abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210723586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
Beetje irritant ook wel dat dit topic besmeurd wordt met allemaal TRU onzin. Laten we het bij de recente gebeurtenissen houden aub.
Maar de meest recente gebeurtenissen, met al 10 jaar mobieltjes met goede foto mogelijkheden over de hele wereld dan had ik toch veel meer foto's als bewijs voor ufo's verwacht.
pi_210724994
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 09:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar de meest recente gebeurtenissen, met al 10 jaar mobieltjes met goede foto mogelijkheden over de hele wereld dan had ik toch veel meer foto's als bewijs voor ufo's verwacht.
Ufo's bestaan gewoon, want het zijn unidentified flying objects. Wat de aard dan is is gewoon een hypothese. En in gevallen van zoiets als de tictac moet je wellicht ook een buitenaardse hypothese overwegen. That's all.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210726089
quote:

[..]
Er zijn dan ook talloze video's gemaakt van over de hele wereld, een kleine compilatie ervan:

Enkele zijn nep (denk ik), maar de meeste lijken mij wel authentiek. Foto's zijn lastiger te maken, omdat ze vaak met grote snelheden vliegen.
Niet meer actief op het forum.
pi_210740330
quote:

[..]
Het is niet zo dat ze als tiktok sterren zich steeds aanbieden lijkt me. Voor foto momenten.
  dinsdag 26 september 2023 @ 23:59:49 #105
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210763355
Interessant interview met Ross Coulthart. Eerder zei Garry Nolan al 'the woo is just around the corner'.

Coulthart benoemt dat hij hoort dat het fenomeen in sommige gevallen manifestaties zijn van een bewustzijn. Eerder toch altijd de focus op de 'nuts and bolts' kant van UAP.

Gaat het interview verder niet zozeer over maar vond ik opvallend. Ook denkt hij dat er binnen 12 tot 18 maanden formeel bekend is gemaakt dat er een NHI (non human intelligence) op aarde is.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 29 september 2023 @ 18:09:26 #106
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210789067
Wat heeft dit te betekenen. Department of Energy (!) komt met een deel over UAP op hun website.

Grusch had het ook over de kansen voor energie / alternatieven voor olie, als er meer studie naar UFO's gedaan wordt.

Logisch ook, als UAP bestaan zoals wordt gemeld (fysieke objecten met onconventionele aandrijving), dan kan dat een breakthrough zijn.

En na alle verklaringen dit jaar, nu opeens een site van het DOE.

Teken aan de wand?

twitter
pi_210789665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 23:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gaat het interview verder niet zozeer over maar vond ik opvallend. Ook denkt hij dat er binnen 12 tot 18 maanden formeel bekend is gemaakt dat er een NHI (non human intelligence) op aarde is.

Remind me in 18 months

We gaan het zien. Lue Elizondo ook hoor, steeds dat teasen. Ik neem het gewoon voor wat het is hoor, maar deliver dan ook.

Ik heb Ryan Graves, Fravor en Mellon het hoogst zitten eigenlijk. Puur ook omdat ze gewoon vertellen wat ze weten en niet daaromheen gaan bouwen. Mja, we weten ook niet wat Coulthart weet, maar soms ben ik ook wel bang dat hij gepsy-op'ed wordt.
pi_210790343
Ik weet niet of ik de enige ben maar enige hulp en reactie van Aliens zou wel helpen. : ja. Wij kunnen veel harder vliegen dan jullie. En jullie hebben een piloot nodig".
  vrijdag 29 september 2023 @ 20:47:57 #109
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210790462
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
. Mja, we weten ook niet wat Coulthart weet, maar soms ben ik ook wel bang dat hij gepsy-op'ed wordt.
Daar is hij zelf ook steeds heel open over, dat hij met die kans altijd rekening houdt. Maar hij gelooft eigenlijk zelf niet dat dat het geval is, omdat hij zoveel verschillende mensen spreekt en hij heel voorzichtig te werk gaat in het leggen van contact.

In de laatste Need to Know heeft hij het ook over die psyop kans.

Bovendien, waarom dan een psyop hierover? En waarom alleen op Coulthart en een paar anderen? De psyop trekt weinig aandacht in het reguliere nieuws, dus waarom al die moeite..? En werkt Schumer dan ook mee aan die psyop door nieuwe wetgeving in te dienen hierover? Dat slaat ook allemaal nergens op.
pi_210790519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Daar is hij zelf ook steeds heel open over, dat hij met die kans altijd rekening houdt. Maar hij gelooft eigenlijk zelf niet dat dat het geval is, omdat hij zoveel verschillende mensen spreekt en hij heel voorzichtig te werk gaat in het leggen van contact.

In de laatste Need to Know heeft hij het ook over die psyop kans.

Bovendien, waarom dan een psyop hierover? En waarom alleen op Coulthart en een paar anderen? De psyop trekt weinig aandacht in het reguliere nieuws, dus waarom al die moeite..? En werkt Schumer dan ook mee aan die psyop door nieuwe wetgeving in te dienen hierover? Dat slaat ook allemaal nergens op.
No idea, maar het is wel dusdanig extreem dat ik het gewoon niet kan overwegen, dat er echt iets van NHI is, maar tegelijkertijd wil ik het zo ontzettend graag geloven. Vandaar ook: please kom met echt een bombshell.
pi_210794006
twitter

Morgen nieuw spul van Grusch.
pi_210794228
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 20:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
No idea, maar het is wel dusdanig extreem dat ik het gewoon niet kan overwegen, dat er echt iets van NHI is, maar tegelijkertijd wil ik het zo ontzettend graag geloven. Vandaar ook: please kom met echt een bombshell.
De Melkweg (een gemiddeld sterrenstelsel qua grootte) telt 200-400 miljard sterren.
Vrijwel elk met een eigen planetenstelsel.

Het universum telt ongeveer 2 biljoen (is 2000 miljard) sterrenstelsels.

Het totale aantal planeten is niet te bevatten hoog.

Slechts een klein percentage daarvan is geschikt voor leven (zoals wij dat kennen althans, carbon based, maar wie, weet wat voor levensvormen er nog meer mogelijk zijn).

Dan blijven nog steeds onnoemelijk veel planeten over.

Dat wij de enige intelligente beschaving zijn is ondenkbaar.
Dus zo moeilijk om te geloven dat er NHI moeten zijn is het niet lijkt mij.

Geloven dat zij hier zijn is, een tweede.
pi_210795037
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:14 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
De Melkweg (een gemiddeld sterrenstelsel qua grootte) telt 200-400 miljard sterren.
Vrijwel elk met een eigen planetenstelsel.

Het universum telt ongeveer 2 biljoen (is 2000 miljard) sterrenstelsels.

Het totale aantal planeten is niet te bevatten hoog.

Slechts een klein percentage daarvan is geschikt voor leven (zoals wij dat kennen althans, carbon based, maar wie, weet wat voor levensvormen er nog meer mogelijk zijn).

Dan blijven nog steeds onnoemelijk veel planeten over.

Dat wij de enige intelligente beschaving zijn is ondenkbaar.
Dus zo moeilijk om te geloven dat er NHI moeten zijn is het niet lijkt mij.

Geloven dat zij hier zijn is, een tweede.
Dat tweede is waar het mij over gaat.
  zaterdag 30 september 2023 @ 18:29:20 #114
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210796763
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:50 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]

Ben wel benieuwd, maar zo suf dat het weer uit de hoek van een kleine docu moet komen. Het stigma blijft groot, de gerenommeerde kranten durven het maar moeizaam aan.
pi_210810884
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wat heeft dit te betekenen. Department of Energy (!) komt met een deel over UAP op hun website.

Grusch had het ook over de kansen voor energie / alternatieven voor olie, als er meer studie naar UFO's gedaan wordt.

Logisch ook, als UAP bestaan zoals wordt gemeld (fysieke objecten met onconventionele aandrijving), dan kan dat een breakthrough zijn.

En na alle verklaringen dit jaar, nu opeens een site van het DOE.

Teken aan de wand?

[ twitter ]
Goede ontwikkeling, er zijn veel cases te linken aan zaken die onder DOE vallen.
Alle nucleaire installaties binnen de US vallen onder DOE, en als ik het goed heb is dat dermate classified dat FOIA niet van toepassing is.
Interessante beweging en benieuwd hoe ver ze gaan met de publicaties en cases (nog niet de site ingedoken helaas).
I want to believe...
pi_210812040
https://www.reddit.com/r/(...)ill_be_some_kind_of/

Volgens Grush gaan er first hand witnesses naar buiten komen en 2024 gaat 'wild' worden.
  maandag 2 oktober 2023 @ 15:49:09 #117
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_210814404
aliens en AI allebei een bedreiging.
pi_210817482
Het beste is gewoon dat alle aards wonende aliens hun hand op steken. Gewoon uit de kast komen. Een kleur erbij kan nu nog met een degelijk verhaal.
pi_210817513
Het engste zou zijn dat China achter alles zit. Dat we echt 100 jaar achter lopen op een groot land.
  maandag 2 oktober 2023 @ 23:16:52 #120
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210818581
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:50 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]

Net gekeken en wel de moeite waard. Al is het alleen al om de herhaling van de claims nog eens door te laten dringen.

Mooi portret van Grusch achter de schermen rond de hearing. De dag na de hearing hebben ze hem in een setting gezet met zo'n 30 normale mensen (skeptics en non-skeptics) die hem vragen konden stellen. Zijn open houding vertelt gewoon veel over zijn karakter.

Hij zegt ook nog eens dat er meerdere anderen nu aan het getuigen zijn en er zich een flinke golf aan het opbouwen is. En dat 2024 een interessant jaar gaat worden.
pi_210831869
Fragmentje uit nieuwe podcast met Mellon, die man is echt wel de GOAT zeg wat betreft dit onderwerp. Er is zo veel bevuiling namelijk door conspiracy volk.

https://www.reddit.com/r/(...)es_on_his_reasoning/
pi_210863203

Hele vette documentaire wordt dit. Gemaakt door Bram Rosa van UFO meldpunt. Soesterberg is wel echt ons UFO verhaal namelijk.
pi_210870126
Ik hoop meer op serieuze onderzoeken. Die komen er.
pi_210870232
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:39 schreef Jaroon het volgende:
Ik hoop meer op serieuze onderzoeken. Die komen er.
Of leaks, Christopher Mellon heeft wel eens een paar keer doorgeschemerd wat hij heeft gezien en die 'schokkende' beelden zijn er echt wel.
pi_210870319
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Of leaks, Christopher Mellon heeft wel eens een paar keer doorgeschemerd wat hij heeft gezien en die 'schokkende' beelden zijn er echt wel.
Ik verwacht niets schokkends.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')