Ik verwacht ook niks, maar er zijn echt veel betere beelden.quote:
Dat denk ik ook. Dit kan men niet meer ontkennen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niks, maar er zijn echt veel betere beelden.
Nice! Ik heb een beetje mee gecrowdfund, ben nieuwsgierig naar het eindresultaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
Hele vette documentaire wordt dit. Gemaakt door Bram Rosa van UFO meldpunt. Soesterberg is wel echt ons UFO verhaal namelijk.
Gaaf, ben erg benieuwd naar deze docu. Hopelijk lukt het om de film tijdens een van de geplande screenings te bekijken. Mooi stukje UFO geschiedenis van Neerlandsch bodem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
Hele vette documentaire wordt dit. Gemaakt door Bram Rosa van UFO meldpunt. Soesterberg is wel echt ons UFO verhaal namelijk.
Komt vanuit de stilte inderdaad. Klopt het toch dat er achter de schermen wel veel gebeurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Dat zijn goede stappen! Die had ik nog niet zien aankomen!
Heb alleen de executive summary even gelezen. Maar het blijft toch opvallend dat het meest geavanceerde leger ter wereld geen idee heeft wat er zo nu en dan door de lucht vliegt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:21 schreef NoFoksGiven het volgende:
Het langverwachte (en wederom veel te laat gepubliceerde) AARO (DOD/ODNI) rapport is online:
https://www.aaro.mil/Port(...)BtMRu9JZ6-ySuQ%3d%3d
Morgen de eerste besloten sessie. Als ik zo X rondklik, lijkt het erop dat Grusch niet aanwezig is maar dat de IG's aanwezig zijn bij de twee geplande sessies.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Komt vanuit de stilte inderdaad. Klopt het toch dat er achter de schermen wel veel gebeurd.
Twee besloten sessies:
[ twitter ]
Yes, Las het ook. Ben benieuwd of we iets ervan mee zullen krijgen uiteindelijk. Garcia heeft alvast de goede insteek.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:50 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Morgen de eerste besloten sessie. Als ik zo X rondklik, lijkt het erop dat Grusch niet aanwezig is maar dat de IG's aanwezig zijn bij de twee geplande sessies.
Ik verwacht dat we alleen zien/horen dat de sessies zijn geweest. Mogelijk dat het interessant of nuttig (of nutteloos) was, maar dat we pas op termijn effect zullen merken. Misschien dat het de deur opent voor meer publieke hearings.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Yes, Las het ook. Ben benieuwd of we iets ervan mee zullen krijgen uiteindelijk. Garcia heeft alvast de goede insteek.
[ twitter ]
Beetje late reactie maar inderdaad wat underwhelming. Hoorde vanochtend een toelichting van Ross Coulthart dat het vooral ook komt doordat Burchett en co (die antwoorden wilden horen in de besloten sessie) zelf niet de juiste 'clearance' hebben. Zo kom je dus nooit ergens.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef NoFoksGiven het volgende:
Klinkt alsof het een teleurstellende eerste sessie is geweest.
Daarom haalde Matt Laslo naderhand vooral dit soort quotes op:quote:he [Grusch] wants to give that evidence but he's not allowed to unless the people hearing it are the people who are entitled to hear it
Dat maakt toch wel weer erg nieuwsgierig!quote:What it appears to be is somebody has discovered something—some advanced form of propulsion or technology—that may actually change all of our lives,” Burlison said. “But clearly it’s in an experimental phase or we’re experimenting with it.
Als de Schumer amendment wordt aangenomen dan kan volgend jaar al een heel interessant jaar gaan worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wordt denk ik sowieso een langzaam iets dit, denk misschien nog wel een jaar of twintig.
Ik vraag mij af waar al die gasten vandaan komen in het universum. Er schijnen zo'n 8 soorten ons planeet regelmatig te bezoeken, dus er zouden meerdere planeten betrokken moeten zijn op enigszins reisbaar afstand.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:23 schreef Montagui het volgende:
Er komt geen 'full disclosure', behalve als je dat interpreteert dat men komt met wat men weet.
Uiteindelijk zal de stand van zaken zijn dat men geen idee heeft wat deze aerial phenomena daadwerkelijk zijn.
Kun je die onzin uit dit topic laten?quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar al die gasten vandaan komen in het universum. Er schijnen zo'n 8 soorten ons planeet regelmatig te bezoeken, dus er zouden meerdere planeten betrokken moeten zijn op enigszins reisbaar afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |