie :o

Over dat terras kan ik ook nog genoeg vertellen trouwens :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210237144
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:41 schreef AnneX het volgende:
Komen er kroketten voorbij en dan lunch ik met overnight oats en yoghurt met een heleboel ‘herrie’ en een heleboel aardbeien.
Even pauze sinds 11 uur en alles schuren.
Herrie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky…als jullie nóg een city dagje plannen vond ik Gouda ook een verrassing. Vooral toen we de stadsgids tegenkwamen en hij de hoeken en gaten liet zien. Wij in zijn riksja 😂 Van de week kreeg ik een fb herinnering.

P.S. sch.ma kon een heerlijke ragout maken en dan tientallen kroketten draaien.
Ook lekker :9

Voor komende week zitten we zo'n beetje vol. Vrij-z0 is J een weekend op stap. Maandag bijkomen en naar Ikea. Di-do 2 keer weg, 1 keer rusten. Vrijdag groot schoonmaak-, tuinier- en kookfestijn want we krijgen 18 man over de vloer dat weekend.
Spoilers!
pi_210237156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
We zijn vandaag uit het park ontsnapt. Op het terras van een nabijgelegen Fachwerk-stadjr loopt een clubje mensen met onze polsbandjes voorbij. Behoren we zomaar ongevraagd tot de Centerparcs-familie :o

Over dat terras kan ik ook nog genoeg vertellen trouwens :+
Je hoort bij de club, Club ^O^ Vertel dan over dat terras. Entertain mij *O*
Spoilers!
pi_210237402
O+
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:41:35 #19
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210237480
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:31 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ] O+
Wat een prachtige Jugendstil deur,
pi_210237671
Ik heb net heerlijke courgettepannenkoekjes gemaakt :9~ Met feta, dukkah, mais, knoflookbieslook en korianderblad.
Spoilers!
pi_210238032
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net heerlijke courgettepannenkoekjes gemaakt :9~ Met feta, dukkah, mais, knoflookbieslook en korianderblad.
TTIWWP
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210238266
Onze buit bij HK:

Hebben ook tijdens het wandelen bij Café Mulder een bakkie gedaan, één van de 5 kroegen waar Simon Carmiggelt graag zat en schreef en de stamkroeg van O+ Ramses O+
pi_210238284
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Wat een prachtige Jugendstil deur,
Tis een prachtig pand (je).
Het kwamen allerlei mensen bestellingen afhalen, er stonden met ons erbij 6 mensen in het zaakje toen was het vol :D
Nog even gekletst met dochter HK en lekker weer thuis nu.
Was een fijn uitje zo :)
pi_210238391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je hoort bij de club, Club ^O^ Vertel dan over dat terras. Entertain mij *O*
Eerst nog even CP. Gisteren ging ik de was doen. We hebben een kleine kotsmachine mee, dus dat was nodig }:| omdat het een autovrij park is en vrij heuvelachtig, heeft ieder huisje zo'n grote boodschappentas op wielen. Ik heb altijd al zo'n tas willen hebben dus ik was helemaal in mijn nopjes dat ik hiermee de was berg op en af kon slepen O+ het interessante van een wasserette is dat mensen om onduidelijke redenen heel kritisch naar de inhoud van je wastas loeren maar dan wel zogenaamd onopvallend. Er was ook een vrouw in een onverstaanbaar Vlaams dialect aan het bellen naast de droger. Ik ging tussendoor zwemmen maar zij verloor de was blijkbaar niet uit het oog.

Goed, dat terras. Allereerst zat er in het stadje een opvallende hoeveel opti- en audiciens. Om de paar meter de een of de ander. Bijzonder dat het uit kan. Het terras hoorde bij een gelegenheid die zowel een wereldwinkel, als een biologische winkel als een eetgelegenheid. Er werkten mensen met een verstandelijke beperking. Heel. veel. mensen met een verstandelijke beperking. We werden begroet door een meneer met Downsyndroom. Hij vroeg mij vrouw of de baby van haar was? Hoe hij heette? Wat een schatje :Y Toen of het grote kind van mij was? En hoe hij dan heette? En na een korte aarzeling: ook een schatje :+ Toen kregen we een plantenspuit tegen de wespen. 'Niet meppen. Spuiten' ^O^ er was weinig klandizie dus het voltallige personeel bemoeide zich met ons. Ieder drankje werd apart door iemand anders gebracht en iedere maaltijd ook O+ het was ook echt lekker, falafel met auberginecremen en ingelegde courgette en salade.

Oh ja, je kan op het park zo'n golfkarretje huren als je 'moeilijke benen' hebt. De mensen die dat doem, kijken je als voetganger heel hautain aan. Zou ik ook doen voor 30 euro per uur.
pi_210238409
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hier maar een tafeltje voor de deur gezet met 'gratis courgettes mee te nemen'. Vanmorgen weer een hele bak geoogst. Maar die pannekoekjes ga ik ook nog maken, misschien wel dit weekend.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 16:18:52 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210238443
Wij hadden afgelopen weekend eindelijk een 'normale courgette' dus gefrituurde courgette gegeten *O*
Zo lekker, maar dat werkt niet met die grote plakken van een bolcourgette :D
  Moderator donderdag 10 augustus 2023 @ 16:34:00 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210238544
https://groeikracht.cosun(...)n-onkruidbeheersing/

Waarom ik dus niet tegen conventionele landbouw ben, maar voor innovatie. Conventioneel en biologisch kunnen ook van elkaar leren, bijvoorbeeld met steriele uienvliegen.

Uienprijs is ook goed op het moment, richting de ¤0,25 afland. Dan blijft er ruimte voor innovatie.

Zo rond 2013 waren telers blij als ze ¤0,015/kg kregen. Of gratis werden opgehaald - dan kon je de koeling/ventilatie uitschakelen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210238777
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:34 schreef derLudolf het volgende:
https://groeikracht.cosun(...)n-onkruidbeheersing/

Waarom ik dus niet tegen conventionele landbouw ben, maar voor innovatie. Conventioneel en biologisch kunnen ook van elkaar leren, bijvoorbeeld met steriele uienvliegen.

Uienprijs is ook goed op het moment, richting de ¤0,25 afland. Dan blijft er ruimte voor innovatie.

Zo rond 2013 waren telers blij als ze ¤0,015/kg kregen. Of gratis werden opgehaald - dan kon je de koeling/ventilatie uitschakelen.
Wmb zouden de goede dingen uit bio overgenomen moeten worden en in Europese regelgeving worden vastgelegd. Vanwege valse concurrentie, om boeren te beschermen (want zij zijn degene die kanker krijgen van de glyfosaat), en om fossielvrij te worden (en dat kan alleen zonder kunstmest en dus met lagere productie, en dat wil je ook niet op dorpsniveau afdwingen zeg maar).

En dan kan het hele commerciële bio-label de prullenbak in. Mag je niet meer biologisch insecten en bijen platspuiten met kopersulfaat. En kunnen boeren wat meer voor hun product vragen.
pi_210238787
quote:
Had jij nog duidelijkheid over die explosie (eer?)gisteren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210238811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Had jij nog duidelijkheid over die explosie (eer?)gisteren?
Nee, anders dan dat ik de knal uit noordelijke richting hoorde komen, partner een paar honderd meter zuidelijker aan het werk was en ook opschrok, en de Wout een rondje met airwolf heeft gedaan.

Geen idee. Soms bieden die 112-fotografen meer nieuws dan het nieuws, zal zo daar eens kijken.
pi_210238853
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Nee, anders dan dat ik de knal uit noordelijke richting hoorde komen, partner een paar honderd meter zuidelijker aan het werk was en ook opschrok, en de Wout een rondje met airwolf heeft gedaan.

Geen idee. Soms bieden die 112-fotografen meer nieuws dan het nieuws, zal zo daar eens kijken.
*O* op de grote hoop maar dan *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210238960
Bijzonder weinig gewerkt vandaag, toch geslooooopt.

#liefdagboek
pi_210239223
Fijn, vriendin heeft de bank weer op de oude plek gezet. Had 'm anders gezet om met de benen omhoog tv te kunnen kijken, maar met de rug krijg ik het niet voor elkaar om comfortabel te liggen op de bank. Maar tv kijken ook niet want dan moest ik weer een draai maken.
Ook heeft ze de kattenbak gedaan, hoef ik niet te bukken vandaag.
Zo fijn zulke mensen in de buurt.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:54:26 #34
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210239270
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn, vriendin heeft de bank weer op de oude plek gezet. Had 'm anders gezet om met de benen omhoog tv te kunnen kijken, maar met de rug krijg ik het niet voor elkaar om comfortabel te liggen op de bank. Maar tv kijken ook niet want dan moest ik weer een draai maken.
O+
pi_210239323
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:17 schreef Myraela het volgende:
Bijzonder weinig gewerkt vandaag, toch geslooooopt.

#liefdagboek
Boks ouwe
pi_210239333
Er zit een hond te kermen onder mn raam. Niet ik word geknepen kermen, maar mn baasje komt wellicht nooit meer uit deze wereld kermen. Toch zielig.
pi_210239360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zit een hond te kermen onder mn raam. Niet ik word geknepen kermen, maar mn baasje komt wellicht nooit meer uit deze wereld kermen. Toch zielig.
Dat "genot" heb ik ruim 5 jaar gehad. Keffer van de bovenbuurvrouw werd om 9 uur het balkon opgezet en mocht begin van de avond weer naar binnen. Blafte bij iedere hond die hij zag (hier tegenover is een hondenuitlaatveld)
pi_210239365
Baasje is er -denk ik- weer *O*
pi_210239506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Als je later deze week nog klusjes hebt / gezelschap kunt gebruiken, laat 't gerust weten :* met dit weer is het een leuk fietstochtje.
pi_210239672
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:13 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb hier maar een tafeltje voor de deur gezet met 'gratis courgettes mee te nemen'. Vanmorgen weer een hele bak geoogst. Maar die pannekoekjes ga ik ook nog maken, misschien wel dit weekend.
:D
Hoeveel planten heb je ook alweer?

Hier valt het nog mee. Het lukt me ook nog steeds om ze klein te oogsten. Er zijn er pas zes weggegeven.
Spoilers!
pi_210239700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Als je later deze week nog klusjes hebt / gezelschap kunt gebruiken, laat 't gerust weten :* met dit weer is het een leuk fietstochtje.
Bezoek is altijd leuk. Morgen heb ik als "uitje" naar de huisarts voor zwachtelen en jeuh...picnic komt de boodschappen brengen. Maandag hoop ik wel zover te zijn dat ik weer naar kantoor kan in de ochtend. En afhankelijk hoe goed het gaat dinsdag naar de boten. Maar omdat het daar tig trappen op en af is bekijk ik dat per dag. Donderdag heb ik cursus.
pi_210239795
:')
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D
Hoeveel planten heb je ook alweer?

Hier valt het nog mee. Het lukt me ook nog steeds om ze klein te oogsten. Er zijn er pas zes weggegeven.
5 planten :')
Ik heb gelukkig al meerdere mensen courgettes mee zien nemen.
pi_210240206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ook lekker :9

Voor komende week zitten we zo'n beetje vol. Vrij-z0 is J een weekend op stap. Maandag bijkomen en naar Ikea. Di-do 2 keer weg, 1 keer rusten. Vrijdag groot schoonmaak-, tuinier- en kookfestijn want we krijgen 18 man over de vloer dat weekend.
Volgens mij kun je beter ‘schoonmaken’ nadat die fokkersbende is vertrokken. Imho. 😉

https://www.hellofresh.nl(...)d3c3788f6ee4ca33d786

Heerlijk gegeten. Alles :Y)
pi_210241285
Zo. Liefste heb ik vanochtend verrast met twee nestkasten.
Vanmiddag hadden we een taartje

En zojuist een paar extra extra lekkere biertjes besteld die zaterdag worden bezorgd 8-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210241379
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:40 schreef sigme het volgende:
Zo. Liefste heb ik vanochtend verrast met twee nestkasten.
Vanmiddag hadden we een taartje
[ afbeelding ]
En zojuist een paar extra extra lekkere biertjes besteld die zaterdag worden bezorgd 8-)
Borgman O+
pi_210241424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Borgman O+
De foto was speciaal voor jou ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
Borgman ^O^ O+ Klinkt als een goede verjaardag :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210241465
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Volgens mij kun je beter ‘schoonmaken’ nadat die fokkersbende is vertrokken. Imho. 😉
Ja, dan ook voor en na ;) We krijgen eerst een weekend op zaterdag en zondag veel bezoek en het weekend daarna komen jullie. Met elke dag een beetje doen, komen we er wel. En anders is het maar gewoon niet schoon, ook best.
Spoilers!
pi_210241497
quote:
14s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]
De foto was speciaal voor jou ;)
[..]

O+
pi_210241679
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Eerst nog even CP. Gisteren ging ik de was doen. We hebben een kleine kotsmachine mee, dus dat was nodig }:| omdat het een autovrij park is en vrij heuvelachtig, heeft ieder huisje zo'n grote boodschappentas op wielen. Ik heb altijd al zo'n tas willen hebben dus ik was helemaal in mijn nopjes dat ik hiermee de was berg op en af kon slepen O+ het interessante van een wasserette is dat mensen om onduidelijke redenen heel kritisch naar de inhoud van je wastas loeren maar dan wel zogenaamd onopvallend. Er was ook een vrouw in een onverstaanbaar Vlaams dialect aan het bellen naast de droger. Ik ging tussendoor zwemmen maar zij verloor de was blijkbaar niet uit het oog.

Goed, dat terras. Allereerst zat er in het stadje een opvallende hoeveel opti- en audiciens. Om de paar meter de een of de ander. Bijzonder dat het uit kan. Het terras hoorde bij een gelegenheid die zowel een wereldwinkel, als een biologische winkel als een eetgelegenheid. Er werkten mensen met een verstandelijke beperking. Heel. veel. mensen met een verstandelijke beperking. We werden begroet door een meneer met Downsyndroom. Hij vroeg mij vrouw of de baby van haar was? Hoe hij heette? Wat een schatje :Y Toen of het grote kind van mij was? En hoe hij dan heette? En na een korte aarzeling: ook een schatje :+ Toen kregen we een plantenspuit tegen de wespen. 'Niet meppen. Spuiten' ^O^ er was weinig klandizie dus het voltallige personeel bemoeide zich met ons. Ieder drankje werd apart door iemand anders gebracht en iedere maaltijd ook O+ het was ook echt lekker, falafel met auberginecremen en ingelegde courgette en salade.

Oh ja, je kan op het park zo'n golfkarretje huren als je 'moeilijke benen' hebt. De mensen die dat doem, kijken je als voetganger heel hautain aan. Zou ik ook doen voor 30 euro per uur.
Wat goed dat er van die wieltassen bij de huisjes horen. Slim van ze. Ook van de wasserette trouwens. Waren het van die enorme machines? Wastasloerderij :{w

Je terras _O_ Allebei schatjes O+ Spuiten, niet meppen :Y
Spoilers!
pi_210242041
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat goed dat er van die wieltassen bij de huisjes horen. Slim van ze. Ook van de wasserette trouwens. Waren het van die enorme machines? Wastasloerderij :{w

Je terras _O_ Allebei schatjes O+ Spuiten, niet meppen :Y
De wasmachines waren zelfs vrij klein -ik had er twee nodig- maar wel van die professionale hufterproof Mieles die in 20 minuten een complete was er doorheen jagen. De drogers waren wel enorm inderdaad. Het is wel handig geregeld, doen daar ook alle was van de huisjes en op alle dagen die niet wisseldag zijn, mogen de gasten wassen. Het spuiten werkte trouwens fantastisch. Ga ik onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')