Misschien een beetje van allebei. Ze weet natuurlijk ook donders goed dat ze bij beide groepen onderaan bungelt en kiest daarom denk ik in het moment voor wat haar 't beste lijkt. Het is ook een lastige positie en als er een mogelijkheid is om jezelf van die nominatie af te houden is haar keuze nu wellicht best logisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Wendy dacht tijdens het stemmen ook weer aan de podcast.
Speelt ze nu een spelletje of trapt ze erin?
roep dat al maanden maar hij wil mij maar niet horenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
Er is ook echt niemand die tegen Isaac zegt: "Gast wat lul je dom."
En de volgende x mag Erik eruit, is ook een ratquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:41 schreef Wibehh het volgende:
erik: eens een verrader, altijd een verrader.
Liever eerst die Isaac of Marcianoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En de volgende x mag Erik eruit, is ook een rat
niet meer, vanmorgen vrijstelling, maar die is hij nu al weer kwijtquote:
Zie jij dat gebeuren?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liever eerst die Isaac of Marciano
samen rokenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zit nu wel bij Sas en co maar ik vind haar gedrag vaag. Alsof ze niet zeker is dat ze daar hoort.
Die is met haar hoofd bij de bro's.
Op de winnaar stem je niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Eric snapt niet dat ze hem kiezenzegt hij net
Als ze van tevoren wisten wat de opdracht was dan snap ik het ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Of ze zat thuis door Ice.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:43 schreef Wibehh het volgende:
1 ding is een feit. wendy zit er vandaag nog door ice.
Wendy zit er nog door haar reactie tegen hem te willen spelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:43 schreef Wibehh het volgende:
1 ding is een feit. wendy zit er vandaag nog door ice.
Sorry, verkeerd gelezen, bedoelde dat Wendy daarom bij de Bro's zatquote:
Vogelvrij betekent in dit geval dat er weer op hem gestemd kan worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
niet meer, vanmorgen vrijstelling, maar die is hij nu al weer kwijt
Dat was dan van korte duur.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Vogelvrij betekent in dit geval dat er weer op hem gestemd kan worden.
En Wendy besloot om tegen ice te spelen. Vanaf daar is het geschiedenisquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:45 schreef Judiwi het volgende:
Babet is ook niet op Wendy gegaan. Terwijl Wendy met een kater rond liep.
Sasha zei vanmorgen direct tegen Wendy ze gaan op jou. Jij komt op de stip.
Over dromen en tarot voornamelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:47 schreef chufi het volgende:
WTF .. Imi en Rupi hebben een hele kast vol met boeken ? Wat dan allemaal
Rupi wordt over 2 dagen genomineerd lijkt me.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert is heeel verliefd op Immi.
En misschien trekt hij het niet dat Immi naar buiten loopt. Dat hij mensen gaat ontmoeten zonder hem. Het is nog maar een week of twee. Het hangt er vanaf hoe zeker Rupert is van Immi. Maar misschien vraagt hij zijn 24 uur aan.
Ze wilden beiden het geld gebruiken voor de vluchtelingen aan de Turkse grens, Weet niet of dit een serieus idee is of alleen maar blabla. Dus denk ik dat Rupie wel door zal zetten nu hij zover gekomen is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
En misschien trekt hij het niet dat Immi naar buiten loopt. Dat hij mensen gaat ontmoeten zonder hem. Het is nog maar een week of twee. Het hangt er vanaf hoe zeker Rupert is van Immi. Maar misschien vraagt hij zijn 24 uur aan.
Die zijn toch wel uitgelezen na 11½ maand op bed liggenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn idd veel boeken. En waarom moet Imi die mee?
Met die opdracht, inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
gekocht van zakegeld? Jappie nam gister ook boeken mee en Eunice nam ook boeken mee, zelfs het lesboek van Bern voor de vioolquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn idd veel boeken. En waarom moet Imi die mee?
Rupert is vreselijk jaloers als Immi al te lang kijkt naar Wendy wordt hij al gekquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
over?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:41 schreef Wibehh het volgende:
erik: eens een verrader, altijd een verrader.
Volgens mij was dat niet de bedoeling.Kenzy liet ze wel achter weet ik nog.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gekocht van zakegeld? Jappie nam gister ook boeken mee en Eunice nam ook boeken mee, zelfs het lesboek van Bern voor de viool
Ze hebben net besloten om op Marciano te gaan bij de volgende eliminatiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Rupi wordt over 2 dagen genomineerd lijkt me.
Of morgen
Mirthe ook ??quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze hebben net besloten om op Marciano te gaan bij de volgende eliminatie
dat zeiden ze gisteren ook volgens mij..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh ja, want dat komt altijd uitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja, en Mirthe is nog niet bij de andere groep geweest, in tegenstelling tot gisteren...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:55 schreef juul. het volgende:
Wendy heeft zich nog niet laten zien bij de groep van Sasha
Toen was er volgens mij nog sprake van dat alleen kleding mocht worden meegenomen. Nu tegen het einde willen ze natuurlijk niet met allerlei boeken blijven zitten?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de bedoeling.Kenzy liet ze wel achter weet ik nog.
Go Wendy - lekker je er doorheen bluffen - op naar de finale!!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie zit gezelliii te giebelen bij The Brô's , gelijk heeft ze, goed kijken waar de meeste winst te halen is waar de dekkingn zit de komende weken
Als ze in de meerderheid zijn kunnen ze toch beter voor Isaac gaan, die beheerst daar de hele troep.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Chaos in het spel gooien, doen alsof je meestemt en dat dan niet doen en daarna zeggen, nee ik heb ook op x gestemdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
Go Wendy - lekker je er doorheen bluffen - op naar de finale!!
#TeamWendy4TheWin![]()
![]()
Gisteren ook tegen Jappie, hij gaat wel ff sponsoren regelenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:59 schreef pingu66 het volgende:
Isaac gaat Immi helpen de muziek industrie binnen te komen...."connect me als we buiten zijn,bro"
God´s gift hè.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:00 schreef juul. het volgende:
[..]
Gisteren ook tegen Jappie, hij gaat wel ff sponsoren regelen
Isaac heeft overal een een vinger in de pap.Daarom zit hij daar ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:00 schreef juul. het volgende:
[..]
Ice kan alles. Behalve een eliminatie spelen want dan schijt hij 7 kleurenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:00 schreef juul. het volgende:
[..]
Dus heeft Ice als baas besloten om niet op haar te stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wendy zit er nog door haar reactie tegen hem te willen spelen.
En wie is er dan baas?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dus heeft Ice als baas besloten om niet op haar te stemmen
Ik vrees dat een van de bro's in de finale komt, febo's wil is wetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
En nu een voor een die Grote Loodsratten eruit nomineren, de 3 finalisten zijn toch al bekend Erik de Onzichtbare , Wendie het kwispelende allesvriendje en Miertje het Domme Meisje in de Loods.
Wendy denkt bij elke eliminatie dat zij erop komt te staan. Dacht ze ook al bij de vlaggenstrijd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:03 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch zit Wendy er ongemakkelijk bij, ze weet wat ze gedaan heeft en is denk ik bang voor de consequenties van de groep waar ze in zat..
Je onderschat Isaac, die gaat voor 10 kleuren. 100%quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ice kan alles. Behalve een eliminatie spelen want dan schijt hij 7 kleuren
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:04 schreef Judiwi het volgende:
Als Eric had verloren, zat Mirthe bij team Isaac.
Zeker wetenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:04 schreef Judiwi het volgende:
Ik vrees niks,weet wel wel zeker dat Isaac de finale gaat halen.Zijn sidekick net niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vrees dat een van de bro's in de finale komt, febo's wil is wet
Geloof ik ook ja, ze is het slim aan het spelen, zo naïef is ze dus niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:04 schreef Judiwi het volgende:
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vrees niks,weet wel wel zeker dat Isaac de finale gaat halen.Zijn sidekick net niet.
Sidekickquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vrees niks,weet wel wel zeker dat Isaac de finale gaat halen.Zijn sidekick net niet.
Niets belet ze meer om Isaac te nomineren angst hebben voor wraak is allang geen tijd meer voor en ze hebben de mensen er niet meer voorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou wat zijn als de bro's tegen elkaar moeten met een fysieke opdracht.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:07 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Had Isaac dit wel willen zien doen.
Nul fijne motoriek.
Let er maar eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |