Maar de meest recente gebeurtenissen, met al 10 jaar mobieltjes met goede foto mogelijkheden over de hele wereld dan had ik toch veel meer foto's als bewijs voor ufo's verwacht.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
Beetje irritant ook wel dat dit topic besmeurd wordt met allemaal TRU onzin. Laten we het bij de recente gebeurtenissen houden aub.
Ufo's bestaan gewoon, want het zijn unidentified flying objects. Wat de aard dan is is gewoon een hypothese. En in gevallen van zoiets als de tictac moet je wellicht ook een buitenaardse hypothese overwegen. That's all.quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar de meest recente gebeurtenissen, met al 10 jaar mobieltjes met goede foto mogelijkheden over de hele wereld dan had ik toch veel meer foto's als bewijs voor ufo's verwacht.
Er zijn dan ook talloze video's gemaakt van over de hele wereld, een kleine compilatie ervan:quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar de meest recente gebeurtenissen, met al 10 jaar mobieltjes met goede foto mogelijkheden over de hele wereld dan had ik toch veel meer foto's als bewijs voor ufo's verwacht.
Het is niet zo dat ze als tiktok sterren zich steeds aanbieden lijkt me. Voor foto momenten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Remind me in 18 monthsquote:Op dinsdag 26 september 2023 23:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gaat het interview verder niet zozeer over maar vond ik opvallend. Ook denkt hij dat er binnen 12 tot 18 maanden formeel bekend is gemaakt dat er een NHI (non human intelligence) op aarde is.
Daar is hij zelf ook steeds heel open over, dat hij met die kans altijd rekening houdt. Maar hij gelooft eigenlijk zelf niet dat dat het geval is, omdat hij zoveel verschillende mensen spreekt en hij heel voorzichtig te werk gaat in het leggen van contact.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
. Mja, we weten ook niet wat Coulthart weet, maar soms ben ik ook wel bang dat hij gepsy-op'ed wordt.
No idea, maar het is wel dusdanig extreem dat ik het gewoon niet kan overwegen, dat er echt iets van NHI is, maar tegelijkertijd wil ik het zo ontzettend graag geloven. Vandaar ook: please kom met echt een bombshell.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Daar is hij zelf ook steeds heel open over, dat hij met die kans altijd rekening houdt. Maar hij gelooft eigenlijk zelf niet dat dat het geval is, omdat hij zoveel verschillende mensen spreekt en hij heel voorzichtig te werk gaat in het leggen van contact.
In de laatste Need to Know heeft hij het ook over die psyop kans.
Bovendien, waarom dan een psyop hierover? En waarom alleen op Coulthart en een paar anderen? De psyop trekt weinig aandacht in het reguliere nieuws, dus waarom al die moeite..? En werkt Schumer dan ook mee aan die psyop door nieuwe wetgeving in te dienen hierover? Dat slaat ook allemaal nergens op.
De Melkweg (een gemiddeld sterrenstelsel qua grootte) telt 200-400 miljard sterren.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
No idea, maar het is wel dusdanig extreem dat ik het gewoon niet kan overwegen, dat er echt iets van NHI is, maar tegelijkertijd wil ik het zo ontzettend graag geloven. Vandaar ook: please kom met echt een bombshell.
Dat tweede is waar het mij over gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:14 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De Melkweg (een gemiddeld sterrenstelsel qua grootte) telt 200-400 miljard sterren.
Vrijwel elk met een eigen planetenstelsel.
Het universum telt ongeveer 2 biljoen (is 2000 miljard) sterrenstelsels.
Het totale aantal planeten is niet te bevatten hoog.
Slechts een klein percentage daarvan is geschikt voor leven (zoals wij dat kennen althans, carbon based, maar wie, weet wat voor levensvormen er nog meer mogelijk zijn).
Dan blijven nog steeds onnoemelijk veel planeten over.
Dat wij de enige intelligente beschaving zijn is ondenkbaar.
Dus zo moeilijk om te geloven dat er NHI moeten zijn is het niet lijkt mij.
Geloven dat zij hier zijn is, een tweede.
Ben wel benieuwd, maar zo suf dat het weer uit de hoek van een kleine docu moet komen. Het stigma blijft groot, de gerenommeerde kranten durven het maar moeizaam aan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:50 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Morgen nieuw spul van Grusch.
Goede ontwikkeling, er zijn veel cases te linken aan zaken die onder DOE vallen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wat heeft dit te betekenen. Department of Energy (!) komt met een deel over UAP op hun website.
Grusch had het ook over de kansen voor energie / alternatieven voor olie, als er meer studie naar UFO's gedaan wordt.
Logisch ook, als UAP bestaan zoals wordt gemeld (fysieke objecten met onconventionele aandrijving), dan kan dat een breakthrough zijn.
En na alle verklaringen dit jaar, nu opeens een site van het DOE.
Teken aan de wand?
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:50 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Morgen nieuw spul van Grusch.
Of leaks, Christopher Mellon heeft wel eens een paar keer doorgeschemerd wat hij heeft gezien en die 'schokkende' beelden zijn er echt wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:39 schreef Jaroon het volgende:
Ik hoop meer op serieuze onderzoeken. Die komen er.
Ik verwacht niets schokkends.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of leaks, Christopher Mellon heeft wel eens een paar keer doorgeschemerd wat hij heeft gezien en die 'schokkende' beelden zijn er echt wel.
Ik verwacht ook niks, maar er zijn echt veel betere beelden.quote:
Dat denk ik ook. Dit kan men niet meer ontkennen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niks, maar er zijn echt veel betere beelden.
Nice! Ik heb een beetje mee gecrowdfund, ben nieuwsgierig naar het eindresultaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
Hele vette documentaire wordt dit. Gemaakt door Bram Rosa van UFO meldpunt. Soesterberg is wel echt ons UFO verhaal namelijk.
Gaaf, ben erg benieuwd naar deze docu. Hopelijk lukt het om de film tijdens een van de geplande screenings te bekijken. Mooi stukje UFO geschiedenis van Neerlandsch bodem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
Hele vette documentaire wordt dit. Gemaakt door Bram Rosa van UFO meldpunt. Soesterberg is wel echt ons UFO verhaal namelijk.
Komt vanuit de stilte inderdaad. Klopt het toch dat er achter de schermen wel veel gebeurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Dat zijn goede stappen! Die had ik nog niet zien aankomen!
Heb alleen de executive summary even gelezen. Maar het blijft toch opvallend dat het meest geavanceerde leger ter wereld geen idee heeft wat er zo nu en dan door de lucht vliegt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:21 schreef NoFoksGiven het volgende:
Het langverwachte (en wederom veel te laat gepubliceerde) AARO (DOD/ODNI) rapport is online:
https://www.aaro.mil/Port(...)BtMRu9JZ6-ySuQ%3d%3d
Morgen de eerste besloten sessie. Als ik zo X rondklik, lijkt het erop dat Grusch niet aanwezig is maar dat de IG's aanwezig zijn bij de twee geplande sessies.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Komt vanuit de stilte inderdaad. Klopt het toch dat er achter de schermen wel veel gebeurd.
Twee besloten sessies:
[ twitter ]
Yes, Las het ook. Ben benieuwd of we iets ervan mee zullen krijgen uiteindelijk. Garcia heeft alvast de goede insteek.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:50 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Morgen de eerste besloten sessie. Als ik zo X rondklik, lijkt het erop dat Grusch niet aanwezig is maar dat de IG's aanwezig zijn bij de twee geplande sessies.
Ik verwacht dat we alleen zien/horen dat de sessies zijn geweest. Mogelijk dat het interessant of nuttig (of nutteloos) was, maar dat we pas op termijn effect zullen merken. Misschien dat het de deur opent voor meer publieke hearings.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Yes, Las het ook. Ben benieuwd of we iets ervan mee zullen krijgen uiteindelijk. Garcia heeft alvast de goede insteek.
[ twitter ]
Beetje late reactie maar inderdaad wat underwhelming. Hoorde vanochtend een toelichting van Ross Coulthart dat het vooral ook komt doordat Burchett en co (die antwoorden wilden horen in de besloten sessie) zelf niet de juiste 'clearance' hebben. Zo kom je dus nooit ergens.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef NoFoksGiven het volgende:
Klinkt alsof het een teleurstellende eerste sessie is geweest.
Daarom haalde Matt Laslo naderhand vooral dit soort quotes op:quote:he [Grusch] wants to give that evidence but he's not allowed to unless the people hearing it are the people who are entitled to hear it
Dat maakt toch wel weer erg nieuwsgierig!quote:What it appears to be is somebody has discovered something—some advanced form of propulsion or technology—that may actually change all of our lives,” Burlison said. “But clearly it’s in an experimental phase or we’re experimenting with it.
Als de Schumer amendment wordt aangenomen dan kan volgend jaar al een heel interessant jaar gaan worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wordt denk ik sowieso een langzaam iets dit, denk misschien nog wel een jaar of twintig.
Ik vraag mij af waar al die gasten vandaan komen in het universum. Er schijnen zo'n 8 soorten ons planeet regelmatig te bezoeken, dus er zouden meerdere planeten betrokken moeten zijn op enigszins reisbaar afstand.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:23 schreef Montagui het volgende:
Er komt geen 'full disclosure', behalve als je dat interpreteert dat men komt met wat men weet.
Uiteindelijk zal de stand van zaken zijn dat men geen idee heeft wat deze aerial phenomena daadwerkelijk zijn.
Kun je die onzin uit dit topic laten?quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar al die gasten vandaan komen in het universum. Er schijnen zo'n 8 soorten ons planeet regelmatig te bezoeken, dus er zouden meerdere planeten betrokken moeten zijn op enigszins reisbaar afstand.
Dat maakt toch ook niet uit? Zo lang er maar genoeg materiaal beschikbaar wordt voor het publiek en mensen de buitenaardse hypothese als mogelijkheid achten. Overigens weet ik niet of het zo koppig gaat zijn als jij denkt, in twintig tot dertig jaar kan er een hoop gebeuren.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:23 schreef Montagui het volgende:
Er komt geen 'full disclosure', behalve als je dat interpreteert dat men komt met wat men weet.
Uiteindelijk zal de stand van zaken zijn dat men geen idee heeft wat deze aerial phenomena daadwerkelijk zijn.
Pardon?!quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun je die onzin uit dit topic laten?
Naja dat bevuilt het onderwerp alleen maar, want in de conspiracy hoek zijn genoeg mensen die die onzin lopen te verkondigen.quote:
Blijkbaar niet..quote:
Ik ben wel benieuwd hoe men ingaat op IG rapport, en of dat aanleiding gaat zijn tot meer.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet..
[ twitter ]
De NDAA (National Defence Authorization Act) van 2023 werd net voor Kerst door Biden ondertekend, zal nu niet anders zijn verwacht ik.quote:Op maandag 6 november 2023 19:23 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe men ingaat op IG rapport, en of dat aanleiding gaat zijn tot meer.
Het is momenteel ook redelijk rustig omtrent de wetgeving, moet Biden dat niet ergens volgende maand getekend hebben?
En over Grusch zei Karl Nell dus:quote:De Amerikaanse overheid heeft UFO-vaartuigen en buitenaardse lichamen geborgen, en er bestaan diepgeheime, decennialange programma's voor 'reverse engineering', die ergens verborgen zijn binnen het leger en/of de industrien van defensieaannemers.
Wat zoveel betekent als vlekkeloos, niets op aan te merken.quote:He is beyond reproach.
quote:Zijn bewering over het bestaan van een geheime aardse wapenwedloop die de afgelopen 80 jaar heeft plaatsgevonden, gericht op het omgekeerd ontwikkelen van technologien van onbekende oorsprong, is fundamenteel correct.
Zoals ook de onbetwistbare constatering dat ten minste sommige van deze technologien van onbekende herkomst zijn of afkomstig zijn van niet-menselijke intelligentie.
Weer ietwat ik niet ken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, we zitten inmiddels in het tijdperk van de UAP's.
Dat gaat niet over ballonnen of ganzen..quote:In fact, he believes “the best thing that could come out of this job is to prove that there are aliens” — because the alternative is a much bigger problem.
“If we don’t prove it’s aliens, then what we’re finding is evidence of other people doing stuff in our backyard,” he said. “And that’s not good.”
Bijzondere quote van dr. Kirkpatrick. Hij wilde volgens mij niets weten van aliens, of berhaupt iets bewijzen. Alleen inventariseren wat er aan UAP cases is, en vaststellen wat deze 'UAP' kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 00:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zoals verwacht
[ twitter ]
Hij gaat nog wel met een aardige quote:
[..]
Dat gaat niet over ballonnen of ganzen..
Ik neem aan dat dat een nieuwe apensoort is. Het lijkt mij goed wat gangen ufo's aan het volk te geven. Kijk maar? Wij begrijpen het ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, we zitten inmiddels in het tijdperk van de UAP's.
Volgens mij is het al gefixed als ik op /r/UFOs lees.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet..
[ twitter ]
Ik vind het wel een mooi baantje voor Christopher Mellon. Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
Hopelijk wordt zijn opvolger serieuzer genomen en laat hij/zij wel merken het topic serieus genoeg te nemen.
Dat zou mooi zijn, maar gezien de politiek van het Pentagon zullen ze (ben ik bang) weer iemand kiezen die ze wat meer onder controle kunnen houden. Ik verwacht geen echte buitenstaander. Er schijnen al wat namen in de hoed te zitten.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi baantje voor Christopher Mellon. Dat zou echt fantastisch zijn.
Vol verwachting klopt ons hart....quote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Voor wat het waard is, volgend jaar groot, groot nieuws. We gaan het het zien. Voor nu stel ik me heel neutraal op en verwacht ik niks.
Zo is dat. Je zal met zaken moeten komen.quote:Op donderdag 9 november 2023 07:56 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart....
De meeste posters actief in dit topic hebben genoeg kennis (voor zover dat mogelijk is) van zaken die spelen, hopelijk komen er bewijzen die de leken overtuigen. We vergeten wel eens dat 99% van de wereldbevolking niet actief is op #ufotwitter, #ufoX, Reddit etc. en de cases, historie, ontwikkelingen echt niet mee krijgen.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo is dat. Je zal met zaken moeten komen.
Gaat hierover denk ik. Amendement aangenomen om Grusch weer clearance te geven zodat hij in een SCIF zijn zaken kan verduidelijken.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij is het al gefixed als ik op /r/UFOs lees.
Ja dit was het volgens mij.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Gaat hierover denk ik. Amendement aangenomen om Grusch weer clearance te geven zodat hij in een SCIF zijn zaken kan verduidelijken.
[ twitter ]
Dat vind ik nog n van de meest bizarre dingen van dit hele disclosure gebeuren. Er worden bizarre claims gedaan door meerdere zeer geloofwaardige personen (o.a. onder ede), er wordt wetgeving geschreven rondom non-human-intelligence...quote:Op donderdag 9 november 2023 19:00 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
De meeste posters actief in dit topic hebben genoeg kennis (voor zover dat mogelijk is) van zaken die spelen, hopelijk komen er bewijzen die de leken overtuigen. We vergeten wel eens dat 99% van de wereldbevolking niet actief is op #ufotwitter, #ufoX, Reddit etc. en de cases, historie, ontwikkelingen echt niet mee krijgen.
Inderdaad....en dan gaat het om jarenlange info, cases, data, getuigenissen, maar alles wordt onder het mom van conspiracies, nothing to see here, nutjobs, weggewuifd...Zelfs gedegen journalisten (RossCo) krijgen hiermee geen voet aan de grond in de gevestigde media. De New York Times heeft een goede start gemaakt in 2017, maar lijkt nu totaal de debunk zijde opgeschoven te zijn, ondanks het goede werk van Leslie Keane e.a.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat vind ik nog n van de meest bizarre dingen van dit hele disclosure gebeuren. Er worden bizarre claims gedaan door meerdere zeer geloofwaardige personen (o.a. onder ede), er wordt wetgeving geschreven rondom non-human-intelligence...
en nog is het beeld dat je een UFO nutjob moet zijn om hier enige waarde aan te hechten.
Terwijl, als het pad doorgaat zoals het nu wordt geschetst, dat er in de loop van volgend jaar het grootste nieuws in de geschiedenis van de mensheid gaat uitkomen.
Het stigma wint het blijkbaar met gemak van de nieuwsgierigheid.
Dan heeft de Overheid, onder aanvoering van de Amerikaanse, toch goed werk verricht (in de ogen van diegene die er mee zijn begonnen) door het te ridiculiseren met hulp van Hollywood.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Het stigma wint het blijkbaar met gemak van de nieuwsgierigheid.
2018 al dus. Best vreemd. UAP vs Immunologie. Wat is het verband?quote:In februari 2018 was er een bericht op de website van de onderzoeks journalist Jon Rappoport met een open brief met sceptische vragen aan Luis Elizondo.
De link naar de open brief is nu echter dood, de (oude) website van Jon Rappoport blijkt verdwenen, en de open brief aan Elizondo die is er niet meer.
De originele (dode) link ———> https://jonrappoport.word(...)lower-luis-elizondo/
De vragen van Jon Rappoport aan Elizondo zijn naar mijn weten nooit beantwoord en de informatie over de TTSA teamleden en de informatie over TTSA’s werknemers en de meer gedetailleerde informatie in hun CV’s zijn in de Corona periode van de TTSA website verwijderd,
Destijds in 2018 had ik de gehele brief gecopy-past. Het meest aparte vragen gedeelte van Jon Rappoport aan Elizondo gericht daaruit is wel dit gedeelte.
———————————
Top questions and doubts about UFO whistleblower, Luis Elizondo
by Jon Rappoport
January 5, 2018
Your background includes “Microbiology, Immunology and Parasitology, with research experience in tropical diseases.” Where did you study these subjects? For what purpose?
* You’re now a member of Tom DeLonge’s team at To the Stars Academy. Several members have significant medical backgrounds. Here are quotes from the Academy’s website:
Dr. Norm Kahn’s career with the CIA “culminat[ed] in his development and direction of the Intelligence Community’s Counter-Biological Weapons Program.”
Dr. Paul Rapp “is a Professor of Military and Emergency Medicine at the Uniformed Services University.”
Dr. Garry Nolan “is the Rachford and Carlota A. Harris Professor in the Department of Microbiology and Immunology at Stanford University School of Medicine…He holds a B.S. in genetics from Cornell University, a Ph.D. in genetics from Stanford University.”
Dr. Adele Gilpin, “is a scientist with biomedical academic and research experience as well as an active, licensed, attorney.”
Dr. Colm Kelleher “is a biochemist with a twenty-eight-year research career in cell and molecular biology currently working in senior management in the aerospace sector. He served as Laboratory Director at biotech company, Prosetta Corporation, leading several small molecule drug discovery programs focused on viruses of interest to the United States Department of Defense. He worked for eight years as Deputy Director of the National Institute for Discovery Science (NIDS), a research organization using forensic science methodology to unravel scientific anomalies. From 2008-2011, he served as Deputy Administrator of a US government funded threat assessment program focused on advanced aerospace technology. Dr. Kelleher has authored more than forty peer reviewed scientific articles in cell and molecular biology, immunology and virology as well as two best-selling books, “Hunt for the Skinwalker” and “Brain Trust”. He holds a Ph.D. in biochemistry from the University of Dublin, Trinity College.”
* What are all these medical people doing on your team?
Are we about to be treated to warnings about “viruses from outer space?” What is the bio-medical component of UFO disclosure? Are you looking for huge government funding for new programs in this area? Is THIS a covert agenda behind your breakout story about UFOs?
———
Al deze medische zaken i.v.m. Ufo's zijn nu nergens meer te vinden en er kwam nooit een antwoord op.
Maar inderdaad. Wat moesten al die immunologische medische beroepsfunctie’s in dat team?
Wat heeft dat nu met ufo's te maken? Twee jaar na deze brief kwam Covid ineens de wereld in en kwam de hele wereld in de ban van epidemien en virussen.
Tja, ik hou me vaak maar vast aan het 'nuts and bolts' gedeelte van het fenomeen, maar dat het allemaal wel eens veel breder zou kunnen liggen blijft ook hardnekkig terugkomen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:11 schreef Monomeism het volgende:
Nog iets gekkers gevonden.
[..]
2018 al dus. Best vreemd. UAP vs Immunologie. Wat is het verband?![]()
Verder kan je er ook niet heel veel mee. Maar opmerkelijk is het wel, dit verhaal.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Tja, ik hou me vaak maar vast aan het 'nuts and bolts' gedeelte van het fenomeen, maar dat het allemaal wel eens veel breder zou kunnen liggen blijft ook hardnekkig terugkomen.
"The woo is just around the corner" is een uitspraak van Garry Nolan die vaak in mijn gedachten terugkomt..
Zie net dit langskomen, ook RossCo heeft het vaker over verbanden met bewustzijn. Waar gaat dit naartoe..?
[ twitter ]
Dat ligt ook weer in de lijn met het laatste boek van Leslie Kean, als ik me niet vergis had ik dat ook (vorig jaar?) gehoord in de ThatUFOPodcast, waar ze ook verder ingaat op de gelijkenissen en verbanden tussen UFO/UPA encounters en de beschrijvingen tussen bijna-dood-ervaringen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Tja, ik hou me vaak maar vast aan het 'nuts and bolts' gedeelte van het fenomeen, maar dat het allemaal wel eens veel breder zou kunnen liggen blijft ook hardnekkig terugkomen.
"The woo is just around the corner" is een uitspraak van Garry Nolan die vaak in mijn gedachten terugkomt..
Zie net dit langskomen, ook RossCo heeft het vaker over verbanden met bewustzijn. Waar gaat dit naartoe..?
[ twitter ]
Wordt die nog beschikbaar voor iedereen? Ik heb namelijk niet zo veel zin om speciaal daarvoor naar zo'n filmhuis te gaan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wil deze nog wel gaan bekijken ergens.
http://www.soesterbergufo.nl/screenings
[ twitter ]
Mellon is echt my favorite guy zeg. Wordt tijd dat ie ook weer eens bij Joe Rogan komt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 08:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Weer zo'n kleine bevestiging van iets heel groots.
Maar kan het svp wat duidelijker? Welke 'bits of information' dan precies? Zeg gewoon dat er nondeju ufo's en aliens verborgen worden!
[ twitter ]
Dat zou een grote stap voorwaarts zijn, voor zover de chair niet met handen geboeid is door het Pentagon.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Er zijn signalen dat Karl Nell wellicht Kirckpatrick gaat opvolgen bij AARO. Nell was Grusch zijn voormalige baas en heeft zich eerder voor hem uitgesproken. Zou echt heel big zijn.
Volgens mij heb ik dat wel op Reddit gelezen. Verder weet ik niets van die conferentie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Is Nell vandaag ook niet spreker/gast bij de SOL conferentie op Stanford?
Morgen spreekt ie dus. Veel bona fide gasten ook zoals het lijkt. Geen woo onzin conferentie zoals we die vaak genoeg gehad hebben, wat echt triest is. Mellon heeft ook gesproken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Is Nell vandaag ook niet spreker/gast bij de SOL conferentie op Stanford?
Mellon benoemd een aantal video's (classified) die hij heeft gezien. Pfff, die man weet echt heel veel wat er achter gesloten deuren allemaal beschikbaar is. Het zou echt geweldig zijn als die dingen ook publiek kunnen worden.quote:
Volgens het disclosure plan dat Karl Nell presenteerde op de SOL bijeenkomst op Stanford gaat dat ook vlot gebeuren.quote:Op zondag 19 november 2023 17:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mellon benoemd een aantal video's (classified) die hij heeft gezien. Pfff, die man weet echt heel veel wat er achter gesloten deuren allemaal beschikbaar is. Het zou echt geweldig zijn als die dingen ook publiek kunnen worden.
Kan niet wachten wat 2024 in petto heeft.quote:Op zondag 19 november 2023 20:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Volgens het disclosure plan dat Karl Nell presenteerde op de SOL bijeenkomst op Stanford gaat dat ook vlot gebeuren.
Er mocht niet worden gefilmd of gefotografeerd, maar diverse twitteraars hebben aardig wat info naar buiten kunnen brengen. Dit draadje vat een en ander samen:
[ twitter ]
Deze foto is van tijdens de presentatie van Karl Nell:
[ afbeelding ]
Hier laat hij een tijdlijn zien van controlled disclosure. Wat ik begrijp is dat hij erbij heeft gezegd dat dat nodig is om catastrophic disclosure te voorkomen.
De info uit de sheet is natuurlijk al door anderen overzichtelijk gemaakt:
[ afbeelding ]
De duiding van tijdens de presentatie weet ik zo niet, maar zo te zien is Phase 0 bijna voorbij en begint op 1 jan 2024 de Phase 1: Demonstrate Existence![]()
En dat komt dus van deze Karl Nell, een hooggeplaatst en onberispelijke gepensioneerd kolonel. Die dus ook genoemd wordt als mogelijk opvolger van Kirkpatrick.
Als dat zo is, en hij geeft nu al dit soort presentaties.. dan gaat het interessant worden.
In zekere zin klopt dat zeker, maar misschien niet eens omdat het dan 'oficieel' is dat we niet de enige zijn in dit universum (of in de extremere gevallen, dat er meer is tussen hemel en aarde), meer omdat het blijkt dat overheden structureel zaken hebben verborgen, verdraaid en gelogen hebben tegen hun burgers (om het mild uit te drukken).quote:Op maandag 20 november 2023 08:59 schreef Simmertje het volgende:
Los van het feit of dit allemaal klopt snap ik wel dat je niet opeens een full disclosure kunt initiren. Als ik zie hoe erg de wereld van slag was (en nog steeds is) na een pandemie dan zal dit onderwerp al helemaal extreme onrust geven.
Ik maak mij meer druk om het feit dat een groot deel van de bevolking het waarschijnlijk niet gaat geloven en het n groot complot gaat noemen. Om maar niet te beginnen over alle gelovigen wereldwijd .quote:Op maandag 20 november 2023 09:23 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
In zekere zin klopt dat zeker, maar misschien niet eens omdat het dan 'oficieel' is dat we niet de enige zijn in dit universum (of in de extremere gevallen, dat er meer is tussen hemel en aarde), meer omdat het blijkt dat overheden structureel zaken hebben verborgen, verdraaid en gelogen hebben tegen hun burgers (om het mild uit te drukken).
Daarom nu de ogenschijnlijke beweging voor 'controlled' disclosure. Sinds 2017 zijn UAP regelmatig in mainstream nieuws.quote:Op maandag 20 november 2023 09:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik maak mij meer druk om het feit dat een groot deel van de bevolking het waarschijnlijk niet gaat geloven en het n groot complot gaat noemen. Om maar niet te beginnen over alle gelovigen wereldwijd .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |