Wat hoopt men dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is het al wat beter geworden? Begreep dat seizoen 3 nog niet echt gaat brengen wat men hoopt?
Ik ben steed dieper aan het wegzakken in PoE...wat een mega leercurve!
Uitdaging en afwisseling vooral. Ik persoonlijk dan. En een einde aan level scaling.quote:
Tja wat wil je. Cold, lightning of firequote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Iemand toevallig nog goede sorc builds? Ben level 55
whatever het snelst leveledquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja wat wil je. Cold, lightning of fire
Capstone dungeon al gedaan? Ik vind die fases na die dungeon's vaak het leukst. Van Normal naar Sacred en van Sacred naar Ancestral gear, dan maak je echt sprongen dps gezien.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:14 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat Diablo 4 vrij verslavend is
Was nooit echt een diehard fan (ben bij D3 ingestapt, vond die wel vermakelijk) en dat eindeloze endgame grinden is niet mijn ding.
Maar eenmaal een goede sterke build, is het wel heel erg tof om vijanden en bazen te melten
Ben nu net level 45 Sorceress en heb een mix van Lightning, Ice en Fire (Spark en Arc Lash full upgrade, Chain Lightning full upgrade, Blizzard full upgrade, Inferno full upgrade, en Firewall full upgrade).
Daarnaast nog Blizzard enchantment en Fireball enchantment.
En Vyr Mastery.
En nog 7 skillpoints over waar ik nog geen bestemming voor heb
En 1,2 miljoen Gold
Wel World Tier 1![]()
Persoonlijk snap ik dat gemiep niet zo. Er is niks p2w aan? Als jij 10 euro wilt uitgeven aan cosmetics moet je dat zeker doen maar er zit meer dan genoeg keus in de normale gear.quote:Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef Zoon_John het volgende:
Leeft het spel nog een beetje? Zag het in de sale, maar geen zin in die micro transactions die best behoorlijk zijn en niet meer zo micro.
Er zijn zoals Tim_G al zegt alleen maar micro-transactions om net dat ander kleurtje broek of andere look voor je shield te hebben. Je kan niets kopen waarmee je sterker wordt.quote:Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef Zoon_John het volgende:
Leeft het spel nog een beetje? Zag het in de sale, maar geen zin in die micro transactions die best behoorlijk zijn en niet meer zo micro.
Ik ben principieel wel tegen micro-transactions voor games van 70 euroquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik dat gemiep niet zo. Er is niks p2w aan? Als jij 10 euro wilt uitgeven aan cosmetics moet je dat zeker doen maar er zit meer dan genoeg keus in de normale gear.
Zitten zo richting het eind van S3 volgens mij en als ik even rondloop zie ik nog genoeg anderen lopen. Als dadelijk S4 start zal het weer even booming zijn.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn zoals Tim_G al zegt alleen maar micro-transactions om net dat ander kleurtje broek of andere look voor je shield te hebben. Je kan niets kopen waarmee je sterker wordt.
Je moet het zelf weten natuurlijk maar in Diablo word je misschien maar 1x gevraagd om een Game Pass te kopen en verder niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben principieel wel tegen micro-transactions voor games van 70 euroJe hoeft ze niet te kopen, maar je wordt wel met die reclame geterroriseerd.
[..]
Oh de dikkere items droppen eindelijk een keer?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:35 schreef Aloria het volgende:
Beste seizoen tot nu toe, eindelijk de grandfather gedropped, nu voor de shaco farmen.
Nog meer mensen die hc spelen ?
En? Heb je m aangeslingerd?quote:Op maandag 20 mei 2024 20:39 schreef Monolith het volgende:
Ik neig er toch nog eerder naar om het nieuwe seizoen van D2R weer eens aan te slingeren eind deze week.
Ik gok dat ik de expansion speel, maar daar blijft het ook wel bij. Ik heb niet eens zin om te kijken of het echt zo veel beter is geworden. De eerste twee seizoenen waren mij te grind en de drops waren echt matig.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:53 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Oh de dikkere items droppen eindelijk een keer?Ik heb D4 opgegeven. Het leuk voor even, maar het grinden ben ik op den duur wel beu.
Yes, lvl 87 sorcje voor de items en nu bezig met een barb omdat ik eigenlijk nog nooit echt serieus barb had gespeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
En? Heb je m aangeslingerd?
Heb je niet je eigen bedrijf meer?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:41 schreef Jimbo het volgende:
inmiddels met 4x WT4 flink op farm (allemaal ook Pit60 op farm). 2x lvl 100 en 2x 85+misschien maar eens een baan gaan zoeken... tot de expansion
Oh jawel, maar ook extreem veel tijd overquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ook extreem veel tijd over
Na aaaaaaal die jaren, nog steeds gefrustreerd raken van de dropsquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel vermoeiend de drops van Mephisto. Weer wat runs net en dropt ie voor 3e keer IK Maul, 3e keer IK Boots, 4e Frostburn, 3x Trang Oul Armor.
Als het iets is wat ik NIET nodig heb is het dat.
Blijft een ding natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Na aaaaaaal die jaren, nog steeds gefrustreerd raken van de drops
Blijft toch vreemd dat we (ook ik) er maar in blijven trappen haha.
Speel op dit moment overigens geen Diablo meer. Ben nog steeds helemaal verslingerd aan PoE.
Dan vind ik net wel IK Helm die ik nodig heb.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Na aaaaaaal die jaren, nog steeds gefrustreerd raken van de drops
Blijft toch vreemd dat we (ook ik) er maar in blijven trappen haha.
Speel op dit moment overigens geen Diablo meer. Ben nog steeds helemaal verslingerd aan PoE.
Ja voor mij zijn barb / druid / necro en in mindere mate assa nog steeds wel classes die ik te weinig speel dus nu maar eens een barb doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan vind ik net wel IK Helm die ik nodig heb.
Dan denk je toch van ja het kan nog dan ga je nog wat runs doen. Daarin is D2 gewoon miljard keer beter dan D3/D4. En wat Monolith post herken ik ook
Eerste Oculus die ik vond was ethereal. Vet balen, dan vind je later wel een goede dan ben je blij. En dan vind je Skullders Ire voor broodnodige mf. En dan vind je Bartucs voor assassin. Dan ga je een assassin maken en vind je een titans voor een javazon.
Bij D3/D4 vind je alleen shit voor je eigen char. Nooit het gevoel van ja nu heb ik genoeg om een ander char te maken.
Whirlwind Barb heb ik wel vaak gemaakt, maar omdat ik geen high runes heb moet dat vaak via complete IK-set. Dan vind ik het wel leuk. Shout Barb schijnt erg goed te zijn maar heb ik nooit gedaan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja voor mij zijn barb / druid / necro en in mindere mate assa nog steeds wel classes die ik te weinig speel dus nu maar eens een barb doen.
En ik heb nog steeds geen aRPG gezien die qua itemization kan tippen aan D2.
Ja 1 groot nadeel van D2 blijft toch dat teleport een heel groot verschil maakt en enigma nou ook niet bepaald heel makkelijk te verkrijgen is, zeker niet als je min of meer solo self found speelt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Whirlwind Barb heb ik wel vaak gemaakt, maar omdat ik geen high runes heb moet dat vaak via complete IK-set. Dan vind ik het wel leuk. Shout Barb schijnt erg goed te zijn maar heb ik nooit gedaan.
Summoner heel vaak gedaan ook, heel erg makkelijk maar wel traag zonder enigma. Poison Necro nooit gedaan.
Joh even 2000 countess runs en je bent er zo....of 3000 LK runs...kom kom...beetje werken er voorquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja 1 groot nadeel van D2 blijft toch dat teleport een heel groot verschil maakt en enigma nou ook niet bepaald heel makkelijk te verkrijgen is, zeker niet als je min of meer solo self found speelt.
Als ik non-ladder had gespeeld, dan had ik wel een enigma bij elkaar gehad inmiddels. Vorige keer volgens mij een jah in cows en de ladder ervoor een ber uit het kistje achter mephisto.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Joh even 2000 countess runs en je bent er zo....of 3000 LK runs...kom kom...beetje werken er voor
Dat vind ik trouwens wel fijn bij PoE...uiteraard zijn er wel items die iedereen wil, maar het is allemaal op te lossen. Zelfde als 'teleport" er zijn stuk of 5 mobility gems die elke build gewoon kan dragen....
Kwam net dit tegen op YouTube over PoE2 voor consolesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Joh even 2000 countess runs en je bent er zo....of 3000 LK runs...kom kom...beetje werken er voor
Dat vind ik trouwens wel fijn bij PoE...uiteraard zijn er wel items die iedereen wil, maar het is allemaal op te lossen. Zelfde als 'teleport" er zijn stuk of 5 mobility gems die elke build gewoon kan dragen....
Nog 1 nachtje slap0n!quote:Op zondag 22 september 2024 20:55 schreef Jimbo het volgende:
ííééééts meer dan 2 weken en dan vessel of hatred![]()
Zin an. Iemand nog zin om samen vanaf dat de servers live gaan te levelen ? Ff naar lvl 50+ en dan nieuwe content uit te moorden
Dat is niet het enige. Je krijgt ook minder skillpoints omdat je niet in het nieuwe gebied kan vernam ik zojuist van mijn broertje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:05 schreef 2NutZ het volgende:
Diablo 4 vond ik geweldig. Alle seasons gespeeld. Laatste season zelfs 2 chars tot 100 gebracht maar sseason 6 en the expension verandert zoveel dat ik er niet meer aan ga beginnen.
Ga geen 80 eu voor een expansion betalen bende gek. En alleen met betalen kan je gebruik maken van runwewords
Jammer maar helaas.
Dat klopt. Maar in principe kun je nu niet meer mee draaien als je niet geïnteresseerd bent in de nieuwe class. Ik ga geen 40 euro betalen voor een nieuw gebied en 1 extra skillpoint.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:15 schreef Friday12 het volgende:
Het is een expansion. Heeft zelfs d2 gehad.
En d3 heeft ook een necromancer expansion gehad. Maar dat was echt puur een nieuwe class zonder powercreep.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:15 schreef Friday12 het volgende:
Het is een expansion. Heeft zelfs d2 gehad.
reaper of souls????quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En d3 heeft ook een necromancer expansion gehad. Maar dat was echt puur een nieuwe class zonder powercreep.
Ah ja daar heb je inderdaad gelijk in!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die vergeet je.. Was ook een expansion.Necro was losse DLC
Nou heb ik met alle klassen die ik gespeeld heb wel het gevoel dat je eigenlijk maar wat gehandicapt rond loopt totdat je behoorlijk wat skillpoints en een beetje leuke matching gear hebt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:57 schreef DemonRage het volgende:
Oja tuurlijk... eerst nog ff een update van ruim 37 GB
-edit-
ff gespeeld... mijn Spiritborn is inmiddels level 17 maar voelt nog niet echt "snel". De monk uit D3 kwam sneller en krachtiger over met aanvallen.
dan speel je echt de verkeerde class, d4 is nog nooit zo snel geweest als nu, zeker met de evade eagle spiritbornquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef Friday12 het volgende:
Na PoE zal alles sloom blijven voelen helaas.
Ik heb nu nog niet gespeeld. Maar in het algemeen bedoel ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan speel je echt de verkeerde class, d4 is nog nooit zo snel geweest als nu, zeker met de evade eagle spiritborn
met alle movement skills die er in POE zijn, voor alle classes, is het gewoon zo snel idd. Niet alleen voor de ubergoed gebouwde chars...iedereen kan een movement gem er ingooien waardoor je door het level kan schieten...zo veel meer verschillende mechanics ook die het leuk houden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef Friday12 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nu nog niet gespeeld. Maar in het algemeen bedoel ik.
D4 is slomer dan PoE en geen engele patch gaat dat veranderenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]lekker je mening geven als je er geen kut van weet.
Goed bezig weer friday, zo kennen we je weer. Wil je ook het middenoosten conflict even oplossen als je toch bezig bent?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
D4 is slomer dan PoE en geen engele patch gaat dat veranderen
Als je ziek snel wilt levelen; blade dance rogue. Echt bizar hoe snel die op lvl 60 is. je loopt constant shit te killen en je XP zie je echt ziek snel oplopenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
Was begonnen met een Necro, maar ben geswitched naar die nieuwe class. Levellen gaat niet zo snel als met de necro, maar dat zal voornamelijk aan mij liggen.
Interessant als volgende na mijn spiritborn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je ziek snel wilt levelen; blade dance rogue. Echt bizar hoe snel die op lvl 60 is. je loopt constant shit te killen en je XP zie je echt ziek snel oplopen
Nou, dat heb ik juist met PoE. Het loopt niet lekker, het is traag en het ziet er nogal karig uit. Ja, het is gratis maar dat merk je dan ook aan alles.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef Friday12 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |