abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211190031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:23 schreef Montagui het volgende:
Er komt geen 'full disclosure', behalve als je dat interpreteert dat men komt met wat men weet.

Uiteindelijk zal de stand van zaken zijn dat men geen idee heeft wat deze aerial phenomena daadwerkelijk zijn.
Dat maakt toch ook niet uit? Zo lang er maar genoeg materiaal beschikbaar wordt voor het publiek en mensen de buitenaardse hypothese als mogelijkheid achten. Overigens weet ik niet of het zo koppig gaat zijn als jij denkt, in twintig tot dertig jaar kan er een hoop gebeuren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211190854
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 13:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kun je die onzin uit dit topic laten?
Pardon?!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_211191574
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 15:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Pardon?!
Naja dat bevuilt het onderwerp alleen maar, want in de conspiracy hoek zijn genoeg mensen die die onzin lopen te verkondigen.
  zaterdag 4 november 2023 @ 16:37:10 #154
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211191655
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 13:50 schreef Discombobulate het volgende:
Krijgt Grusch nou een SCIF?
Blijkbaar niet..

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_211214961
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 16:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Blijkbaar niet..

[ twitter ]
Ik ben wel benieuwd hoe men ingaat op IG rapport, en of dat aanleiding gaat zijn tot meer.
Het is momenteel ook redelijk rustig omtrent de wetgeving, moet Biden dat niet ergens volgende maand getekend hebben?
I want to believe...
  maandag 6 november 2023 @ 21:12:26 #156
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211216747
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:23 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe men ingaat op IG rapport, en of dat aanleiding gaat zijn tot meer.
Het is momenteel ook redelijk rustig omtrent de wetgeving, moet Biden dat niet ergens volgende maand getekend hebben?
De NDAA (National Defence Authorization Act) van 2023 werd net voor Kerst door Biden ondertekend, zal nu niet anders zijn verwacht ik.

Kwam deze video tegen, waarin een onderbelicht aspect van het Debrief artikel over Grusch nog eens goed voor het voetlicht wordt gebracht. De ondersteuning van de claims van Grusch door zijn voormalige baas Kolonel Karl Nell.

De video somt mooi op welke enorme staat van dienst deze Karl Nell heeft. Zie ook zijn LinkedIn.

Ter herinnering, de claims van Grusch:
quote:
De Amerikaanse overheid heeft UFO-vaartuigen en buitenaardse lichamen geborgen, en er bestaan diepgeheime, decennialange programma's voor 'reverse engineering', die ergens verborgen zijn binnen het leger en/of de industrieën van defensieaannemers.
En over Grusch zei Karl Nell dus:
quote:
He is beyond reproach.
Wat zoveel betekent als vlekkeloos, niets op aan te merken.

Vervolgens zei hij over de beweringen van Grusch
quote:
Zijn bewering over het bestaan van een geheime aardse wapenwedloop die de afgelopen 80 jaar heeft plaatsgevonden, gericht op het omgekeerd ontwikkelen van technologieën van onbekende oorsprong, is fundamenteel correct.

Zoals ook de onbetwistbare constatering dat ten minste sommige van deze technologieën van onbekende herkomst zijn of afkomstig zijn van niet-menselijke intelligentie.

We willen zo graag onbetwistbare foto's / video's met smoking gun bewijs zien, dat we vergeten wat er al ligt aan bewijsmateriaal.
pi_211217385
Ik wil nu ook een Ufo zien.
  dinsdag 7 november 2023 @ 00:08:10 #158
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211217977
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 22:24 schreef Jaroon het volgende:
Ik wil nu ook een Ufo zien.
Dat kan niet meer, we zitten inmiddels in het tijdperk van de UAP's. :+
pi_211217992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 00:08 schreef Perox het volgende:

[..]
Weer ietwat ik niet ken.
  woensdag 8 november 2023 @ 00:22:31 #160
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211230371
Zoals verwacht

twitter

Hij gaat nog wel met een aardige quote:
quote:
In fact, he believes “the best thing that could come out of this job is to prove that there are aliens” — because the alternative is a much bigger problem.

“If we don’t prove it’s aliens, then what we’re finding is evidence of other people doing stuff in our backyard,” he said. “And that’s not good.”
Dat gaat niet over ballonnen of ganzen..
pi_211235090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 00:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zoals verwacht

[ twitter ]

Hij gaat nog wel met een aardige quote:
[..]
Dat gaat niet over ballonnen of ganzen..
Bijzondere quote van dr. Kirkpatrick. Hij wilde volgens mij niets weten van aliens, of überhaupt iets bewijzen. Alleen inventariseren wat er aan UAP cases is, en vaststellen wat deze 'UAP' kunnen zijn.

Zijn positie is natuurlijk ook wel onhoudbaar geworden met het opeenstapelen van leugens, zijn woedeuitbarsting op LinkedIn....de laatste Weaponized is weer interessant en stipt dit aan.

Hopelijk wordt zijn opvolger serieuzer genomen en laat hij/zij wel merken het topic serieus genoeg te nemen.
I want to believe...
pi_211235485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 00:08 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dat een nieuwe apensoort is. Het lijkt mij goed wat gangen ufo's aan het volk te geven. Kijk maar? Wij begrijpen het ook niet.
pi_211237371
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 16:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Blijkbaar niet..

[ twitter ]
Volgens mij is het al gefixed als ik op /r/UFOs lees.
pi_211237402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
Hopelijk wordt zijn opvolger serieuzer genomen en laat hij/zij wel merken het topic serieus genoeg te nemen.
Ik vind het wel een mooi baantje voor Christopher Mellon. Dat zou echt fantastisch zijn.
pi_211237420
twitter

Voor wat het waard is, volgend jaar groot, groot nieuws. We gaan het het zien. Voor nu stel ik me heel neutraal op en verwacht ik niks.
pi_211240554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 20:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vind het wel een mooi baantje voor Christopher Mellon. Dat zou echt fantastisch zijn.
Dat zou mooi zijn, maar gezien de politiek van het Pentagon zullen ze (ben ik bang) weer iemand kiezen die ze wat meer onder controle kunnen houden. Ik verwacht geen echte buitenstaander. Er schijnen al wat namen in de hoed te zitten.
I want to believe...
pi_211240556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]

Voor wat het waard is, volgend jaar groot, groot nieuws. We gaan het het zien. Voor nu stel ik me heel neutraal op en verwacht ik niks.
Vol verwachting klopt ons hart....
I want to believe...
pi_211245023
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 07:56 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Vol verwachting klopt ons hart....
Zo is dat. Je zal met zaken moeten komen.
pi_211245089
Die gaan komen. Ufo's ontkennen is raar. Zelf militairen geven het toe. De vraag is dan waar 'men' vandaan komt.
pi_211245848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 17:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Zo is dat. Je zal met zaken moeten komen.
De meeste posters actief in dit topic hebben genoeg kennis (voor zover dat mogelijk is) van zaken die spelen, hopelijk komen er bewijzen die de leken overtuigen. We vergeten wel eens dat 99% van de wereldbevolking niet actief is op #ufotwitter, #ufoX, Reddit etc. en de cases, historie, ontwikkelingen echt niet mee krijgen.
I want to believe...
  donderdag 9 november 2023 @ 19:28:26 #171
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211246356
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 20:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgens mij is het al gefixed als ik op /r/UFOs lees.
Gaat hierover denk ik. Amendement aangenomen om Grusch weer clearance te geven zodat hij in een SCIF zijn zaken kan verduidelijken.

twitter
pi_211246399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Gaat hierover denk ik. Amendement aangenomen om Grusch weer clearance te geven zodat hij in een SCIF zijn zaken kan verduidelijken.

[ twitter ]
Ja dit was het volgens mij.
  vrijdag 10 november 2023 @ 10:56:54 #173
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211251581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:00 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
De meeste posters actief in dit topic hebben genoeg kennis (voor zover dat mogelijk is) van zaken die spelen, hopelijk komen er bewijzen die de leken overtuigen. We vergeten wel eens dat 99% van de wereldbevolking niet actief is op #ufotwitter, #ufoX, Reddit etc. en de cases, historie, ontwikkelingen echt niet mee krijgen.
Dat vind ik nog één van de meest bizarre dingen van dit hele disclosure gebeuren. Er worden bizarre claims gedaan door meerdere zeer geloofwaardige personen (o.a. onder ede), er wordt wetgeving geschreven rondom non-human-intelligence...

en nog is het beeld dat je een UFO nutjob moet zijn om hier enige waarde aan te hechten.

Terwijl, als het pad doorgaat zoals het nu wordt geschetst, dat er in de loop van volgend jaar het grootste nieuws in de geschiedenis van de mensheid gaat uitkomen.

Het stigma wint het blijkbaar met gemak van de nieuwsgierigheid.
pi_211251671
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 10:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Dat vind ik nog één van de meest bizarre dingen van dit hele disclosure gebeuren. Er worden bizarre claims gedaan door meerdere zeer geloofwaardige personen (o.a. onder ede), er wordt wetgeving geschreven rondom non-human-intelligence...

en nog is het beeld dat je een UFO nutjob moet zijn om hier enige waarde aan te hechten.

Terwijl, als het pad doorgaat zoals het nu wordt geschetst, dat er in de loop van volgend jaar het grootste nieuws in de geschiedenis van de mensheid gaat uitkomen.

Inderdaad....en dan gaat het om jarenlange info, cases, data, getuigenissen, maar alles wordt onder het mom van conspiracies, nothing to see here, nutjobs, weggewuifd...Zelfs gedegen journalisten (RossCo) krijgen hiermee geen voet aan de grond in de gevestigde media. De New York Times heeft een goede start gemaakt in 2017, maar lijkt nu totaal de debunk zijde opgeschoven te zijn, ondanks het goede werk van Leslie Keane e.a.
I want to believe...
pi_211251880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 10:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Dan heeft de Overheid, onder aanvoering van de Amerikaanse, toch goed werk verricht (in de ogen van diegene die er mee zijn begonnen) door het te ridiculiseren met hulp van Hollywood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')