Over foodtube met zijn kleindochter vertelde hij ook in het interview idd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:42 schreef borisz het volgende:
Cees is digitaal nog steeds bezig zie ik![]()
Laatste filmpje van 12 dagen geleden met de kleindochter Stella.
Blijkbaar staat de oude versie van de garnalenkroket niet meer online. Ook tweemaal zo traag
Uit 2010. Maar twee jaar geleden opnieuw geüpload.
Hij vindt het doodzonde als hij zijn geheimen mee het graf in zou nemen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Over foodtube met zijn kleindochter vertelde hij ook in het interview idd.
En dat hij niet aan geheime receptuur doet.
Er zat een slager aan de overkant van Cees en die had geweldig paté. Geheime receptuur. Mee in het graf genomenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij vindt het doodzonde als hij zijn geheimen mee het graf in zou nemen.
Zijn kook-/receptenboek is dan ook een aanrader...
Daarom na Holtkamp maar even doorlopen naar v/d Linde op de Nieuwendijk en daar alles (vlees-/kaaskroketten, mergpijpjes, truffels en een 5 liter bak ijsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Er zat een slager aan de overkant van Cees en die had geweldig paté. Geheime receptuur. Mee in het graf genomen ;*
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:38 schreef Blues het volgende:
@:PdeHoog
Deze:
https://www.radioviainter(...)ltkamp-banketbakkers
Ik wil het zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit nog steeds te denken over een parodie op Cees en Stella, Cees die alles uit de handen grijpt bij Stella, Stella die wulps de gardes aflikt en een zwaar Amsterdams accent heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucky…als jullie nóg een city dagje plannen vond ik Gouda ook een verrassing. Vooral toen we de stadsgids tegenkwamen en hij de hoeken en gaten liet zien. Wij in zijn riksja 😂 Van de week kreeg ik een fb herinnering.
P.S. sch.ma kon een heerlijke ragout maken en dan tientallen kroketten draaien.
We zijn vandaag uit het park ontsnapt. Op het terras van een nabijgelegen Fachwerk-stadjr loopt een clubje mensen met onze polsbandjes voorbij. Behoren we zomaar ongevraagd tot de Centerparcs-familiequote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er nog nieuwe Center Parcs observaties @:clubsoda?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:41 schreef AnneX het volgende:
Komen er kroketten voorbij en dan lunch ik met overnight oats en yoghurt met een heleboel ‘herrie’ en een heleboel aardbeien.
Even pauze sinds 11 uur en alles schuren.
Herrie:Ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucky…als jullie nóg een city dagje plannen vond ik Gouda ook een verrassing. Vooral toen we de stadsgids tegenkwamen en hij de hoeken en gaten liet zien. Wij in zijn riksja 😂 Van de week kreeg ik een fb herinnering.
P.S. sch.ma kon een heerlijke ragout maken en dan tientallen kroketten draaien.![]()
Voor komende week zitten we zo'n beetje vol. Vrij-z0 is J een weekend op stap. Maandag bijkomen en naar Ikea. Di-do 2 keer weg, 1 keer rusten. Vrijdag groot schoonmaak-, tuinier- en kookfestijn want we krijgen 18 man over de vloer dat weekend.Spoilers!
Je hoort bij de club, Clubquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We zijn vandaag uit het park ontsnapt. Op het terras van een nabijgelegen Fachwerk-stadjr loopt een clubje mensen met onze polsbandjes voorbij. Behoren we zomaar ongevraagd tot de Centerparcs-familie![]()
Over dat terras kan ik ook nog genoeg vertellen trouwens
TTIWWPquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net heerlijke courgettepannenkoekjes gemaaktMet feta, dukkah, mais, knoflookbieslook en korianderblad.
Tis een prachtig pand (je).quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat een prachtige Jugendstil deur,
Eerst nog even CP. Gisteren ging ik de was doen. We hebben een kleine kotsmachine mee, dus dat was nodigquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hoort bij de club, ClubVertel dan over dat terras. Entertain mij
Ik heb hier maar een tafeltje voor de deur gezet met 'gratis courgettes mee te nemen'. Vanmorgen weer een hele bak geoogst. Maar die pannekoekjes ga ik ook nog maken, misschien wel dit weekend.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net heerlijke courgettepannenkoekjes gemaaktMet feta, dukkah, mais, knoflookbieslook en korianderblad.
Wmb zouden de goede dingen uit bio overgenomen moeten worden en in Europese regelgeving worden vastgelegd. Vanwege valse concurrentie, om boeren te beschermen (want zij zijn degene die kanker krijgen van de glyfosaat), en om fossielvrij te worden (en dat kan alleen zonder kunstmest en dus met lagere productie, en dat wil je ook niet op dorpsniveau afdwingen zeg maar).quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:34 schreef derLudolf het volgende:
https://groeikracht.cosun(...)n-onkruidbeheersing/
Waarom ik dus niet tegen conventionele landbouw ben, maar voor innovatie. Conventioneel en biologisch kunnen ook van elkaar leren, bijvoorbeeld met steriele uienvliegen.
Uienprijs is ook goed op het moment, richting de ¤0,25 afland. Dan blijft er ruimte voor innovatie.
Zo rond 2013 waren telers blij als ze ¤0,015/kg kregen. Of gratis werden opgehaald - dan kon je de koeling/ventilatie uitschakelen.
Had jij nog duidelijkheid over die explosie (eer?)gisteren?quote:
Nee, anders dan dat ik de knal uit noordelijke richting hoorde komen, partner een paar honderd meter zuidelijker aan het werk was en ook opschrok, en de Wout een rondje met airwolf heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had jij nog duidelijkheid over die explosie (eer?)gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |